Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 22:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oei, dat lijkt de gevreesde sprong volgende week!

Jammer dat Joep eruit is, vond het wel een sympathieke kandidaat. Ik heb na de aflevering echt geen beter beeld gekregen van wie de mol is. Drie opdrachten waarbij geld is binnengebracht.

Opdracht 1: het gedicht. Wanneer de mol in de schrijfgroep zat zou hij veel fouten kunnen maken als hij dacht dat de kandidaten dat niet zouden verwachten. Andersom zou hij juist het gedicht zo foutloos mogelijk kunnen schrijven (want hij/zij zou dan natuurlijk dat gedicht uit z'n hoofd kennen). De mol in de andere groep zou kunnen beïnvloeden voor hoeveel fouten werd gekozen. In deze opzet zou Tim dan wellicht verdacht zijn. Maar verder bijzonder weinig uit af te leiden.
Opdracht 2: de laserstralen. Heel weinig te mollen lijkt me, behalve jezelf vroeg af laten gaan. Dat waren volgens mij Zarayda, Paulien, Tanya en Janine. Andersom zou je kunnen zeggen dat Carolien de mol niet zou zijn, omdat ze veel moeite deed om de opdracht uiteindelijk te laten slagen.
Opdracht 3: geld en jagers. Daniël maakte dus blijkbaar de enveloppen open. Ik zou ook zeggen dat dat een rare actie is. Aan de andere kant was hij misschien ook wel oprecht benieuwd hoeveel hij had binnengehaald. De enige die snel af ging was Paulien, maar zonder geld. De mol zou (in theorie) eerder veel geld pakken en zich met dat geld af laten schieten, om te voorkomen dat dat geld in de pot zou komen.

Op wie stemde Joep nou? Hij had teveel op één persoon ingezet zei hij. Ik meende dat hij één van de spelers was die stemde op Tim of Janine. (Overigens grappig hoeveel mensen nu op Janine zitten, die zullen snel hun strategie moeten herzien.)

Kortom: weinig (tot niets) concreets! Ik moet nog even bedenken op wie ik ga stemmen...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2013, 17:48
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik weet het niet meer! Maar ik weet het eigenlijk nooit. Paulien haalt niets binnen en is steeds snel af. Is dat omdat ze er slecht in is, of omdat ze de mol is? Ze is wel een beetje een underdog.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 08:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eindelijk de aflevering gezien. Jammer dat Joep eruit is, was één van de leukste kandidaten vond ik.
En er is slim gespeeld door de mol en ik begin Carolien steeds meer te verdenken. 1000 euro van maximaal 3000 met de laserstralen is natuurlijk niet veel voor in de pot, dan kan je even als held gezien worden en haal je de verdenkingen van je af, terwijl je eigenlijk maar weinig geld binnenhaalt.

En bij het gedicht leek ze erg weinig inspraak te hebben, misschien heeft ze daar een paar fouten extra door kunnen drukken, maar met een taalkundige in de groep, sta je sowieso zwakker.

Veder wat vreemde acties van Daniël gezien en wat opmerkelijke dingen bij Zarayda.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 10:35
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik sluit Tania wel uit als mol.. Paulien viel mij erg op in deze aflevering.. Tim heb ik niet veel zien doen...

T wordt er niet makkelijker op:/
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 18:54
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Tim werd iets teveel saboterend in beeld gebracht, die verdenk ik minder xD Ik verdenk vooral Kees en in iets mindere mate Tania, maar het is eigenlijk nog niet heel erg op de opdrachten gebaseerd.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 14:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En er is slim gespeeld door de mol en ik begin Carolien steeds meer te verdenken. 1000 euro van maximaal 3000 met de laserstralen is natuurlijk niet veel voor in de pot, dan kan je even als held gezien worden en haal je de verdenkingen van je af, terwijl je eigenlijk maar weinig geld binnenhaalt.

En bij het gedicht leek ze erg weinig inspraak te hebben, misschien heeft ze daar een paar fouten extra door kunnen drukken, maar met een taalkundige in de groep, sta je sowieso zwakker.
.
Dat vind ik -als zij de mol is- niet zo zeer slim, maar wel een zwakke manier van mollen. Geld binnenhalen, maar minder dan mogelijk is, was ook nergens voor nodig, aangezien ze ook gewoon af had kunnen gaan. Een echte mol zorgt dat er géén geld in de pot komt.
Maar misschien is ze wel een Annemarie-mol, en dan zal het wel weer één groot fiasco worden
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 18:06
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ben afgelopen zomervakantie in Zuid-Afrika geweest. Bij de volgende aflevering zijn ze in Sabi en in het krugerpark. leuk om al die plekken terug te zien. Voor mij een extra reden om het te volgen. Al heb ik geen idee wie de mol is!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:54
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Citaat:
Dat vind ik -als zij de mol is- niet zo zeer slim, maar wel een zwakke manier van mollen. Geld binnenhalen, maar minder dan mogelijk is, was ook nergens voor nodig, aangezien ze ook gewoon af had kunnen gaan. Een echte mol zorgt dat er géén geld in de pot komt.
Maar misschien is ze wel een Annemarie-mol, en dan zal het wel weer één groot fiasco worden
Ik hoop dat Tim of Paulien de mol is.. De anderen hebben nu wel weer geld binnengehaald om alles van zich af te doezelen. En dat vindt ik geen leuke mol!
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 20:29
Verwijderd
Geen rood scherm voor Tim, dus addertje onder het gras. Zal wel met terugkopen oid worden.

Weet verder niet wat ik van de aflevering vond. Er wordt erg gefocust op verbondjes en jokers, en persoonlijk vind ik dat niet interessant.
En hoewel ik het fijn vind dat er niks is laten zien van het ongeluk van Janine (zat echt met een naar gevoel te kijken) vond ik het nu ook wel weer erg karig gedaan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 20:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Whut? Ik snap het niet!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 22:07
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Dit was weer zo'n aflevering waar het onmogelijk was te mollen (de springopdracht, de zoek-de-dieren-opdracht) of waar het niet nodig was te mollen omdat het toch al zo achterlijk moeilijk was (de foto-opdracht). Dat ze elkaar continu verdenken en elkaar allemaal niet vertrouwen is zo suf. Laat ze gewoon proberen zoveel mogelijk geld binnen te halen.

Laat die Tania er maar gauw uitgaan trouwens. Of ze nu molt of echt zo is, er zijn al veel teveel hysterische vrouwen op tv.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 22:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vroeg me af waarom zoveel mensen Zarayda in hun top drie hebben, dus ik heb vandaag een beetje op haar gelet. Tijdens de bootopdracht was ze afzijdig, tot de laatste 10 minuten, tijdens het dierenspotten vond ik haar prima, maar daarna weer met die kokers.. Zij was degene die voorstelde er eentje open te maken en bleef daarop doorgaan.
Verder vond ik Tania heel vervelend, vooral toen ze alles wilde doen op die boot. Ik vraag me af wie die foto's heeft gemaakt, Tim sowieso een (maar dat kan ook weer montage zijn natuurlijk). En dat Tim geen groots afscheid en geen rood scherm kreeg, vind ik ook verdacht. Dit zegt niet of hij de mol is of niet, wat mij betreft.
Daniel en zijn joker, tja, misschien voelde hij zich echt schuldig, maar misschien heeft hij de jokers niet nodig.

En Janine, ja, naar, maar we wisten het natuurlijk al. Ik vroeg me al af of ze alles gingen uitzenden, maar misschien maar beter dat ze dat niet deden (ik kan me namelijk niet voorstellen hoe naar het is om met een verbrijzelde rugwervel in het water te liggen, want ik denk niet dat je dan nog wil/kan bewegen om jezelf boven water te houden ).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 06:56
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Tim heeft volgens mij de extra foto's gemaakt, want ik hoorde de camera klikken op een moment dat het niet moest. Maar ik denk niet dat Tim de mol is. Ik begin Daniel steeds meer te verdenken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 11:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga alle kanten op met mijn poollijstjes Maar Daniël blijft voor mij ook verdacht inderdaad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:27
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik blijf op dezelfde top 3 zitten. Zit in een tunnelvisie wat betreft Kees (ook nav de Case hint), Carolien heeft wel netto voor 2000 euro gezorgd maar zou het nog best kunnen zijn, en Tania... is Tania. Ik vind Tania helemaal niet vervelend eigenlijk. Tim vind ik vervelender met z'n nepmollen. Ik denk inderdaad ook dat hij er nog wel in zit, niet zo'n fraai einde gisteren.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 18:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik ga alle kanten op met mijn poollijstjes Maar Daniël blijft voor mij ook verdacht inderdaad.
Ik ook. Ik heb zelfs Paulien in mijn lijstje staan, omdat zij niet zo goed is in die spellen en daardoor een onopvallende mol. Ofzo. Maar nu is Daniël mijn hoofdverdachte. Denk ik.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 08:37
Verwijderd
Ik blijf gewoon lekker op mijn drie zitten, terwijl ik daar totaaaaaal geen aanwijzingen voor heb. Overigens denk ik dat Tim volgende week gewoon weer terugkomt. Ze hebben natuurlijk al een kandidaat minder door de uitval van Janine. Wel heel jammer dat Janine nu wegvalt, ik vond haar echt een leuke kandidaat. Tania was wel echt evil tijdens die bootopdracht haha. En Daniel praat zo ongelofelijk overdreven.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 20:29
Verwijderd
Pfoe, spannende aflevering zeg! Erg goed gedaan weer. Geweldig programma dat ze dat na 13 seizoenen nog steeds voor elkaar krijgen. Ook omdat ik echt geen FLAUW IDEE meer heb wie de Mol is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 20:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet het ook echt niet meer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 21:24
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik ben een stuk wijzer geworden. Alleen dat stemmen hoeft voor mij niet meer. ik hou het voor mezelf
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 07:48
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik verbaasde me erover dat ze gister geen consequenties hadden omdat ze iedereen op de foto hebben gezet ipv alleen de big five.

Verder vind ik Tania bij de executies elke keer zo ontzettend nep overkomen, zoals ze reageert bij een groen scherm en zoals ze reageert bij anderen.
Dat alleen al is voor mij rede om haar te verdenken.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een stuk wijzer geworden. Alleen dat stemmen hoeft voor mij niet meer. ik hou het voor mezelf
Wat bedoel je? Je weet nu zeker wie de Mol is en wil dat niet met ons delen? Je doet niet meer mee met de pool of wat?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 15:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik hoop toch echt niet dat Tania de mol is
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 17:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Tania is wel heel verdacht, met haar overdreven gedoe. Kees en Daniël idem dito, ik vond de moeilijkdoenerij van Kees en Daniël bij de waterval/woordenopdracht echt storend en obvious saboteergedrag.

De mannelijke spelers vind ik eigenlijk niet echt sympathiek. Tim is irritant, met zijn stoere stoïcijnse gedrag, maar ik denk niet dat hij de mol is. Het risico is te groot dat hij dan uit het spel zou gaan als hij niet de kooi uit mocht (hetzelfde met Richard Groenendijk een paar jaar geleden die er opeens weer inkwam). Kees is heel vaak obvious aan het mollen, ik vraag me af of we hier als kijker nu op het verkeerde spoor worden gezet of dat hij echt een mol kan zijn. Daniël doet constant zo overdreven, en dat maakt hem ook totaal ongeloofwaardig.

De vrouwelijke spelers vind ik wel sympathiek en enthousiast. Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat Carolien en Zarayda de mol zijn, ze doen goed mee en haalden geld op. Pauline doet af en toe een beetje maf, zo is ze nu eenmaal, maar het kan ook een dekmantel zijn (met haar goederenwagons), maar ik zie in haar niet echt de mol. Tania doet vreemd, maar aan de andere kant heeft ze in de watervalopdracht veel geld binnengehaald door haar stem goed te gebruiken... Het waren de ontvangers die het meestal verpestten.

Die big five opdracht was een beetje nutteloos qua aanwijzingen. Tja, het geld is niet gezien, maar dat maakt iedereen even verdacht. Wat dat gedoe met die kokertjes is snap ik nog niet helemaal.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 17:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Die eerste opdracht met de big five snapte ik echt niet. Wat was het nut ervan? De opdracht had niet eens een tijdslimiet, dus kon niet mislukken. Het lijkt erop dat het enkel een ingewikkelde manier was om Tim te herintroduceren. Wat was er gebeurd als de foto's bijvoorbeeld niet waren gemaakt? De kokers begrijp ik ook niet. Onontwikkeld fotopapier wordt toch zwart als het wordt blootgesteld aan licht?

Ik vond het einde echt HEEL STOM. Zo kom je er natuurlijk nooit achter wie de mol is. Ik ben ervoor om er elke week gewoon iemand uit te knikkeren, niet van dat gezeur van vorige en deze week.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 18:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jawel, ze hadden 5 kwartier. Ik heb zo'n idee dat die opdracht nog wel een staartje krijgt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 18:24
Verwijderd
Als ik dit programma zie op tv snap ik er steeds niks van o_o
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 19:06
Verwijderd
Wat snap je niet?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 19:14
Verwijderd
Alles o_o
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 19:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jawel, ze hadden 5 kwartier. Ik heb zo'n idee dat die opdracht nog wel een staartje krijgt.
Ja? Dat heb ik volledig gemist.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 20:36
Verwijderd
Het viel me op dat bij de tweede opdracht de nadruk werd gelegd op dat er iemand gezocht werd van wie taal echt zijn/haar ding was. Ik weet de letterlijke zin niet meer, maar taal en echt ding kwamen er letterlijk in voor. Paulien heeft een boek met de titel taal is zeg maar echt mijn ding geschreven..

Verder weet ik het ook niet zo goed. Ik vermoed dat er met de eerste opdracht nog wel wat gedaan gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Het viel me op dat bij de tweede opdracht de nadruk werd gelegd op dat er iemand gezocht werd van wie taal echt zijn/haar ding was. Ik weet de letterlijke zin niet meer, maar taal en echt ding kwamen er letterlijk in voor. Paulien heeft een boek met de titel taal is zeg maar echt mijn ding geschreven..
Lijkt me wel een erg obvious hint als dat als hint bedoelt zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 09:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gek eigenlijk dat er nu al twee afleveringen achtereen niemand uit is (buiten Janine dan). Ik vraag me bijna af of ze die gekke executie niet ter plekke bedacht hadden zodat ze de volgende aflevering met het voorziene aantal mensen konden beginnen of zo

Ik vond Zarayda deze aflevering ineens heel verdacht! En ik lees hier dat veel van jullie Tania irritant vinden, maar ik vind haar juist ontzettend grappig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 16:23
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Het viel me op dat bij de tweede opdracht de nadruk werd gelegd op dat er iemand gezocht werd van wie taal echt zijn/haar ding was. Ik weet de letterlijke zin niet meer, maar taal en echt ding kwamen er letterlijk in voor. Paulien heeft een boek met de titel taal is zeg maar echt mijn ding geschreven..

Verder weet ik het ook niet zo goed. Ik vermoed dat er met de eerste opdracht nog wel wat gedaan gaat worden.
Dit was gewoon een grapje a la Art. Als er al een hint was verstopt, dan was dit dat 'taal' vier letters bevat, keer pi is het kwadraat van een geit, dus Paulien.
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 16:28
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Tania is wel heel verdacht, met haar overdreven gedoe. Kees en Daniël idem dito, ik vond de moeilijkdoenerij van Kees en Daniël bij de waterval/woordenopdracht echt storend en obvious saboteergedrag.

De mannelijke spelers vind ik eigenlijk niet echt sympathiek. Tim is irritant, met zijn stoere stoïcijnse gedrag, maar ik denk niet dat hij de mol is. Het risico is te groot dat hij dan uit het spel zou gaan als hij niet de kooi uit mocht (hetzelfde met Richard Groenendijk een paar jaar geleden die er opeens weer inkwam). Kees is heel vaak obvious aan het mollen, ik vraag me af of we hier als kijker nu op het verkeerde spoor worden gezet of dat hij echt een mol kan zijn. Daniël doet constant zo overdreven, en dat maakt hem ook totaal ongeloofwaardig.

De vrouwelijke spelers vind ik wel sympathiek en enthousiast. Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat Carolien en Zarayda de mol zijn, ze doen goed mee en haalden geld op. Pauline doet af en toe een beetje maf, zo is ze nu eenmaal, maar het kan ook een dekmantel zijn (met haar goederenwagons), maar ik zie in haar niet echt de mol. Tania doet vreemd, maar aan de andere kant heeft ze in de watervalopdracht veel geld binnengehaald door haar stem goed te gebruiken... Het waren de ontvangers die het meestal verpestten.

Die big five opdracht was een beetje nutteloos qua aanwijzingen. Tja, het geld is niet gezien, maar dat maakt iedereen even verdacht. Wat dat gedoe met die kokertjes is snap ik nog niet helemaal.
Denk dat Paulien oprecht haar best doet om het spel te winnen. Het hele 'goederenwagon'-ding was wel heel raar, maar iedereen heeft het wel onthouden.

De kokertjes zijn blijkbaar al in eerdere seizoenen voorgekomen, en er zaten vrijwel elke keer onontwikkelde foto's in van de mol. Meest opvallende mol-actie was nog wel Zarayda, met haar 'he maar jongens kom op laten we die kokers open maken'.
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 10:29
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Zijn de fotos nu niet verpest doordat ze nu aan licht zijn blootgesteld? Waarom zou je ze anders 'misschien niet willen openmaken'?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 15:02
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Citaat:
Zijn de fotos nu niet verpest doordat ze nu aan licht zijn blootgesteld? Waarom zou je ze anders 'misschien niet willen openmaken'?
Dit vind ik ook vreemd. Bij de eerste koker kwamen ze er al achter dat het fotopapier was, toch maakten ze de anderen ook open. Waarom zijn ze er niet eerder op gekomen om de andere kokers dicht te laten?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 23:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zijn de fotos nu niet verpest doordat ze nu aan licht zijn blootgesteld? Waarom zou je ze anders 'misschien niet willen openmaken'?
Fotopapier wordt toch zwart als het aan licht wordt blootgesteld?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 11:39
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Daar heb ik geen verstand
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 16:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Fotopapier wordt toch zwart als het aan licht wordt blootgesteld?
Dat dacht ik dus ook, maar ik heb er niet genoeg verstand van om er zeker van te zijn
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 20:36
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Mijn mol is eruit:-(
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 21:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Deden ze nou een variant op weerwolven?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 21:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weerwolfspel in WIDM

Maar ik weet het echt niet meer. Dat het Tim niet was, wist ik wel, maar Tania niet en die zit er nog in. Ze zei het zelf, hoe kan dat nou?
Zarayda was echt aan het kutten bij die 'goud' opdracht, maar ik begin te denken dat ze gewoon een enorme kut is. Verder is me niet echt iemand opgevallen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 21:16
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Dit vind ik ook vreemd. Bij de eerste koker kwamen ze er al achter dat het fotopapier was, toch maakten ze de anderen ook open. Waarom zijn ze er niet eerder op gekomen om de andere kokers dicht te laten?
Omdat iedereen in de heat of the moment maar meegaat met degene die de grootste mond heeft, Zarayda in deze.
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 21:17
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Weerwolfspel in WIDM
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 21:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Deden ze nou een variant op weerwolven?
Dit was idd het echte Weerwolven van Wakkerdam (het spel waarop ons ww-spel is gebaseerd), voor zover ik kon beoordelen (heb het nog nooit irl gespeeld)
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 21:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Voor de rest idd verwarrende aflevering. Dat Tim de mol niet is was me wel duidelijk, dus geen nuttige info daar uit.
Carolien is op dit moment voor mij de enige die ik niet verdenk. Paulien steeds meer, ik vind haar echt briljant en ik vind haar ook de leukste speler van deze groep. Ik vraag me af of ze toch niet stiekem de mol is.
Kees en Daniël boeien me helemaal niet. Tania en Zarayda kan ik verder niet peilen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 23:06
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik verdenk nog steeds Kees. Bij het weerwolfspel weer een actie, die voor de spelers zelf wellicht niet al té obvious was omdat het voor hen in 't geheel al verwarrend was op deze manier. Zarayda wees Paulien aan als verdachte, vervolgens gaat Kees Zarayda verdacht lopen maken terwijl Zarayda samen met Tania Daniel naar de galg had gebracht. Hiermee tekende Kees zijn eigen vonnis en zorgde hij ervoor dat er geen geld verdiend werd.

Naast Kees verdenk ik eigenlijk niet zoveel mensen. Paulien misschien... maar Daniël is sowieso wel heel fanatiek en merkt ook alle fouten steeds op enzo, wil te graag geld verdienen. Zarayda is wel heel erg kandidaats. Tania verdenk ik eigenlijk ook niet echt meer al blijf ik in de pool nog maar wel op haar inzetten. Zelfde geldt voor Carolien.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 23:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit was idd het echte Weerwolven van Wakkerdam (het spel waarop ons ww-spel is gebaseerd), voor zover ik kon beoordelen (heb het nog nooit irl gespeeld)
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 10:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
:')
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
De Kantine Hier moest ik vandaag om lachen #6
Little Phoebe
500 05-02-2013 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.