Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2010, 18:52
Br0kenwingsx
Br0kenwingsx is offline
Ik zou graag weten wat jullie hiervan denken:

Ik ben nu bijna 2 maanden samen met mijn huidige vriend en alles gaat heel erg goed. Ben echt heel erg gek op hem en naar wat ik van hem merk/hoor hij ook op mij & we hebben het heel gezellig en voelen elkaar goed aan. Het enige probleem is dat ik af en toe vind dat hij te hard van stapel loopt.

Voorbeeld hiervan is toen we net met elkaar uitgingen. Als het aan hem had gelegen dan hadden we op date 3 al in bed gelegen. Nu heb ik toch echt een mond van m'n moeder mee gekregen dus heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik dat niet zag zitten. Dat nam hij wel erg goed op en hij zei ook wel zo lang te willen wachten als ik nodig had. Stiekem bleef hij het echter steeds proberen, maar stopte wel keer op keer braaf als ik hem tegen hield. Na een maandje in de relatie te zitten heb ik hem z'n gang laten gaan, omdat ik dat zelf wilde en niet omdat ik hem z'n zin wilde geven. Hij heeft toen wel een paar keer gevraagd of ik het zeker wist, maar daarna had ik een beetje het gevoel dat hij nogal met zichzelf bezig was en wat minder met mij, terwijl het wel mooi m'n eerste keer was en hij me de eerste paar seconden (ok, toegegeven, iets langer) toch best pijn deed. Gelukkig was de pijn echt snel weg, dus heb ik er ook niks van gezegd. Alleen was 't condoom ineens pleite & was mijn stopweek 2 dagen te lang. Oeps. En dan is hij dus wel weer zo dat hij de eerste is die naar de apotheek rent om een MAP voor me te halen en daarna heel erg bezorgd is om de bijwerkingen (had behoorlijk pijn in m'n buik & was beetje misselijk).

Met het zeggen van 'ik hou van je' vond ik hem ook nogal snel. Dat gebeurde toen we bijna een maand iets hadden. Hij had het al wel enkele keren in sms'jes gezet zo van hvj, maar nooit echt in woorden tegen me gezegd. Ik schrok er ook best wel van en heb het maar opgelost door een zoen te beginnen. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel echt oprecht van hem houd, maar het was voor mij echt heel moeilijk dat al zo snel te zeggen en ik voelde me een beetje opgejaagd omdat hij het me dus al wel zei. Heb er een week over gedaan om het te zeggen, maar ik meen het wel oprecht, ookal weet ik dat het alsnog wel snel is die waardevolle woorden te zeggen.

Nu heeft hij al wel eens eerder iets over 'de ware' en mij in één en dezelfde zin laten vallen, maar vandaag kwamen we er weer op. Hij zei dat hij nu toch echt zeker wist dat ik de ware voor hem ben. Seriously, ben erg gek op hem and all, maar hoe kun je dat na nauwlijks 2 maanden zeggen? Aan de andere kant vind ik het dan ook wel weer erg lief!

Ik weet dus niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Misschien moet ik toch maar met hem praten over dit alles? Maar ik ben zo bang dat hij dat fout opvat en denkt dat ik minder gek op hem ben dan hij op mij terwijl het enige is dat ik van mening ben dat je na twee maanden niet kunt beoordelen of iemand de ware is. Sowieso, volgens mij kun je dat na 10 jaar nog niet beoordelen! Ik dacht toch niet dat ik in de toekomst kon kijken, dus kan ik toch ook nooit zeggen of iemand de ware is ookal voelt dat nu zo? Ook die andere dingen, dan denk ik... tsja. Wat moet ik hier nou mee? Ben ik gewoon een zeur? Voor de rest is de relatie echt prima. Hij maakt tijd voor me vrij en doet echt wel moeite voor me, maar dit bovenstaande zit me nu wel een klein beetje dwars..

Misschien moet ik erbij zetten dat zijn vorige vriendin met zijn beste vriend het bed in is gedoken. Hij is als we uit gaan af en toe echt zo dat hij graag even laat zien dat ik 'van hem ben', vooral als ik bekijks heb. Hij is overigens helemaal niet extreem bezitterig en ik mag ook gewoon zonder problemen alleen (met vriendinnen) uit. Misschien zegt/doet hij deze dingen omdat hij bang is dat ik hetzelfde ga doen? (gebeurd echt niet, vreemd gaan vind ik echt zó laag) Ik weet het ook niet, verzin ook maar wat

jémig wat een lange post. Sorry
als ik ook één keer begin te tikken komt er geen eind meer aan.... -_-"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2010, 20:28
Verwijderd
praat er met hem over in plaats van met ons... als het jou dwars zit dan is het een probleem, ik zou zelf ook ontzettend de kriebbels krijgen van sommige dingen die je hierboven beschrijft (ik hecht sterk aan mijn vrijheid), maar juist als hij zo om je geeft moet je het samen kunnen bespreken en er een oplossing voor kunnen vinden..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 20:56
Verwijderd
Het * ik hou van je* kan heel snel gaan. Welke idioot het verzonnen.
Maar praat met hem, dat is beter...Wat bartezz zegt
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 22:32
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
na 1 maand pas 'ik hou van je'?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 22:32
Verwijderd
pas?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
na 1 maand pas 'ik hou van je'?
je relatie zou niet goed zijn, als hij geen gevoel*houden van* voor je had..:/
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 05:18
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
je relatie zou niet goed zijn, als hij geen gevoel*houden van* voor je had..:/
Nee, het zou niet goed zijn als de basis niet verliefdheid is. Het houden van aspect komt pas (veel) later.

Ontopic, probeer het er met hem over te hebben, maar breng het tactisch. Hij is duidelijk gek op je en jij op hem, alleen loopt hij iets te hard van stapel.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 10:19
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik weet niet hoelang hij met zijn vorige vriendin was. Maar het kan best zijn dat hij probeert jou 'sneller' aan zich te binden wegens een bepaalde onzekerheid. Mocht dit niet zo zijn dan denk ik dat hij gewoon heel erg verliefd is en dan zeg en doe je soms dat soort dingen, moet je niet teveel achter zoeken, hij zal je heus niet ineens ten huwelijk vragen ofzo (hoop ik ). Als jij die behoefte niet hebt is daar niks mis mee, daar moet ie zich gewoon bij neerleggen. maar zo te horen klaagt hij er ook niet over..Geen probleem dus
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 13:46
Br0kenwingsx
Br0kenwingsx is offline
Citaat:
Ontopic, probeer het er met hem over te hebben, maar breng het tactisch. Hij is duidelijk gek op je en jij op hem, alleen loopt hij iets te hard van stapel.
Ik heb de tact van een olifant
Maar ik zal het toch eens gaan proberen.

@ Kaa: haha nou dat hoop ik niet, vind 18 relatief jong om te trouwen

iig bedankt voor de reply's, ik zal eens kijken of ik het voorzichtig kan opbrengen ^^
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 14:15
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Ik heb de tact van een olifant
Maar ik zal het toch eens gaan proberen.
Dan breng je het ontactisch Zolang je er maar duidelijk bij zegt wat je in je eerste post aangeeft; dat dit niet betekend dat je minder gek op hem bent, maar dat hij iets te hard van stapel loopt.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Te snel klaarkomen
*laf_ya*
8 07-10-2009 15:00
Seksualiteit (te) snel klaar komen
Fleurop
4 22-02-2009 21:40
Liefde & Relatie Te snel of niet?
Boris_Beer
48 03-02-2005 13:12
Lichaam & Gezondheid Ik praat te snel...
Missy_X
27 14-11-2004 14:58
Algemene schoolzaken Te snel praten tijdens presentaties ed
Verwijderd
21 10-12-2003 15:08
Seksualiteit Het ging allemaal eigenlijk te snel... :o
Kñorr
31 17-07-2003 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.