Oud 05-05-2004, 13:22
Plo
Avatar van Plo
Plo is offline
Het stinkt, letterlijk en figuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:01
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 04-05-2004 @ 17:57 :
die rotzooi die in eten zit, is lang niet zo gevaarlijk als roken, en je bezorgt er anderen geen kanker mee als je het eet terwijl zij in de buurt zijn.
Eh, nou ja, eten kan wel degelijk ongezond zijn, maar wellicht niet zo ongezond als roker. Of ik nou 60 of 80 wordt zijn jouw zorgen niet. Hoe oud je zelf wordt blijkbaar wel, dus ga je weg als er een roker in de buurt is... zo ingewikkeld is dat niet, of wel?

Hmm en die persoonlijke aanvallen vertel je maar tegen je huisdier (:
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 21:12
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
dystopia schreef op 05-05-2004 @ 20:01 :
Eh, nou ja, eten kan wel degelijk ongezond zijn, maar wellicht niet zo ongezond als roker. Of ik nou 60 of 80 wordt zijn jouw zorgen niet. Hoe oud je zelf wordt blijkbaar wel, dus ga je weg als er een roker in de buurt is... zo ingewikkeld is dat niet, of wel?

Hmm en die persoonlijke aanvallen vertel je maar tegen je huisdier (:
dat klinkt gemakkelijk... weggaan. aangenomen dat ontsnappen een optie is, want dat is het dus niet altijd (of moet ik soms buiten in de stromende regen gaan dansen omdat in de discotheek mensen persé een saffie willen roken?). daarbij: 1-3 van de bevolking rookt. waarom zouden wij, de meerderheid, jullie stinkrook inademen? 1/3 van het land tevreden of 2/3 tevreden... zo moeilijk is die keus volgens mij niet. De bese oplossng zou natuurlijk gewoon zijn om overal rookvrije gedeeltes aan te brengen (rookvrij gedeelte in restaurant en een rokershol in de discotheken. Zo is iedereen tevreden
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 00:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
dystopia schreef op 05-05-2004 @ 20:01 :
Eh, nou ja, eten kan wel degelijk ongezond zijn, maar wellicht niet zo ongezond als roker. Of ik nou 60 of 80 wordt zijn jouw zorgen niet. Hoe oud je zelf wordt blijkbaar wel, dus ga je weg als er een roker in de buurt is... zo ingewikkeld is dat niet, of wel?

Hmm en die persoonlijke aanvallen vertel je maar tegen je huisdier (:
Tuurlijk kan eten ongezond. Alleen hebben andere mensen geen last van als je ongezond gaat eten. Misschien dat het stinkt, maar het is niet schadelijk voor de omgeving en roken wel.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:43
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Roken? Ik wordt er dood en doodziek van! Zelf rook ik niet maar ik word al misselijk van die lucht Ik vind het walgelijk en ziekelijk!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:17
D-But
Avatar van D-But
D-But is offline
Roken is lekker...
__________________
Soft as a butterfly, stings like a bee..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
sweet_butterfly schreef op 10-05-2004 @ 15:17 :
Roken is lekker...
ja, maar mag ik je een tip geven: je bent 16, en ik weet niet hoelang je al rookt, maar stop er nu mee, ik ben 23 en rook al 12 jaar, nu merk ik pas goed hoe moeilijk het is om te stoppen. 8 pogingen gadaan, en telkens gefaalt.
Doe jezelf een lol en stop nu het nog relatief makkelijk kan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 07:32
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 10-05-2004 @ 19:51 :
ja, maar mag ik je een tip geven: je bent 16, en ik weet niet hoelang je al rookt, maar stop er nu mee, ik ben 23 en rook al 12 jaar, nu merk ik pas goed hoe moeilijk het is om te stoppen. 8 pogingen gadaan, en telkens gefaalt.
Doe jezelf een lol en stop nu het nog relatief makkelijk kan
Dat ligt eraan, mijn vriendin rookt al jaren ongeveer een pakje per maand, dat is dus niet veel, minder dan 1 sigaret per dag, maar ze doet het alleen als ze er echt trek / zin in heeft. Soms stopt ze ook gewoon een maand. Zo hou je het wel vol hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 08:09
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
het kan idd heel erg verschillen per persoon. ik ken iemand die één sigaret gerookt heeft om het te proberen en meteen een volgende wilde en een volgende en een vogende... maar ik ken ook iemand die het alleen doet op feestjes of iets dergelijks (zo'n 1 keer per twee maanden). Waarschijnlijk raakt de een nou eenmaal sneller verslaafd dan de ander
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:14
Evidence
Evidence is offline
ik rook soms, voor de gezelligheid of als ik ff heel erg zin heb. Maar dat laatste komt niet vaak voor. Ik ben niet verslaafd het is gewoon een keuze die je maakt. Ik ben ook niet begonnen om stoer te zijn maar uit nieuwsgierigheid. Snap btw ok niet waar andere zich soms zo druk over kunnen maken want ik ga altijd netjes naar buiten.
Ik vind het niet laf, blowen ook niet. Bij mij werkt het beide relaxend. En mocht ik ooit willen stoppen weet ik zeker dat ik het kan omdat ik het in de hand houd.
__________________
bluh
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 08:36
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Roken is bah bah bah
Ongezond, duur en het stinkt zo....
__________________
zing bid huil vecht lach werk bewonder
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:08
floeps
floeps is offline
Roken is vies, smerig, ranzig, slecht voor je gezondheid enz................................................................... ...................................................................... ................................................................

Maar dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 07:58
swolha
swolha is offline
Ben et helemaal met je eens dat het vies is. Ik snap dan ook niet waarom mensen gaan roken. Je kunt mij niet vertellen dat de eerste keer lekker was. En als we weten dat het slecht is voor onze gezondheid waarom zijn mensen zo eigenwijs om toch te roken? De eerste keer rookt men en vindt men het vies maar men gaat er toch mee door omdat ze ergens bij willen horen. Maar tegllijkertijd sluit men zich juist af want rokers mogen bij voorbeeld bij ons op school alleen maar in de rokerscorner roken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:39
Verwijderd
Mensen zeggen hier 'het kan me niet schelen of ik 70 wordt in plaats van 80', en daar kan ik me best in vinden, want die laatste 10 jaar beleef je toch niet meer zoveel. Maar ik kan me niet voorstellen dat het je óók niet kan schelen dat je chronisch verkouden kunt worden, een snel verslechterende conditie krijgt, en een echt niet te verwaarlozen kans hebt dat je 40 wordt in plaats van 80.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:51
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-05-2004 @ 11:39 :
Mensen zeggen hier 'het kan me niet schelen of ik 70 wordt in plaats van 80', en daar kan ik me best in vinden, want die laatste 10 jaar beleef je toch niet meer zoveel. Maar ik kan me niet voorstellen dat het je óók niet kan schelen dat je chronisch verkouden kunt worden, een snel verslechterende conditie krijgt, en een echt niet te verwaarlozen kans hebt dat je 40 wordt in plaats van 80.
mee eens . vergeet ook niet de stinklucht die steeds om je heen hangt, het feit dat mensen je minder snel accepteren (niet-rokers worden vaker geaccepteerd door wel-rokers dan andersom) en je aankijken met zo'n wat-een-zielepoot-blik, kans op ziek, mismaakt of soms zelfs dood nageslacht (dit geld ook voor jullie, mannen!) als je niet kan stoppen met roken (of voor de mannen: rookt tijdens de bevruchting, je zaadcellen knappen er niet van op), en in de meeste gevallen (geld niet voor de mensen die alleen op een feestje ofzo roken natuurlijk) gebrek aan vrijheid (ik kan tenminste met een gerust hart overal naartoe gaan zonder me druk te hoeven maken of ik wel de gelegenheid heb om te roken). En voor de Dagobert Ducks onder ons: roken is niet alleen slecht voor jou, maar ook voor je portemonee
jong sterven met slechte levenskwaliteit of oud(er) sterven met goede levenskwaliteit? Ik denk dat dit zo'n beetje de makkelijkste keus is waar ik ooit voor ben komen te staan
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-05-2004 @ 11:39 :
Mensen zeggen hier 'het kan me niet schelen of ik 70 wordt in plaats van 80', en daar kan ik me best in vinden, want die laatste 10 jaar beleef je toch niet meer zoveel. Maar ik kan me niet voorstellen dat het je óók niet kan schelen dat je chronisch verkouden kunt worden, een snel verslechterende conditie krijgt, en een echt niet te verwaarlozen kans hebt dat je 40 wordt in plaats van 80.
precies, dat zijn die jaren die je toch als seniele oude man doorbrengt, en die mogen ze van me hebben
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:24
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
Citaat:
sweet_butterfly schreef op 10-05-2004 @ 15:17 :
Roken is lekker...
Vind ik ook
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:28
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
onnozel,..doelloos,..geldverspilling,...lelijk,...dom,...vies,...stank ,...en vooral niet stoer ofzow,..!
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:36
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
tja-tegenwoordig is alles slecht-ik kan niet eens normaal mn koffie drinken of ik hor van iedreen dat t sterk en teveel is
trouwens-ga maar eens na hoe gezond t eten is van de burgerking/mac of andere corporaterest.-en daar hoor je niemand over terwijl er toch meer mensen bij mac ofzo eten dan roken-ik geef je geen ongelijk (ben ook vegetarier sins de eerste gekkekoeie ziekte die gepaard ging met tv beelden respectloos behandeld vee ) maar er is ALTIJD wel wat ongezonds in ieders leven.(zie alcohol-daar hoor je ook niemand hier over terwijl dat toch een wat ernstigere verslaving is, lijkt mij)
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 08:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik drink geen alcohol en lees even mijn vorige post. Dan weet je waarom sommige tegen roken zijn en niet tegen ongezond eten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 08:53
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:26
metallicpatrick
Avatar van metallicpatrick
metallicpatrick is offline
__________________
zware symphonische kracht metaal
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:31
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Walg
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:31
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
tja-als niemand in NL zou roken dan zou er een nog groter staatskastekort zijn
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:35
metallicpatrick
Avatar van metallicpatrick
metallicpatrick is offline
ag...dan betalen ze het ziekenhuis wel weer voor hun longkanker
__________________
zware symphonische kracht metaal
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:39
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
wat ik niet snap is dat heroine verslaafden zon heerlijke warme bus hebben waar ze hun fix kunnen halen-terwijl die juist overlast bezorgen en dat je daar echt nix over hoort-en rokers-die geen nicotine bus hebben-het bijna onmogelijk wordt gemaakt. ja ik snap ook dat t schadelijk is voor je omgeving en ik ben ook allang gestopt met op school te roken (alleen als ik uitga&bovendien ruik ik frisser als ik thuiskom van school)-maar t begint wel op een hype te lijken om iedre roker aftestraffen op zn rookgewoonte-vooral op n forum. ik zou wel es willen weten wie van jullie wel niet aan pillen of andere drugs/alcohol doet ? of zijn jullie allemaal straight edgers ?
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:51
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
Citaat:
TheEscapeEP schreef op 17-04-2004 @ 15:35 :
Nou daar heb jij lekker last van



En wie ben jij om dat te kunnen stellen?



Je zegt het gewoonweg zelf: vrijwillig




Maar zeuren ze net zo erg als anti-rook nazi's?




Oh ja, want een sigaretje achter het stuur vereist ook zooo veel aandacht natuurlijk. Kom op nou



Dit is deels veralgemening, deels slaat het nergens op. Drogargumenten dus.



Nee hoor, dat zou misschien geen goed idee zijn...
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:55
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Roken zou van mij verboden mogen worden.
Je hebt er alleen maar last van.
De mensen die zeggen dat ze zonder sigaret niet gelukkig zijn, kunnen zich waarschijnlijk niet herinneren hoe het was voordat ze rookten. Vooral triest vind ik de mensen die zeggen dat ze nie kunnen stoppen omdat het zo verslavend. Je koopt gewoon geen sigaretten meer of je moet gewoon het lef hebben een sigaret te weigeren van andere.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:03
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
laat de regering en "ze" maar eerst wat aan harddrugs doen-
daar walg IK van
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:24
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik vind roken vies en duur en stom en ajakkiebah...

Maar als je graag rookt moet je dat helemaal zelf weten boeit mij niet
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:45
Mawopma XIV
Avatar van Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Roken zuigt te erg het kost veel geld het stinkt en je schiet er niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:50
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Citaat:
Evidence schreef op 12-05-2004 @ 00:14 :
ik rook soms, voor de gezelligheid of als ik ff heel erg zin heb. Maar dat laatste komt niet vaak voor. Ik ben niet verslaafd het is gewoon een keuze die je maakt. Ik ben ook niet begonnen om stoer te zijn maar uit nieuwsgierigheid. Snap btw ok niet waar andere zich soms zo druk over kunnen maken want ik ga altijd netjes naar buiten.
Ik vind het niet laf, blowen ook niet. Bij mij werkt het beide relaxend. En mocht ik ooit willen stoppen weet ik zeker dat ik het kan omdat ik het in de hand houdt .
Ik heb t zelfde...
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:10
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik rook, al vanaf mijn 13e ongeveer, 12e..zoiets. ..
Ik ben ook niet begonnen om stoer te doen, gewoon uit nieuwsgierigheid, en toen...ja toen werd het een gewoonte.
Ik weet dat het dom hoort, maar ik kan heus stoppen, ik heb het wel eens geprobeerd, dat ik het opgaf. maar als je echt zeker weten wil stoppen, kan iedereen stoppen.
Ooit wil ik stoppen, want ik wil geen paffende 40-jarige worden, bovendien vind ik het ook zonde van mijn geld, maar als ik niet rook geef ik mijn geld uit aan snoep enzo

Als het roken in uitgaansgelegenheden verboden word, vind ik dat stom, als niet-roker heb ik er nooit echt last van gehad...
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:23
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 17-05-2004 @ 18:10 :
Ik rook, al vanaf mijn 13e ongeveer, 12e..zoiets. ..
Ik ben ook niet begonnen om stoer te doen, gewoon uit nieuwsgierigheid, en toen...ja toen werd het een gewoonte.
Ik weet dat het dom hoort, maar ik kan heus stoppen, ik heb het wel eens geprobeerd, dat ik het opgaf. maar als je echt zeker weten wil stoppen, kan iedereen stoppen.
Ooit wil ik stoppen, want ik wil geen paffende 40-jarige worden, bovendien vind ik het ook zonde van mijn geld, maar als ik niet rook geef ik mijn geld uit aan snoep enzo

Als het roken in uitgaansgelegenheden verboden word, vind ik dat stom, als niet-roker heb ik er nooit echt last van gehad...
jij hebt er als niert roker geen last van gehad dus is het "stom" als het verboden word? . trouwens, ik zie je probleem niet echt. jij kan toch op elk moment stoppen? dan houd je het in die discotheek of kroeg vast wel een avondje zonder sigaret uit
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:11
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 17-05-2004 @ 18:10 :
Ik rook, al vanaf mijn 13e ongeveer, 12e..zoiets. ..
Ik ben ook niet begonnen om stoer te doen, gewoon uit nieuwsgierigheid, en toen...ja toen werd het een gewoonte.
Ik weet dat het dom hoort, maar ik kan heus stoppen, ik heb het wel eens geprobeerd, dat ik het opgaf. maar als je echt zeker weten wil stoppen, kan iedereen stoppen.
Ooit wil ik stoppen, want ik wil geen paffende 40-jarige worden, bovendien vind ik het ook zonde van mijn geld, maar als ik niet rook geef ik mijn geld uit aan snoep enzo

Als het roken in uitgaansgelegenheden verboden word, vind ik dat stom, als niet-roker heb ik er nooit echt last van gehad...

nee toen je niet rookte was je 12 en ging je ook al zooo vaak uit
__________________
Wilt u er een tasje omheen?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:50
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
spemmey schreef op 18-05-2004 @ 16:11 :
nee toen je niet rookte was je 12 en ging je ook al zooo vaak uit
wat... jij wilt toch niet beweren dat jij toen nog elk weekend braaf thuis zat?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 14:47
Tigerlily
Avatar van Tigerlily
Tigerlily is offline
Ik vind roken heel erg dom.
Het is super ongezond en je geld raakt er aan op.
Mensen die roken gaan senller dood dan mensen die niet roken, daarom vind ik het ook heel dom!!
__________________
Johnny Depp is een stukje hemel.| en ik ben dyslectisch.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Tigerlily schreef op 19-05-2004 @ 15:47 :
Ik vind roken heel erg dom.
Het is super ongezond en je geld raakt er aan op.
Mensen die roken gaan senller dood dan mensen die niet roken, daarom vind ik het ook heel dom!!
Niet per definitie waar, er is kans dat je eerder doodgaat, maar dat is geen feit.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:40
fubar
Avatar van fubar
fubar is offline
ik vind het stinken!!
ik snap zoiezo niet waarom je er aan zou beginnen.... het is super ongezond, het stinkt enz... en de eerste keer (schijnt) hartstikke vies te zijn... mja... iedereen moet zelf weten of ze gaan roken, kan het moeilijk gaan verbieden.
maar ik vind roken dus
__________________
(FUBAR)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 20-05-2004 @ 17:27 :
Niet per definitie waar, er is kans dat je eerder doodgaat, maar dat is geen feit.
En dan nog. Een niet-roker heeft even veel kans dat die onder een bus komt als een roker.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 07:50
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
jeuj, weer een anti-rook topic

Ik rook.

Sommige mensen zeggen hier dat roken ongezond is. Is het ook, maar er zijn zoveel dingen ongezond denk ik dan.
Verder leef ik wel gezond. Ik eet goed, beweeg voldoende. Ik heb een goede conditie enzo. En ik drink of blow ook niet.
Ik zou best zonder kunnen maar ik vind het af en toe gewoon lekker. Ik rook ook niet aan 1 stuk door, maar gewoon als ik daar zelf trek in heb.

Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 20-05-2004 @ 22:28 :
En dan nog. Een niet-roker heeft even veel kans dat die onder een bus komt als een roker.
Nou, dat weet ik nog zo net niet. Rokers mogen niet in hun kantortje blijven als ze roken, en moeten dan naar buiten om op straat te roken, hetgeen de kans dat ze onder een bus komen vergroot
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:51
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Roken is vies en goor en ze moeten het verbieden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:51
muertesoulfly
muertesoulfly is offline
rook wat je wilt, alleen niet als ik erbij ben
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:12
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 20-05-2004 @ 17:27 :
Niet per definitie waar, er is kans dat je eerder doodgaat, maar dat is geen feit.
ah... het oude "maar mijn opa is er 80 mee geworden" argument... Op zich een redelijke smoes, maar je vergeet wel effe dat de kwaliteit van je leven achteruit gaat als je zo stom bent om te gaan roken. Voor mij is levenskwaliteit dan ook de belangrijkste reden om niet te roken. Dat ik meer kans heb om oud te worden is daarnaast een leuke bonus
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:15
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
En mijn opa is op z'n 50e doodgegaan aan long kanker.
Zegt dus geen geen ene zak.

Roken is voor Nicotine junkies en stoere lui.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 21-05-2004 @ 18:12 :
ah... het oude "maar mijn opa is er 80 mee geworden" argument... Op zich een redelijke smoes, maar je vergeet wel effe dat de kwaliteit van je leven achteruit gaat als je zo stom bent om te gaan roken. Voor mij is levenskwaliteit dan ook de belangrijkste reden om niet te roken. Dat ik meer kans heb om oud te worden is daarnaast een leuke bonus
buiten het roken om, heb je ook nog de kans om dement te worden, dus hoe fijn is je leven dan nog??
om nog maar te zwijgen van andere oude mensen kwalen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:34
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 21-05-2004 @ 18:12 :
ah... het oude "maar mijn opa is er 80 mee geworden" argument... Op zich een redelijke smoes, maar je vergeet wel effe dat de kwaliteit van je leven achteruit gaat als je zo stom bent om te gaan roken. Voor mij is levenskwaliteit dan ook de belangrijkste reden om niet te roken. Dat ik meer kans heb om oud te worden is daarnaast een leuke bonus
Mijn levenskwaliteit gaat er juist op vooruit door het geregeld roken en consumeren van tabakswaren, het is een genot

Je kunt het ook anders zien, je hebt mensen die eten elke dag bij de burgerking of flikkeren een magnetron maaltijd in de magnetron, maar ze roken niet. Wat voor levenskwaliteit hebben die mensen?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:51
Verwijderd
Ik rook niet, en ik vind het een van de meest doelloze verslavingen ter wereld. Het ergste is dat de meeste rokers zelf niet goed kunnen onderbouwen waarom ze roken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:10
Verwijderd
ik ben totaal tegen roken. ik heb dan ook nog nooit gerookt en ik ben ook niet van plan het te proberen.
ik kan er ook gewoon niet tegen. als ik soms bij vriendinnen op verjaardagen kom en dr ouders zitten erg te roken krijg ik last van mijn neus en keel en van mijn ogen. ik ga dan heel er hoesten en mijn ogen worden rood en beginnen te tranen.
gelukkig roken mijn ouders allebei niet en vooral mijn vader is ook heel erg tegen roken (hij kan er ook niet tegen). mijn moeder heeft vroeger wel gerookt, maar mijn vader heeft haar daar vanaf geholpen door te zeggen: kies maar; het roken of ik. en toen heeft ze natuurlijk voor mijn vader gekozen .
de meeste mensen zijn er ook ooit mee begonnen om stoer te doen en dat vind ik ook zo zielig. er zijn mensen die zeggen dat ze echt alleen aan de nicotiene verslaafd zijn, maar die geloof ik niet. waarom zou je dan blijven roken, iets wat je lichaam verwoest, terwijl je dan net zo goed nicotiene pleisters kan kopen die waars zelfs nog goedkoper zijn???

Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.