Oud 04-05-2006, 17:53
planckton
planckton is offline
Het vervolg op:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1316488

Een topic voornamelijk voor de mensen die aangenomen willen worden of het al zijn op het university college in Utrecht, Maastricht, of Middelburg (RA).
Advertentie
Oud 04-05-2006, 18:00
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Wow, wij posten veel!

Citaat:
Wat gaan jullie eigenlijk als major doen? En al enig idee welke vakken je ongeveer wilt gaan doen?
Ik wil waarschijnlijk ook Social Science gaan doen, of A&H (maar ik weet niet of mijn ouders dat overleven). Ik wil sowieso Politocologie, misschien iets met geschiedenis, en verder weet ik het nog niet precies. Ik heb echt teveel interesses en ik ben bang om verkeerd te kiezen. Maar ik zal eerst maar eens kijken of ik de vakken nog zo leuk vind als ik ze eenmaal heb.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 04-05-2006, 18:05
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Vraagje aan degegen die al op UCU zitten:

Wanneer krijgen we bericht over onze courses voor het eerst semester? Kunnen we die nog kiezen of gaan ze uit van de ingevulde courses op het aanmeldingsformulier? Want ik weet echt niet meer wat ik daar heb ingevuld.
Oud 04-05-2006, 18:13
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 04-05-2006 @ 19:05 :
Vraagje aan degegen die al op UCU zitten:

Wanneer krijgen we bericht over onze courses voor het eerst semester? Kunnen we die nog kiezen of gaan ze uit van de ingevulde courses op het aanmeldingsformulier? Want ik weet echt niet meer wat ik daar heb ingevuld.
Ik zit dan wel niet op UCU maar op RA, maar bij mij was het zo dat je het eerste semester van het eerste jaar vakken aangewezen krijgt die ze opstellen aan de hand van je interesses in je interview en je brief. Waarschijnlijk dat je bijvoorbeeld Methods&Statistics I of Maths krijgt en English 100 of 200 (ligt aan je niveau) en voor de rest waarschijnlijk twee 100-levels van vakken die je genoemd hebt. En aangezien UCU en RA hetzelfde systeem hebben neem ik aan dat het op UCU ook wel ongeveer zo zal gaan. Je kan waarschijnlijk niet echt zeggen welke vakken je precies krijgt. Vanaf het tweede semester kan je natuurlijk wel zelf kiezen (voor zover de vakken die je graag wilt niet vol zitten en gegeven worden dat semester, sommige vakken worden namelijk maar 1x per jaar gegeven en dus niet ieder semester). Maar dat wijst zich allemaal vanzelf wel.
Oud 04-05-2006, 18:21
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Same here, ik heb eigenlijk geen idee meer wat ik heb ingevuld (maar ik heb geloof ik nog wel kopietjes). Ik ben erg benieuwd waar ik ingedeeld wordt!
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 04-05-2006, 18:24
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Bwaaa ik wil niet zomaar ergens neergegooid worden! Ik wil meteen met het goede vak beginnen zodat ik wel bij mijn 300-courses uit kan komen.
Mwah. Ik ga maar eens mailen.
Oud 04-05-2006, 18:39
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 04-05-2006 @ 19:24 :
Bwaaa ik wil niet zomaar ergens neergegooid worden! Ik wil meteen met het goede vak beginnen zodat ik wel bij mijn 300-courses uit kan komen.
Mwah. Ik ga maar eens mailen.
Maak je geen zorgen hoor, bij je 300-levels kom je wel waarschijnlijk. Ik begin in mn 4e semester waarschijnlijk zelfs nog met een 100-level. Als je een beetje goede planning maakt, komt het allemaal wel uit, en mocht het niet lukken, kun je altijd nog je tutor inschakelen. Maar echt, als je bijvoorbeeld Psychology, Sociology en Antropology als voorkeur hebt aangegeven proberen ze je daar waarschijnlijk echt wel in te zetten. Heb eigenlijk niemand gehoord die niet in een course terecht is gekomen het eerste semester wat ze absoluut niet wilden doen.
Oud 04-05-2006, 19:44
planckton
planckton is offline
Ik ga een science-major doen, en dan vooral natuurkunde, wiskunde en cognitive neuroscience, aangevuld met psychologie, filosofie en psycholinguistics. Hoewel ik eigenlijk ook nog literatuur en muziek wil doen, maar ik moet maar even kijken hoeveel ik in mn programma kan proppen

Oh, nog een vraagje aan degenen die al op ucu zitten, wanneer krijgen we een kamer, of weten we in ieder geval meer over de grootte enzo?

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 19:48.
Oud 04-05-2006, 21:37
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
In mijn mailtje stond dat we op 21 aug de sleutel krijgen, ik neem aan dat je dan pas weet welke kamer je krijgt.
Oud 04-05-2006, 22:49
Joyceb
Joyceb is offline
Volgens mij krijg je pas de kamers te weten (grootte, bij wie, etc) als je aankomt op UC. Allen 2e en 3e jaars weten het al langer van te voren.

Wat betreft de vakken die je krijgt: dat is idd op basis van je vakken die je aangegeven hebt op je formulier. Gelukkig kan je soms nog wel switchen naar een ander vak in de eerste week, maar dat is afhankelijk van hoeveel studenten er al in de course van voorkeur zitten.

Zelf had ik het geluk dat mijn tutor voor de vakantie was geeindigd, contact met me opnam en ik zo dus mijn course voorkeur kon doorgeven. De meeste tutoren doen dit helaas niet, dus dan ben je veel meer van hen afhankelijk en hun inschatting. Overigens weet je ook vaak niet van tevoren wie je tutor is, pas op de dag zelf krijg je dat te horen geloof ik.
Oud 05-05-2006, 08:19
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Ik vind het echt zo spannend en leuk allemaal Eindelijk op kamers ^_^ Nieuwe mensen ontmoeten, interessante dingen leren...

Ik denk dat ik een social science major wil, met veel politicologie, economie, ook wat geschiedenis en wellicht een beetje wiskunde. En als taal zeker Spaans en hopelijk nog een. Maarja, ik wil vast te veel, ik zie wel. Heb er in ieder geval ongelofelijk veel zin in
Oud 05-05-2006, 08:29
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik ben ook aan het overwegen om Spaans te nemen. Maar ik heb nog nooit Spaans gehad. Ik heb nu Engels, Duits en Frans. Ik weet niet of ik genoeg ruimte in mijn pakket heb om nog een hele taal vanaf het begin te leren. Lijkt me wel echt gaaf (tweede wereldtaal).
Oud 05-05-2006, 09:07
Jumpfrious
Avatar van Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Ik ben dit semester begonnen met spaans, en je kan daarbij zelfs met het 000 level beginnen. Dus dan leer je het echt vanaf het begin. En dat gaat eigenlijk best goed. Met Frans en Duits had ik op de middelbare vrij veel moeite (vandaar dat ik ook alleen maar Frans1 en Duits1 heb gedaan), maar Spaans gaat eigenlijk heel goed... En je hoeft op zich maar 3x Spaans te volgen (4x als je het helemaal super wilt beheersen). Dus dat valt echt wel mee. Als je het wilt: gewoon doen zou ik zeggen.
Oud 05-05-2006, 09:44
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Ik heb voor Frans gekozen, en ik las op de site van het ministerie van BZ dat je Engels en Frans moet hebben als je daar wilt komen werken. Het zijn ook de talen van de VN. Maar ik had het eigenlijk vooral gekozen om eindelijk eens goed Franse poezie te kunnen lezen. Ik kom nu niet verder dan Jacques Prevert..
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 05-05-2006, 10:35
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
hmm... Ik ga zoieso voor een Science major maar dan wel met wat vakken als Christianity and Society, Itroduction to Political Theory en ICT (waarom staat deze niet meer op de website )... En dan iets van Spaans erbij omdat ik later toch ook wel in Amerika wil werken... En ik heb gekozen voor RA omdat ik RA vriendelijker vond overkomen en minder van kijk ons een UC'ers zijn...
Oud 05-05-2006, 10:51
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 05-05-2006 @ 10:44 :
Ik heb voor Frans gekozen, en ik las op de site van het ministerie van BZ dat je Engels en Frans moet hebben als je daar wilt komen werken. Het zijn ook de talen van de VN. Maar ik had het eigenlijk vooral gekozen om eindelijk eens goed Franse poezie te kunnen lezen. Ik kom nu niet verder dan Jacques Prevert..
Dus jij wil bij ambassade gaan werken ofzo?..
Oud 05-05-2006, 11:15
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 05-05-2006 @ 11:35 :
hmm... Ik ga zoieso voor een Science major maar dan wel met wat vakken als Christianity and Society, Itroduction to Political Theory en ICT (waarom staat deze niet meer op de website )... En dan iets van Spaans erbij omdat ik later toch ook wel in Amerika wil werken... En ik heb gekozen voor RA omdat ik RA vriendelijker vond overkomen en minder van kijk ons een UC'ers zijn...
Volgens mij wordt ICT niet meer echt aangeboden, behalve als lab course. Maar misschien is dat alleen het geval.
Ik zou het wel even nachecken, want dan kan je andere regelingen treffen (het aan een andere uni volgen bijvoorbeeld, al gaat dat wat makkelijker in Utrecht, maar kan vast ook vanuit Zeeland).
Oud 05-05-2006, 14:13
planckton
planckton is offline
Trouwens.. is het waar dat als een bepaald aantal mensen een vak willen volgen, ze het dan ook moeten aanbieden? Ik weet echt niet meer waar ik het gehoord heb, maar er staat me zo iets van bij.
En zo ja.. wie wil er nog meer chinees als vreemde taal doen? Het is namelijk 1 van de meest gesproken talen ter wereld (zo niet de meest) en het is echt een enorme plus met werk zoeken e.d. als je als europeaan chinees kan. Daarbij lijkt het me gewoon enorm interessant en leuk
Ads door Google
Oud 05-05-2006, 15:33
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Ik had ook graag chinees gekozen idd...

Nog een vraagje hoeveel mensen moeten zich aanmelden voor een course voordat ie ook echt gegeven wordt dan?

Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 16:25.
Oud 05-05-2006, 18:01
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 05-05-2006 @ 10:44 :
Ik heb voor Frans gekozen, en ik las op de site van het ministerie van BZ dat je Engels en Frans moet hebben als je daar wilt komen werken. Het zijn ook de talen van de VN.
Dat is een van de redenen dat ik ook voor Frans kies, Spaans zou ook nog een optie zijn, maar dan moet je gewoon helemaal vanaf nul beginnen. In de VS zijn dan misschien wel veel spaans sprekenenden, de vraag is of je dan ook daadwerkelijk iets zou hebben aan het beheersen van de Spaanse taal, binnen veel bedrijven en de Amerikaanse overheid gaan ze echt niet een-twee-drie over op Spaans.

En ik ben uiteindelijk liever behoorlijk vloeiend in Frans dan dat ik matig ben in Spaans of Chinees.
Oud 05-05-2006, 18:34
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Is het ook mogelijk om Frans en Spaans te nemen? Bij Frans zou ik denk ik een niveatje hoger in kunnen stromen, omdat ik dat ook in mijn C&M pakket heb gehad. Maar bij Spaans zou ik vanaf het begin moeten beginnen.
Oud 05-05-2006, 20:50
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 05-05-2006 @ 11:51 :
Dus jij wil bij ambassade gaan werken ofzo?..
Zoiets lijkt me leuk ja. Hoewel ik het moeilijk vind om zover vooruit te denken, uiteindelijk zou ik toch ook wel ergens willen settelen en niet elke 4 jaar ofzo van land naar land hoppen.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 05-05-2006, 20:51
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 05-05-2006 @ 19:34 :
Is het ook mogelijk om Frans en Spaans te nemen? Bij Frans zou ik denk ik een niveatje hoger in kunnen stromen, omdat ik dat ook in mijn C&M pakket heb gehad. Maar bij Spaans zou ik vanaf het begin moeten beginnen.
Volgens mij kan dat wel ja. Je moet alleen kijken of je dan uitkomt met je major enzo.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 05-05-2006, 20:53
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
planckton schreef op 05-05-2006 @ 15:13 :
En zo ja.. wie wil er nog meer chinees als vreemde taal doen? Het is namelijk 1 van de meest gesproken talen ter wereld (zo niet de meest) en het is echt een enorme plus met werk zoeken e.d. als je als europeaan chinees kan. Daarbij lijkt het me gewoon enorm interessant en leuk
Ik had dat ook wel leuk gevonden, Chinees, maar ik denk dat het wel even duurt voordat je daar een redelijk niveau in hebt bereikt. Ik denk niet dat je dat binnen je tijd op UCU / RA goed genoeg kan leren om er ook echt iets aan te hebben in het bedrijfsleven.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 06-05-2006, 09:05
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Hmm... als je soms hoord wat voor een engels mensen in de top van bedrijven/politiek spreken hoeft dat chinees echt niet perfect te zijn om handig te zijn met relaties aanleggen denk ik...
Advertentie
Oud 06-05-2006, 09:15
Verwijderd
Haha net als je nederlands zeker?
Oud 06-05-2006, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 06-05-2006 @ 10:15 :
Haha net als je nederlands zeker?
Jouw Nederlands mag ook opgepoetst worden.
Oud 06-05-2006, 10:11
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 06-05-2006 @ 10:15 :
Haha net als je nederlands zeker?
hahaha daarom maakt het ook niet zo veel uit dat RA in het Engels is en waarom denk je dat ik NG doe
En in m'n motivatiebrief heb ik ook netjes aangegeven dat ik meer een cummunicatie dan talenfreak ben...
Hoeveel mensen hebben zich op jullie scholen eigenlijk aangemeld voor UC's ?
Oud 06-05-2006, 10:26
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Bij mij op school hebben zich naar mijn weten 2 mensen aangemeld, ik en een vriendin.
Oud 06-05-2006, 12:01
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 06-05-2006 @ 11:11 :
hahaha daarom maakt het ook niet zo veel uit dat RA in het Engels is en waarom denk je dat ik NG doe
En in m'n motivatiebrief heb ik ook netjes aangegeven dat ik meer een cummunicatie dan talenfreak ben...
cummunicatie . Als in, mijn eerste cummunie? .
Oud 06-05-2006, 12:03
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 06-05-2006 @ 13:01 :
cummunicatie . Als in, mijn eerste cummunie? .
Hij zegt toch dat ie niet van talen houdt. Das duidelijk lijkt me.
Oud 06-05-2006, 12:30
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 06-05-2006 @ 13:03 :
Hij zegt toch dat ie niet van talen houdt. Das duidelijk lijkt me.
mja, foutje moet kunnen.

Ik hoop trouwens dat mijn (geschreven) Nederlands niet al te veel verloedert aangezien je bijna alleen Engels gebruikt.
Oud 06-05-2006, 13:21
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 05-05-2006 @ 21:53 :
Ik had dat ook wel leuk gevonden, Chinees, maar ik denk dat het wel even duurt voordat je daar een redelijk niveau in hebt bereikt. Ik denk niet dat je dat binnen je tijd op UCU / RA goed genoeg kan leren om er ook echt iets aan te hebben in het bedrijfsleven.
Chinees wordt op UC(U) binnen een track aangeboden, waarbij je ook een half jaar naar een chinese uni gaat voor je 200-level en in een summer course een stoomcursus chinese taal en cultuur krijgt.
Weet niet of dit ism de RA wordt gegeven of dat het puur een UCU iets is.

Wat betreft je nederlandse vaardigheden: qua schrijven schrijf je vooral beter en makkelijker in het engels dan dat je nederlands er onder lijdt. Qua spreken heb ik er iets meer moeite mee omdat sommige uitdrukkingen en zegswijzen in het engels vanzelfsprekender zijn dan de nederlandse equivalenten en dan komt er soms een nogal rare zin uit. Daarnaast gooi ik volgens mij ook redelijk wat engelse woorden erdoor heen en krijg je nederlands-engelse zinsbouwen.
Gelukkig is dit denk ik een kwestie van wennen, en gaat het beter naarmate je je er meer bewust van bent. Daarnaast is het nou ook weer niet z'o internationaal dat je nooit meer Nederlands spreekt, dus met vrienden, familie, etc, hou je het gewoon op peil.
Het helpt trouwens ook als je probeert niet je hele leven op de campus te zitten, maar buiten de campus wat dingen gaat doen.
Oud 06-05-2006, 13:22
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 06-05-2006 @ 10:05 :
Hmm... als je soms hoord wat voor een engels mensen in de top van bedrijven/politiek spreken hoeft dat chinees echt niet perfect te zijn om handig te zijn met relaties aanleggen denk ik...
Denk dat de moeite die je doet om 'hun' taal en cultuur te leren al redelijk wat sympathiek oplevert.
Oud 06-05-2006, 13:26
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 06-05-2006 @ 14:21 :
Daarnaast is het nou ook weer niet z'o internationaal dat je nooit meer Nederlands spreekt, dus met vrienden, familie, etc, hou je het gewoon op peil.
Het helpt trouwens ook als je probeert niet je hele leven op de campus te zitten, maar buiten de campus wat dingen gaat doen.
Je spreekt natuurlijk wel Nederlands, maar je (formele) Nederlandse dingen schrijven zal er niet zo veel van komen.

En het zal qua spreekvaardigheid in ieder geval schelen dat je in Middelburg niet echt een afgesloten campus hebt. Als je van je kamer naar een lokaal wil, moet je sowieso door de stad.
Oud 06-05-2006, 18:47
Outgrow
Avatar van Outgrow
Outgrow is offline
Voor de Ra n UCU (Prospective) Students,

We hebbe t allemaal wel over naar UCU n RA gaan, een kamer krijge en welke studies j gaat neme enzo... maar het examen is r ook nog.... zijn jullie nie bang dat j dan gaat zakke??? ... want is al eerder met een paar gebeurd als k in t verlede kijk....
__________________
Plant A Tree Of Faith And Recieve The Fruits Of The Father
Ads door Google
Oud 06-05-2006, 19:05
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Outgrow schreef op 06-05-2006 @ 19:47 :
Voor de Ra n UCU (Prospective) Students,

We hebbe t allemaal wel over naar UCU n RA gaan, een kamer krijge en welke studies j gaat neme enzo... maar het examen is r ook nog.... zijn jullie nie bang dat j dan gaat zakke??? ... want is al eerder met een paar gebeurd als k in t verlede kijk....
Ik heb mijn examens al een jaartje achter de rug (twee jaar geleden wel gezakt ja )

Je kan nu eenmaal zakken met goede cijfers. Ik had twee vijven in mijn profiel, maar zelfs met die twee punten erbij uiteindelijk nog een 7,2 oid.

Denk dus niet al te snel dat je al geslaagd bent, zeker niet als je voor twee profielvakken krap staat ofzo (ik stond twee zessen ).
Oud 06-05-2006, 19:18
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 06-05-2006 @ 20:05 :
Ik heb mijn examens al een jaartje achter de rug (twee jaar geleden wel gezakt ja )

Je kan nu eenmaal zakken met goede cijfers. Ik had twee vijven in mijn profiel, maar zelfs met die twee punten erbij uiteindelijk nog een 7,2 oid.

Denk dus niet al te snel dat je al geslaagd bent, zeker niet als je voor twee profielvakken krap staat ofzo (ik stond twee zessen ).
Dat is ook mijn verhaal. Ik stond zelfs een 7,6 gemiddeld . Maar dit jaar ga ik het wel halen, hoef maar een voldoende en voor natuurkunde sta ik een 8,1.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 06-05-2006, 19:23
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 06-05-2006 @ 11:11 :

Hoeveel mensen hebben zich op jullie scholen eigenlijk aangemeld voor UC's ?
Op mijn vorige school was ik de enige, en ook dit jaar hebben zich van die school geen mensen gemeld geloof ik.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 06-05-2006, 19:24
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 06-05-2006 @ 20:18 :
Dat is ook mijn verhaal. Ik stond zelfs een 7,6 gemiddeld . Maar dit jaar ga ik het wel halen, hoef maar een voldoende en voor natuurkunde sta ik een 8,1.
Je kan altijd nog lager dan een 2,9 halen .
Oud 06-05-2006, 19:30
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 06-05-2006 @ 20:24 :
Je kan altijd nog lager dan een 2,9 halen .
Flauw hoor. Als dat gebeurt...nou dan weet ik het ook niet meer. (dan mag ik nog herkansen, dat wel).
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 06-05-2006, 19:36
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 06-05-2006 @ 20:30 :
Flauw hoor. Als dat gebeurt...nou dan weet ik het ook niet meer. (dan mag ik nog herkansen, dat wel).
Voor herkansingen kan je ook een 2,9 halen hoor , maar ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat jij je VWO haalt ja. Alvast gefeliciteerd ofzo dan .

Ik heb sinds vrijdag mijn officiele uitnodiging binnen en zal alle papieren morgen eens op orde brengen. Is er al iets bekend mbt. het kiezen van een kamer door de eerstejaars?

Overigens begint de introductie in Middelburg op 21 augustus, dat is de maandag na Lowlands :/ .
Oud 06-05-2006, 20:34
Outgrow
Avatar van Outgrow
Outgrow is offline
whehehe... zo te zien staat iedereen r wel goe voor... k wil voor alles min een 6 hale... terwijl k eigenlijk een 4,8 moet hebbe ofzo....maar wil echt slage... anders is t echt jammer toch?....Ik heb r wel vertrouwe in... Got to study study boy!
__________________
Plant A Tree Of Faith And Recieve The Fruits Of The Father
Oud 07-05-2006, 08:53
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Ik moet er niet aan denken dat ik zak Nu ga ik er niet vanuit dat dat zal gebeuren, maar stel je voor... Toch maar weer even wat leren vandaag dan xD
Oud 07-05-2006, 09:58
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Overigens begint de introductie in Middelburg op 21 augustus, dat is de maandag na Lowlands :/ .
Hehe, introductie UCU same thing. Ik denk niet dat ik naar Lowlands ga dit jaar. Jammer, maar er moet echt een geweldige act komen wil ik gaan.

Ik sta nu een 7,9 gemiddeld. Ik ben wiskunde examens aan het oefenen en ik kan er echt NIKS van, maar ik heb uitgerekend dat als ik een 1 haal voor mijn eindexamen ik een 4 voor wiskunde op mijn eindlijst heb. Dus hee! Moet lukken toch
Oud 07-05-2006, 10:28
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 07-05-2006 @ 10:58 :
Hehe, introductie UCU same thing. Ik denk niet dat ik naar Lowlands ga dit jaar. Jammer, maar er moet echt een geweldige act komen wil ik gaan.
Mja, andere festivals zijn ook leuk .
Oud 08-05-2006, 09:33
planckton
planckton is offline
Citaat:
We hebbe t allemaal wel over naar UCU n RA gaan, een kamer krijge en welke studies j gaat neme enzo... maar het examen is r ook nog.... zijn jullie nie bang dat j dan gaat zakke??? ... want is al eerder met een paar gebeurd als k in t verlede kijk....
Ik sta een 8.1 gemiddeld, ben dus niet echt bang dat ik ga zakken. Maar inderdaad, ik moet er niet aan dénken.. nóg een jaar..
Oud 08-05-2006, 10:24
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
ickeicke schreef op 06-05-2006 @ 14:26 :
Je spreekt natuurlijk wel Nederlands, maar je (formele) Nederlandse dingen schrijven zal er niet zo veel van komen.

En het zal qua spreekvaardigheid in ieder geval schelen dat je in Middelburg niet echt een afgesloten campus hebt. Als je van je kamer naar een lokaal wil, moet je sowieso door de stad.
Van het formele nederlandse schrijven komt er ook nog wel van hoor. Alleen niet op UC, maar als je een beetje verstandig bent zorg je ervoor dat je ook nog niet-UC dingen doet waarbij dat wel aan bod komt.
Oud 08-05-2006, 14:30
Verwijderd
Bij mij op school was ik trouwens de enige die zich aangemeld heeft.. de decaan had zelfs nog nooit van het hele fenomeen gehoord...
Oud 08-05-2006, 14:58
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Nee, bij mij ook niet (en dus moest ik weer een keer of 10 uitleggen wat ik nou ging studeren - de leraren onthielden het meestal geeneens).
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #11
jennlalafer
242 21-01-2020 14:30
Studeren University College #8
MizZoo
500 21-03-2011 22:50
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #4
CoolJessy
500 29-06-2007 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.