Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 23:52
Martijn_2
Martijn_2 is offline
Ik heb bijna 2 en half jaar een vriendin, de sex is dik ok maar pas hadden we een nieuwe "ervaring" die nogal anders was. Het begon eigenlijk beetje plagerig enzo, maar iig bond ze me vast aan de trap (naakt) en gaf me klappen op mijn kont met een riem, zachtjes eerst, later harder. Zoiets was allebei nieuw voor ons, maar ik vond het eigenlijk super geil! Daarna (losgemaakt) ging t over in "normale" sex zeg maar, alleen later dacht ik er over na en vond het weird, maar ook onwijs lekker.

Is dit normaal, heeft iemand ook zulke ervaringen? Heb welles van SM gehoord/gezien en alles maar dan denk ik meer aan freaks in leren outfits je weet wel. Dat lijkt me dus niet echt niets aan. Maar om zeg maar gedomineerd te worden door m'n vriendin, dat zij de baas is en het laat voelen ook, daar kreeg ik dus een enorme kick van..!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 12:21
chanel
chanel is offline
dat domineren vind ik ook leuk, zoals vastbinden en blinddoeken, echt heeel spannend..

en over dat slaan en zo.. dat kan altijd nog komen hebben we tot nu toe nog niet gehad

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 12:23
snowgirl
snowgirl is offline
handboeien...... zeer onschuldige vorm van sm, maar erg geil!
van dat sm gedoe met zweepjes en leren kleding en allemaal enge dingen moet ik ook niks hebben

[Dit bericht is aangepast door snowgirl (02-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 12:42
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
snowgirl schreef:
handboeien...... zeer onschuldige vorm van sms, maar erg geil!
van dat sms gedoe met zweepjes en leren kleeding en allemaal enge dingen moet ik ook niks hebben
van sms, haha

sorry effe een kinderachtige bui
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 21:32
Martijn_2
Martijn_2 is offline
Citaat:
snowgirl schreef:
handboeien...... zeer onschuldige vorm van sm, maar erg geil!
van dat sm gedoe met zweepjes en leren kleding en allemaal enge dingen moet ik ook niks hebben
Neej hehehh dat lijkt me dus ook niks. Zweepjes nog wel, me vriendin heeft op paard rijden gezeten es vragen of ze daar wat nog wat van heeft. Lijkt me best kicke! (niet TE extreem natuurlijk). Maar van die leren outfits ofzo, eng!! Doet me gelijk aan van die SM-gays denken enzo (hoewel heteros dat ook doen denk ik).

Maarre meer mensen ervaring met zoiets? (nog tips?) Ik vond het vrij weird namelijk toen ik er over na dacht later. Maar wel superrr geil!


Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 21:47
hallum rullez
hallum rullez is offline
ja laat je toch niet slaan door je vriendin
__________________
www.hallumgang.8k.com
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:04
Martijn_2
Martijn_2 is offline
Citaat:
hallum rullez schreef:
ja laat je toch niet slaan door je vriendin
Nee normaal niet
Maar het gebeurde gewoon een keer het ging een beetje plagerig eerst. Kijk het is niet normaal ofzo, maar tijdens sexen of meer als voorspel eigenlijk, vond ik et zwaar opwindend. Is volgens mij meer het idee weet je, dat je vriendin de baas over je is (ff tijdelijk dan alleen op dat moment). En dat ze je ff flink laat voelen vooral. Daarna ook gewone sex hoor, das dan minstens zo lekker
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:00
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
SM roeleert
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.