Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2013, 15:00
overmijnlijk
overmijnlijk is offline

Je bent jong, in de kracht van je leven, maar je hebt te horen gekregen dat je niet lang meer te leven hebt. Wat dan?

In het programma Over Mijn Lijk worden 5 jongeren gevolgd die ongeneeslijk ziek zijn, maar toch alles uit het leven proberen te halen. Jongeren die weten dat zij niet lang meer te leven hebben, maar desondanks een enorme energie uitstralen.

Afgelopen zomer is de vierde serie van Over Mijn Lijk uitgezonden. Marieke, Amber, Ronald, Mehtap en Jip wisten veel kijkers te boeien, en vooral te inspireren met hun enorme levenslust. De motivaties van de jongeren uit de vorige series van Over Mijn Lijk bleken heel uiteenlopend. De één wil graag een document achterlaten voor familie, vrienden of kinderen. Een ander wil laten zien wat het betekent om ernstig ziek te zijn, maar om desondanks nog wel midden in het leven te staan. En vrijwel iedereen die aan de serie meewerkt wil de kijker vertellen te genieten van het leven.

Voor de nieuwe serie, waar wij binnenkort mee starten, zijn wij op zoek naar ongeneeslijk zieke jongeren, ongeveer in de leeftijd van 15 tot 35 jaar.

Ben of ken je zo iemand en wil je hier meer over weten? Mail ons dan via geenreclame@adressen.nl of bel telefoonnummers zijn niet toegestaan.

Uiteraard is dit contact helemaal vrijblijvend. Ook kun je voor meer informatie over het programma kijken op [overmijnlijk.bnn.nl].

Vriendelijke groetjes!

Laatst gewijzigd op 15-01-2013 om 19:47. Reden: reclame
Advertentie
Oud 15-01-2013, 15:05
Verwijderd
schuift da?
Oud 15-01-2013, 19:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Reclame maken op dit forum is niet toegestaan, telefoonnummers posten ook niet en dit topic gaat op slot.

Heb een privébericht met nadere toelichting gestuurd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.