Oud 12-08-2011, 08:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Geweldig, Severus is echt de perfecte evilziener ('come to Slytherin' )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2011, 08:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik merkte wel dat ik er enorm tegenop zag in de eerste rondes. Gelijk ellenlange posts in het topic, en mijn pm-inbox die opeens volzat met 50 berichten.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 08:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ja, wolf zijn is de vermoeiendste functie vind ik

edit: al ben ik pas één keer wolf geweest volgens mij
editedit: oh nee, 2 keer. Maar de eerste keer was ik ook geliefde
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 09:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik wil nog even mijn excuses aanbieden voor mijn spelen van deze keer. Toen ik me opgaf had ik alle tijd van de wereld, maar toen het spel eenmaal begonnen was... Vriend had bedacht dat het leuk was met de tuin bezig te gaan(stenen uithalen, afgraven, stenen stapelen), waarna spontaan om half 5 besloten werd om de bbq aan te gooien en ik hierdoor al de eerste ronde vergat te stemmen. Van daaruit werd het niet beter met al die monsterposts die ik bij moest lezen, terwijl ik ook nog druk was met de tuin en het huis en toen kwam er op privé gebied nog iets bij waardoor ik ook stemronde 2 miste. Toen wist ik dat het niets meer zou worden en omdat toevallig bb in het topic iets zei over 'jammer dat de pmlijst niet gebruikt was' oid, dacht ik dat dat dan wel de oplossing zou zijn. Nouja, goed.. Ik hoop dat ik er de volgende keer beter in zit/in kan komen met geen andere dingen die veel aandacht eisen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 09:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mja, ik ben wel vaker wolf geweest, of een andere functie, maar ik merkte nu gewoon dat ik in tijdnood kwam. Ik had maar een klein uurtje over per dag en dat is toch vrij krap blijkbaar.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 11:25
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
We wilden de geliefden en de wolven inderdaad wat meer kans geven. Het lijkt wel alsof iedereen erop gefocust is om de verdeling zo te doen dat de dorpelingen winnen.
Dat valt me ook altijd op. Terwijl het veel leuker is als het half-om-half is. Nu is het een veel grotere uitdaging om wolf te zijn; als de wolven vaker winnen, blijft het spel ook interessant voor een gewone dorpeling.

Citaat:
Fantome
hmm, dat is niet bepaald een compliment.
Maar Wammus vond ik gewoon handig voor de info. Als ik me daarna niet zo had laten manipuleren had ik gewoon Severus afgemaakt en daarna Queasy (waar ik toch echt een aantal keer voor wilde gaan).
Ik denk dat het weinig over jouw spel zegt. Vanwege Honestsmile was even kort, maar dat verdween weer toen Daboman in beeld kwam als evilziener. Dat was puur en alleen omdat je na hangronde 2 zo overtuigd als eerste je stem op Honestsmile zette; alsof je haar opgevraagd had en al vast spelers richting haar wilde sturen (zoals Severus in ronde 1 probeerde). Het viel op, omdat de rest van de dorpelingen minder stellig was; niet omdat het an sich vreemd was.

En dat met Wammus was, vanuit dorpeling-oogpunt, gewoon een goede zet. Hij gaf verreweg de meeste informatie. Dat je daar onbedoeld de wolven mee in de kaart speelde, kon je ook niet weten.
Maar redenerend vanuit het idee dat het informatie geeft en dat je niet blindelings achter Daboman/Severus (beiden verdacht) aan liep, was het een sterke dorpelingenactie.
Het zegt meer over mijn paranoia, dat ik niet meer op mijn logica durfde te vertrouwen
Ik heb het 10x nagerekend en jij en Absinthe konden on-mogelijk evilziener zijn. Maar omdat we er al zo naast gezeten hadden met Daboman/Rops (en deels de geliefden), begon ik aan iedereen te twijfelen.

Citaat:
Martino
Mja, ik ben wel vaker wolf geweest, of een andere functie, maar ik merkte nu gewoon dat ik in tijdnood kwam. Ik had maar een klein uurtje over per dag en dat is toch vrij krap blijkbaar.
En dan heb je ook nog mij als medewolf, met mijn gespam met lange pm's
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 11:48
Verwijderd
Hoeveel pm's hebben we wel niet gestuurd?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 13:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En dan heb je ook nog mij als medewolf, met mijn gespam met lange pm's
Ik werd er serieus gek van.

Citaat:
Hoeveel pm's hebben we wel niet gestuurd?
Ik heb er een stuk of 170 verwijderd
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 13:07
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik werd er serieus gek van.


Ik heb er een stuk of 170 verwijderd
Dan is het maar goed dat we je toch uit de pm's hebben gehaald toen je dood was.

Edit: ik heb even snel geteld, maar ik heb zo'n 130 pm's bij mijn verzonden items staan van alleen dit spel. Oeps.
Edit 2: in twee weken tijd, dus dat zijn er zo'n 10 per dag...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 13:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Severus; en ik wil helemaal niet preventief opgegeten worden de volgende keer. Hou ook maar in je achterhoofd hoe goed ik te manipuleren ben
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 17:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oh trouwens, weten jullie nog die ene post:

"ik hoop niet dat je me nu briljant aan het manipuleren ben "

Dat was wel een heel gewaagde zet. Dat was wel een momentje dat ik aan je getwijfeld heb, vegs.Deze simpele zin schreeuwt bijna manipulatie van de daken. Ik weet niet of het een bewuste woordkeuze was, maar de manipulatie straalt er natuurlijk heel scherp vanaf. Maarja, door mijn positie durfde ik er ook niet echt goed tegenin te gaan en je stond wel gunstig in de lijstjes. Meestal kon ik mijn intuïtie wel hardmaken met logica, maar in dit geval niet. De letterlijke gedachte was in ieder geval: heel leuk vegs, maar ben je nu zelf niet aan het manipuleren? Ik had de link ook niet zo sterk gelegd, omdat ik zelf ook een beetje probeerde te sturen.

@Fantome: persoonlijk vond ik het niet zo'n sterke zet omdat er wel verdeeldheid door kwam. Het had imo een sterkere zet geweest als je niet zo stellig was geweest. Op een eerder moment had het wel slim geweest, maar nu wilde bijna iedereen queasy op zich wel ophangen en iedereen kwam onafhankelijk van elkaar tot die keuze en eensgezindheid was wel belangrijk. Ik had er waarschijnlijk meer tegenin gegaan als ik niet in zo'n lastige positie had gezeten. Die deal die ik met je sloot was omdat ik dacht dat Vegs me elk moment in de rug zou kunnen prikken (eeh ik bedoel op laten hangen) en ik dan in ieder geval niet alleen stond.

En over die onhandige actie van mij? Tsja. Achteraf gezien heeft het juist in het voordeel van de dorpelingen gewerkt, omdat de wolven het toch al wisten en het me enige bescherming van de bad guys bood. Wat ik erover zei klopte ook echt; ik kon de zienerhints niet vinden. Toen ik het later nog eens bekeek zag ik ze wel.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 12-08-2011 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 17:03
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline


Omg, ik heb echt het héle spel niet eens één keer iets juist opgepikt uit het topic. Het was dit spel een onduidelijke pap van posts en mogelijk functies. Al heb ik wel geprobeerd dat niet te laten merken, maar ik was met mijn hoofd werkelijk echt niet bij het spel dit keer.

Maar, nu ik achteraf alles lees wat ik zelf gemist heb, moet ik Severus echt heel veel complimenten geven

En de spelleiders bedanken, natuurlijk. Al vond ik jullie verhalen niet zo heel erg mooi Maar dat komt omdat ik zowat geen van de verwijzingen naar de films begreep.
Edit: En het komt ook door het feit dat ik dacht dat na het openigsverhaal dat verhaal voortgezet zou worden en ik kon maar niet uit de gedachte komen dat ik het stom vond dat dat niet zo was
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 17:07
Verwijderd
Ik vond de verhaaltjes juist erg fijn, maar dat heb ik gisteren ook al tegen Lorelei gezegd.
Snapte de meeste verwijzingen wel en dat vond ik leuk, bovendien waren ze lekker kort maar krachtig dus heb ik er ook echt geen één overgeslagen (wat ik soms bij die ellenlange verhalen toch echt wel doe )
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 16:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Geen zorgen hoor Geel, ze waren ook niet mooi bedoeld. Sterker nog, ons oorspronkelijk idee was nog erger (verhalen als 'er was eens een auto die over geel heen reed, geel is dood')

maar ten eerste hadden we gewoon geen zin om lange verhalen te schrijven en ten
tweede lezen wij die lange verhalen zelf nooit en ken ik meer mensen die dat niet doen. Aangezien we toch al geen zin hadden in het schrijven, was het idee dat we ze voor niets zouden schrijven doorslaggevend. We kozen ervoor wel korte verhalen te schrijven omdat mensen nogal veel waarde hechten aan verhalen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 17:59
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik was het vergeten, maar complimenten ook aan VeGs, Röps, Daboman!

O, ik vond de inhoud van de verhalen wel leuk hoor
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 07:47
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb dit spel voor het eerst meer dan één verhaal gelezen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 09:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Geel, vind je het goed als we jou deze week het wachtwoord van de spelleider sturen? Wij gaan namelijk zaterdag op vakantie en blijven dan 3 weken weg. Anders kunnen jullie niet spelen Of ga jij ook op vakantie? (dan zoek ik namelijk even iemand anders)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 10:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik wil wel weer eens spelleideren overigens
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 10:10
Rationeel
Rationeel is offline
zeg het maar hoor, als jij hem wilt, kan het ook
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 12:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Stuur maar op. Als ik tegen die tijd besluit niet te spelleideren dan geef ik hem weer door
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 14:29
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
opgelost
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #87
Furby Feeder
500 02-08-2011 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.