Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2013, 14:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
:')
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2013, 14:26
Verwijderd
Als Paulien de mol is speelt ze het verdomd goed
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 20:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Weerwolfspel in WIDM

Maar ik weet het echt niet meer. Dat het Tim niet was, wist ik wel, maar Tania niet en die zit er nog in. Ze zei het zelf, hoe kan dat nou?
Misschien omdat ze sommige vragen wel goed heeft, bv dat de mol een man is en het nummerbord van de mol met de auto-opdracht etc. ;x

Hmm ik vind het maar lastig, want ik kan ook de poll nog strategisch inzetten, met Zarayda kan ik nog wel maximale punten halen als ze het blijkt te zijn, maar ik denk toch steeds meer Kees of Carolien ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 10:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Veel mensen verdenken Kees of Carolien, maar van hen vergeet ik eigenlijk steeds dat ze er überhaupt zijn. Of is dat juist de reden dat jullie hen verdenken?

Ik vind Zarayda en Tania zo'n mooi duo, hoop dat ze er nog lang in blijven


Citaat:
Weerwolfspel in WIDM

Maar ik weet het echt niet meer. Dat het Tim niet was, wist ik wel, maar Tania niet en die zit er nog in. Ze zei het zelf, hoe kan dat nou?
Zarayda was echt aan het kutten bij die 'goud' opdracht, maar ik begin te denken dat ze gewoon een enorme kut is. Verder is me niet echt iemand opgevallen.
Dat kan natuurlijk heel goed, Tim zei zelf immers ook al dat hij op één persoon de test had gemaakt (ze zeiden niet wie dus toen was het me eigenlijk al duidelijk dat hij eruit zou gaan...). Tania had ook de test op één persoon gemaakt, maar blijkbaar vertoonde Tim meer overeenkomsten met de mol dan degene op wie hij de test gemaakt had.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 11:23
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Tania is zo grappig ik zou echt niet weten wie de mol is. Ik hoopdat het geen annemariemol is want dan is er echt niks aan. Vorig jaar had ze het net zo goed niet kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 12:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik verheug me al wel op beelden waarbij je de mol talloze stukjes metaal ziet vinden die dan achteloos in de rivier gegooid worden of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 08:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Daar was ik ook al over aan het denken

Ik vind Zarayda steeds verdachter worden, maar het ligt er ook wel weer te dik bovenop soms.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 10:43
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ik hoopdat het geen annemariemol is want dan is er echt niks aan. Vorig jaar had ze het net zo goed niet kunnen zijn.
Dit, mijn hoop is gevestigd op Paulien! En ik denk dat Zarayda er deze aflevering uit vliegt.
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 22:46
Verwijderd
Dat was een van de leukste en spannendste afleveringen ooit!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 23:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Gave aflevering idd. En grappig vooral, zoals dat met die paarden En 'zwakzinnigentv'.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 06:40
Verwijderd
Ik vind het echt een leuk seizoen! Super leuke kandidaten, en het is vaak echt heel spannend. Paulien vind ik hilarisch, Daniel kon ik in het begin niet uitstaan maar door zijn enthousiasme nu weer wel, Zarayda is een ongelofelijke stresskip. Echt leuke kandidaten, er is niemand die ik weg wil.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 11:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het viel me op dat Daniël behalve heel erg vol van zichzelf ook een misogynist (vorige week: vrouw achter het stuur, bloed aan de muur) en homofoob is (deze week: en met Kees erbij heb je dus vier en een half vrouwen). En maar afvragen waarom hij wordt buitengesloten!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 14:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Al mijn mollen zitten er nog in
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 09:11
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Dit was gewoon een grapje a la Art. Als er al een hint was verstopt, dan was dit dat 'taal' vier letters bevat, keer pi is het kwadraat van een geit, dus Paulien.
dit ja!
Citaat:
Ik verheug me al wel op beelden waarbij je de mol talloze stukjes metaal ziet vinden die dan achteloos in de rivier gegooid worden of zo
Ik denk dit sinds dit jaar bij elke opdracht
Dat je ze heel langzaam ziet lopen bij die ene geld ophaal opdracht, of allemaal geld laten liggen bij het safarispel enzo. Heerlijk als ze dan tegen de camera's praten <3
Citaat:
Gave aflevering idd. En grappig vooral, zoals dat met die paarden En 'zwakzinnigentv'.
Die paarden, geweldig <3
- heb je het stuk?
- *staat stil met paard* ik ben ermee bezig
Citaat:
Het viel me op dat Daniël behalve heel erg vol van zichzelf ook een misogynist (vorige week: vrouw achter het stuur, bloed aan de muur) en homofoob is (deze week: en met Kees erbij heb je dus vier en een half vrouwen). En maar afvragen waarom hij wordt buitengesloten!
Ik denk dat hij gewoon obvioud grappen maakt, dat dat zijn ding is, maar dus wel grappig bedoelt.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 13:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet het écht niet meer. Die vragenopdracht was echt een enorme mindfuck. Ze zeiden allemaal dat Ewout op Daniel zat, maar volgens mij zat Ewout op Joep. Ik weet ook niet welke antwoorden van de mol ik nou serieus moet nemen. Het is Carolien, het is een cabaratier, het is een donkere man/vrouw (volgens mij was elk antwoord vrouw)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 14:35
Verwijderd
Dat is een opdracht (zoals elk jaar) waaruit niks af te leiden valt, dus het heeft ook niet zo veel zin om er energie in te steken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 15:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond het wel jammer dat het deze keer (weer) een aflevering was waaruit eigenlijk totaal niets viel af te leiden... Ik bedoel, die puzzel moesten ze met z'n allen oplossen en dat lukte gewoon en daarna was Kees degene die bepaalde hoeveel ze uiteindelijk wonnen, dus dat zegt niets, de mol heeft daar niets bij gedaan, hooguit 250 euro verspild door het puzzelen wat te vertragen. Tenzij Kees de mol is, maar goed, 1500 euro is een behoorlijk bedrag, dus mja.
En bij die opdracht waarbij ze 'in gesprek met de mol' gingen (serieus, waarom waren ze daar zo verbaasd over? Ze doen dat elk jaar ) kun je er ook niets uit afleiden, zeker niet als het zo is dat Ewout op Joep zat want dan hadden ze het allemaal sowieso fout. Maar volgens Recensiekoning was het Kees die tegen iedereen gezegd had dat Ewout op Daniël zat dus misschien kun je er dan toch een aanwijzing in zien dat Kees de mol is en die er zo voor gezorgd heeft dat de organist (no way dat dat echt de mol was ) de foute antwoorden steeds kon geven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 16:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
1500 euro is een prima bedrag, maar je weet alsnog niet of er in de andere enveloppen meer geld had gezeten.

Al mijn mollen zitten er ook nog in, maar dat zegt nog niks, want ik zit altijd fout.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 12:24
Verwijderd
Vanavond valt Kees af en Carolien is de mol
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 20:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverdorie, al mijn poolpunten weg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 20:33
Verwijderd
Leuke aflevering, maar al mijn verdachten zitten er nog in, en dus schiet ik niks op!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 20:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Vette aflevering, met name de helicopteropdracht kon Daniël zich lekker uitleven. Like a motherfucker, met ZO'N VETTE GUN, man.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 20:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Godverdorie, al mijn poolpunten weg.
Mijne ook

Maar nou ja, kan ik me nu tenminste lekker op iemand anders blindstaren
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 21:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijne ook

Maar nou ja, kan ik me nu tenminste lekker op iemand anders blindstaren
Ik ga nu op Zarayda. Mijn beste vriendin zei namelijk iets waar ik niet aan wilde, maar nu wel. "Ze heeft in Try before you die gezeten en nu durft ze ineens niks."
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 22:19
Verwijderd
Elders op internet is op een rijtje gezet wat ze precies gedaan heeft in Try Before You Die, en dat zijn voor stuk stuk geen echte daredevil dingen, maar vrij tam allemaal.

Dus ik zou me daar niet op blindstaren
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 14:57
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik weet het zeker. Zarayda is de mol
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 15:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat heeft je overtuigd?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 15:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik denk het trouwens ook ook omdat zij volgens mij aanstuurde op het openen van die kokertjes (of herinner ik me dat nu verkeerd?). Kees en Paulien vind ik ook erg verdacht... maarja. Paulien vond wel weer die ladder buiten het gebouw, en Kees vond die koker in de winkel, die hadden ze allebei makkelijk kunnen laten liggen, en dat terwijl Zarayda al het geld uit de kokeropdracht heeft weggegooid door ze open te maken...
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 15:48
Verwijderd
Ik heb Zarayda niet heel erg verdacht tot de aflevering van vorige week. Ik zou het wel jammer vinden als ze de mol zou zijn, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 17:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik denk het trouwens ook ook omdat zij volgens mij aanstuurde op het openen van die kokertjes (of herinner ik me dat nu verkeerd?). Kees en Paulien vind ik ook erg verdacht... maarja. Paulien vond wel weer die ladder buiten het gebouw, en Kees vond die koker in de winkel, die hadden ze allebei makkelijk kunnen laten liggen, en dat terwijl Zarayda al het geld uit de kokeropdracht heeft weggegooid door ze open te maken...
Dat van die ladder vond ik ook wel kut ja. Maar ik redeneerde later van, als de fotopapiertjes sowieso al amper konden slagen (er was licht bijgekomen dus ze werden immers zwart), dan kun je als mol net zo goed superhard je best doen om de doka te laten slagen, dat maakt dan toch niet meer uit.

Maar ja, Zarayda gaf (openlijk!) toe in de biecht dat ze die kokertjes stiekem had opengemaakt in de veronderstelling dat dat wel kon. Zou je als mol zoiets opbiechten aan de kijker?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 06:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Past wel perfect in het typetje dat ze neerzet natuurlijk. De nieuwsgierige, bangige kandidaat die hard haar best lijkt te doen, sociaal is maar tegelijk zorgt dat er geen geld in de pot komt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 11:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Als Zarayda de mol is, dan vind ik haar een kutmol met dat bangige.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 14:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Er schijnt trouwens iets van een hint in het spel te zitten die met 'ogen' te maken heeft. In het topitospel maakte Art ook naar Zarayda een opmerking die met ogen te maken had. Ik weet het niet, maar ik begin toch steeds meer Zarayda als mol in het oog te krijgen. En ja, ze is een beetje irritant, maar ze molt wél, in tegenstelling tot andere jaren.

Een compliment voor de spelers trouwens dit jaar, want voor het eerst in jaren wordt er eindelijk eens écht geld verdiend. Spelers laten niet heel opzichtig enorme bedragen liggen in pogingen verdacht over te komen, en dat is eigenlijk best wel prettig. De pot is helaas nog niet zo heel hoog
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 12:10
MMollie
MMollie is offline
vanavond aflevering 8! Ik als molloot verheug me erop.
En wat een mollenstreek van de paus. Treedt-ie af op donderdagavond. Als de finale wordt uitgezonden.

Veel plezier vanavond!
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 12:30
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Dit seizoen ging ik er goed voor zitten: Mollenboekje, goed opletten, alle signalen opvangen...

Met als resultaat dat vanaf Joep tot Tania al m'n Mollen eruit liggen (van Ewout en Daniel heb ik nooit gedacht dat ze mollen waren)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 13:04
MMollie
MMollie is offline
Citaat:
Ik weet het écht niet meer. Die vragenopdracht was echt een enorme mindfuck. Ze zeiden allemaal dat Ewout op Daniel zat, maar volgens mij zat Ewout op Joep. Ik weet ook niet welke antwoorden van de mol ik nou serieus moet nemen. Het is Carolien, het is een cabaratier, het is een donkere man/vrouw (volgens mij was elk antwoord vrouw)
Ewout zat inderdaad op Joep.
Kees verspreidde deze leugen in afl 2
Is dat een mollenactie, zodat nu iedereen een vraag fout had en hij dus kon liegen bij t orgel???
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 15:56
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Citaat:
Wat heeft je overtuigd?
Als je goed oplet zie je veel verborgen aanwijzingen die op haar slaan. Zij durft niks, dus komt er geen geld in de pot.

Genoeg punten om dit te concluderen
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 15:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, welke verborgen aanwijzingen dan, slimmerik? Nu weet ik nog steeds niet wat je heeft overtuigd.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 17:18
Verwijderd
Er is voor elke kandidaat wat te zeggen. Er zijn ook voor elke kandidaat een hele hoop verborgen aanwijzingen te vinden.
Dus je kan hier wel interessant komen doen dat je het allemaal zeker weet, maar je bent niet de enige die dingen tot op de bodem uitpluist (ik ook, alleen ik post hier vrijwel nooit).
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 20:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Shit nu heb ik heel veel verliespunten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 20:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Leuke aflevering! Vooral op die school. Spannend hoor.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 20:43
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Ik geloof niet meer dat Kees het is maar daarmee verspeel ik heel veel punten
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 20:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Kut, ik was er wel redelijk van overtuigd dat het Zarayda was
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 21:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De mol zei dit:

Joep heeft niet een keer gelijk gehad.

??? kreeg overigens wel een rood scherm in aflevering 3.

??? geroepen: Tania

Bij het wie is de molspel in het krugerpark, was vooral aan het begin onwijs spannend. Voor mij dan.

Op het ??? was het zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende me niet? Echt niet?

Beste medekandidaten.. 7, ik heb er 3 opengemaakt.

?? in het Zulu is ?? Grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu.


I love interactieve tv, ik heb teruggespoeld tot in den treure, maar ik kon er niet meer van maken dan dit. Ik heb even opgezocht wie er in aflevering 3 wegging, dat was Tim (en Janine natuurlijk).

Voor het eerst verdenk ik Paulien, zeker nu Zarayda eruit is (en dus als enige ook Zulu heeft geleerd). Maar Art zei ook dat de mol aan het langste eind trok bij de eerste opdracht, en dat was Carolien.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 21:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik moet in de poll wel voor Kees gaan, want de anderen kan ik niet meer inhalen Dus voor pool-doeleinden hoop ik Kees. Maar het zou net zo goed een van de anderen kunnen zijn Hoop wel dat Kees verliest, want ik vind hem stom.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 21:47
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Ik heb ook geen idee meer. De montage hint nu op Kees, vind ik. Maar de vorige aflevering op Zarayda.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 22:37
Verwijderd
Ik hoop Paulien of Kees, dat zouden leuke mollen zijn, die het leuk en goed gespeeld hebben (en ook pooltechnisch hoop ik dat ).

Mocht Carolien de mol zijn dan is dat toch achteraf wel een domper op een heel erg leuk seizoen. Soort Annemarie van vorig jaar, die je door heel de serie heen niet verdenkt, met kandidaten die een veel interessantere mol zouden zijn dan zij.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het zeker. Zarayda is de mol
Jammer joh!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 22:40
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nooo al mijn punten kwijt wel hele gave aflevering, wel superfreaky die molbeelden in de film.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 23:20
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
De mol zei dit:

Joep heeft niet een keer gelijk gehad.

??? kreeg overigens wel een rood scherm in aflevering 3.

??? geroepen: Tania

Bij het wie is de molspel in het krugerpark, was vooral aan het begin onwijs spannend. Voor mij dan.

Op het ??? was het zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende me niet? Echt niet?

Beste medekandidaten.. 7, ik heb er 3 opengemaakt.

?? in het Zulu is ?? Grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu.


I love interactieve tv, ik heb teruggespoeld tot in den treure, maar ik kon er niet meer van maken dan dit. Ik heb even opgezocht wie er in aflevering 3 wegging, dat was Tim (en Janine natuurlijk).

Voor het eerst verdenk ik Paulien, zeker nu Zarayda eruit is (en dus als enige ook Zulu heeft geleerd). Maar Art zei ook dat de mol aan het langste eind trok bij de eerste opdracht, en dat was Carolien.
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie zat.

2. Ah Joep. Die Joep heeft niet één keer gelijk gehad.

3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.

4. Weet je wie er in aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania.

5. Het Wie is de Mol-spel in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.

6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?

7. 7 kokers, beste medekandidaten. 7. Ik heb er 3 opengemaakt.

8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu.

Intonatie van de stem en de hints lijken naar Paulien te wijzen!
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
De Kantine Hier moest ik vandaag om lachen #6
Little Phoebe
500 05-02-2013 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.