Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2013, 03:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie zat.

2. Ah Joep. Die Joep heeft niet één keer gelijk gehad.

3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.

4. Weet je wie er in aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania.

5. Het Wie is de Mol-spel in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.

6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?

7. 7 kokers, beste medekandidaten. 7. Ik heb er 3 opengemaakt.

8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu.

Intonatie van de stem en de hints lijken naar Paulien te wijzen!
Ik had het bijna goed verstaan ik heb die eerste over Ewout helemaal niet meegekregen!

Kak, ik vind dit zo moeilijk ik twijfel nu weer of het misschien niet Carolien is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2013, 12:09
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ewout zat inderdaad op Joep.
Kees verspreidde deze leugen in afl 2
Is dat een mollenactie, zodat nu iedereen een vraag fout had en hij dus kon liegen bij t orgel???
Precies dit, ik vind het een bijzonder sterke mollenactie

Bij de poel al vanaf het begin vol op Kees en ik geloof er nog steeds heilig in dat hij het is Paulien ook wel veel gemold gisteren maar Kees blijft m'n mol
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 12:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik geloof echt echt niet dat Kees het is, heb hem geen moment verdacht.

Ik denk nu Paulien! Of toch Carolien...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Precies dit, ik vind het een bijzonder sterke mollenactie

Bij de poel al vanaf het begin vol op Kees en ik geloof er nog steeds heilig in dat hij het is Paulien ook wel veel gemold gisteren maar Kees blijft m'n mol
Dit inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 17:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik wil niet meer van Paulien afwijken, maar het kan heel goed dat Kees de mol is.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 18:47
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb kees al sinds het begin in mijn lijstje, maar ik heb hem de hele tijd verschoven. Toch verdenk ik paulien.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 19:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar afgezien van het orgel, waarom zou je Kees verdenken? Hij spreekt niet eens zulu!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Maar afgezien van het orgel, waarom zou je Kees verdenken? Hij spreekt niet eens zulu!
Ja, of wel natuurlijk. De mol krijgt toch vaak voorafgaand aan WidM een hele cursus met alles wat ze moeten weten. Al vind ik de formulering van de zinnen wel meer bij Paulien passen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 22:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja nou ja, bij die opdracht is sowieso niet echt gemold natuurlijk. En bij die auto's eerder Paulien en Carolien dan Kees...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 02:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omwille van de pool, ga ik toch maar vol op Kees zitten. Ik denk nu wel dat het Paulien is, maar mensen op andere sites maken mij helemaal lijp met krankzinnige theorieën die allemaal plausibel klinken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 04:25
Verwijderd
Ik verdenk Paulien ook wel het meest, maar Kees toch ook wel. Carolien verdenk ik echt totaal niet, die heeft hartstikke veel geld binnengehaald.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 09:32
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Als je goed naar dat bandje luistert hoor ik op de achtergrond Kees.....
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 11:04
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Maar afgezien van het orgel, waarom zou je Kees verdenken? Hij spreekt niet eens zulu!
"8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu."

Één woordje zulu wel, mol, en dat is zijn hele bestaan omdat ie dat is Dat "is dus" vind ik ook echt een Kees uitspraak. Kees heeft volgens mij best subtiel gemold en geld verduisterd hier en daar, en daarnaast de perfecte super enthousiaste kandidaat uitgehangen. Verder heb ik geen tunnelvisie
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 16:54
MMollie
MMollie is offline
Ik dacht dat P'lien tegen Caro zei nadat laatstgenoemde de mol hoorde: "Wat zei ik?" en heel snel erachteraan "Wat zei-ie?"

Vanavond de finale!
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 20:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
3 weken op rij mijn 1e, 2e en 3e mol eruit . Ik heb echt geen idee meer...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 20:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Argh, wat een mindfuck
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 20:42
Verwijderd
OH JONGENS WAT SPANNEND!!! Pfffffffff ik wil het weten... Vond het weer echt gaaf, heb de hele tijd op het puntje van mijn stoel (oke, bank) gezeten. Ik zit nu al zo lang op Kees, maar ondertussen denk ik dat het ook best Paulien kan zijn. Mindfuck inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 20:50
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Paulien. Mijn sterkste aanwijzing op dit moment naar haar, is dat ze meerdere malen van te voren al info had/gaf over de aankomende opdracht. Mooi voorbeeld uit deze aflevering is dat ze in de bibliotheek de naam Agatha Christie laat vallen en voila... ze gaan met een soort "Orient express"
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 20:51
Verwijderd
Hm dat vind ik niet zo'n sterke hint eigenlijk, aangezien dat boek van Agatha Christie meerdere malen in beeld kwam en bij Ewout hoort en niet bij Paulien.

Daarnaast vond ik de Orient Express-associatie heel logisch, die had ik zelf ook.

Maar misschien is dit gewoon mijn blinde vlek
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 20:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet het ook niet meer, maar ik vind Kees stom dus ik vind niet dat Kees mag winnen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:02
Verwijderd
Kees is ook de mol, dus die wint toch niet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:11
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het gaat me niet om alleen deze aflevering Er zit een rode draad in haar opmerkingen vlak voor een volgende opdracht. Even uit mijn hoofd: Bij het schooltje zei zij van te voren al in de bus iets van "misschien gaan we wel Zulu leren"

Nu voor de opdracht op de Orient expres zègt zij de woorden Agatha Christie, dus niet dat het in beeld komt, maar ze noemt steeds dat soort dingen.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik lees net op een ander forum een hele sterke aanwijzing naar Kees. Hmm.. nouja iig blij dat ik een keer niet elke aflevering "mijn" mol af zag vallen als het Kees is
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:40
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
OH JONGENS WAT SPANNEND!!! Pfffffffff ik wil het weten... Vond het weer echt gaaf, heb de hele tijd op het puntje van mijn stoel (oke, bank) gezeten. Ik zit nu al zo lang op Kees, maar ondertussen denk ik dat het ook best Paulien kan zijn. Mindfuck inderdaad!
Dit

Citaat:
Ik weet het ook niet meer, maar ik vind Kees stom dus ik vind niet dat Kees mag winnen.
En dit. Plus, als Paulien het is heb ik er het hele spel naast gezeten (en ook de volledige collectie mensen waarmee ik WIDM kijk), wat opzich wel gaaf is als Mol-eigenschap. Maar toch voornamelijk heel vervelend omdat ik het hele seizoen overnieuw heb gekeken en vrijwel nul hints heb gevonden richting Paulien

Meeste logica wijst op Kees, ik hou 't er maar op. Ik zie ook liever Paulien winnen dan Kees.
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, als Paulien het is, heb ik volgens mij 1 punt op haar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:47
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Ik exact nul dan hebben de montagemannetjes van WIDM weer goed hun best gedaan!
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:48
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Ik hoopte stiekem dat Daniel het was ook al verdacht ik 'm niet
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 00:02
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
De treinaanwijzingen leken over Kees te gaan. Die getallenreeks? Waren ze allemaal oneven? Ik weet het niet meer. De enige met een oneven voornaam is Paulien.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 00:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik weet nu waar de getallenhint op slaat.

Maar ik heb de (ijdele) hoop, dat ondanks dat de montage wel extra sterk naar Kees hint, het tóch Paulien is.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 00:54
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Getallenhint:
Spoiler
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 13:53
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Case is the mole

Dat soort hints geven ze beter niet meer in aflevering 1

Verder vind ik Kees wel een goede mol, hij heeft bepaalde dingen subtiel gedaan en is toch altijd enthousiast kandidaatje geweest, plus heeft iedereen behalve Janine/Paulien/Carolien volledig om de tuin geleid.

Als het toch Paulien is ben ik 100% geschokt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 14:55
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Fris mijn geheugen eens op: case is the mole, wanneer is dat gebeurd/gezegd?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 15:35
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Wel, als je de eerste letter van ieder stukje dat de priester in afl. 1 over ieder kandidaat zei neemt, dan krijg je

Case of...
In South Africa...
South Africa
Today South Africa...
Humanity...
Even though...
Music is a way of life...
Our country...
Lush and ....
Elephant

Dus C IS THE MOLE of "Case" ipv de C. Dus op zich kon de C ook wel op Carolien of Cornelisse (Paulien) slaan, maar heel veel opties liet het niet open.

In de trein werd ook nog eens gezegd dat dat van de priester alles was wat je nodig hebt (ofzo).



Dus mja eigenlijk kan dit zowel op Kees (Case) als op Cornelisse slaan, maar dit was wel één van dé hints van het seizoen lijkt me en dit soort dingen worden altijd wel uitgeplozen online. Ik vind dat ze dat echt niet meer moeten doen zulke informatieve hints. Als ze die stukjes van de priester in een opdracht hadden verwerkt waren mensen misschien minder gaan zoeken, maar dit móest haast wel een functie hebben en tja dan kan je er vergif op innemen dat het uitgevogeld wordt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 15:58
Verwijderd
De eerste aflevering heet 'het verlossende woord'. Dat kan slaan op het feit dat je 'Case' dus als woord moet nemen en niet als de letter C.

Overigens bestaan er, ook hint-technisch, nog best wat kansen dat Paulien het is. Ik kom hier later nog wel op terug als ik de aflevering herkeken heb.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 19:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Meh! Ik heb kees altijd verdacht. Later over gegaan op paulien. Maar wegens persoonlijke redenen mag kees niet de mol zijn!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 21:46
MMollie
MMollie is offline
Over tol is de mol: ze antwoordde fout volgens mij. Dus ook foute hint?
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 22:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik weet nu waar de getallenhint op slaat.

Maar ik heb de (ijdele) hoop, dat ondanks dat de montage wel extra sterk naar Kees hint, het tóch Paulien is.
Precies dit!

Eigenlijk jammer ja, die concrete hints...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 22:45
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
De eerste aflevering heet 'het verlossende woord'. Dat kan slaan op het feit dat je 'Case' dus als woord moet nemen en niet als de letter C.

Overigens bestaan er, ook hint-technisch, nog best wat kansen dat Paulien het is. Ik kom hier later nog wel op terug als ik de aflevering herkeken heb.
Ik ben hier wel benieuwd naar; vooral waarom Paulien het wél zou zijn. De argumenten waarom Kees het níet is daar ben ik vanaf het begin al immuun voor geloof ik
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 04:56
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Over tol is de mol: ze antwoordde fout volgens mij. Dus ook foute hint?
Ik hoop het
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 09:39
Verwijderd
Volgens mij zei Paulien toch "Cornelis Tol is de mol", of heb ik dat verkeerd onthouden?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 21:31
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
'Cornelis/Cornelius Tol' volgens mij!
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 17:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Overigens bestaan er, ook hint-technisch, nog best wat kansen dat Paulien het is. Ik kom hier later nog wel op terug als ik de aflevering herkeken heb.
Weet je het al?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Weet je het al?
Nee sorry, ga morgen de aflevering terugkijken en me eventjes beter inlezen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 15:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oke ik was best benieuwd namelijk Ik denk stiekem dat het gewoon Kees is maar NIETS IS WAT HET LIJKT!!!! dus misschien is er iets wat mij er van kan overtuigen dat het Paulien is.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 00:24
Verwijderd
Nou, heb teruggekeken en een hele hoop hints verzameld, en het bewijsmateriaal naar Kees is talrijk. Niet alleen de verborgen hints, maar ook zijn gedrag en posities in sommige opdrachten. Maar laten we Paulien zeker nog niet afschrijven, want er zitten voor haar ook heel wat leuke hints bij, en ook zij doet in veel opdrachten dingen die zeker niet zuiver kandidaterig zijn.

Ik zet gewoon wat dingen op een rij, voor zowel Paulien als Kees.

Kees:

- We hebben natuurlijk de C(ase) is the Mole hint. Alle praatjes van de priester in aflevering 1, en daar telkens de eerste letter van vormen deze zin. Kán eventueel nog op Cornelisse slaan, als je slechts de letter C neemt.

-We hebben de Tol is de Mol hint, die hierboven ergens staat beschreven.
Spoiler


- De enkel enkel dubbel dubbel hint. Wat op het eerste gezicht een onschuldig dansje lijkt van onze gangmaker Kees, lijkt een hint te zijn, omdat die reeks terugkomt in de beginletters van de eerste 16 tweets die @ikbendemol tweet:

1 januari: Over
2 januari: Op
2 januari: ook
3 januari: oog
3 januari: en?
4 januari: enthousiaste
10 januari: een
10 januari: één
enkel, enkel, dubbel, dubbel.... Omdat Kees degene is die met het dansje aankomt wordt het aan hem gelinkt.

- Kees gaf deze antwoorden aan de bar:

1. De Mol
2. als enige
3. op de berg

De Mol was als enige op de berg.

- Carolien heeft in de trein vrijwel zeker niet al haar vragen goed beantwoordt. Op de vraag 'What speaks louder (than words)?' antwoord ze 'Tania'. Lijkt me sowieso fout. Carolien ziet in haar doosje de naam Paulien staan, dus het lijkt erop dat Paulien niet de Mol is. Maar is dat te makkelijk?

- In de aflevering die 'Spiegelbeeld' heet zie je op een gegeven moment Kees gereflecteerd in de zonnebril van Tania. Er wordt eventjes op ingezoomd.


Daniël is in deze aflevering ook te zien in de zonnebril van Tania, dus of dat echt een hint is valt te betwijfelen, ook omdat er een spiegelbeeld-hint naar Paulien wijst in deze aflevering.

- In de aflevering die 'Anders dan anders' heet, is Kees op de groepsfoto veel groter dan normaal.


- Het filmpje van de Mol in de drive-in opdracht lijkt heel erg op de stem van Kees. Zeker als je bijvoorbeeld let op hoe het woord 'aflevering' wordt uitgesproken.



Paulien:


- Op een gegeven moment zegt iemand in de trein tegen Kees '1500 is het halve antwoord' (zoiets). Vanuit Kees als mol gezien slaat dat op de 1500 euro die hij vond op de berg, in de envelop waar Carolien op stond. Het kan zijn dat er eigenlijk 3000 inzat, maar dat hij de helft maar heeft meegenomen, of een dergelijk scenario.
Vanuit de Paulientunnel is dit een leuke: Het halve antwoord: 'lien' klopt, Caro niet, en moet 'Pau' zijn.

- Verder is het wat apart dat Paulien soms voorkennis lijkt te hebben. Ze voorspelt de Zulu-opdracht, en weet dat er nette kleding gekocht moet worden voor de finale. Een echt sterke aanwijzing naar haar als Mol is dat niet, want mollen doen uiteraard hun best om hun voorkennis te verbergen.

-Een tijdje leek er een hele sterke hint naar Paulien te wijzen, de spelfouten hint (weet eerlijk gezegd niet hoe het daarmee is afgelopen). In elke aflevering zitten vrij domme spelfouten, of er worden letters vergeten. De i in Boissevain, kandidaten gespelt zonder n, er staat een keer Pauline in beeld, enz. Bijna te slordig om slechts fouten te zijn.
Punt is alleen dat het lastig was hoe dit te interpreteren. Alleen de foute letters meetellen? Zijn sommige dingen uberhaupt wel fout of expres in het programma gestopt? Iemand op widm.nl heeft een poging gedaan, en kwam, met nog een paar letters die misten, bijna op Paulien Cornelisse uit.
Spoiler


- Dan is dit nog apart, in de trein zie je iemand in een molboekje kijken. Wiens boekje is het? Er staat onderaan de pagina duidelijk 'vraag 20: Paulien'. Is het van een vroege afvaller (Ewout?), die is afgevallen op Paulien, wat Paulien als Mol uitsluit, of is het een hint dat zij het juist wel is?

- In de 'Spiegelbeeld' aflevering zit Paulien in theater op stoel nummer 31. Spiegelbeeld is 13, 13e Mol?

- De inhoud van Pauliens kistje wordt niet getoond. Ook zijn er mensen die met het grappige idee kwamen dat er misschien een spiegeltje inzat. Je ziet haar ook lachen, alsof er iets onverwachts te zien is.

- Paulien staat in de bibliotheek 'per ongeluk' (?) bij de groteletter-boeken. Een mol is immers slechtziend.

Dit is nog maar een fractie van de eventuele hints en interessante theorieen (zoek op diverse fora en gij zult nog véél meer vinden), en uiteraard bestaat er discussie of dingen wel goed geinterpreteerd worden, uberhaupt hints zijn, en kunnen veel dingen dubbel uitgelegd of ontkracht worden. Doe er mee wat je wil!

Donderdag wordt dus ontzettend spannend! In ieder geval vond ik dit in tegenstelling tot vorig jaar weer een geweldig seizoen, met leuke kandidaten, een prachtig land, veel humor, veel spanning, en (imo) een erg leuke mol, of het nou Kees of Paulien blijkt te zijn.


Laatst gewijzigd op 06-03-2013 om 05:05.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 07:49
Verwijderd
Wauw wat een werk Stefenootje Zo kijk ik eigenlijk nooit, ik volg gewoon mijn gevoel haha
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 11:24
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Wow mooi overzicht inderdaad; ik geraak er niet mee uit m'n keestunnel maar er zitten wel wat dingetjes in die inderdaad naar Paulien wijzen. En leuk seizoen was dit inderdaad, ik vind het jammer dat het na morgen over is. Dit groepje van 3 is gewoon heel leuk in alles wat ze doen en het spel wordt lekker psychologisch gespeeld. Goede mol ook die tot het eind de verdenkingen van zich af heeft weten te houden (op 1 of 2 personen na dan maar dat heb je altijd) en toch lekker gemold heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 11:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat van dat spiegeltje in het doosje vind ik wel erg grappig en die groteletterboeken vind ik ook goed gevonden

Die spelfoutenhint weet ik nog niet... zeker omdat er ook een A en M over zijn en er nog andere letters missen. Vreemde connectie wellicht met dat taal echt haar ding is. Of misschien is taal juist niet het ding van de Mol. Nou, als er iemand is die niet het toppunt van taalkundige eloquentie is dan is het Kees wel.

Enkel enkel dubbel dubbel als hint zou ik wel briljant vinden overigens
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 12:25
Verwijderd
Puur de hints en aanwijzingen wijzen wat mij betreft naar Kees, maar wat gedrag tijdens de opdrachten betreft kan het Paulien nog zijn. Dat is alleen wat moeilijker bondig in een overzichtje te zetten, en is ook nogal aan interpretatie onderhevig.

Ook het feit dat het nu zo overduidelijk Kees lijkt te zijn bij een hoop mensen geeft Paulien nog een klein kansje.

Maar nee, ik zit zelf ook meer op Kees. Ik lach me wel dood als Paulien het blijkt te zijn, op het widm.com forum zijn mensen er zo van overtuigd dat Kees het is dat ze al aan het bespreken zijn hoe ze hem vonden als 13e mol, whaha.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 16:55
MMollie
MMollie is offline
Op het .com forum (ben ik ook lid van) heeft iemand de volgende handtekening:

" In 2013 verdacht het hele forum Kees. Iedereen? Nee, een klein groepje mensen bleef koelbloedig en dacht na..." Of zoiets.
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
De Kantine Hier moest ik vandaag om lachen #6
Little Phoebe
500 05-02-2013 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.