Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2012, 11:03
Verwijderd
En nog een nieuw topic, want dit weekend beginnen alle leuke programma's weer

Morgen is de eerste aflevering van dit seizoen. Andere jaren waren hier heel wat mensen die het keken, nu weer?

Ik ben er klaar voor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2012, 12:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah, ook op zondag? Ik was net van plan dan The Spiral te gaan kijken Hm, één van de twee opnemen dus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 11:06
Verwijderd
Ik heb het net pas gezien. Soms verbaast het me echt: dan boeit een auditie me totaal niet, vind ik het saai of slordig, en dan is de jury super enthousiast. Misschien dat het anders is als je er live bij bent, maar soms snap ik ze niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
want dit weekend beginnen alle leuke programma's weer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:25
Verwijderd
Wat ?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 09:48
JustSylf
JustSylf is offline
Jaja ook ik ben weer van de partij dit jaar. Geweldig programma ziet er goed uit tot nu toe! Veel jong talent
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 07:49
Verwijderd
Up, want nu de audities voorbij zijn, is er meer over te zeggen (vind ik ).

Leuke bootcampaflevering (en weinig reclame, gek genoeg!), er zitten nu wel een aantal dansers bij die ik interessant vind. Ik vraag me wel af of het slim was om vier mensen direct door te sturen naar New York, als kijker heb je hen minder goed leren kennen en ze zijn straks toch wel afhankelijk van de kijker. Maar goed, misschien valt dat wel mee.

Verder ben ik wel altijd allergisch voor:
- Mensen die te laat komen. Je zorgt toch dat je ruim op tijd bent?! Desnoods pak je een trein eerder.
- Mensen die zeuren over oude blessures. Het is hard werken, zo'n beroep. Daar kies je zelf voor, en als je één dag al niet trekt door een oude blessure, dan had je je niet op moeten geven. (tuurlijk is het een ander verhaal als je geblesseerd raakt op de dag zelf, of tussen de auditie en bootcamp)
- Mensen die zeuren dat ze niet de andere stijlen aankunnen. Dat weet je toch?! Je hebt je toch zelf opgegeven, dan weet je toch dat bij dit programma je allerlei stijlen moet beheersen?

Maar hopelijk zijn we van de zeurende mensen af en hoef ik ook niet meer te zeuren
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 19:15
Takkeling
Takkeling is offline
Ik vond Kalila erg vervelend en ik was blij dat dat ene meisje dat als enige een duo vormde met een ander meisje niet door was. Wat een rotkop.

Dat stelletje dat als laatste aan de beurt was vond ik leuk. Hopelijk komen ze ver.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 22:40
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Citaat:
Ik vond Kalila erg vervelend en ik was blij dat dat ene meisje dat als enige een duo vormde met een ander meisje niet door was. Wat een rotkop.
hahaha, same here!
ik kon er gewoonweg niet naar kijken
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:23
Takkeling
Takkeling is offline
Leuke aflevering weer. Was een beetje verbaasd dat Sigourney naar huis moest, al kwam ze idd niet echt over alsof ze het dolgraag wilde.

Vivian en Niels zijn denk ik mijn favorieten. Delano vind ik ook leuk, met z'n babyface. En Sinergey, of hoe je het ook schrijft.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 07:30
Verwijderd
Ja, het vertrek van Sigourney verbaasde me ook, ze was verder niet gewaarschuwd ofzo. Ik had verwacht dat Mats weg zou moeten, ik vond hem de hiphopchoreo echt niet goed dansen.

Wel fijn dat dat koppel nu uit elkaar gehaald is, dat vond ik erg vermoeiend. Pff, wat boeit het nu als je elkaar een dagje niet ziet?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 18:40
Takkeling
Takkeling is offline
Vanavond weer!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 18:50
Verwijderd
Ja leuk! Ik kan het wel altijd pas een dag later kijken, maar de harddisk is er weer klaar voor! Vanaf volgende week liveshows, of niet?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 19:39
Takkeling
Takkeling is offline
Jep!

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:58
Verwijderd
Je hoeft geen spoilers te gebruiken als de aflevering al op tv is geweest, dan is het ieders eigen verantwoordelijkheid of ze hier in dit topic komen

Wat ontzettend jammer dat dat meisje van vorig seizoen niet door mocht, ik had het haar wel gegund. Mats vind ik terecht niet door, die viel echt negatief op. En die enge vieze jongen (waarvan die vriendin vorige week al weg moest) is gelukkig ook weg.
Ben benieuwd naar de liveshows! Er zijn wel een paar mensen waarvan je nu al weet dat ze de top 10 niet gaan halen, maar ik denk dat je dat altijd wel houdt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 08:55
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
En die enge vieze jongen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 10:01
Verwijderd
Ik was zijn naam vergeten
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 10:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond hem er steeds ook nogal als een junkie uitzien
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2012, 11:59
Verwijderd
Haha gelukkig, dan was ik niet de enige
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 15:10
Takkeling
Takkeling is offline
Vanavond de eerste liveshow!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 07:07
Takkeling
Takkeling is offline
Ha! Precies de twee mensen eruit die ik eruit wilde hebben.

Wat was Kalila goed! Ik vergat zowaar dat ik haar normaal gesproken vervelend vind.

Vita

Ik had net iets te laat de tv aangezet. Waarom doet Isabelle niet meer mee?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 18:30
Verwijderd
Eindelijk ook kunnen zien! Fijn dat die gladjakkerer uit is, en dat meisje vind ik ook niet erg.
isabelle doet niet meer mee, omdat ze te onzeker was, dus had ze zich terug getrokken. Leuk dat iris nu meedoet!
Verder heb ik nog geen echte favorieten, al was ik ook onder de indruk van Kalila of hoe je dat ook schrijft.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 23:07
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Weet niet of ik hem goed moet vinden, maar ik vind Frederic echt indrukwekkend. Misschien komt het door zijn underdog edit of de sterke choreos twee weken op rij, maar hij steekt er bij de heren voor mij wel bovenuit tot nu toe. Van mij mocht Denden wel weg afgelopen zondag, hij valt me tegen en die lift was genant; Hessel vond ik sowieso beter.

Bij de dames vind ik het wel ok dat Inge (zo heet het lange meisje toch? ) eruit is, ik vond het er vaak een beetje ongemakkelijk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 18:40
Verwijderd
Wat jammer van Hessel, ik denk dat hij echt pech met zijn danspartner heeft gehad. Van mij had Denden er ook uitgemogen, maar daar is Dan wel erg fan van (ook al tijdens de Ultimate Dance Battle).
Inge er uit vind ik terecht, daar ging ik vooraf ook al van uit.

Ik heb wel het idee dat het niveau nu hoger ligt dan vorig jaar, toen zaten er meer mensen bij waarvan ik me afvroeg hoe ze bij de top 18 waren gekomen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 21:06
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Pff weer reclame, wat een genaaide uitslag. Ik vind alle drie de dames wel echt goed al mag ik Sarah niet zo. Voor mij zijn Davinia en Iris veruit de minste, maar Iris heeft erg mazzel met haar partner. Bij de heren is het ook wel echt lastig; dan maar Niels eruit, al was zijn dance for your life wel weer erg goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2012, 18:11
Takkeling
Takkeling is offline
Jammer dat Niels eruit is, al begrijp ik waarom hij is afgevallen. Sarah vond ik niet zo leuk dus dat vind ik geen gemis.
Tot mijn verbazing word ik geloof ik een beetje fan van Kalila.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2012, 15:56
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik zag in de herhaling Sarah en Niels nog eens, en ik snap eigenlijk niet goed waarom zij eruit zijn; vooral Sarah niet, en ze kregen ook best goede feedback ook.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 17:35
Verwijderd
Wat jammer van Sarah, ik vond haar echt leuk! Ze had wel echt pech met Niels denk ik, met een goede partner was ze vast verder gekomen. Niels er uit vind ik terecht. In zijn eigen richting was hij heel goed, maar zodra hij andere dingen moest doen werd het een probleem.
Verder vond ik het raar dat Zita/Frederik en Kalila/Delano in de dance for your life stonden, terwijl Davinia/Remy in mijn ogen echt slechter waren.

Ik vraag me altijd af of het invloed heeft wanneer je moet dansen. Als je als eerste bent kan er toch veel langer op je gestemd worden dan wanneer je als laatste moet?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2012, 17:55
Takkeling
Takkeling is offline
^ Ja, dat zat ik ook te denken! Er zit ook echt superweinig tijd tussen het laatste optreden en het sluiten van de lijnen, als ik het me goed herinner nog niet eens een reclameblok. Dus het kan eigenlijk haast niet anders dan dat degenen die als laatste optreden minder stemmen krijgen dan degenen in het begin?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 20:27
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Hmm ja dat klopt wel inderdaad; vorige week ook met Vivian en Denden die de dance for your life moesten doen. Dat was echt onterecht, en de jury en presentatie zich maar afvragen hoe het dan toch komt :/

Wel jammer dat Eliane niet overleefde Ik vond haar na Vivian het mooist dansen (misschien niet het best tho, daar kan ik moeilijker over oordelen). Remy eruit vond ik niet erg.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 09:19
Verwijderd
Met Eliane had ik niet zoveel, dus die ga ik niet missen. Remy eruit werd tijd, die had een paar weken terug al mogen gaan.

Ik heb wel het idee dat de vrouwen dit jaar sterker zijn dan de mannen. Ze weten me meer te boeien. Arno bijvoorbeeld danst prachtig qua techniek, maar weet me echt niet te boeien. Kalila (schrijf je dat zo?) is een aangename verrassing. Ik vond haar in de audities etc niet zo leuk, maar ze is nu mijn favoriet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 15:30
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Met Eliane had ik niet zoveel, dus die ga ik niet missen. Remy eruit werd tijd, die had een paar weken terug al mogen gaan.

Ik heb wel het idee dat de vrouwen dit jaar sterker zijn dan de mannen. Ze weten me meer te boeien. Arno bijvoorbeeld danst prachtig qua techniek, maar weet me echt niet te boeien. Kalila (schrijf je dat zo?) is een aangename verrassing. Ik vond haar in de audities etc niet zo leuk, maar ze is nu mijn favoriet.
Idd! Hm, de enige jongen die ik echt goed en leuk vond was Sinerjey. Was erg verontwaardigd toen hij eruit lag. Nu vind ik dat er een vrouw moet winnen, bij voorkeur Kalila maar Vivian zou ook een terechte winnares zijn, al heb ik minder met haar. Vita danst ook goed, maar ik vind haar een beetje kattig en bekakt overkomen. Davinia moet zo snel mogelijk naar huis. Belachelijk trouwens dat zij geen een keer een Dance for your Life heeft hoeven doen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2012, 09:37
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Vivian is zoooo goed <3 Van de heren mag van mij Fred of Denden wel winnen. Toch jammer weer dat de jury haar afvallers vóór het sluiten van de lijnen gaf, op die manier kregen Davinia en Delano net nog even wat meer stemmen waarschijnlijk. Zij hadden er van mij wel uit gemogen, vooral jammer van Vita.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 08:32
Verwijderd
Aaaargh die stomme Davinia die er nog steeds in zit, terwijl een danseres als Vita die 1000 keer beter is wel weg moet Ik vond Vita als persoon niet zo leuk, maar ze danste wel prachtig iedere keer.
Arno er uit vind ik geen verrassing, dat is denk ik toch niet het type waar al die tienermeisjes op stemmen.

De dans van Frederic en Vivian was echt super, eerste keer dit seizoen dat ik kippenvel kreeg.

Wat is jullie top 3?

Die van mij:
1 Kalila
2 Frederic
3 Vivian
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 19:10
Takkeling
Takkeling is offline
Kalila moet winnen, Vivian en Frederic gun ik een gedeelde tweede plaats.

Zeer onterecht inderdaad dat Vita naar huis ging en Davinia door was. Ik vraag me af of het voor jezelf nog wel leuk is om aan zo'n programma mee te doen, als duidelijk is dat je alleen door bent dankzij je enorme achterban. De jury noemt ook keer op keer Davinia als persoon die moet vertrekken, en of je haar nou leuk vindt of niet, het is toch duidelijk dat ze van alle overgebleven dansers de minst goeie is. Domme stemmers ook altijd.

Ik vind het schattig dat Delano en Kalila elkaar zo leuk vinden, al snap ik echt niet wat Kalila in Delano ziet.

Vind trouwens de presentatoren van sytycd echt leuk. Vraag me wel altijd af wat die mensen achter de schermen voor grappen aan het uithalen zijn; Dennis stikt vaak bijna in z'n lachen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 10:21
Verwijderd
Gelukkig, Davinia er uit. Ik was even bang dat Kalila zou sneuvelen ipv Davinia, maar dat viel gelukkig mee. Jammer van Delano, ik vond hem boeiender dan Denden. Al vond ik het wel irritant dat hij zich zo liet hangen tijdens de repetities, lekker beeld geef je dan af richting een choreograaf...

Volgende week alweer de finale. Ik vind het allemaal goed, als Denden maar niet wint. Eigenlijk vind ik Kalila het leukste, maar ik geef haar niet heel veel kans.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-12-2012, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Vind trouwens de presentatoren van sytycd echt leuk. Vraag me wel altijd af wat die mensen achter de schermen voor grappen aan het uithalen zijn; Dennis stikt vaak bijna in z'n lachen.
Op zich vind ik ze best leuk, maar alle seksuele toespelingen hoeven van mij niet zo. Beetje flauw soms.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 11:48
Takkeling
Takkeling is offline
Jeeeeeeeeeee! Kalila door naar de finale!

En eindelijk gerechtigheid, want Davinia is naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 18:28
Verolo
Verolo is offline
Ik vind dat Vivian en Denden in de finale moeten staan. Maar ik denk dat Frederic ook ver gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 18:45
Takkeling
Takkeling is offline
Vanavond!

Ik ga er min of meer van uit dat Vivian gaat winnen, maar ik hoop nog steeds op Kalila.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 08:33
Verwijderd
Hm, Frederic heeft gewonnen. Ik weet het niet echt, was hij nu echt de beste van dit seizoen? Ik vond hem goed hoor, maar ik vond Vivian en Kalila toch echt sterker. Wel denk ik dat Frederic nog echt kan groeien en heel veel heeft aan een dansopleiding.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 19:25
Takkeling
Takkeling is offline
Een onverwachte winnaar! Ik heb er gemengde gevoelens bij. Ik vond Frederic een grote gunfactor hebben en in de loop van het programma is hij enorm vooruit gegaan, dus als aanmoedigingsprijs is het super voor hem dat hij die opleiding mag gaan doen en alles. Tegelijkertijd vond ik het een beetje zuur voor Vivian, omdat zij consequent geweldig presteerde. Maar Kalila gunde ik 't het meest, omdat zij los van dat ze zeer goed danste als persoon een mooie ontwikkeling had doorgemaakt waardoor ik haar heel sympathiek ben gaan vinden, en ook omdat zij gezien haar financiële situatie de prijs goed had kunnen benutten. Met Vivian ging het geloof ik al hartstikke goed, met haar musical-carrière enzo, dus dat zij niet won vond ik minder erg.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 19:27
Takkeling
Takkeling is offline
Btw, ik vond Ans decolleté echt ongepast diep.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 19:16
Verwijderd
Ja, ben ik met je eens. Ze hoeft zich niet in een vuilniszak te verstoppen, maar ik vind haar kleding vaak echt to much waardoor ik het juist helemaal niet meer sexy vind.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 18:32
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Beetje laat, maar ik vind het wel leuk dat Frederic gewonnen heeft. Hij werd wel een beetje als underdog gebracht, maar hij is dan ook wel écht heel erg gegroeid. Vivian begon al super en eindigde super dus mja, zij was wel het best.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.