Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2012, 18:56
Verwijderd
Ik zet mijn geld erop in dat over vier maanden (aflevering volgende week) alleen Martin en Henk (nog) een relatie hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2012, 05:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik zet mijn geld erop in dat over vier maanden (aflevering volgende week) alleen Martin en Henk (nog) een relatie hebben.
Toch zouden Aad en Jeannet ook nog wel kunnen verrassen wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 18:23
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd volgende week! Bert en Henrieke wordt niks, maar ik vond Henrieke daar ook wel irritant in hoor, zij kan toch ook wel wat doen? Telkens giechelen wanneer Bert gigantisch wordt afgezet en nog betaalt ook... Waarom zegt zij daar niks van, waarom laat ze Bert alles 'opknappen'? En ze had ook zelf meer toenadering kunnen zoeken. Bert deed natuurlijk helemaaaal niks, maar Henrieke deed ook bar weinig.

Klaas en Willem, mja, ik vind Klaas gewoon echt niet leuk, ik vind het heel jammer dat Willem toch voor hem heeft gekozen terwijl hij volgens mij helemaaaal niet klaar is voor een nieuwe serieuze relatie. Dat gaat alleen maar enorm botsen omdat Willem meer wil dan Klaas.

Henk en Fiona zijn gewoon echt lief samen Zelfde geldt voor Martin en Wilma, super mooi!
En Aad en Jeannet, mja, ik vind het eigenlijk wel een leuk stel. Ik hoop dat ze nog bij elkaar zijn!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 14:05
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik vind het zo heerlijk om naar Bert en Hendrieke te kijken, echt de awkwardness spat er van af. Bert werd wel aardig genaaid door die kunstenaar. Twee schetsen voor 140 euro. Oh en hierom moest ik ook hardop om lachen.



Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 18:46
Verwijderd
2*60=140 he? Ze heet Henrieke.

@Andijvie: ik denk dat de regie erop aanstuurde dat Bert juist alles betaalde en regelde, ofzo.

@Hawahaai: Tja, misschien idd Aad en Jeannet. Maar ik verwacht dat zij een trauma met d'r ex heeft (Was ze gescheiden? Of was de vader van de kids overleden?), dat ze alleen hem wil en verder chagrijnig blijft. Misschien zijn ze wel samen idd, maar niet van harte.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 07:47
Verwijderd
Volgens mij was die ex van Jeanet overleden. Tenminste, zoiets dacht ik me te herinneren van de speeddate.
Ik denk overigens dat Aad en Jeanet ook wel bij elkaar blijven.
Voor Klaas/Willem en Bert/Henrieke heb ik minder hoop.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 09:49
Verwijderd
Dat gedoe bij Klaas en Willem op het terras, pfrt, ik ben echt blij dat ik dat soort rare momenten nooit met mijn man heb gehad zeg, wat een gezeur over niks Ga gewoon zitten
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 10:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik hoop zo erg dat Willem morgen met Jurjen aan komt zetten! Want Klaas, wat een idioot ook eigenlijk, die is toch nog helemaal niet toe aan een lange relatie, ik vond het zo zielig voor Willem! En ik vond het erg stom voor hen dat ze in een of andere stinkende tent moesten slapen en op een paard moesten gaan hobbelen, terwijl hen een citytrip was beloofd.

Fiona en Henk vermaakten zich prima, Martin en Wilma ook en Jeanet en Aad volgens mij ook wel. Die blijven denk ik allemaal wel samen tot nu toe ja.

Henrieke en Bert... Pijnlijk pijnlijk pijnlijk. Ik snap wel dat Henrieke alleen maar moest lachen hoor, volgens mij was ze er gewoon klaar mee en wilde ze Bert al niet eens meer, dat zei ze toch op het laatst ook in dat restaurant?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 11:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik hoop zo erg dat Willem morgen met Jurjen aan komt zetten! Want Klaas, wat een idioot ook eigenlijk, die is toch nog helemaal niet toe aan een lange relatie, ik vond het zo zielig voor Willem! En ik vond het erg stom voor hen dat ze in een of andere stinkende tent moesten slapen en op een paard moesten gaan hobbelen, terwijl hen een citytrip was beloofd.
Dat zou wel een enorme wending geven, haha. En wat de trip betreft: ik vond het juist echt een trip voor hen, gaaf dat het niet per se een stad hoeft te zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 12:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline


pijnlijk...
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 13:28
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik hoop zo erg dat Willem morgen met Jurjen aan komt zetten! Want Klaas, wat een idioot ook eigenlijk, die is toch nog helemaal niet toe aan een lange relatie, ik vond het zo zielig voor Willem! En ik vond het erg stom voor hen dat ze in een of andere stinkende tent moesten slapen en op een paard moesten gaan hobbelen, terwijl hen een citytrip was beloofd.
Hoezo nou weer stinktent ? Dat is toch nergens gezegd? Ik vond het juist wel een plek die goed bij hun paste. En het was ook echt héél erg mooi daar en lekker weer, en volgens mij vonden zij het hele gebeuren (ook het paardrijden) ook leuk. Stuk beter dan Henrieke en Bert, die toch wel op een echte citytrip zijn. Wel raar dat Yvon het dan de hele tijd "citytrip" blijft noemen, maar toch.
Ben wel heel benieuwd of hij inderdaad met iemand anders aan komt zetten, dat zou wel grappig zijn
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 17:00
Verwijderd
Oh, ik vond de trip van Willem en Klaas echt heel mooi! Zou zelf ook wel een weekendje daar willen overnachten en fijn door zo'n stadje wandelen! Willem en Klaas zijn allebei ook wel echt van het kamperen enzo, toch? Maar een citytrip was 't niet, meer een weekendje luxe kamperen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 19:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond die tent ook awesome <3 zo gezellig! En het is daar echt prachtig, zou er zo wel weer eens naartoe willen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 22:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vond dit juist veel meer wat voor Willem dan in een stad zitten. Super mooi daar
Alleen Klaas, die is gewoon echt nog niet toe aan een lange relatie, je ziet het zo botsen. Heb het idee dat hij er nu pas eerlijker in werd, in de logeerweek zag hij het nog helemaal zitten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 09:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké oké, ik denk dat ik het te veel op mezelf toepaste, ik zou het afschuwelijk vinden om te moeten paardrijden en zo totaal afgelegen in een tent te moeten slapen En het regende kei hard bij aankomst, dus zo'n lekker weer was het niet hoor!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 14:48
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
het zou me niets verbazen als het dadelijk zo is dat willem en klaas uit elkaar gaan, en jacob en jurjen uiteindelijk een relatie blijken te hebben.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 16:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Oehhh, ik heb zin in de aflevering van vanavond!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 16:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ook, ga waarschijnlijk de laatste 20 minuten missen, dus die moeten maandag maar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 17:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Maar als ik Jurjen was, had ik geen behoefte meer aan Willem na de wijze waarop hij zijn keuze bekend maakte...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 19:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nou, de voorspelling bij Henrieke en Willem is uitgekomen

En de andere 3 stellen nog samen dus
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 18-11-2012 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 20:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Jeannet geneerde zich volgens mij voor haar reacties op Aad . En dat Aad bijna gaat zitten huilen... vreemde man is het. Verder was het een leuke terugblik op dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 20:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vond dat die boer Jan ook een hele leuke vrouw had gevonden!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 08:01
Verwijderd
Zonde van Willem en Klaas, ik denk echt dat hij de verkeerde kerel heeft uitgezocht. Jurjen was zoveel beter voor hem geweest! Bert en Henrieke was natuurlijk geen verrassing, suffe vent.

Aad blijft een mafkees, dat hij helemaal volschiet als hij over Jeanet vertelt
Henk en Fiona, Martin en Wilma zag er zoals verwacht goed uit.

Leuk dat er nog een paar boeren initiatief hebben genomen

Dat was het weer voor dit jaar!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 08:58
Verwijderd
Aad is een rare, maar ik vond het wel lief dat hij zo geemotioneerd raakte
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat die boer Jan ook een hele leuke vrouw had gevonden!
Ze liet me denken aan jou
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:59
Verwijderd
ik vond het trouwens ook wel veelzeggend dat alleen Aad en Jeannet niet bij Ivo Niehe waren.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:05
Verwijderd
Citaat:
ik vond het trouwens ook wel veelzeggend dat alleen Aad en Jeannet niet bij Ivo Niehe waren.
Hoezo 'veelzeggend'? Ik hoef ook niet bij Ivo Niehe te zitten, zegt niks over mijn relatie...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
ik vond het trouwens ook wel veelzeggend dat alleen Aad en Jeannet niet bij Ivo Niehe waren.
Was dat nog de moeite waard of niet? Bij Recensiekoning hadden ze het over 'homofoob', waar ging dat over?


Jammer, geen Jurjen! Ik vind Aad en Jeanet fantastisch samen nog steeds, goed om te zien dat ze inderdaad nog samen waren! En ook leuk om die andere boeren nog te zien, blijf het jammer vinden dat die Hans (... toch? Die nu met het roodharige meisje was) niet gevolgd werd.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 19:04
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hoezo 'veelzeggend'? Ik hoef ook niet bij Ivo Niehe te zitten, zegt niks over mijn relatie...
Ik vind Ivo tof, hij doet mij denken aan Adriaan en hij praat tenminste beschaafd.

Ik ben benieuwd hoe het tussen Aad en Jeannet gaat werken. Hij toont al zijn gevoelens en zij beschermd zichzelf heel erg. Maar ik denk wel dat zij hem echt leuk vindt, maar dat ze het gewoon niet toe laat.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 19:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die persiflages bij dwdd zijn best wel goed
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 19:22
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
^ dit ja, vooral die van Hendrieke
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik wilde vandaag die aflevering bij Ivo Niehe kijken, maar die staan blijkbaar niet op uitzendinggemist

Persiflage bij DWDD was idd heerlijk en interview met Henk en Fiona bij 3FM was ook leuk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Hoezo 'veelzeggend'? Ik hoef ook niet bij Ivo Niehe te zitten, zegt niks over mijn relatie...
10 van de 11 deden het toch wel en ik geloof niet dat 10 uit 11 Ivo Niehe per se leuk vinden Maar ik denk dat ze er niet waren omdat het voor het eerst iets buiten het programma was en de vragen wat directer.
Citaat:
Was dat nog de moeite waard of niet? Bij Recensiekoning hadden ze het over 'homofoob', waar ging dat over?


Jammer, geen Jurjen! Ik vind Aad en Jeanet fantastisch samen nog steeds, goed om te zien dat ze inderdaad nog samen waren! En ook leuk om die andere boeren nog te zien, blijf het jammer vinden dat die Hans (... toch? Die nu met het roodharige meisje was) niet gevolgd werd.
Homofoob? Er werd gevraagd naar hoe men het stuk met Willem zag, en het boerenpanel dat af en toe gevraagd werd, reageerde uiteraard redelijk bekrompen en enigszins homofoob ja.

Maar over het algemeen was het voor mij voor het eerst de boeren buiten BzV en toen werden er ook wat directere vragen gesteld: aan die ene van de tweeling of het niet pijnlijk is dat hij véél minder brieven kreeg. Bijvoorbeeld. Ik denk dat Ivo Niehe dus oo aan Aad zou hebben gevraagd hoe hij alle kritiek zag, of Jeannet naar waarom ze soms toch zo zuur of gevoelloos deed. Die vragen wilden ze ontwijken wellicht.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:21
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Zijn de boeren ook niet naar dwdd gekomen, omdat ze grapjes over het programma aan het maken waren?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ze liet me denken aan jou
Je hebt me nog nooit ontmoet, chick.

Citaat:
ik vond het trouwens ook wel veelzeggend dat alleen Aad en Jeannet niet bij Ivo Niehe waren.
Op de radio zeiden ze dat het was vanwege alle kritiek op hen, dat ze nu lekker van elkaar wilden genieten (een stukkie privacy zal ik maar zegge )
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zijn de boeren ook niet naar dwdd gekomen, omdat ze grapjes over het programma aan het maken waren?
Dat mocht niet van de KRO geloof ik. De presentatoren die tafelgast zijn/waren mochten dat iig niet meer en ik denk dat voor deelnemers dezelfde regeling geldt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Zijn de boeren ook niet naar dwdd gekomen, omdat ze grapjes over het programma aan het maken waren?
Nee DWDD had fragmenten uitgezonden waar geen toestemming voor was. RTL boulevard heeft zich wel netjes gehouden aan de afspraken en kreeg ook elke keer braaf een preview ofzo.
Citaat:
Je hebt me nog nooit ontmoet, chick.



Op de radio zeiden ze dat het was vanwege alle kritiek op hen, dat ze nu lekker van elkaar wilden genieten (een stukkie privacy zal ik maar zegge )
Nee maar zo stel ik me jou voor dus! Weet je dat.

En dus ongeveer wat ik zei, waarbij ik zelf dan het idee heb dat ze wellicht ook weinig shit nog kunnen hebben. Ik heb echt weinig vertrouwen in die relatie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 07:17
Verwijderd
Ach ja, zo kun je alles wel als mogelijk teken van een mislukkende relatie gaan zien
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 12:29
Verwijderd
10 uit 11. Kom nou

Ik zei dat ik het typisch vond, niet dat het sowieso mis is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 15:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ik vond het trouwens ook wel veelzeggend dat alleen Aad en Jeannet niet bij Ivo Niehe waren.
Ze zeiden toch dat dat bewust en op verzoek van Aad en Jeannet zelf was omdat die helemaal klaar waren met alle aandacht en camera's en alles?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 16:35
Verwijderd
Kijk vooral ook wel dit filmpje over Berts klik:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/seizoen...r/default.aspx
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 09:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ze liet me denken aan jou
Tink is echt veel leuker, geloof me. Ik vond die vrouw van Jan tamelijk bizar. Maar op zich leken ze wel goed bij elkaar te passen. Ik hoop wel dat Martin ook snel iemand vindt, maar het wordt natuurlijk alleen maar lastiger, want die moet nu óók met die vrouw kunnen opschieten.


En ja, Bert met zijn klik die groeit of niet groeit en er dan weer wel en dan weer niet is... Het punt is: er wás een klik. Maar alleen een klik is natuurlijk niet genoeg, daarna is het aan jezelf wat je daarmee gaat doen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 20:38
Verwijderd
Bizar? We hebben het toch over die rooie, het vriendinnetje van die boer die een beetje baldadig was?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 02:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bizar? We hebben het toch over die rooie, het vriendinnetje van die boer die een beetje baldadig was?
Nee, die vrouw van die van de tweelingboeren denk ik?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 11:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind die rooie ook niet op tink lijken, daarvoor is sowieso haar gebit veel te aanwezig! Ik vond haar ook maar een rare combi met die boer. Totaal geen chemie
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 13:25
Verwijderd
Ze liet me eraan denken, maar zoals Tink terecht heeft opgemerkt heb ik haar nooit gemeet Alleen op oude foto's nog gezien. Ik vond die rooie wel een tikje te leuk ofzo, voor hem En die ene van de tweeling vond ik ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 13:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ach ja, dit bewijst maar weer, op ieder potje past een dekseltje.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 16:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind die rooie ook niet op tink lijken, daarvoor is sowieso haar gebit veel te aanwezig! Ik vond haar ook maar een rare combi met die boer. Totaal geen chemie
Oh, chemie was er wel, ze plaagden elkaar een beetje. Maar ik vond het wel een aparte combi.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 18:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nee, die vrouw van die van de tweelingboeren denk ik?
Dat dacht ik inderdaad ook...

Vond dat meisje met het rode haar wel leuk. En die boer ook, leuk dat hij iemand gevonden heeft.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Boer Aad is weer vrijgezel

Boer Aad is weer alleen. Volgens De Telegraaf heeft Jeannet haar koffers gepakt.

Tijdens de reünie-uitzending in november van Boer Zoekt Vrouw, waarin de twee elkaar ontmoetten, ging het er nog romantisch aan toe.

Aad pinkte tijdens de bijeenkomst volgens de krant zelfs een traantje weg van geluk. "Zij is precies waar ik naar op zoek was, zoals wij elkaar aanvullen is zo’n verrijking!”, zei hij toen.

Bij Jeannet zou zeven weken geleden de twijfel zijn toegeslagen. Een week geleden zou ze definitief de kwekerij in Noordwijkerhout hebben verlaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #1710
Martińo
501 06-09-2012 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.