Oud 24-07-2011, 15:26
django023
Avatar van django023
django023 is offline
ik dacht ik start een topic over bijbaantjes,
hebben jullie een bijbaan?
wat voor bijbaan hebben jullie?
wat vinden jullie van die bijbaan?
is het zwart of wit?
en enige andere dingen die je graag wilt vermelden.

Ik zal wel eerst,
Ik heb nu een vakantiebaantje bij de lidl in haarlem,
ik mag hier gewoon blijven werken na de zomervakantie als ik wil en het is hier echt altijd supergezellig. Iedereen werkt minimaal 30 uur en we zijn echt een hechte groep, zelfs de manager maakt gewoon grappen met ons, sterker nog: we kijken met alle medewerkers naar mooie vrouwen die boodschappen doen ik ben dus ook nog lang niet van plan met deze bijbaan te stoppen!
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2011, 15:28
Verwijderd
Ik werk bij de Albert Heijn in Amstelveen en ik werk daar nu iets langer als een jaar, het is hier ook gezellig en iedereen kent elkaar, natuurlijk kijkt hier ook iedereen naar leuke klanten ^^
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 15:56
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
Ik werk bij de Albert Heijn in Amstelveen en ik werk daar nu iets langer als een jaar, het is hier ook gezellig en iedereen kent elkaar, natuurlijk kijkt hier ook iedereen naar leuke klanten ^^
ik heb zelf 6 maanden bij de Albert Heijn in Haarlem gewerkt, ik heb daar ontslag genomen omdat de teamleiders niet echt top waren . Ook vond ik dat ze teveel van de vakkenvullers verwachtte. Bij de lidl waar ik nu werk is alles lekker rustig en op je eigen gemak, natuurlijk moet je soms wel even wat harder werken maar over het algemeen kan je alles lekker rustig aan doen.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:23
Verwijderd
bij ons zuigt de lidl
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:28
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
bij ons zuigt de lidl
Bij ons ook alleen ze betalen meer bij de lidl als bij de Albert Heijn, de winkel is gebasseerd op goedkope verkoop dus alles wordt zo snel mogelijk en allemaal in dozen neergezet. de frisdranken worden gewoon met een hele pallets de winkel in gezet zodat je in een paar minuten gelijk 100 flessen cola erin zet. Juist deze stijl van werken is veel fijner als bij de Albert Heijn vind ik.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Bij ons ook alleen ze betalen meer bij de lidl als bij de Albert Heijn, de winkel is gebasseerd op goedkope verkoop dus alles wordt zo snel mogelijk en allemaal in dozen neergezet. de frisdranken worden gewoon met een hele pallets de winkel in gezet zodat je in een paar minuten gelijk 100 flessen cola erin zet. Juist deze stijl van werken is veel fijner als bij de Albert Heijn vind ik.
hoeveel krijg jij per uur dan?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:43
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
hoeveel krijg jij per uur dan?
ik had bij de Albert Heijn een 0 uren contract met een brutoloon van 3,30,- euro + vakantiegeld en 8% toeslag, Bij de lidl heb ik nu een contract van 3,82,- euro +8% vakantietoeslag en 8,1% andere toeslagen. Jij?
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:00
Verwijderd
ik verdien nu 5 euro per uur en dan krijg ik nog bonus op boodschappen en reisvergoeding
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:18
django023
Avatar van django023
django023 is offline
dat is ook niet verkeerd het is alleen kut dat ik 1 maand later wordt uitbetaald.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:18
Verwijderd
mijn salaris komt morgen weer
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:24
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Ja, mijne ook ik krijg altijd de 25ste uitbetaald !!
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:37
Verwijderd
ik om de 4 weken
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:40
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
ik om de 4 weken
ja, bij de Albert Heijn hebben jullie toch ook een stopweek? dus dat die andere week bij je andere maand wordt inbegrepen.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
ja, bij de Albert Heijn hebben jullie toch ook een stopweek? dus dat die andere week bij je andere maand wordt inbegrepen.
ja klopt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:44
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Dat is wel fijn aan de Albert Heijn. De kantine is ook redelijk groot of niet? de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn misschien wel fijner bij de AH maar bij de lidl werken we met een inkloksysteem, hierdoor krijg ik wel letterlijk elke minuut uitbetaald, wat bij de AH anders was... daar moest ik soms wel half uur tot een uur overwerken en werd niet uitbetaald.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:51
Verwijderd
okee ja ik krijg wel betaald als ik overwerk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:53
django023
Avatar van django023
django023 is offline
oke dat is wel fijn dan. Maar wat doe je precies bij de Albert Heijn? Bij de lidl ben je verplicht alles te doen... dus ook kassa draaien en helpen in het magazijn... soms moet ik bijvoorbeeld om half 7 beginnen om de ladingen aan te nemen... en als je tot sluitingstijd werkt moet je helpen de winkel schoonmaken en werk je meestal tot 9 uur terwijl de winkel om 8 uur dichtgaat.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:55
Verwijderd
ik doe alleen kassa maar soms word ik gevraagd om te helpen met vakkenvullen en soms begin ik om 7 uur en soms om 11 uur en soms om 4 uur
de winkel sluit om 10 uur en dan ben je bezig met afsluiten tot half 11
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2011, 19:38
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
ik doe alleen kassa maar soms word ik gevraagd om te helpen met vakkenvullen en soms begin ik om 7 uur en soms om 11 uur en soms om 4 uur
de winkel sluit om 10 uur en dan ben je bezig met afsluiten tot half 11
Ohkee, is het een kleine Albert Heijn? is is het een best wel grote winkel?
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 19:40
Verwijderd
mwa middel met 7 kassa's ren 2 informatiebaliekassa's
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 19:46
django023
Avatar van django023
django023 is offline
ohkee redelijk groot dan ja. Zeker veel parttime werkers? ik vind fulltime werkers meestal toch fijner werken ik weet niet waarom
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 19:53
Verwijderd
ja best wel maar met een paar kan ik het heel goed vinden, met de meesten eigenlijk wel
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:13
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
ja best wel maar met een paar kan ik het heel goed vinden, met de meesten eigenlijk wel
Ohh okee dat is het belangrijkste toch?
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:14
Verwijderd
jazeker, de sfeer wordt er een stuk leuker op
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:15
django023
Avatar van django023
django023 is offline
ja dan gaat de tijd ook een stuk sneller en is geld verdienen een stuk leuker
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2011, 20:17
Verwijderd
zeker, gister was het rustig en zaten we te kletsen en te lachen en de klanten kunnen dat ook waarderen merk ik
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:23
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
zeker, gister was het rustig en zaten we te kletsen en te lachen en de klanten kunnen dat ook waarderen merk ik
ja, dat komt omdat de sfeer dan veel fijner is. Ik merk het ook in de lidl, meer klanten kijken je aan en zeggen iets tegen je of even een glimlach van de klanten naar mij toe. Dat zijn toch dingen die het werken een stuk fijner maakt.
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:25
Verwijderd
Ja, bij ons zijn de meeste klanten ook heel vriendelijk en maken vooral in de avond even een praatje, want voor 6 uur is het echt spitsuur, ik werk dan ook liever van 4 tot sluit
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:29
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
Ja, bij ons zijn de meeste klanten ook heel vriendelijk en maken vooral in de avond even een praatje, want voor 6 uur is het echt spitsuur, ik werk dan ook liever van 4 tot sluit
Meestal wordt het vanaf 5 uur half 6 iets rustiger in supermarkten ja... ik merk dat ook in de lidl
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Meestal wordt het vanaf 5 uur half 6 iets rustiger in supermarkten ja... ik merk dat ook in de lidl
haha vaak is het dan ook kloten met collega's
Ik heb met eentje wel fijne gesprekken vind hem ook leuk mja hij is bezet
maar hij wil het wel met me doen zegmaar
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:49
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
haha vaak is het dan ook kloten met collega's
Ik heb met eentje wel fijne gesprekken vind hem ook leuk mja hij is bezet
maar hij wil het wel met me doen zegmaar
ahha gezellig op je werk dus zoals ik hoor
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
ahha gezellig op je werk dus zoals ik hoor
ja wel heel gezellig hoor
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:52
django023
Avatar van django023
django023 is offline
Citaat:
ja wel heel gezellig hoor
vind ik dus ook
__________________
"Niemand bepaald de liefde tussen 2 personen, die liefde moet gewild zijn door de 2 geliefde samen."
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 11:04
butterfly18
butterfly18 is offline
ik werk bij de mcdonalds.
handig eraan is: je hoeft niet na te denken.
onhandig: mensen denken dat je dom bent.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
ik werk bij de mcdonalds.
handig eraan is: je hoeft niet na te denken.
onhandig: mensen denken dat je dom bent.
Ik heb daar ook gewerkt , maar die zelfde ervaring heb ik zeer zeker niet.
Het werk is inderdaad niet zo dat je er per sé diep over na moet denken, maar als je enigzins goed ingesteld bent denk je tijdens een bestelling opnemen al wel na over de handigste pak volgorde . Dan ben je namelijk sneller.

En in de 2 jaar dat ik er gewerkt heb, heb ik slechts 1 iemand meegemaakt die dacht dat ik dom was.

OT: Ik ben nu zelf begonnen met een nieuwe bijbaan voor naast mijn studie. Ik werk bij Van der Valk in de bediening in het restaurant, maar ben pas gister begonnen. Vandaag stik ik dus ook van de spierpijn, en de pijn in mijn voeten. Tot nu toe vind ik het wel gezellig, mijn collega's zijn ook erg aardig en dat is natuurlijk belangrijk!
Van het werk kan ik niets zeggen, want ik heb gister maar 5 minuutjes in het restaurant zelf gestaan .
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 10:09
Verwijderd
Ik werk in een Bagels&Beans in Amsterdam en ik maak daar bagels en loop bediening. Erg leuk, mijn bazen en collegaatjes zijn echt schatten! Werk zelf is ook leuk, maar wel erg zwaar omdat het er altijd super druk is. Verder geef ik bijles in scheikunde en wiskunde en dat is vooral erg chill, beetje dingen uitleggen en helpen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-08-2011, 13:18
aero
aero is offline
Ik werk als Barista (Mooi woord voor koffiezetter) bij de CoffeeCompany. Ik zet, schuim, verkoop ontzettende lekkere koffie . Beste bijbaan die ik tot nu toe heb. Werk er al bijna 4 jaar met plezier en CoffeeCompany is een ontzettend leuk bedrijf om voor te werken. Er worden veel activiteiten gepland op het gebied van koffie; Latte-Art trainingen, Cupping sessies (Koffie proeven, bonen onderscheiden etc), Barista Cups en natuurlijk de feesten met veel alcohol en gezelligheid . Een bijbaan waar je echt iets leert, een ambacht weer tot leven brengt.
__________________
I'm bleeding out the colors of the world.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 13:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik werk als receptionist in de verslavingszorg. Telefoon aannemen, doorverbinden.. Eigenlijk ben je vooral een portier voor lastige klanten, want als ze iets daar kunnen dan is het zeuren en treiteren. Tja, het salaris is goed, en af en toe kan je ook ervaring als uitsmijter opdoen. Hoewel het ook prima geaccepteerd wordt als je gewoon toekijkt en niets doet hoe iemand zich gewelddadig misdraagt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Ik werk als Barista (Mooi woord voor koffiezetter) bij de CoffeeCompany. Ik zet, schuim, verkoop ontzettende lekkere koffie . Beste bijbaan die ik tot nu toe heb. Werk er al bijna 4 jaar met plezier en CoffeeCompany is een ontzettend leuk bedrijf om voor te werken. Er worden veel activiteiten gepland op het gebied van koffie; Latte-Art trainingen, Cupping sessies (Koffie proeven, bonen onderscheiden etc), Barista Cups en natuurlijk de feesten met veel alcohol en gezelligheid . Een bijbaan waar je echt iets leert, een ambacht weer tot leven brengt.
Het ambacht van koffiezetten? Hmm, zal mijn ouders eens meedelen dat ze ongekende talenten hebben! En ikzelf, trouwens....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 09:09
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik heb als vakantiebaantje werk bij een webbedrijf in Almere-Buiten; RoadSide.
Ik werk dan fulltime (5 dagen in de week, 7 uur per dag), en het verdient goed en ik werk met aardige mensen

Dus, zeker voor herhaling vatbaar.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 19:19
mieekk
mieekk is offline
Ik werk al bijna jaar achter de kassa bij Albert Heijn. Is best oke! Heb nu 8 maanden bijna full-time gewerkt. Nu ik volgende week weer naar school ga, wordt dat natuurlijk veel minder! Wel blij om, want ik kan bijna geen bonuskaart meer zien.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 21:48
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Op dit moment als afdelingsassistent in het ziekenhuis! Ik krijg iets van 11/12 euro per uur. Vind het onwijs leuk werk want ben heel erg geintereseerd in de zorg. Afdeling is interessant qua patienten hoewel het soms ook heel moeilijk is (oa oncologie zit erbij).
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 21:17
Bird.
Avatar van Bird.
Bird. is offline
hebben jullie een bijbaan? ja.
wat voor bijbaan hebben jullie? koffie/kassa/spoel medewerkster bij la place
wat vinden jullie van die bijbaan? mmh nu ik er al een jaar werk begint het me te vervelen.
is het zwart of wit? wit
en enige andere dingen die je graag wilt vermelden. ik wil graag ander werk, omdat ik én beter salaris zou willen, én ik meer werkervaring wil, oja mijn collega's zijn wel heeel leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht 1 dag bijbaantje in het weekend.
ScholierNova
6 27-02-2012 19:56
Werk, Geld & Recht Bijbaan
Luwana
4 08-11-2009 15:38
Werk, Geld & Recht Onregelmatige schooltijden vs. bijbaantje
LoeLoe
21 05-10-2005 21:43
Werk, Geld & Recht Hoe kom ik in godsnaam aan een bijbaantje ??!
Str0nk
10 31-12-2003 14:33
Werk, Geld & Recht Bijbaantjes
Sitia
43 22-12-2003 01:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.