Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2012, 16:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wie kijkt er (weer)?

Mijn laatste reactie in het topic over S6 vorig jaar:
Citaat:
Wat een cliffhanger, in de laatste aflevering van dit seizoen!
En natuurlijk start S7 dus met Debra die Dexter ziet terwijl hij Travis vermoordt.

Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2012, 17:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Moch, ze hebben haar personage op zo'n manier opgebouwd, dat Dexters gedachtegang niet zo heel vreemd is. Deb heeft eerder al zelf iemand doodgeschoten en aangegeven dat dat haar maar weinig deed. Ik schat haar in als het type dat op z'n minst zal proberen om er vrede mee te hebben, gewoon uit liefde voor haar broer.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 17:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik de boeken is ze er ook van op de hoogte, dus ze stelt zich maar gewoon niet zo aan

maar srsly, ben benieuwd hoe ze haar er mee om laten gaan.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 18:40
Verwijderd
Misschien geef ik dit seizoen wel weer een nieuwe kans bij gebrek aan relevante series. Ik hoop dat de ik de afgelopen 3-4 seizoenen niet teveel heb gemist
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 20:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 17:50
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Prima begin van het seizoen. S5 begon te traag en S6 was net iets té traag in het begin, maar met het verhaal rondom Dexter, Debra en LaGuerta's onderzoek gaan ze gelijk goed van start.

Citaat:
Misschien geef ik dit seizoen wel weer een nieuwe kans bij gebrek aan relevante series. Ik hoop dat de ik de afgelopen 3-4 seizoenen niet teveel heb gemist
Als je de laatste aflevering van S4 en S6 hebt gezien, weet je tot nu toe genoeg om direct te kunnen kijken.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 17:56
Verwijderd
Die heb ik niet gezien maar ik weet wel ongeveer wat er kebeurt is. Ik vond de nieuwe aflevering trouwens weer ouderwets oninteressant dus zal de rest van het seizoen niet volgen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 21:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Niemand die het kijkt?
Aflevering 4 was weer een stuk beter dan 3. Al doet Dexter wel echt Dexter-onwaardige dingen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 09:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik ben nog braaf aan het kijken, heb 4 alleen nog niet gezien. Morgen wordt dat waarschijnlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 19:56
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik vind 'm supervet
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 10:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Niemand die het kijkt?
Jawel; maar post hier zelden tot nooit.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 12:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vind het nog steeds intrigerend genoeg om te blijven kijken en ik <3 Batista!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 19:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Jammer dat Dexters plan in de bar niet gelukt was... ik ben benieuwd wat Isaac nog gaat bedenken nu.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 18:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
eeeeeehhh..... wtfh?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 21:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat einde van de aflevering had ik niet verwacht...
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 12:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in dexter eigenlijk. Hoewel het wel zinnenprikkelend was
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 16:26
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in dexter eigenlijk.
Dit. Al was dat telefoontje wel hilarisch.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 21:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het wordt wel complex...
Spoiler

Ook leuk trouwens, om de ouder geworden Aster en Cody weer eens te zien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2012, 16:32
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wat heeft LaGuerta nou precies ontdekt?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 16:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wat heeft LaGuerta nou precies ontdekt?
Wat bedoel je?
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 19:27
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Wat bedoel je?
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 20:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, ik dacht dat ik dat in de preview voor volgende week had gezien .
Volgens mij zat het zo:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 10:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
dit hoeft toch allemaal helemaal niet gespoilerd?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 17:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ja, daar twijfelde ik dus over.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 22:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
het gaat over S7, de mensen die S7 kijken doen dat niet op de tv, denk dat je er veilig van uit kunt gaan dat alleen mensen die het up-to-date kijken hier meelezen. Anders ben je imo gewoon een beetje dom (om mee te lezen in een topic over een seizoen wat je nog moet kijken bedoel ik dus)

ik vind het wel leuk... maar niet heel leuk dit seizoen. Heb moeite om aan het eind van de aflevering te recappen wat er gebeurd is. Hoop dat het nog wel wat spannende gaat worden, tis nu toch wat saai
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2012, 21:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik dacht een hele poos dat Isaac toch Dexter nog zou vermoorden. Maar toen lag Isaac ineens stervend in Dexters bootje... hij ging wel ineens onrealistisch snel dood, zeg.
Ik ben benieuwd wat LaGuerta allemaal op het spoor is. Dat stukje van haar in gesprek met Debra, in het 'previously on Dexter' stuk kon ik me trouwens helemaal niet herinneren...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 15:50
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wat een geweldige interactie tussen Dexter en Isaac <3
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 12:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Er is wel een groot deel van de spanning van het onbekende weg nu bijna de hele directe omgeving en de tegenstanders van Dexter weten wat hij is/doet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 11:41
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ja dat is zeker zo, maar aan de andere kant zou het ook onrealistisch zijn als nooit iemand erachter zou komen.

Ik heb een voorgevoel dat Hannah uiteindelijk alles aan iemand vertelt, het feit dat hij zo open naar haar toe is maakt hem ook wel heel roekeloos
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 18:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
En toen dacht je dat Dexter voorkomen heeft dat Hannah een getuige heeft, maar blijkt op het eind dat die vader toch alles al door heeft gespeeld aan de politie.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 20:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het plan van Dexter met de boot van Doakes leek te werken. Ik had niet verwacht dat LaGuerta achter de vrijlating van die crimineel zat om Dexter te betrappen. Ze heeft nu natuurlijk weer veel meer aanwijzingen, nu ze de plastic tent heeft gezien.
Het ongeluk van Debra gaf wel te denken voor Dexter. Zonde van de auto trouwens.
De voorstukjes voor volgende aflevering maken nog niet echt duidelijk wat er gaat gebeuren. Het wordt vast een vreselijke einde-seizoens-cliffhanger...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 15:46
Verwijderd
Befalt me maar nix! KutDebrah doet t allemaal zelf! Hannah <33333333
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 19:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een dialogen deze laatste aflevering...
Volgend seizoen zijn er nog drie dingen op te lossen: de verdwijning van LaGuerta (goh, wie zou er zo'n hekel aan haar hebben dat ze neergeschoten wordt met een politiepistool?), het geval Hannah McCay en het schuldgevoel van Debra. En daar moeten we dus weer een jaar op wachten. Het kan niet anders dan dat volgend seizoen de laatste wordt.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 20:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
het loopt nu wel een beetje op z'n end inderdaad...

wel een hoog wtf gehalte
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 21:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het kan niet anders dan dat volgend seizoen de laatste wordt.
Sterker nog, het is al lang bekend dat seizoen 8 het laatste seizoen zal zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-12-2012, 08:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Oh dat wist ik ook niet eigenlijk. Wel jammer, vind het verder altijd fijn om te kijken, ik vind de personages echt leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2012, 10:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mwah, nee, van mij mag het wel eens afgelopen zijn. Niet dat het ooit een 'realistische serie' was, maar de laatste seizoen vond ik het soms wel heel erg stompzinnig (wel vermakelijk, daar niet van); dus laat men maar toewerken naar een mooi einde.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-12-2012, 11:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb dan dat ik echt de personages begin te missen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.