Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 18:09
*wondering*
*wondering* is offline
soms als ik mijn vriendin vinger heb ik het idee dat haar vagina te klein is. ik heb het ook een aantal keer met twee vingers geprobeerd maar dat gaat pijn doen na een tijdje. ik heb het nog nooit met haar gedaan maar wil dat wel en kan dat dan wel of gaat dat echt heel erg pijn doen en hoe kan je dat voorkomen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:12
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Dat zou ik ook wel graag willen weten
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:17
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
te klein kan toch niet???
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:55
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
te klein kan toch niet???

en waarom dan niet?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:59
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
Citaat:
*wondering* schreef:
soms als ik mijn vriendin vinger heb ik het idee dat haar vagina te klein is. ik heb het ook een aantal keer met twee vingers geprobeerd maar dat gaat pijn doen na een tijdje. ik heb het nog nooit met haar gedaan maar wil dat wel en kan dat dan wel of gaat dat echt heel erg pijn doen en hoe kan je dat voorkomen?
aar het kan heel goed dat het pijn doet en daar is ook heleaal nix raars aan.
gewoon heel rustig beginnen en zorg ervoor dat ze zich goed op dr gemak voelt bij je.
het kan wellicht zo zijn dat het de eerste paar keer niet lukt omdat ze te smal is of odat het pijn doet, maar dan lutk het de volgende keer wel weer.
gewoon geduld hebben en relaxt aandoen.

Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 22:47
Verwijderd
Ik heb bijna hetzelfde. Het doet zeg maar pijn als mijn vriend met twee vingers naar binnen gaat, gaat wel beter dan eerst maar ik ben echt bang als ik het strax met hem ga doen ofzo terwijl ik het wel heel graag zou willen...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 09:22
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
Citaat:
conchita_caourdina schreef:

en waarom dan niet?

kweenie lijkt me onwaarschijnlijk...
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 11:13
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:

kweenie lijkt me onwaarschijnlijk...
Jongens én meisjes kunnen 'klein geschapen' zijn Ikzelf ben ook heel smal beneden, maar het doet niet echt pijn als men vriend telkens een vinger meer gebruikt. (Altijd eerst beginnen met 1 eh )

__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 11:31
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
kan dat ook nie opgerekt worde ofzo net als de voorhuid van die andere topic? steeds meer vingers erin
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 11:39
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
kan dat ook nie opgerekt worde ofzo net als de voorhuid van die andere topic? steeds meer vingers erin

Dat zei ik juist. En de vriendin van *wondering* heeft er pijn van, daar gaat deze topic over Bij mij doet het niet pijn, maar 4 vingers is wel het max.
Weet je zeker dat ze helemaal ontspannen is? Misschien is ze ook niet nat genoeg, dno...
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 09:01
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
kan dat ook nie opgerekt worde ofzo net als de voorhuid van die andere topic? steeds meer vingers erin
op een gegeven moment zal het toch echt vol zitten
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 10:34
Meglomania
Avatar van Meglomania
Meglomania is offline
Er kan ook een babytje uit, dus twee vingers is zeker mogelijk. Gelukkig is een vagina heel rekbaar, so... Natuurlijk is de ene wel smaller dan de andere, maar gelukkig wordt dit in opgewonden toestand (als een meisje uiteraard ontspannen is) ruimer. Rustig aan doen en zorgen dat zij opgewonden en ontspannen is...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 16:53
Witch Lover
Witch Lover is offline
bij een babytje gebeuren er allemaal dingen zodat de opening wijder wordt..dus daarmee moet je t niet vergelijken..
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:36
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
*wondering* schreef:
soms als ik mijn vriendin vinger heb ik het idee dat haar vagina te klein is. ik heb het ook een aantal keer met twee vingers geprobeerd maar dat gaat pijn doen na een tijdje. ik heb het nog nooit met haar gedaan maar wil dat wel en kan dat dan wel of gaat dat echt heel erg pijn doen en hoe kan je dat voorkomen?
ik snap dit echt allemaal niet!!
ik lees zó vaak hier dat het pijn doet als meisjes gevingerd worden door hun vriend, maar waarom wordt er dan echt "gevingerd" (letterlijk, dus met de vingers in en uit de vagina bewegen)???
ik kan me niet voorstellen dat zij dit lekker vinden!! wil je een meisje echt goed geil krijgen, dan moet dr clit bewerkt worden!
of zijn er soms meisjes die echt vingeren wel lekker vinden? (dus zonder stimulatie vd clitoris)

en btw... als het pijn doen, dan doe je het toch niet? van sex moet je genieten...

kus
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:38
leontine
leontine is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
ik snap dit echt allemaal niet!!
ik lees zó vaak hier dat het pijn doet als meisjes gevingerd worden door hun vriend, maar waarom wordt er dan echt "gevingerd" (letterlijk, dus met de vingers in en uit de vagina bewegen)???
ik kan me niet voorstellen dat zij dit lekker vinden!! wil je een meisje echt goed geil krijgen, dan moet dr clit bewerkt worden!
of zijn er soms meisjes die echt vingeren wel lekker vinden? (dus zonder stimulatie vd clitoris)

Ja, heb je wel beetje gelijk in, maar vind dat'echt vingeren'zoals jij t noemt óók fijn hoor!

En om nog ff antwoord te geven> bij mij gaat 2 vingers ook vrij lastig, maar met'het doen' had ik daar totaal geen last van, deed niet eens echt pijn de eerste keer!

[Dit bericht is aangepast door leontine (07-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:49
Verwijderd
ik had t voordat ik "het" deed ook wel last van, ik dacht ook van dit lukt nooit(want een tampon indoen deed soms pijn)
Maar toen ik voor t eerst het deed had ik bijna geen pijn,geen lul en een vinger is iets heel anders,voelt ook heel anders aan.
Na de eerste keer was t bij mij over.

Maar als je twijfelt moet je eerst op een andere manier klaarkomen voordat je gaat neuken en eventueel glijmiddel erbij gebruiken,maar ik denk wel dat t mee zal vallen,als je je op je gemak voelt en kunt ontspannen moet t bijna zeker kunnen lukken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:50
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
leontine schreef:
Ja, heb je wel beetje gelijk in, maar vind dat'echt vingeren'zoals jij t noemt óók fijn hoor!
ja ik ook, als ik maar nat genoeg ben, maar klaarkomen kom ik er niet van!! vaak is de combinatie van vingeren en clitoris masseren het beste, vind ik.
echt vingeren is oké als het maar géén pijn doet. want dat is toch gewoon dom als je je laat vingeren terwijl je verrekt van de pijn, kom nou zeg.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:38
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
te klein? in de lengte kan nooit, maar te krap wel. Dan is haar maagdenvlies misschien nog niet helmaal ingescheurd is, of dat ze niet genoeg vocht aanmaakt.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #3
bloodyb
500 20-09-2015 19:46
Seksualiteit is mijn penis te klein?
tha killa
6 26-04-2009 10:31
Flora & Fauna 2 katten, poes te klein voor zwangerschap?
Sortjuh
54 28-11-2006 20:21
Software & Hardware De tekst van mijn webpage is op de ene pc te groot en op de andere te klein
G.T.C.
16 27-04-2003 18:00
Seksualiteit Het gaatje is te klein of hoe zit het?
Verwijderd
24 18-12-2002 17:54
Verhalen & Gedichten Te klein ....... Het gevaar (2 gedichtjes)
Gothic
2 12-11-2002 08:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.