Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2012, 12:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het is weer bijna zover en de kandidaten zijn bekend gemaakt. Locatie dit jaar is in ieder geval Zuid-Afrika.

We wisten natuurlijk al dat Janine Abbring meedeed (die helaas door een ongeluk het programma moest verlaten), maar het is nu ook bekend wie er nog meer meedoet:

Citaat:
Daniël Boissevain, Paulien Cornelisse, Janine Abbring, Tania Kross, Joep van Deudekom, Zarayda Groenhart, Tim Haars en Carolien Borgers. Dat zijn de eerste namen voor Wie Is de Mol? 2013. De Avro is sinds gisteravond bezig met het verspreiden van de namen, het is de bedoeling om tot aan het Televizier-ring Gala de namen naar buiten te brengen. Met dit lijstje heeft de Avro in elk geval enkele grote namen in het nieuwe seizoen zitten, al hoeft dat geen garantie te zijn voor ook een goede Mol-kandidaat. Uiteindelijk zijn de trouwe kijkers van het programma de beste spelers. Niet zelden blijken deelnemers met een acteerverleden ook het beste in staat om Wie Is de Mol? heel goed te spelen. Zij hebben doorgaans minder moeite met het verdraaien van de waarheid dan een anders.
Van dit lijstje namen is Carolien Borgers de minst bekende. Zij is cabaretier en zangeres. Tania Kross is een gelauwerd mezzo-sopraan, waardoor zij enige bekendheid geniet, maar tot op heden vast nog tamelijk anoniem over straat kon. Dat zal begin 2013 wel veranderen, als Wie Is de Mol? weer van start gaat.
Van Janine Abbring is bekend dat ze voortijdig het spel heeft verlaten door een noodlottig ongeluk. Presentator Art Rooijakkers zegt daarover in Metro: “Dat was dramatisch. In de eerste plaats voor haarzelf, omdat ze het naar haar zin had. Maar ook voor ons als makers. Ze was een droomkandidate. Ze zat buitengewoon goed in het spel. Het is een scherpe journaliste. Die scherpte zie je terug in het programma.”


http://zappen.blog.nl/avro/2012/10/1...-wie-is-de-mol
Voor degenen die denken "wtf, waar moet ik in hemelsnaam die bekende mensen van kennen? ", hier een lijstje:

Janine Abbring - journalist/presentatrice (Jakhalzen DWDD)
Daniël Boissevain - acteur (All Stars, Gooische Vrouwen)
Carolien Borgers - cabaretière/zangeres
Paulien Cornelisse - schrijfster/caberetière (Taal is zeg maar echt mijn ding)
Joep van Deudekom - cabaretier/scriptschrijver (o.a. Koefnoen)
Ewout Genemans - acteur/presentator/producent (Zoop, Fans, AVRO)
Zarayda Groenhart - presentratrice (BNN, Spuiten & Slikken)
Tim Haars - acteur/presentator (New Kids, Villa Achterwerk, 6pack)
Tania Kross - zangeres (of mezzo-sopraan, dat is blijkbaar de correcte term )
Kees Tol - acteur/producent (Gewoon Jan Smit, Sterren.nl)

Het valt me op dat er maar acht kandidaten zijn. Edit: ik lees nu dat dit pas de eerste namen zijn ben benieuwd wie het nog meer wordt dan.

En ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen zeggen dat Janine Abbring niet de mol zal zijn of het spel zal winnen
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 20-10-2012 om 00:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2012, 12:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hé, je was me voor!

Ik vind Tim Haars irritant en volgens mij zal hij een gehaaide speler zijn.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 13:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik las ergens dat morgen de laatste twee kandidaten bekend worden gemaakt.

Ik ken zoals gewoonlijk de meeste deelnemers niet, maar veel maakt dat niet uit.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 14:10
Verwijderd
Wat een leuke kandidaten zitten erbij dit seizoen!

Paulien Joep en Daniel is als eyecandy ook wel prettig

Hopelijk nog 2 heel leuke mannen erbij, een goede Mol, en het wordt vast een leuker seizoen dan het vorige.

Heb er weer zoveel zin in
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 21:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leuk, heb er nu al zin in!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2012, 00:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En de andere twee deelnemers zijn Ewout Genemans en Kees Tol.
Ewout kende ik wel en dat is een leuke jongen , Kees Tol heb ik dus echt nog nooit van gehoord, maar hij maakt die crapprogramma's voor de TROS over die volendamse kwelers.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 20-10-2012, 01:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ewout. Gatver. Als er een kotssmilie under the thumb was, had ik die geplaatst. Doe maar alsof ie er staat. Ik vind dat zo'n ontzettend walgelijk ventje, dat vond ik al toen hij in Zoop zat en dat vind ik nog steeds. Kees Tol ken ik niet, dus daar heb ik niks over te zeggen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2012, 14:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Janine Abbring - wel tof en sympathieke vrouw
Daniël Boissevain - ken ik niet zo heel goed, behalve dan van All Stars een beetje.
Carolien Borgers - zegt me niets, hoop dat ze niet irritant is.
Paulien Cornelisse - grappige schrijfster, hopelijk is ze ook als kandidaat tof
Joep van Deudekom - toffe gast, leuke humor.
Ewout Genemans - prima gozer, sympathiek
Zarayda Groenhart - soms wat irritant, maar heeft haar momenten
Tim Haars - toffe gozer, lijkt me wel een bijdehand, gehaaid mannetje.
Tania Kross - ze lijkt me irritant, maar ik ken haar niet echt goed.
Kees Tol - Sympathieke gozer, beetje dommig soms.

Ik denk dat Joep een toffe Mol zou zijn. Of Ewout, omdat ie zo onschuldig oogt. Kees is er te dommig voor Paulien zou ook wel tof zijn. Tim vind ik er iets TEVEEL het type voor.

Zarayda/Tania zijn hopelijk niet de Mol.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2012, 14:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ken echt niemand maar ga zeker wel weet kijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 09:53
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Kees lijkt me sowieso iemand die er in een van de eerste afleveringen uit vliegt. Terwijl ik Ewout wel iemand vind die het ver kan shoppen.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 19:53
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
https://www.youtube.com/watch?v=n1OKPmHbTeE

De eerste beelden staan er al.. misschien leuk voor de rest.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 20:37
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Aangezien dit programma volgende week weer op de buis is.. een kickje
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 21:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh yay ik was het bijna vergeten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 23:52
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Zin in!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 08:02
Verwijderd
Oeh yes!!!

Wie wil dit jaar de pool op zich nemen? Dat is altijd zo leuk!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 08:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dit jaar gaat het mij niet lukken, dus hoop dat iemand het van me over wil nemen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 14:22
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Citaat:
Oh yay ik was het bijna vergeten.
Hoe kun je dit programma nou vergeten?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 12:10
Verwijderd
Morgen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2013, 19:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Is er ook iemand die het leuk vindt om de verdachte mollen bij te houden zoals voorgaande jaren?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 19:26
Verwijderd
Dan nu maar hopen dat ze eens met iets echt nieuws komen zodat het niet weer een herhaling an voorgaande seizoenen word.

Voorderest heb ik er wel weer zin in
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:30
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik hoop zooo dat ze veel geld willen verdienen, ipv dat iedereen alleen maar gaat mollen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 23:19
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ow, ik dacht volgende week.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 08:58
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Citaat:
Dan nu maar hopen dat ze eens met iets echt nieuws komen zodat het niet weer een herhaling an voorgaande seizoenen word.

Voorderest heb ik er wel weer zin in
Ik vond 2011 een fantastisch seizoen hoor 2012 een van de slechste
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vond 2011 een fantastisch seizoen hoor 2012 een van de slechste
Eens

Vreselijk veel zin in vanavond
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 20:43
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik verdacht Ewout en Tim. Ewout is er nu alweer uit maar om nou op 1 mol te stemmen meteen is ook een beetje vroeg. Nee ik ga nog even terugkijken voordat ik ga stemmen.
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2013, 20:44
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Citaat:
Joep
Daniël
Tim
Waar baseer jij erop dat Daniel de mol is?
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 20:45
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ewout is er al uit. Terwijl ik hem het meeste verdacht. Het nieuwe seizoen loopt goed

Wat is die Tania irritant zeg.
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 20:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Waar baseer jij erop dat Daniel de mol is?
Nergens op, het was de eerste aflevering. Maar dat ruilen van die enveloppen vond ik vaag, al kwam dat misschien meer door Ewout. Vond het wel duidelijk dat hij het niet was, zo raar als hij deed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 20:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mooi dat Ewout eruit is, anders was ik de hele tijd door hem in verwarring gebracht.

Ik vind Tim wel het type om mol te zijn, hij kan wel goed de boel bedonderen. Ik ben verder met Vogelvrij. Ook ik vond Joep en Daniël verdacht. Dat hele gedoe van die tweede groep dat ze afspraken om de anderen wél een vrijstelling te geven vond ik vreemd, dat was vooral Joep toch?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 21:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ewout vond ik totaal niet verdacht, overduidelijk aan het mollen. Jammer dat hij er uit is want ik had hem al uitgesloten als mol. Tim is een beetje hetzelfde, beetje aan het etteren enzo, geloof er geen snars van.
Aangezien Janine er zeker weten uit gaat vanwege het ongeluk, ga ik er voor het gemak maar gewoon van uit dat ze het niet is Misschien een kolossale fout, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het spel door zou gaan zonder mol

Voor de rest: Zarayda, Janine en Tania vond ik niet zo opvallend, ik kan er nog niet echt veel over zeggen, behalve dan dat Janine constant SUPERGRAPPIG probeert te zijn, nou nou nou. Carolien kon ik niet zo goed peilen. Kees vond ik op een paar momenten een beetje verdacht en stiekem manipulerend, maar kan er de vinger niet goed op leggen...

Wie me het meest opvielen waren Daniël en Joep. Daniël omdat hij vreselijk overdreven doet, en een beetje aan het acteren is (hoop ik tenminste, want als je zo in het echte leven bent lijkt het me dat je onuitstaanbaar bent). Ik vond het te verdacht om het te negeren eigenlijk.

Joep vond ik als enige écht sympathiek. Ik twijfel of hij oprecht meespeelt, of dat hij toch stiekem aan het mollen is (bijv. door dat verhaal over die attractie te vertellen waardoor Ewout in de war raakte). Mij maakt het niet uit, of hij nu de mol is of het spel wint, hij speelt het tenminste.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 21:07
Verwijderd
Heb nog niet bar goed opgelet, ga vanavond of morgen even terukijken.

Heel jammer dat Ewout eruit ligt, was mijn favoriet vantevoren. Hij kwam ook wel erg veel aan bod, waarschijnlijk om hem nog even screentime te geven.

Over screentime gesproken, ik vond Tim echt weinig in beeld komen. Hij is voor de pool nu even mijn nummer een. Gebaseerd op heel weinig, maar goed, je moet iets.

Verder leuke groep! Leuk land. Kan nog wel wat worden met dit seizoen, hoewel ik deze aflevering nog niet echt denderend vond. Dat gedoe met vrijstellingen maakt het misschien wel een beetje spannend, en voor de kandidaten leuk, maar je kan er natuurlijk geen hol uit afleiden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 21:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hopelijk vliegen Palien en Tania er snel uit, wat erger ik me kapot aan die dames zeg . Zadayra lijkt vooralsnog erg weinig toe te voegen in het team en Janine en Kees hebben zich erg laten leiden door resp. Carolien en Ewout.

Joep en Daniël hebben allebei een eigen mening en lijken het spel slim te spelen. Joep al met 2 zeer verdachte acties: waarom zegt hij in de bus dat hij gesprongen heeft en heeft hij het niet over zijn nekhernia (montage om ons in de war te brengen?) en Daniël heeft een vreemde actie met zijn enveloppen uitgehaald, want het leek mij erg logisch dat iedereen op dezelfde plek zou moeten ver zamelen. Waarom ging hij niet mee?

Naast hen lijkt ook Carolien een leidende rol te gaan spelen, volgens mij kan ze anderen erg makkelijk voor haar karretje spannen zoals met de vrijstellingen de rest van de groep proberen over te halen om de vrijstelling in een ander doosje te doen dan ze zouden gokken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 21:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het viel me op dat Paulien zo grofgebekt was, helemaal niet wat ik van haar verwachtte. En ik kende die hele Kees niet, maar ik vermoedde direct dat hij uit Volendam kwam
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 21:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hij lijkt op Jan Smit hè. Ik had precies hetzelfde.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 21:33
Verwijderd
Het is waarschijnlijk ook zijn neef, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 21:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
*kuch*inteelt*kuch*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-01-2013, 22:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Weinig echt af te leiden uit de aflevering, vooral omdat het vrijstellingenspel niks toevoegt voor de kijker, qua hints. Ook valt er daar niet veel te mollen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 22:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig is die kwalbak eruit, maar kak, wat was hij aan het mollen. Vond het wel verdacht dat Daniël zo makkelijk was met zijn enveloppen, want waarom zou je de ander vertrouwen met jóúw enveloppen? Ewout heeft dat ook maar weer bewezen. Verder vond ik Kees verdacht, ik zag namelijk gelijk dat Ewout nevernooit ging springen en die had ook aangegeven hoogtevrees te hebben. Joep was wel heel snel met het 'laten we iedereen een vrijstelling gunnen', waarom zou je dat doen?

Ik vind het maar lastig nog! Maar goed, eerste aflevering pas.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 01:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is waarschijnlijk ook zijn neef, dus ja.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 13:41
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Pff lastig ja. Vond het geen super aflevering, beetje nietszeggend met die bungee jump opdracht en de hele aflevering ging er vooral om hoe verdacht Ewout en Joep wel niet waren. Gelukkig is Ewout eruit want ik vond 'm al meteen irritant met zijn nepmollen.

Mijn gevoel zei al vooraf aan het seizoen dat het Kees is, en ik heb nog geen reden er vanaf te stappen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 14:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Misschien had Joep gezegd dat iedereen de vrijstelling moest hebben, zodat zij die niet in gingen leveren, zodat ze verdacht leken? Dus dat Joep de mol is?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:33
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Maar de mol wil toch niet dat die vrijstellingen zouden komen, ze hadden veel geld op kunnen leveren.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, maar het is wel duidelijk dat je niet je vrijstelling op gaat geven, zeker in de eerste aflevering niet, want dan is alles enorm onduidelijk en kan je er zomaar uitvliegen. Ik had hem ook niet ingeleverd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Maar de mol wil toch niet dat die vrijstellingen zouden komen, ze hadden veel geld op kunnen leveren.
Nee klopt. Daarom is mijn theorie een theorie in een theorie en daarmee ver gezocht en waarschijnlijk niet waar.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 17:12
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Die hele opdracht was niet relevant voor de Mol, aangezien niemand dat ding toch inlevert, en je maar 1x invloed hebt (of jouw persoon wel of niet springt). Vrijstellingen zijn verder niet belangrijk voor de Mol; die heeft alleen belang bij geld laten verdwijnen.

Het enige wat enigszins op een Molactie zou lijken is Daniël die zijn enveloppen aan Ewout geeft, zodat die gek er nog meer openmaakt. Maar ja, dat is ook wel vergezocht.


En hoe kwamen die verhaaltjes van de pastoor terug eigenlijk? Helemaal niet toch?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 21:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nog niet, maar misschien wordt het een andere aflevering nog een keer belangrijk. Quizje over Zuid-Afrika ofzo.

Ik vond dat met die enveloppen zo raar. En al helemaal dat je ze dan alsnog gaat openmaken na de wissel, omdat je denkt dat er misschien vrijstellingen inzitten. Ik vond Ewouts gedrag sowieso een beetje vreemd, maar die is er nu dus uit. Paulien is idd heel grofgebekt, ik vond het ook een beetje apart. Ze hadden overigens wel mooi goed door dat er misschien nog wat was met die vrijstellingen. Ze dachten dat ze er zelf beter van zouden worden (hopelijk), maar het was dus ruilen voor geld in de pot, jammerrrrrrrrrr.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 21:23
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik vond ze een beetje dom, dat ze dachten dat het beter was ze allemaal maar een vrijstelling te geven :x
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 20:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moeilijke aflevering. Je zag alleen dat Daniel de enveloppen openmaakte, volgens mij.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 21:23
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Dat hele verhaal van Joep en die enveloppen slaat natuurlijk nergens op. Die biljetten kun je ook gewoon anders verdelen.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 21:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar waarom zou je ze überhaupt open maken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
De Kantine Hier moest ik vandaag om lachen #6
Little Phoebe
500 05-02-2013 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.