Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2010, 11:34
Verwijderd
Het weer is dus te slecht
Advertentie
Oud 09-01-2010, 12:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hij is weer weg. 2 heerlijke weken gehad. ik wil hem weer bij me. hij komt gelukkig eind januari een weekendje hierheen om mn voorstelling te bekijken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-01-2010, 12:52
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Heerlijk <3
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 09-01-2010, 13:17
wup
wup is offline
Drankje doen met de ouwe wederom geeindigd in bed. Was leuk en gezellig, maar kwam er vanmorgen wel weer even achter waarom we niet bij elkaar passen. Wat op zich wel goed is ook..
Oud 09-01-2010, 13:22
Verwijderd
^ Oh oh... dat was redelijk voorspelbaar

Tsja. Meneer blijft zo wisselvallig doen, maar ik heb het geloof ik een beetje van me af gezet ofzo Ik vind het alleen wel jammer dat ik 'm voor m'n gevoel bijna nooit zie. Maar daarmee is het wel erg saai geworden. Ben wel weer toe aan iets nieuws eigenlijk!
Oud 09-01-2010, 13:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
gesmst dat ik hem miste, belt ie me, of ie kan komen slapen <3
Heerlijk, zo samen ^^
Nu aan het wachten tot het ontbij klaar is terwijl hij nog in mn bed ligt
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-01-2010, 14:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Drankje doen met de ouwe wederom geeindigd in bed. Was leuk en gezellig, maar kwam er vanmorgen wel weer even achter waarom we niet bij elkaar passen. Wat op zich wel goed is ook..
Haha, zoo herkenbaar
__________________
<):o)
Oud 09-01-2010, 17:20
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nou, om half 6 eindelijk een keer uit bed, en hij is net weg.
Soms als ie is geweest, en dan weg gaat.. voel ik me eenzaam.. en ga ik nadenken.
Zo veel twijfels en angsten als ie weg is.
En vind het jammer dat we nooit eens 3 of 4 dagen achter elkaar samen zijn, maar weet ook wel dat dat te veel is voor hem.. en dat wil ik dan ook niet.
Ach, ik snap eigenlijk ook allemaal niet zo goed waarom ik zo denk..

ps. duizend sorry voor het veel te vaak posten
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-01-2010, 17:28
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
al 3x op 1 pagina nu 4x
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-01-2010, 21:00
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
met mij gaat het goed, ga morgen (zondag) met haar naar de bios
Oud 09-01-2010, 22:16
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
pfff ik ben heel slecht in weekenden als ik hem niet zie .. je moet nagaan, ik heb hem de afgelopen 13 dagen (!) onafgebroken gezien, eigenlijk sinds de kerst. Elke nacht samen geslapen, geknuffeld en leuke dingen gedaan. Nu zie ik hem 2 dagen niet, das dan ineens toch wel een tegenvaller . Volgend weekend maar weer is de kant op van zijn ouders ofzo want ik vind elkaar 1 dag missen meer dan genoeg .
Oud 10-01-2010, 00:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Op zich voel ik me vrij goed op relationeel gebied (alles kalm ), maar aan de andere kant maak ik me soms toch 'n beetje zorgen: 't wordt ogenschijnlijk moeilijker om nieuwe mensen te leren kennen die echt interessant voor me zijn of zouden kunnen zijn... Denk dat ik te picky ben.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-01-2010, 09:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag 1 maand
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-01-2010, 10:26
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Op zich voel ik me vrij goed op relationeel gebied (alles kalm ), maar aan de andere kant maak ik me soms toch 'n beetje zorgen: 't wordt ogenschijnlijk moeilijker om nieuwe mensen te leren kennen die echt interessant voor me zijn of zouden kunnen zijn... Denk dat ik te picky ben.
same here... heeel vervelend
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 10-01-2010, 11:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Tussen ons gaat het goed, we vinden elkaar echt heel leuk, maar zijn afstuderen is een beetje een spelbreker. Daardoor is hij soms toch een beetje gestresst en hebben we niet zo veel tijd samen. En zoiets kan een relatie van al jaaaren wel overleven, maar wij hebben nog niet eens 2 weken.. Nouja, ik hoop echt dat het goed komt want ik ben echt verliefd op hem. Maar ik denk het wel
__________________
Love was surely made for fools like me

Laatst gewijzigd op 10-01-2010 om 11:21.
Oud 10-01-2010, 11:15
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
tussen ons gaat het denk ik wel goed, want ik ga vanmiddag met haar naar de bios, doet men op middelbare scholen nog aan de ander vragen (zoiets als verkering)??
Oud 10-01-2010, 11:52
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hij is leuk, lief en geweldig!!! <3333
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 10-01-2010, 12:06
wup
wup is offline
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet veel van je verhaal, maar op de een of andere manier doet me dit denken aan Carrie e Mr. Big.
, zo voelt het idd soms, maar wij gaan niet weer bij elkaar komen.


Gister heeft hij weer even lekker moeilijk lopen doen en hebben we wederom te conclussie getrokken dat we hier geen hobby van moeten maken.
Vriendin is terug van vakantie! Leuk gewerkt gister, maar voel me nu best kut over het feit dat ik straks 5 weken weg ben.
Oud 10-01-2010, 12:09
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
tussen ons gaat het denk ik wel goed, want ik ga vanmiddag met haar naar de bios, doet men op middelbare scholen nog aan de ander vragen (zoiets als verkering)??
Meestal, althans uit mijn ervaring, ga je opeens veel met elkaar om, evt zoenen.. en dan vraagt 1 van de 2 vanzelf: is het nou iets? of iets in die richting..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-01-2010, 12:57
Verwijderd
Supergoed, hij is zo leuk en lief en sexy <3 En hij zegt allemaal lieve dingen! En ik heb een supermooie Marokkaanse sjaal van hem gekregen als verlaat kerstkadootje. *dozig verliefd is*
Oud 10-01-2010, 13:51
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
Citaat:
tussen ons gaat het denk ik wel goed, want ik ga vanmiddag met haar naar de bios, doet men op middelbare scholen nog aan de ander vragen (zoiets als verkering)??
Of vragen of je haar je vriendinnetje mag noemen nu. Dat deed mijn vriendje op de middelbare school iig wel!
__________________
ohw
Oud 10-01-2010, 14:57
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Nog steeds in de war/onzeker of hij alleen vrienden wil zijn of dat er misschien meer in zit.
Gisteren een groep vrienden uitgenodigt om bij mij wat te komen drinken.
Ondanks dat hij bijna aan de andere kant v/d stad woont (nouja half uurtje fietsen ofzo) en de volgende dag weer om 9 uur zou moeten werken kwam hij toch. Daarna voor het merendeel van de avond hebben we alleen maar met elkaar gepraat. Dus dat was allemaal behoorlijk positief.
Toen hij eenmaal op het punt stond naar huis te gaan ben ik nog met hem mee naar de deur te lopen. Dacht dat dat de kans zou zijn om zonder anderen erbij te kunnen praten, maar toen kwam een andere vriendin er ook bij staan en ze bleef er maar bij staan, dus dat schoot weer helemaal niet op. Dus vervolgens nog maar even met hem mee naar beneden gelopen (woon in een flatgebouw) om afscheid te nemen. Nog even verder gepraat en toen hij eenmaal ging kreeg ik een soort halve omhelzing en dat was het.
Had hem daarna nog bijna verteld dat ik hem wel zie zitten, maar was te verlegen en heb het niet gedaan.

Dus tja, het ging eigenlijk de hele avond ontzettend goed, maar dan bij het afscheid niks... Weet niet wat ik er van moet vinden. Betekent dat hij als 'alleen vrienden' over me denkt, en dat er daarom niet meer inzat of dat er misschien wel meer inzit maar hij niet het initiatief durfde te nemen (net als ik dus).

Voelt gewoon als een gemiste kans om meer duidelijkheid te krijgen, en dat is behoorlijk vervelend...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 10-01-2010, 16:22
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Breg, is het geen optie om eens met z'n tweeen af te spreken? Vraag hem anders eens te eten ofzo

Ontopic: het gaat echt goed, het komt erop neer dat we nu officieus samenwonen. Jammer van mn eigen kamer, maar die is altijd handig als backup. Een vriend van me die nog geen kamer heeft in Utrecht trekt er waarschijnlijk voor drie dagen per week in (als mijn huisgenootjes het goed vinden, maar dat denk ik wel). Dus dan is het toch nog ergens zinvol voor
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-01-2010, 18:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Vandaag 1 maand
Dit dus. Tijd gaat snel, het voelt helemaal niet alsof het al een maand is. Vanavond weer samen slapen, hmm. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-01-2010, 18:38
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Dit dus. Tijd gaat snel, het voelt helemaal niet alsof het al een maand is. Vanavond weer samen slapen, hmm. <3
hebben jullie wat?
Oud 10-01-2010, 19:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
*paniekpost*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 10-01-2010 om 22:29.
Oud 10-01-2010, 19:41
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
oh dott waarom ben je zo onzeker? daar maak je dingen alleen maar erger mee volgens mij hoor. probeer t gewoon over je heen te laten komen, forceer niets. en als je zo 'clingy' gaat zijn forceer je het misschien te hard en breekt het!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-01-2010, 20:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik geloof niet dat ik clingy ben, niet als in dat ik veel aandacht van hem nodig heb of continu aan hem hang of steeds wat van hem wil horen of wat dan ook.
Kan het best loslaten, en kan ook best hem een paar dagen helemaal niet spreken zonder paniek te krijgen.
Het is nu meer de omstandigheden van mijn leven nu (stdie, stage) in combinatie met iets wat ik dus tegen kwam en waar ik nu een heleboel vragen over heb.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-01-2010, 20:57
WAT
WAT is offline
@ dott, als je wilt paniekeren mag je ook mij een pm sturen hoor Kun je het toch kwijt
Bang worden is niet iets vreemds, en ik weet dat het mij ook steeds overkomt, soms is het eng als het bijna too good to be true lijkt. *knuffel*

Het gaat goed tussen ons, we hebben soort van gepraat over dat ik volgend jaar naar engeland ga, en ik ben ook soort van terug gekomen op mijn beslissing om het uit te maken voor ik daar heen ga. Hij is zo lief en ik voel me er weer beter om nu ik met hem gepraat heb.
Vannacht gedroomt dat ik weer ruzie had met m'n ex.... droom er wel vaker over en ben dan de hele dag wat onrustig er door. Komt gelukkig al veel minder voor dat in het begin, maar voel me er altijd zo rot en onzeker door en zeker de dagen er op extra veel bewust van alles wat m'n vriendje doet wat ook maar enige mogelijkheid kan zijn dat hij ook vreemd gaat. Ookal weet ik dat mijn vriend wel trouw is en dat hij echt heel dol op me is. Niet dat ik hem er over vertel want ik weet ook hoeveel oog hij heeft voor andere meiden (aka nul) maar toch word ik soms onzeker. Ugh...
Anyways, ik zie hem morgen weer op school
Oud 10-01-2010, 21:47
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
wooo, ik was vandaag met mijn ouders, mijn broer + vriendin en hem in mijn ouders' tweede "huis" en dat was gezellig, geschaatst, erwtensoepje gegeten en vuurtje gebouwd. op de terugweg in de auto nog heel klef gedaan, haha. en net lieve smsen sturen <3. morgen komt hij hier en gaan we keilekker koken. én we gaan samen surfen indonesie. yay.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 10-01-2010, 21:58
Verwijderd
Nluh, ik miste de knuffels vandaag.
Oud 10-01-2010, 22:12
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ik ben net bij hem weg, maar heb hem gesmst of hij na zijn game avond alsjeblieft nog langs wil komen, ik moet even met hem praten.
Ik hoop echt dat ie me niet afwijst, want ik denk niet dat ik dan heel goed kan slapen...
Ik moet horen of ie me echt nog wel leuk vind/verliefd is/van me houd.
Ik kan er niks aan doen, ik weet dat het zielig/wanhopig is, maar ik flip zo van binnen, en hij kan niet goed om gaan met hoe ik me voel onder alle dingen die er nu in mijn leven gebeuren heb ik het idee.

Ondertussen twijfelt hij nog wel (heel soms) waarom hij soms zo graag alleen wil zijn, en mij dus niet bij zich wil hebben, dat snapt ie niet.
Ik ken jouw situatie niet goed maar ik weet wel dat als ik een vriendinnetje zou hebben dat zó onzeker is ik er snel klaar mee zou zijn. Ik bedoel dit absoluut niet vervelend maar ik kan me voorstellen dat jij hem ontzettend benauwd. Ik snap wel waarom hij af en toe graag alleen wil zijn...
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 10-01-2010, 22:24
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Het weekend was erg fijn <3 ondanks mijn dip van vandaag. Nu weer de hele week zonder hem en ik heb er geen zin in Het volgende weekend mag snel beginnen
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 10-01-2010, 22:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hmm, ik geloof dat ik hier niet echt een heel erg goed beeld af geef
Wat je nu ziet is een moment opname, ik heb hem namelijk van vorige week zondag tot vrijdag niet gezien, 1 of 2 x gebeld en verder niet gesmst of wat dan ook.
Ik mijn ogen is dat niet benauwend
En dat is eerder regel dan zeldzaamheid.
Daarnaast gaat hij niet naar school, werkt soms maar niet op vaste dagen/tijden.
Ik ga gewoon naar school, heb stage, huiswerk enz enz.
Hij is gewoon erg op zichzelf, en de momenten die we dan wel samen zijn zijn erg kostbaar, meestal is dit 2 dagen per week..
Dus benauwd? volgens mij niet echt..

Dat ik nu even met hem moet praten komt door wat er vandaag is gebeurd, op dat moment kon ik daar geen woorden voor/over vinden, en nu weet ik dat ik erover moet praten voor het in mijn hoofd gaat ontploffen..
Maar eigenlijk vraag ik me af waarom ik me zo loop te verdedigen

edit: daarnaast, als je 2 jaar je hart en ziel aan iemand geeft en die blijkt dan 2 jaar vreemd te gaan met als slagzin: ja maar schat, je vertrouwd me niet, en daarna 3 jaar vrijgezel bent.. mja ik heb enige moeite met vertrouwen in relaties ja..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-01-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik geloof dat ik hier niet echt een heel erg goed beeld af geef
Wat je nu ziet is een moment opname, ik heb hem namelijk van vorige week zondag tot vrijdag niet gezien, 1 of 2 x gebeld en verder niet gesmst of wat dan ook.
Ik mijn ogen is dat niet benauwend
En dat is eerder regel dan zeldzaamheid.
Daarnaast gaat hij niet naar school, werkt soms maar niet op vaste dagen/tijden.
Ik ga gewoon naar school, heb stage, huiswerk enz enz.
Hij is gewoon erg op zichzelf, en de momenten die we dan wel samen zijn zijn erg kostbaar, meestal is dit 2 dagen per week..
Dus benauwd? volgens mij niet echt..

Dat ik nu even met hem moet praten komt door wat er vandaag is gebeurd, op dat moment kon ik daar geen woorden voor/over vinden, en nu weet ik dat ik erover moet praten voor het in mijn hoofd gaat ontploffen..
Maar eigenlijk vraag ik me af waarom ik me zo loop te verdedigen
Omdat je in je hoofd nog wél clingy bent Niet dat dat kwaad kan, maar dat moet je toch grotendeels zelf leren los te laten denk ik.

OT: hihi zo lief, hij is er verbaasd om bij zichzelf dat hij het echt niet leuk vindt dat hij alleen moet slapen
Oud 10-01-2010, 22:39
Verwijderd
Hij is weer terug van een week boarden. Damn, wat is het dan fijn om hem weer te zien. Mijn lekkere, lieve, leukste man van de wereld. Nog steeds net zo gek op hem als in het begin.
Oud 11-01-2010, 00:39
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
awwwwwwwwww, ik moet een nachtje doortrekken voor mn studie, hij ligt hier in mijn bed te slapen.. kom ik net ff bij m zitten om m een knuffel te geven want dacht dat ie wakker is, pruttelt ie alleen een beetje en trekt een tevreden glimchlach als ik m een kus geef.. haha te verliefd
Oud 11-01-2010, 10:57
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ala, alles gaat hier wel oké.

Zaterdag een buitengewoon geweldig feest gehad met vrienden en aanhang. Was altijd nogal tegen het hele meeslepen van vriendjes maar het was dusdanig geweldig dat ik voor herhaling ben. Wel jammer dat ik de bezette huisgenoot van een vriendin probeerde te versieren met mijn zatte hoofd. Het is echt een hele leuke én lieve jongen en ik zie hem ook heel vaak dus ik was een beetje bang dat het pijnlijk zou worden. Maar we hebben er daarna nog over lopen ouwehoeren, hij gaat me bellen als het uit is haha .

Wel jammer dat één meisje uit de vriendengroep gewoon afhaakt. Ze was er wel even zaterdag maar met zo'n arrogante bakkes en zwaar ongeinteresseerd naar iedereen toe en dat vind ik echt zo jammer. Ik kan dat soort mensen niet loslaten maar iemand die zo respectloos omgaat met vriendschappen van bijna een decennia kunnen eigenlijk ook de tering krijgen.

En dan nog een koude oorlog met mijn huisgenoot. Of iets in die richting. Ze is gestopt met roken een week en ze is zó verschrikkelijk chagerijnig telkens. Na het feest was het hier een totale puinhoop wat ik zelf heb mogen opruimen en schoonmaken omdat zij nog twee dagen bleef plakken bij haar scharrel/vriend. Ben nog met hem twee uur gaan dansen zaterdagnacht zonder haar (hij had haar naar huis gebracht omdat ze veel te zat was) dus dat zal ze ook wel weer niet waarderen. Argh, het is gewoon vervelend dat wij echt allebei niet kunnen communiceren dus elkaar maar een beetje negeren. Lelijk, maar dat trekt zoals altijd wel weer bij mag ik hopen.

Edit: vanmiddag een (belangrijk) gesprek gehad bij het ziekenhuis en ik vind het echt vervelend dat die ene onattente vriendin zelfs in dit geval niks laat horen. Twijfel nu nog meer of ik het moet gaan aankaarten. Ze heeft op het moment zelf een drukke/lastige periode dus ik wil haar ook niet aan de kop zeuren maar ik vind dit gewoon vrij asociaal. Heb zelfs zaterdag haar nog herinnerd. Mmmm.

En huisgenoot belde gelijk na het gesprek en volgens mij zit alles wel weer goed , gelukkig!

Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 18:44.
Oud 11-01-2010, 11:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik voelde me gisteren nogal onzeker over m'n trip naar Zweden. Ik sta er nog steeds achter maar het blijft allemaal spannend en eng. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten of hopen of zo..
Toen heb ik hem gebeld, halfuurtje aan de telefoon gezeten.. dat hielp. Nu voel ik me weer rustig en positief.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-01-2010, 13:20
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
De emotionele rollercoaster rijdt door als nooit tevoren. Gelukkig hebben we elkaar voor de leuke én de moeilijke momenten
__________________
Altijd nuchter
Oud 11-01-2010, 13:28
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Probeer een vriendin te helpen die op Oudejaarsavond een jongen gezoend heeft (de huisgenoot van een vriend van ons), alleen was hij zo dronken dat zij niet weet of hij het zich wel herinnert...
Zodoende is die vriendin is nu al een week aan het proberen te besluiten hoe en wanneer ze nu met hem moet gaan praten, en probeert nu met zijn huisgenoot af te spreken om een keer bij hun thuis wat spullen op te halen zodat ze dan hopelijk met die jongen kan praten over wat er gebeurd is. Dus had ze gisteren gesmst, maar geen reactie terug gehad, dus wilde ze vandaag het volgende aan de jongen z'n huisgenoot sms-en:

1. Dus je wilt je er buiten houden door niet op m'n smsje te reageren? Dan heb ik nieuws voor je, je bent er al bij betrokken, er is nu geen uitweg meer.

2. Vertel Steve (=de jongen waarmee ze gezoend heeft) dat hij 2 mogelijkheden heeft; of hij praat met me, of anders zal ik even met wat andere vrienden van hem gaan praten die vast wel willen horen wat er gebeurd is.

Heb haar uiteindelijk erop gewezen dat dreigementen meestal niet echt de beste manier zijn om een vriend te krijgen en dat een iets vriendelijker "Ik ga vanmiddag op bezoek bij een vriendin die bij jullie in de buurt woont, laat even weten of je thuis bent, dan kom ik de spullen ophalen" misschien beter werkt.

Sommige mensen...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 11-01-2010, 18:35
Verwijderd
Uiteindelijk toch nog naar hem toe geweest, zonder vertraging met de treinen Het waws heel heel fijn dat ik toch gewoon bij hem kon zijn, omdat t gesprek bij de psych er toch wel had ingehakt, meer dan ik dacht. Uiteindelijk heb ik bijna twintig minuten in zijn armen liggen huilen en dat luchtte ontzettend op. Het is zo goed om te merken dat hij het dan snapt en niks zegt en achteraf alleen maar zegt 'Zo, dat zat je al de hele week dwars of niet?' Hmmmm <3

En komend weekend word ook vet gezellig, want vrijdag bankhangen en bedzaken doen, zaterdagmorgen flink stuk wandelen, zaterdagmiddag samen koken, zaterdagavond verjaardag van mijn beste vriend (en hij gaat gewoon meeeeeeeeee!) en zondag uitbrakken

Gister wel nog even best boos geworden op een vriend van mij. Ik kan heel veel hebben, maar daar mag hij AB-SO-LUUT geen grapjes over maken. T lijkt erop dat hij het nu eindelijk snapt...
Oud 11-01-2010, 18:59
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
Probeer een vriendin te helpen die op Oudejaarsavond een jongen gezoend heeft (de huisgenoot van een vriend van ons), alleen was hij zo dronken dat zij niet weet of hij het zich wel herinnert...
Zodoende is die vriendin is nu al een week aan het proberen te besluiten hoe en wanneer ze nu met hem moet gaan praten, en probeert nu met zijn huisgenoot af te spreken om een keer bij hun thuis wat spullen op te halen zodat ze dan hopelijk met die jongen kan praten over wat er gebeurd is. Dus had ze gisteren gesmst, maar geen reactie terug gehad, dus wilde ze vandaag het volgende aan de jongen z'n huisgenoot sms-en:

1. Dus je wilt je er buiten houden door niet op m'n smsje te reageren? Dan heb ik nieuws voor je, je bent er al bij betrokken, er is nu geen uitweg meer.

2. Vertel Steve (=de jongen waarmee ze gezoend heeft) dat hij 2 mogelijkheden heeft; of hij praat met me, of anders zal ik even met wat andere vrienden van hem gaan praten die vast wel willen horen wat er gebeurd is.

Heb haar uiteindelijk erop gewezen dat dreigementen meestal niet echt de beste manier zijn om een vriend te krijgen en dat een iets vriendelijker "Ik ga vanmiddag op bezoek bij een vriendin die bij jullie in de buurt woont, laat even weten of je thuis bent, dan kom ik de spullen ophalen" misschien beter werkt.

Sommige mensen...


Zij vindt hem dus leuk, of volg ik het nu even niet helemaal?!
Oud 11-01-2010, 19:11
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
met mij gaat het nu echt beters, ik heb nu officieel met haar, zoals iedereen wilde en ze is te lievv
Oud 11-01-2010, 19:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zondag hadden we 2,5 jaar Gaat zo hard allemaal, kan nog steeds zo onwijs verliefd zijn als in het begin dus dan lijkt het helemaal niet alsof we al zolang samen zijn

En hij heeft een tijdje terug gedroomd dat hij me kwijtraakte en daar is ie toen zo van in paniek geraakt, werd echt huilend wakker. En dat zit zo diep. Doet me ook pijn als ik dat hoor. Maar wel met gevolg dat hij nu nachtenlang ongeveer bovenop me ligt en me absoluut niet los wil laten maar ik slaap echt amper zo Ben nu dus echt doodop. Ga zo maar weer eens een nacht goed (alleen) slapen en dan zie ik hem morgen weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-01-2010, 20:02
WAT
WAT is offline
hmmm, vraagje, ligt jullie vriend in jullie armen of jij bij hem? (voor de dames, voor de heren vriendin en haar )
Mijn vriend vind het namelijk heerlijk om vlak naast me/half over me heen te liggen en dan ik met mijn armen om hem heen. Dan lijkt hij ook ineens zo erg schattig <3
Ik lig ook wel in zijn armen maar hij veel vaker juist bij mij. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

En ik zie mijn lieverd niet meer tot woensdag. Mis em altijd heel erg omdat ik altijd zo heerlijk kalmeer in zijn bijzijn
Oud 11-01-2010, 20:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
afwisselend eigenlijk. Al ligt hij vaker tegen mij aan dan ik tegen hem. Ik ben veel zachter dan hij, hij is zo bottig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-01-2010, 20:10
Verwijderd
Euh allebei geloof ik? Net hoe het uitkomt en waar we zin in hebben. Iig geen duidelijke voorkeur.
Oud 11-01-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
@ SA: En bedzaken plan jij in?
Altijd, jij niet? Vrijdagavond van elf uur tot half een worden er serieuze bedzaken gedaan, daarna slapen. Zo kunnen we daarvoor nog een diep gesprek voeren en daarna gaan slapen, anders heb ik slaapjekort door seks en dat duld mijn moeder niet.
Oud 12-01-2010, 01:19
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
hmmm, vraagje, ligt jullie vriend in jullie armen of jij bij hem? (voor de dames, voor de heren vriendin en haar )
Mijn vriend vind het namelijk heerlijk om vlak naast me/half over me heen te liggen en dan ik met mijn armen om hem heen. Dan lijkt hij ook ineens zo erg schattig <3
Ik lig ook wel in zijn armen maar hij veel vaker juist bij mij. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

En ik zie mijn lieverd niet meer tot woensdag. Mis em altijd heel erg omdat ik altijd zo heerlijk kalmeer in zijn bijzijn
Bij meisjes die ik écht leuk vind, lig ik inderdaad vrij vaak juist in haar armen. ^^ Moet er beter op gaan letten...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #106
Verwijderd
500 18-02-2010 14:30
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.