Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dat met die levende krabben dan Willem had duidelijk de leukste activiteit, vond ik.

Vooral Aad zag bloemen eten als een straf, trouwens...

Ik vind het leuk dat Henrieke Bert gekozen heeft
Ik vind het ook leuk dat ze Bert heeft gekozen handig zo dierenarts op je boerderij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2012, 07:43
Verwijderd
Goh, Aad kiest voor Jeanet, dat had natuurlijk niemand verwacht... Ik vind die Linda wel heel sneu, die wil dit echt (waarom ), maar maakt eigenlijk helemaal geen kans. Ik vond het ook weer helemaal niet raar dat Aad aan schietsport doet, ik kon het me niet voorstellen dat hij aan voetbal ofzo doet.

Henrieke leek een stuk relaxter toen eenmaal duidelijk werd dat ze voor Bert ging. Ben benieuwd naar hun citytrip, ik hoop dat ze zich dan niet te veel laten tegenhouden door camera's. Ergens kan ik me voorstellen dat het wel goedkomt als het programma eenmaal voorbij is, aan de andere kant zie ik zo weinig passie tussen die twee.

Martin die witlof niet herkent Ik vind Wilma ook veel liever dan Swaen, die is zo direct met haar manier van aanpakken. Maar het blijft wel steeds gezellig daar

Henk moet echt niet voor die stomme Yoni kiezen. Al vraag ik me wel af of Fiona zich zo handig uitdrukte toen ze het had over de toekomst op de boerderij. Het klonk een beetje alsof ze het voor nu wel even leuk vond op de boerderij, maar dat ze niet haar hele leven daar rond wilde hangen.

En Willem en zijn mannen Wat een heerlijk ongemakkelijke knuffel was dat met Jurjen En die rare verwoordingen van hun. Gek genoeg blijft het daar maar mooi weer, terwijl alle andere boerderijen bijna blank staan van alle regen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 08:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, dat van het weer wordt alleen maar bizarder hè, vreemd is dat...

Henrieke: Ha, daar is nu een hoop meer duidelijk geworden. Natuurlijk was het enorm ongemakkelijk allemaal, maar ze hebben het denk ik ook nóg erger doen lijken dan het is, want uiteindelijk was Barry volgens mij nauwelijks één dag weg toen Yvon alweer op de stoep stond om Henrieke & Bert uit hun lijden te verlossen. En Henrieke ging dus ook wel degelijk het gesprek aan met die mannen, al duurde het even voordat ze dat had bedacht en ging het allemaal heel onhandig. Henrieke: "Ja, Rick-Jan is echt een vlotte jongen". Rick-Jan: "Ik heb nooit serieuze gesprekken, ja, als het moet natuurlijk wel, maar liever niet." Bert: "Ja, de klik is er nog niet ,die moet nog groeien, maar ik ben ervan overtuigd dat die klik er wel komt."
Ik weet eigenlijk niet of zij wel op citytrip gaan, denk dat ze dat het liefst niet zouden doen, maar ik hoop echt dat het helemaal goedkomt met ze nu de camera's weg zijn. Henrieke zag er zoveel stralender uit toen Bert tegen Yvon zei (...) dat hij haar leuk vond. Ze passen goed bij elkaar volgens mij.

Aad: Ik vond dat schieten helemaal bij hem passen, leuk dat hij die vrouwen daar mee naartoe nam. Ik vond hem wel heel huichelachtig doen tegen Linda. Linda heeft heus wel door dat hij Jeanet leuker vindt, maar nu heeft hij haar doen geloven dat ze nog wel een kans heeft, terwijl hij bij Jeanet ineens héél andere dingen zei. Lastig.

Willem: Ik hoop zo dat hij Jurjen kiest Ze zijn zó schattig samen, dat geknuffel ook echt! En ik vond het tof van Jurjen dat hij wel probeerde te duiken, al scoorde Klaas daar natuurlijk goed door het ook daadwerkelijk leuk te vinden...

Martin: vind ik iets minder boeiend. Ik vind Swaen wel steeds leuker worden, maar ja, gedoe met die manege en zo. Maar bij Wilma heb je weer gedoe met vele kinderen, dus ik weet niet.

Henk: vond ik deze aflevering ook niet zo boeiend, was meer van hetzelfde leek wel. Die meiden willen allebei graag en Henk vindt het top dat hij zo gewild is, geloof ik.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 15:11
Verwijderd
Leuke aflevering

Henrieke: goed dat ze zelf even initiatief nam! en ik vind Bert echt wel leuk, hopelijk krijgen ze tijdens de citytrip ook goed de kans even zonder camera's te zijn, dat heeft Bert wel echt nodig.

Aad: Lullig dat hij Linda nu toch aan het lijntje lijkt te gaan houden, terwijl hij had beloofd dat juist niet te doen.... Maar ik vond het wel heel lief dat Jeanett vroeg of ze het nu los mocht laten, en dat ze elkaar toen even knuffelden <3

Willen: HEERLIJK! Die boerderij is zooo mooi, perfect weer ook altijd, en dat moment met Jurjen was ook zo mooi Lekker onhandig, maar super lief. Dat duiken, mja, Jurjen verdient daar ook wel veel punten door tóch te duiken, ook al vond hij het heel eng, hij deed het wel! En je heft elkaars hobby's ook niet volledig te delen toch? Ik brei graag, maar verwacht echt niet dat mijn man mee gaat breien

Martin: ik vind Wilma steeds leuker worden, ik vind haar naar de kinderen toe ook een stuk leuker dan Swaen. Geen idee wat Martin gaat doen als hij moet kiezen, ben erg benieuwd! Erg leuk trouwens dat de kinderen er telkens bij betrokken worden, logisch ook wel, maar kan me ook voorstellen dat dat toch een gekke situatie is met twee vrouwen...

Henk: ik vond Yoni nu ineens echt niet leuk meer, ze kijkt soms zo... boos? Aanvallend? Ik weet niet, maar ik vind haar te dreigend overkomen ofzo Fiona vind ik echt ontzettend leuk, veel liever en leuker. Ik denk dat ze dat nu ook goed heeft laten zien, ze trad meer op de voorgrond, leek meer op haar gemak, maar niet ten koste van zichzelf (voor zover ik dat kan beoordelen).
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 15:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, ik hoop echt dat Henk voor Fiona kiest en Martin voor Wilma Verder vond ik het bij Henrieke nog steeds allemaal een beetje lauw. Net alsof ze nu ineens bedacht had dat ze een keuze moest maken. Vond het niet echt spontaan. Willem boeit me niet zo op een of andere manier Die Jurjen praat zo irritant maar Klaas is het ook niet helemaal geloof ik. Aad blijf ik gewoon een griezel vinden maar daar past Jeanett wel bij.

Was wel maf gisteren. Ik was met m'n vriend en z'n ouders uit eten geweest en we liepen terug naar huis rond half negen toen m'n vriend vroeg of ze nog koffie wilde oid. Zegt m'n schoonmoeder 'nee, ik moet ff Boer kijken, dat mag toch wel' Dus ze waren bij ons blijven kijken en daarna naar huis gegaan, was heel gezellig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 21:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Yoni die bijt zo Henk zijn hoofd eraf.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 21:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Boer zoekt vrouw in 1 minuut is deze week ook weer erg goed
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 12:39
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat moment waarop Henk die paal in de grond timmert... Het leek net alsof ie de hele tijd Fiona op haar hoofd aan het slaan was terwijl ie rustig doorfilosofeerde



En die Rick-Jan die zo heel mompelend afscheid neemt, en voor het wegrijden nog even nonchalant de as van zijn peuk wegtikt :') Wat een droeftoeter was dat zeg.

Bert was ook een baas.

Henrieke: "Ik vind je hartstikke leuk."
Bert: "Da's mooi."
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.

Laatst gewijzigd op 23-10-2012 om 12:52.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 21:32
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Henrieke leek een stuk relaxter toen eenmaal duidelijk werd dat ze voor Bert ging. Ben benieuwd naar hun citytrip, ik hoop dat ze zich dan niet te veel laten tegenhouden door camera's. Ergens kan ik me voorstellen dat het wel goedkomt als het programma eenmaal voorbij is, aan de andere kant zie ik zo weinig passie tussen die twee.
Hmm, ik ben heel benieuwd wat er nou met Henrieke en Bert gaat gebeuren, iemand hier zinspeelde erop dat het anders zou gaan aflopen en ik hoorde ook al van iemand dat
Spoiler
.

Citaat:
Henk moet echt niet voor die stomme Yoni kiezen. Al vraag ik me wel af of Fiona zich zo handig uitdrukte toen ze het had over de toekomst op de boerderij. Het klonk een beetje alsof ze het voor nu wel even leuk vond op de boerderij, maar dat ze niet haar hele leven daar rond wilde hangen.
Wat zei Fiona dan? Yoni blijft de hele tijd maar herhalen: "Er is een plekje naast hem vrij en ik wil daar zitten", strontirritant vind ik dat. Het is allang duidelijk dat ze dat wil. Henk lijkt niet echt een voorkeur uit te spreken hè?

Citaat:
Ja, dat van het weer wordt alleen maar bizarder hè, vreemd is dat...
Volgens mij is het in de zomer opgenomen en wás het ook daadwerkelijk veel lekkerder weer in het oosten dan in het westen van het land (maar ik weet het niet precies want ik was op vakantie, maar dat begreep ik van de thuisblijvers). Misschien is het ook wel niet precies tegelijk opgenomen.

Citaat:
Dat moment waarop Henk die paal in de grond timmert... Het leek net alsof ie de hele tijd Fiona op haar hoofd aan het slaan was terwijl ie rustig doorfilosofeerde
[afbeelding]
Haha, ja dit . Wij keken met veel mensen en er was echt niks meer te verstaan van zijn gefilosofeer, zo hard werd er gelachen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 09:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hmm, ik ben heel benieuwd wat er nou met Henrieke en Bert gaat gebeuren, iemand hier zinspeelde erop dat het anders zou gaan aflopen en ik hoorde ook al van iemand dat
Spoiler
.


Wat zei Fiona dan? Yoni blijft de hele tijd maar herhalen: "Er is een plekje naast hem vrij en ik wil daar zitten", strontirritant vind ik dat. Het is allang duidelijk dat ze dat wil. Henk lijkt niet echt een voorkeur uit te spreken hè?


Volgens mij is het in de zomer opgenomen en wás het ook daadwerkelijk veel lekkerder weer in het oosten dan in het westen van het land (maar ik weet het niet precies want ik was op vakantie, maar dat begreep ik van de thuisblijvers). Misschien is het ook wel niet precies tegelijk opgenomen.


Haha, ja dit . Wij keken met veel mensen en er was echt niks meer te verstaan van zijn gefilosofeer, zo hard werd er gelachen.
Spoiler
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 20:39
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Tink*:
Spoiler
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 21:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Spoiler
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 21:20
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 14:10
Verwijderd
Ik vind Yoni echt intens vervelend. Viel me ook op dat Henk zóveel keus had en steeds de mooisten wegstuurde. Fiona is wel een schatje, hopelijk wordt het die.

Dat van Henrieke had ik ook al meegekregen, benieuwd hoe dat verder gaat.

Ik vind Swaen echt beter bij Martin passen, beter dan Wilma. Maar ik vind het ook niet zo dramatisch als ie voor die ander kiest. En bij Willem heb ik echt weinig voorkeur, alleen die derde vond ik een beetje vies Aad tot slot gaat natuurlijk met Jeanet er vandoor maar een gelukkig huwelijk wordt dat sowieso niet Bah, Aad.


De enige waar het me echt bij boeit wie hij kiest, is Henk. Da's zo'n jongen die misschien wel eeuwig aan zo'n vervelend mens als Yoni blijft plakken. Hopelijk maakt ie die fout niet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 15:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Waarom vind je Yoni zo'n intens vervelend mens dan? Ik moet zeggen dat ik Fiona ook wel wat leuker vind dat Yoni, omdat Fiona zo spontaan overkomt en wat meer haar intenties bij Henk lijkt te hebben liggen dan bij de boerderij, maar dat maakt Yoni nog geen vervelend mens. Dus ben benieuwd waarom je dat vindt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 16:14
Verwijderd
Ik vind Yoni zo aanvallend doen, en dat stoort me. Misschien is het de context die haar zo bozig maakt - omdat ze in een soort competitie zit met Fiona. Vooral dat gehamer op dat er een plekje vrij is naast Henk en dat zij die plek wil, pff, relax, zeg eens wat anders en doe eens wat minder bezeten
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom vind je Yoni zo'n intens vervelend mens dan? Ik moet zeggen dat ik Fiona ook wel wat leuker vind dat Yoni, omdat Fiona zo spontaan overkomt en wat meer haar intenties bij Henk lijkt te hebben liggen dan bij de boerderij, maar dat maakt Yoni nog geen vervelend mens. Dus ben benieuwd waarom je dat vindt.
Ik vond haar bij de 10 al vervelend qua hoe ze dingen stelt, hoe aanvallend ze inderdaad is, en ze heeft een vervelend hoofd. Het gaat toch om hoe mensen in beeld gebracht worden en ik geef best toe dat ik daar oppervlakkig in ben, ik ben lang niet de enige die Yoni vervelend vindt als ik het zo lees Het gaat toch om gevoel dat je bij iemand krijgt en ik kan me meerdere uitspraken herinneren waarbij ik dacht 'hij kan zoveel leukers krijgen'.

Soms had ik bij Henk ook het idee dat ie teveel koos op basis van angst. Teveel dat ie dacht dat ie iemand niet genoeg kon bieden, en dan maar voor de veilige opties ging. DIt laatste staat redelijk los van Yoni, trouwens. Nouja, zij is overgebleven bij het angstkiezen. Dat zegt ook wel wat. /mening.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 18:00
Verwijderd
Misschien komt het trouwens ook wel een beetje qua met wie je denkt het te kunnen vinden. Henk lijkt me echt aardig en relaxt. Aad bijvoorbeeld niet, en ik had al heel snel Jeanet erbij geplakt. Dat klopt samen. Yoni lijkt me gewoon echt iemand waar ik niet lang bij in de buurt wil zijn, dus dan 'gun' ik Henk ook wat leukers. Dat hij zelf misschien iets later doorheeft dat ze vervelend is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 09:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind Henk eigenlijk ook niet heel leuk meer, hij komt wat bekrompen over, ik weet het niet zo goed. Maar ik ben me ook wel ervan bewust dat het heel erg afhangt van hoe mensen in beeld worden gebracht hoe je over ze gaat denken. Bij Yoni zenden ze voortdurend uit dat zij weer een loflied aan het houden is over het fantastische boerenleven en dat ze echt graag op een boerderij wil wonen en dat ze hier helemaal hoort en blabla en niets over wat ze eigenlijk van Henk zelf vindt. Misschien heeft ze daar toch ook wel wat over gezegd maar zenden ze dat gewoon niet uit...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik begin mij te realiseren dat ik eigenlijk heel boer zoekt vrouw kut vind.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoezo dat ineens? Ik heb wel weer zin in vanavond
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ik begin mij te realiseren dat ik eigenlijk heel boer zoekt vrouw kut vind.
Pas het tweede seizoen dat ik volg, maar ik val nog steeds over de suffe selectieprocedure (dit keer meer over het selecteren van de tien dan binnen de laatste vijf). En ik vind het ook steeds meer mwah ;x
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:38
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hoezo dat ineens? Ik heb wel weer zin in vanavond
Nou, als ik iedereen bij langs loop:
Van Henrieke word ik zelfs ongemakkelijk, terwijl ze niet eens fysiek in mijn buurt is. Ze zit de hele tijd maar te lachen omdat ze gewoon niet weet wat. Bert is echt een boer-boer, past wel goed bij Henrieke, maar het is gewoon saaie televisie.

Nou bij boer Henk is er Yoni, nuff said.

Bij boer Aad is het boer Aad en Jeanet en die ene, ik weet haar naam niet, maar ze lijkt inderdaad op Patrick Lodiers. En romantiek tussen de distels...

Bij Willem is het wel oké, maar hij moet gewoon die twee kerels met elkaar kruisen en dan is het een goede match. En hij lijkt op een hamster.

En bij boer Martin is het volgens mij wel gezellig, maar ik vind Swaen teveel Swaen en die andere is zo soft. Maar wel een lieve vrouw. Swaen kan misschien beter opzoek naar een ander Swaentje.

En Yvonne Jaspers is ook gewoon too much.

Maar ik ga zeker kijken vanavond
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 19:51
Verwijderd
Oma
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 20:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Lusi
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 20:47
Verwijderd
Het gaat echt tergend langzaam.

En wat koos Willem op een lullige manier, zeg.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 20:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wat een aadoratie vandaag. Ik dacht zelfs even dat Aad Jeannet vol op d'r bek ging pakken! Arme Linda, dat was wel zielig.

Ik heb bij Martin en Henk geen idee wie ze gaan kiezen en juist die stellen ze uit.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 20:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat vond ik ook stom. Van Martin en Henk ben ik juist het meest nieuwsgierig en dan moet ik wéér een week wachten Van Willem had ik het niet helemaal verwacht en de manier waarop vond ik ook erg verwarrend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 23:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond het maar een saai seizoen. Alleen het gedoe bij Aad was nog even spannend, maar dat is uiteindelijk vrij beschaafd en met een sisser afgelopen.

De manier waarop Willem koos was wel een beetje zo uit het niets. Een beetje...ongepast ook wel. Dat je gek bent om iemand, prima, maar om de ander dan vol op de bek te pakken waar de ander bij zit

Van Henk krijg je gewoon geen hoogte. Yoni, het enge wijf, begint al haast te panikeren op een familiefeestje en Henk laat niets doorschemeren. Ik vind hem wel ook heel erg oppervlakkig in z'n houding en totaal niet fysiek, maar dat kan ook zijn omdat ie z'n gevoel bewust nog niet wil uitspreken. Maar het is zo...droog.

Henrieke en Bert. Ach. Er straalt nul aantrekkingskracht uit Bert. Het komt vooral een beetje van Henriekes kant.

Martins verhaal zal ook niet retespannend zijn. Hun logeerweek is nog wel het meest relaxed en volwassen en gezellig. Dat wordt een beschaafde afsluiting, denk ik.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 06:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik was toch verbaasd door de keuze van Willem (Jan-Willem ). Jurjen pakte het wel heel knap op, vond ik, voor de manier waarop de boodschap werd gebracht.
Bij Henrieke en Bert heb ik meer het broer-zusgevoel dan dat zij een liefdesrelatie gaan krijgen. En Bert lijkt trouwens helemaal niet op zijn ouders, en Henrieke des te meer op de hare.
Aad en zijn manieren... ik blijf er kippenvel van krijgen en vraag me af of het lang gaat duren met Jeannet.
Yoni is wel heel zenuwachtig, maar uit al haar uitspraken blijkt dat ze gewoon op een boerenbedrijf wil wonen, en dat toevallig Henk haar zo'n kans kan bieden, ach, dat is dan prima. Terwijl Fiona veel meer echte interesse voor Henk lijkt te hebben.
Martin kan echt uit twee vrouwen kiezen die allebei goed bij hem kunnen passen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 07:32
Verwijderd
Ik dacht echt dat Willem voor Jurjen zou kiezen, al helemaal toen zijn moeder zich zo over hem uitsprak. Sneu voor Jurjen, al helemaal doordat Willem zijn keuze zo duidelijk maakte.

Bert en Henrieke ziet er zo koel en afstandelijk uit, niet alsof de passie er ooit van af kan spatten. Het is zo ongemakkelijk allemaal.

Yoni wil inderdaad wel erg graag dat boerenleven, maar ze heeft het nauwelijks over hoe leuk Henk wel niet is. En pff, dat ze bijna zat te janken bij die barbeque. Ik hoop echt dat hij Fiona kiest.

Bij Martin vond ik het een beetje ongemakkelijk dat ze lieten zien voor wie de kinderen kiezen. Wie Martin nu ook kiest, voor de vrouw zal het altijd lastig zijn om te weten dat niet alle kinderen daar achter staan.

Aad blijft toch echt een griezel. Maar Jeanett is ook wel wat griezelig, dus dat matcht wel. Arme Linda... Volgens mij zat er ook best veel tijd tussen het moment dat ze ingelicht werd, en haar vertrek. Je zult daar maar op die slaapkamer zitten te wachten tot Yvon er is...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 07:53
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Pas het tweede seizoen dat ik volg, maar ik val nog steeds over de suffe selectieprocedure (dit keer meer over het selecteren van de tien dan binnen de laatste vijf). En ik vind het ook steeds meer mwah ;x
Waarom dan over het selecteren van de tien? Daar komt toch vrij weinig over in beeld, aangezien de boeren gewoon hun brieven lezen (voor zover mogelijk tenminste) en daar dan uit kiezen wie ze het leukste vinden?

En verder zat ik echt zo toen Willem ging kiezen: . Ik dacht echt dat hij Jurjen zou gaan kiezen, ze hadden echt nul intimiteit met Klaas uitgezonden en dan ook nog op zo'n manier! Hij was geloof ik echt blij dat hij zijn gevoelens eindelijk kon uiten, maarja, wacht dan even totdat Jurjen weg is. Die pakte het overigens idd erg sportief op .

Wat betreft Henk en Yoni ben ik het eens met iedereen hierboven. Sjongejonge, het zal wel ook liggen aan de manier waarop ze in beeld gebracht wordt, maar ze is echt panisch bezig met "ik wil hier blijven, ik wil op een boerderij, ik wil een man en kindertjes op een boerderij in blauwe overalls en rode laarsjes, ik hoor hier, dit is mijn plek!" . Het lijkt haar, zoals Hawahaai zegt, idd veel meer te gaan om het feit dat het een boer is, dan om het feit dat het Henk is. Waarom Henk dat niet ziet (of niet laat merken) is me ook een beetje een raadsel.

Bert en Henrieke gaat echt niks worden. Berts ouders waren echt véél leuker dan ik dacht. Veel spontaner en makkelijker. "Ja, hij is voor de grootste koe nog niet bang, maar meisjes durft hij niet aan te kijken." .

En ik vond Aad voor het eerst een keer een beetje sympathiek! Hij zat er duidelijk echt mee, want hij wilde het Linda wel vertellen maar moest daar even de tijd voor nemen. En dan gaat Jeanet zo ruzie maken. Ik vond het wel goed dat ze hem dwingt het te vertellen, maar zo hard en onaardig, ik kreeg haast medelijden met Aad. Had niemand anders dat ook een beetje?

Ben wel heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren! Volgens mij zenden ze alleen Henks keuzemoment uit...
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 12:22
Verwijderd
Ik stoor me niet zo aan wat er in beeld komt maar wel aan de wijze waarop het programma het laat verlopen. Dat kiezen van de tien zat me dan ook wat meer dwars nu omdat ik weet dat de boeren de brieven alleen tot hun beschikking hebben met camera's erbij, na een paar uur moet alles verplicht mee uit angst dat kandidaten zelf contact leggen zonder het programma erbij. Henk zal nog geen honderd brieven echt gelezen hebben. En dan ga je dus af op kutargumenten om er tien uit te halen.

Daarnaast eindig je na de speeddate met een oververtegenwoordiging aan Yoni's en hoe heette die derde van Henrieke.

Het stoort me echt hoe beperkt dat proces is die kids van Martin gaven voorkeur aan degene die ze zo snel even hadden kunnen spreken, niet wie na goed aftasten echt het beste erbij past.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 08:51
Verwijderd
Maar die mensen kiezen toch zelf voor deze manier? En ze zijn niet verplicht een keuze te maken; als ze geen klik oid hebben, tja, dan niet he.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 13:47
Verwijderd
Ja, deze discussie voerden we vorig jaar en hoeft wat mij betreft niet opnieuw Maar er zijn diverse exdeelnemers die toch wel klachten hebben over de spontaniteit en vrijheid binnen het programma.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 19:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Goh, ik had daar nog nooit over nagedacht, dat ze die brieven niet achterlieten bij de deelnemers. Wat bizar zeg... En irritant als je heel veel brieven hebt. Maar ze laten de brieven toch wel achter bij de deelnemers die verder niet gevolgd worden, mag ik hopen...?

Citaat:
En ik vond Aad voor het eerst een keer een beetje sympathiek! Hij zat er duidelijk echt mee, want hij wilde het Linda wel vertellen maar moest daar even de tijd voor nemen. En dan gaat Jeanet zo ruzie maken. Ik vond het wel goed dat ze hem dwingt het te vertellen, maar zo hard en onaardig, ik kreeg haast medelijden met Aad. Had niemand anders dat ook een beetje?
Nee, ik had dat eigenlijk helemaal niet zo. Ik snapte wel dat Aad het moeilijk vond hoor, maar voor Jeanet was het toch ook superirritant, ze moest gewoon liegen tegen Linda, ik snap wel dat ze dat echt niet trok. Óf je wacht tot het keuzemoment met het kiezen en laat dan pas iets blijken, óf je wil je gevoelens niet meer verbergen en vertelt het al eerder dan dat. Maar zo iets ertussenin kan echt niet, dat is misschien wel iets gemakkelijker voor jezelf omdat je ertegenop ziet om weer iemand te kwetsen (en hij was waarschijnlijk bang voor een Ina-reactie, maar wauw, Linda liet wel even zien dat zij iets volwassener is dan dat ), maar gewoon te irritant voor de ander. Ik vind het eigenlijk wel een prachtstel, Jeanet en Aad

Dat Willem nu Klaas gekozen heeft. Hmpf. Ik heb het idee dat Klaas Willem als rebound gaat gebruiken of zo. Dan hoop ik maar dat Jurjen daarna gewoon terugkomt bij Willem want ik vond hen juist zo leuk samen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Goh, ik had daar nog nooit over nagedacht, dat ze die brieven niet achterlieten bij de deelnemers. Wat bizar zeg... En irritant als je heel veel brieven hebt. Maar ze laten de brieven toch wel achter bij de deelnemers die verder niet gevolgd worden, mag ik hopen...?
Ja nee, alleen bij degenen waar nog wat te winnen valt, zeg maar Dat Richardsituaties worden voorkomen. Ik las ergens een interview met dat meisje dat tweede werd bij Frank, die vertelde over aanwijzingen van de regie a la 'ga nu maar aan tafel zitten praten over het boerenleven'. En dat van de brieven zei zij ook, of kwam naar voren in een ander artikel dat kritisch was over de romantische factor van BzV. Het gemaakte eraan, met Yvonne in een Volkswagenbusje enzo, en een verkeerd beeld van hoe het nou echt verloopt.

Anyway, terug naar dit seizoen: ik vond Jeanet heel erg redelijk om te zeggen 'ik ga niet liegen tegen Linda', het eerste waarin ik dacht 'ok je hebt gelijk', voor de rest is ze zo.. Nors Alleen was het best lullig dat ze erbij bleef zitten hoe Aad het deelde, op de bank erbij met armen over elkaar.

En bij Jurjen werd ik vanaf het begin al gek van zijn sloomheid, dat Willem daar niet over viel vond ik wel een teken dat ie de eindstreep wel zou redden En toen Willem opmerkte dat Klaas zich om suffe dingen drukmaakte dacht ik ook echt 'ja zie je'.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 21:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mooi om te zien dat Henk voor Fiona koos. En Martin voor Wilma. Swaen pakte het wel heel makkelijk op, ben benieuwd of ze er later, thuis, ook nog zo makkelijk over kon doen.
Klaas en Willem zijn wel leuk om samen te zien, van Aad en Jeannet krijg ik iedere keer weer de kriebels, ook met de vooruitblik naar de volgende uitzending. En Henrieke en Bert in Parijs zag er niet echt heel gezellig uit. Waarop Henrieke aangeeft dat Bert nog niet echt los komt. Alsof ze dat zelf wel doet?!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 22:03
Verwijderd
Dat stukje van Henrieke en Bert in wat er in de volgende uitzending gaat komen... Samen in zo'n kopje in Disneyland, prrrfft, dat was echt awkward zeg! Maar ik vond Bert wel iets 'losser' deze aflevering, alleen nog steeds niet écht lekker ontspannen enzo... Jammer hoor..

En de rest, oh, heerlijk allemaal! Fiona en Henk! Martin en Wilma! Echt super leuke stellen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 07:51
Verwijderd
Leuke aflevering! Ik was bang dat Henk en Martin de andere dames zouden kiezen, maar het pakte precies goed uit Fiona en Henk was echt schattig samen, en Martin en Wilma liepen ook helemaal te glunderen.

Aad en Jeanet, tja, ze zijn allebei een beetje eng, dus in dat opzicht matcht het wel. Ik kan me amper iemand anders voorstellen naast Aad, wie valt er op zo'n kerel?

Bert en Henrieke zijn nog steeds wat ongemakkelijk. En ik moest wel lachen om Bert als hij Frans probeerde te praten, het was vooral gewoon Nederlands ('hallo', 'ja') Niet dat mijn Frans zo geweldig is, maar toch Ik vond hem wel wat relaxter, op die hotelkamer enzo, maar het oogt nog niet heel ontspannen.

Willem en Klaas vond ik nu leuker samen dan vorige week, al was ik nog steeds meer voor Jurjen.

Ben echt blij dat we van Yoni af zijn, ze bleef maar bezig over haar plekje in het bedrijf en in zijn vriendengroep, nauwelijks over Henk zelf. Misschien bedoelde ze dat niet zo, maar het begon me echt te irriteren. Fiona is veel liever, leuk koppel.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 08:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik vond Klaas en Willem nu ook wel leuker samen. Heel die familie had hetzelfde hoofd als Klaas, grappig om te zien

Aad en Jeanet, wat een topstel is dat. Aad: 'Ik word heel blij van jou.' Jeanet: 'Dat weet je al wel snel dan.'

Ik dacht dat Henrieke en Bert het samen best naar hun zin zouden kunnen krijgen tijdens de citytrip, de camera's zijn er dan immers ook niet de héle tijd bij ('s nachts toch niet in elk geval, neem ik aan), maar dan zie je Bert zo ongelukkig in een theekopje zitten, aww... Ik vind het zo jammer voor hen, ik heb het idee dat het veel meer kans zou hebben zonder camera's erbij.

Ik vond het jammer dat Martin niet voor Swaen koos, maar ach, hij en Wilma lijken ook wel goed bij elkaar te passen en die kinderen hebben in elk geval tot dusver niet elkaars hersenen ingeslagen, dus dat is mooi. En ik was natuurlijk erg blij dat Henk voor Fiona koos
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 09:07
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Lusi: hmm, dat is nieuw inzicht voor mij, stom inderdaad, vooral van die brieven! Dat er iets aan de gesprekken e.d. geregisseerd is snap ik ook wel, die boeren gaan normaal heus niet met een vrouw langs een boerenstinksloot zitten te mijmeren over wie ze moeten kiezen .

Citaat:
En de rest, oh, heerlijk allemaal! Fiona en Henk! Martin en Wilma! Echt super leuke stellen
Idd . Ik was er bij Martin overigens niet helemaal zeker van of ik het een goede keuze vond, maar Wilma wordt wel steeds leuker vind ik! Iets meer alsof ze niet alleen maar een moederlijke vrouw is, maar ook gewoon zichzelf.

Citaat:
Aad en Jeanet, wat een topstel is dat. Aad: 'Ik word heel blij van jou.' Jeanet: 'Dat weet je al wel snel dan.'
Raar gedoe idd. Aad was nu echt los en vrolijk en overduidelijk blij om haar te zien, maar van Jeanet spat het enthousiasme nou niet bepaald af. Aad: 'Ik ben heel blij met jou!'. Jeanet: 'Oh, ik ook wel van jou.' Nouja, misschien komt ze nog meer los.

Verder moet Henrieke zelf ook een beetje losser zijn inderdaad, maar ik denk niet dat het iets gaat helpen. Ben benieuwd hoe die twee lange Nederlanders zich gaan redden in zo'n klein tweepersoonsbedje op die toch wel kleine hotelkamer .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 10:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Volgens mij is Jeannet echt wel blij met Aad, soms dan glundert ze wel, maar dat is meer in een ongemerkt moment ipv voor de camera. Volgens mij heeft zij gewoon zo'n hoge muur om zichzelf heen gebouwd dat ze zichzelf beschermt met cynische opmerkingen als 'nou dat weet je al snel dan'.

Ik was heel blij dat Henk voor Fiona koos. Bye bye zeikyoni. Wel grappig dat ze eerst zo zat te janken en toen ze uiteindelijk teleurgesteld werd viel het wel mee.

Ik was ook heel blij dat Martin voor Wilma koos. Daarna zag je ook al snel dat ze lekker gingen knuffelen. En toen al die kinderen er waren straalden ze ook, lief.

Klaas en Willem vond ik niet boeiend.

Henrieke en Bert in Parijs, tja. Dat theekopje. :') Ze doen wel meer hun best daar, het is tenminste niet alleen maar stil.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat Tink zegt over Jeannet, dat zou best wel eens zo kunnen zijn denk ik idd. Vooral omdat haar kinderen haar wel enthousiast en blij vonden.

Ik had gisteren geen tijd om te kijken en had even snel de tv aangezet en toen was precies het keuzemoment van Martin, goede timing Goede keuze van hem, het zal chaotisch worden met al die kinderen maar denk dat ze het samen wel aan kunnen want precies wat Martin zegt, je probeert het wel gesmeerd te laten verlopen maar als dat niet lukt is het ook niet zo erg.

Vandaag de rest van de aflevering gekeken. Henk heeft gelukkig voor Fiona gekozen, daar ben ik echt blij om Haar moeder reageerde ook zo schattig, zo lief

Klaas en Willem vind ik ook niet zo boeiend maar ach. Henrieke en Bert, m'n vriend vroeg 'zitten die ooit minder dan één meter bij elkaar vandaan?' Geloof het niet eigenlijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 19:25
Verwijderd
Ik vind Klaas eigenlijk echt niet leuk Ik vind 'm altijd een beetje ongemakkelijk, vanaf de aflevering waarin ze de speed-dates hebben al. En ook toen Willem zo enthousiast zijn keuze maakte (wat ik overigens tegenover Jurjen wel een beetje raar vond), toen leek Klaas wel erg ongemakkelijk en overrompeld, alsof hij dit misschien helemaal niet wil. Mja, kan me ook voorstellen dat dat ongemakkelijk door de camera's komt natuurlijk.

Oh en die moeder van Fiona vond ik echt zo leuk
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 02:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Henk praat alleen maar in cliché's en heeft amper humor. Hij is zo...braaf en rechttoe rechtaan. Aardige gozer, maar totaal niet spannend. Hij zal denk ik nooit eens lekker sarcastisch wezen ofzo.
Maar goed, Fiona is wel een leuke chick, dus op zich zal het wel werken tussen hen.

Willem en Klaas: /care. Echt totaal oninteressant.

Henrieke en Bert gaat niks worden, dat zie je zo al. De afstandelijkheid spat er van af. Bert komt nog steeds niet los en ik begin me zelfs af te vragen of hij de brief wel zelf heeft geschreven.

Martin en Wilma passen prima samen, en hun kinderen ook. Dat blijft wel lang zo doorgaan denk ik.

Aad en Jeanet, sja. Aad is goedbedoelend, maar ik vind het maar een rare vent. Jeanet straalt soms wel een beetje, maar verbergt het heel erg. Een soort muur van cynisme.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 20:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Aad en Jean net blijft een raar stel samen, maar in deze uitzending kwam Jean net wel iets meer los, waarbij ze meer vrolijkheid liet zien.
Willem en Klaas hadden een supergave trip zo! Ik vraag me alleen af hoe lang zij bij elkaar gaan blijven.
Henk en Fiona zag er erg leuk uit samen.
Martin en Wilma zijn erg leuk samen. Leuk dat zij zo kon genieten van het feit dat hij zo genoot van het tripje.
En Henrieke en Bert... tsja. Dat wordt hem niet. Je gaat toch geen vuurwerk staan kijken op een balkon met geweldig uitzicht, met je armen over elkaar?!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 21:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vond dat bij Willem en Klaas juist een beetje raar gaan soms. Klaas ging ineens aan de andere kant zitten om 'in de schaduw' te kunnen zitten en zei hij nou iets als 'met andere mensen was het gezelliger geweest'?

Ik krijg een beetje een punthoofd van Bert. Hij zit maar te miepen over dat het moet groeien en dat hij haar misschien wel moet versieren, maar dat dat vanzelf moet gaan. En ondertussen doet ie niets, springt hij weg als Henrieke in de buurt komt. Ook tijdens dat gesprek tijdens het eten, wat ik overigens heel dapper geinitieerd vond door Henrieke, kwam er niks uit in de trant van 'ik wil je gewoon vaker zien en dan zien of het wat wordt'. Het leek gewoon al klaar te zijn. Waarom zeg je dan nog al dat andere, vraag ik me dan af. Ik vond het wel mooi om te zien hoe ze tot twee keer aan toe werden afgezet.

Martin en Wilma zijn lief samen. Henk en Fiona waren zelfs wat leuker en vooral intiemer!

Aad en Jeannet, achjaaaaaaaaaaaaa. Ze wil volgens mij geen woorden maar daden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 07:41
Verwijderd
Ik vond Henk en Fiona zo lief samen, echt een goed koppel. Je ziet dat ze helemaal blij zijn met elkaar. Hetzelfde met Martin en Wilma, zo lief en warm!
Aad en Jeanet passen denk ik ook goed voor elkaar: ze zijn allebei raar, dus misschien is dat wel wat ze leuk vinden aan elkaar Ik vind ze allebei een beetje creepy, dus dat matcht wel Het viel me wel op dat Aad echt een ouwe-mannen-jas heeft, zoiets dragen mannen van 70-80 ook allemaal. En die lange oorbel van Jeanet vond ik raar, daar trek je toch de hele dag aan per ongeluk?
Bert zou ik wel door elkaar willen rammelen, hij doet zo ontzettend niet zijn best om er iets leuks van te maken. Tuurlijk is het spannend en ongemakkelijk, maar kom op, doe nou eens wat gezelliger!! En dat afzetten was wel hilarisch, hoe kun je daar nu zo met open ogen intrappen? Als je al zo'n tekening wil laten maken (die niet eens leek...), dan spreek je toch eerst een prijs af?
Willem en Klaas weet ik niet zo goed eigenlijk, soms zijn ze zo lief en knuffelig, even later doet Klaas weer zo afstandelijk. Ik dacht overigens dat juist Willem zij dat hij sommige dingen niet zo gezellig vond met Klaas, en niet andersom? Ik heb het idee dat Willem Klaas leuker vindt dan andersom. Had ie nu toch maar voor Jurjen gekozen!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 13:01
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Ik heb het gevoel dat bij Bert en Henrieke de redactie echt alleen de meest achterlijke scènes hebben geselecteerd; dat kan toch haast niet anders.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #1710
Martiño
501 06-09-2012 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.