Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2006, 12:07
wieeeej
wieeeej is offline
Heee echt super! Gefeliciteerd!

Wanneer had je selectie gedaan?
Hoop dat de rest die in spanning zit ook snel bericht krijgt
Advertentie
Oud 22-12-2006, 12:35
Champagne
Champagne is offline
Citaat:
Huppatee schreef op 22-12-2006 @ 12:54 :
JAAA!!! IK BEN TOEGELATEN!!!

Ik ben echt zo blij! Van de 5 punten in totaal die je over alles kon behalen had ik er 4 wat betekend dat ik, volgens de brief, op bovengemiddeld niveau heb gescoord die dag.

Ik ben echt zo blij! Ik begon hem echt te knijpen op het laatst en zag de bui al hangen... maar zorgen voor niets gelukkig!

Hebben meer mensen het al gehoord?

Voor de mensen die het nog moeten horen, ik duim voor jullie veel succes!!

Groetjes Anna
GEFELICITEERD EN IK BEN OOK TOEGELATEN IN MAASTRICHT!!!!! Had het écht niet verwacht!
Heb trouwens 24november selectie gedaan

Groetjes Stephanie

Laatst gewijzigd op 22-12-2006 om 12:41.
Oud 22-12-2006, 12:57
J-Joris
J-Joris is offline
IK BEN TOEGELATEN!!! Whoeoeooeoe

Ik heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd zo wat!!! Het dringt nog niet echt tot me door denk ik ...

De brief met de uitslag is vij beperkt: Maar dit zijn mijn resultaten:

Individueel Rapport: (combinatie van capaciteiten test en interview)

Cognitief niveau: 5 van de 5 punten
Je uitlsag op cognitief niveau ligt ver boven de gmiddelde uitslag van aspirant-studenten voor de Hotelschool. Je kunt de cognitieve eisen van de opleiding en het beroep gemakkelijk aan.

ICCT test (IQ-test)

Figuurreeks: 14 goed, 15 gemaakt, 15 in totaal
Diagrammen: 12 goed, 18 gemaakt, 18 in totaal
Cijferreeksen: 7 goed, 9 gemaakt, 14 in totaal
Analogieen: 12 goed, 15 gemaakt, 15 totaal

Voor de rest zitten er papieren bij die gaan over het inschrijven e.d.

Groetren een blije Jop

Ik hoop zooo dat de anderen nu ook door zijn!!! De mensen die het al weten dat ze door zijn GEFELICITEERD dat wordt feesten vanavond!!!
Oud 22-12-2006, 12:58
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Jij ook gefeliciteerd Stephanie!! leuk

ja ik heb idd ook de 24e de toelating gedaan dus alle mensen van de 24e krijgen vandaag de uitslag, ben benieuwd!!
__________________
A & M.
Oud 22-12-2006, 12:59
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Job jij ook! Zie het nu net! GEFELICITEERD!!!

hahaha ja! lekker knallen vanavond! hardstikke goed mooie punten!!
__________________
A & M.
Oud 22-12-2006, 13:00
Ssnn
Ssnn is offline
O mensen gefeliciteerd! De post is hier nog niet geweest, dus ik weet het nog niet.. maar ik begin hem nu wel te knijpen!
En jop, ik zei het toch?
Oud 22-12-2006, 13:03
Champagne
Champagne is offline
Jop ook gefeliciteeerd!!
Oud 22-12-2006, 13:09
Ssnn
Ssnn is offline
Helaas, ik ben niet toegelaten!
Cognitieve capaciteitentest had ik 4 uit 5
en het gesprek maar 2,5 uit 5, wat ik echt zeker niet had verwacht! Het gesprek ging juist goed bij me.
Nu moet ik helaas wat anders zoeken..
Oud 22-12-2006, 14:27
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Helaas, ik ben niet toegelaten

Hey,

Jammer dat je niet toegelaten bent. Ga je het nog proberen in Breda/Den Haag/Leeuwarden/Apeldoorn? of heb je zoiets van ik ga een hele andere opleiding doen? Hoop iig dat je een andere leuke opleiding vind of wordt aangenomen bij een andere hotelschool!

Groetjes!
__________________
A & M.
Oud 22-12-2006, 14:28
ChenT
ChenT is offline
YESSSSS GOED NIEUWS
5 uit de 5 punten en (naar wat ik ervan begrijp) gecorrigeerd met het gesprek nog steeds 5

ZONDER horecaervaring (afgezien van 3 maanden)
Oud 22-12-2006, 14:43
Champagne
Champagne is offline
Gefeliciteeerd Chent

Jammer Ssnn dat je niet bent toegelaten
Oud 22-12-2006, 14:47
ChenT
ChenT is offline
Dankje
Ik straaal gewoon
Krijg die grijns niet meer van men gezicht!

Jammer voor degenen die niet zijn toegelaten!
Oud 22-12-2006, 14:54
Verwijderd
Helaas, ook ik ben niet toegelaten.. Baal echt enorm, maarja, het is niet anders.. Heb alleen nog totaal geen idee wat ik nu zou moeten doen, dus ik ga maar eens op zoek naar iets anders! Degene die wel zijn aangenomen; Gefeliciteerd!
Weten de andere die niet zijn aangenomen al wat ze nu gaan doen?

xxx
Oud 22-12-2006, 15:02
wieeeej
wieeeej is offline
iedereen proficiat!

maak dr iets van op die school! ben jaloers op jullie allemaal
Oud 22-12-2006, 15:52
wieeeej
wieeeej is offline
hadden jullie eigenlijk geen 2 scores in de brief.
Ik kreeg 2 aparte scores, eentje voor de cognitieve test en eentje voor het gesprek. Hadden jullie dat niet?
Oud 23-12-2006, 10:59
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
Huppatee schreef op 22-12-2006 @ 12:54 :
JAAA!!! IK BEN TOEGELATEN!!!

Ik ben echt zo blij! Van de 5 punten in totaal die je over alles kon behalen had ik er 4 wat betekend dat ik, volgens de brief, op bovengemiddeld niveau heb gescoord die dag.

Ik ben echt zo blij! Ik begon hem echt te knijpen op het laatst en zag de bui al hangen... maar zorgen voor niets gelukkig!

Hebben meer mensen het al gehoord?

Voor de mensen die het nog moeten horen, ik duim voor jullie veel succes!!

Groetjes Anna
Hey anna gefeliciteerd goed van je joh
Oud 23-12-2006, 14:58
J-Joris
J-Joris is offline
Mensen nogmaals iedereen gefeliciteerd die door is!!! We worden volgendjaar misschien wel buren, klasgenoten en/of vrienden van elkaar Whoeoeoe ik hebr er zin in .. Jop
Oud 23-12-2006, 18:16
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
J-Joris schreef op 23-12-2006 @ 15:58 :
Mensen nogmaals iedereen gefeliciteerd die door is!!! We worden volgendjaar misschien wel buren, klasgenoten en/of vrienden van elkaar Whoeoeoe ik hebr er zin in .. Jop
Echt allemaal gefeliciteerd voor de mensen die zijn toegelaten. Jammer van jou ssnn. Gaan jullie allemaal naar maastricht of ook naar den haag? voor alle mensen die naar maastricht gaan tot volgend jaar!!!!
Oud 23-12-2006, 19:10
maartje321
maartje321 is offline
Pffff ik ga in januari ! En ik wil ook zo graag teogelaten worden als ik al die geode resultaten hoor zakt de moed me wel in de schoenen maargoed ik ga er gewoon voor ! Gefeliciteerd allemaal !

groetjes
Oud 23-12-2006, 19:33
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hahahaha!

Ja ik heb er echt helemaal zin in! Vreemde gedachte dat ik om deze tijd volgend jaar gewoon heel ergens anders woon enzo.. maar wel heel erg leuk! heb d'r zin an!

En inderdaad: misschien worden we wel buren/klasgenoten/vrienden

En Maartje laat de moed je vooral niet in de schoenen zakken, gewoon daar heen gaan en lekker knallen! Komt helemaal goed

Tot in maastricht allemaal!!

groetjes
__________________
A & M.
Oud 24-12-2006, 11:18
ChenT
ChenT is offline
Gelukkig dat het voor mij maar een kwartiertje van huis is
Dus het zal niet super wennen zijn, ben vetrouwd met Limburg!
Zijn er meer mensen die echt van ver moeten komen?

Heb er ook echt zin in!
Oud 24-12-2006, 12:09
J-Joris
J-Joris is offline
Maastricht ga ik heen ,, Ik moet of drie uur met de auto ( niet dat ik dieh eb of zo ) Of vier uur met de trein. Ik kom namelijk uit tRaalte dat litg een kwartier met de trein van Zwolle af. Dus ik kom wel van ver ja Jop
Oud 24-12-2006, 14:10
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
J-Joris schreef op 24-12-2006 @ 13:09 :
Maastricht ga ik heen ,, Ik moet of drie uur met de auto ( niet dat ik dieh eb of zo ) Of vier uur met de trein. Ik kom namelijk uit tRaalte dat litg een kwartier met de trein van Zwolle af. Dus ik kom wel van ver ja Jop
Ik moet ook een redelijk eindje. Paar uur met de auto. Woon vlakbij breda, kwartier ervandaan. Maar ik ga gewoon met een vriend van me die zit daar toch al. en anders kom ik misschien wel 1 van jullie tegen in de trein.

Kus
Oud 24-12-2006, 14:52
Leviej
Leviej is offline
Zo, ik heb me inmiddels aangemeld voor een open dag in Leeuwarden en den Haag. In Leeuwarden wordt dit 22 februari, en van den Haag moet ik nog bericht terug krijgen.
Ik heb me in Leeuwarden ook al meteen aangemeld voor de selectie, aangezien ik niet al te last-minute wil zijn hiermee ivm het vinden van een kamer ed. als ik ben aangenomen. Ik denk dat ik me ook meteen ga aanmelden voor de selectie in den Haag, want ik heb gehoord dat het daar ook al vol zit t/m maart. Vind het nog steeds erg jammer dat ik niet ben toegelaten in Maastricht maar van de andere kant zie ik Leeuwarden en den Haag ook wel als een uitdaging .
__________________
C'est la vie
Oud 24-12-2006, 16:22
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Ja ik kom ook best wel van ver.. van Zutphen. Bij Apeldoorn.
Met de auto is het ongeveer 3,5 uur rijden met de trein ook zoiets dus wel aardig ver.

Levi, succes met de selectiedagen, hoop dat je toegelaten wordt daar!!

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 25-12-2006, 10:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Huppatee schreef op 24-12-2006 @ 17:22 :
Ja ik kom ook best wel van ver.. van Zutphen. Bij Apeldoorn.
Met de auto is het ongeveer 3,5 uur rijden met de trein ook zoiets dus wel aardig ver.

Levi, succes met de selectiedagen, hoop dat je toegelaten wordt daar!!

Groetjes
Hoe kom je er bij dat het 3,5 uur met de auto is? Ik studeer ook in Maastricht en mijn ouders wonen nog verder van Maastricht. Als ik wel eens met hen met de auto ga, dan doen we er maximaal 3 uur over. De routeplanner geeft aan voor Zutphen-Maastricht 2 uur en 20 minuten. Met de trein is het ruim 3 uur heen en minder dan 3 uur terug.

Ik doe er 4 uur over met de trein, so.

Bovendien, volgens mij komt iedereen overal vandaan op de Hotelschool. Ik doe het zelf niet, maar op mijn studie zijn er ook genoeg die van ver komen.
__________________
Oud 25-12-2006, 11:24
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
ja zie nu dat ik 3,5 uur heb getypt maar bedoelde 2,5 uur. haha, dat is inderdaad wel erg lang vanaf Zutphen! Wij rijden sowieso gewoon sloom en met de auto deden we er naar de selectiedag 3 uur over.

Fijne kerst iedereen!

groetjes
__________________
A & M.

Laatst gewijzigd op 25-12-2006 om 18:45.
Oud 28-12-2006, 15:28
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Voor degenen die aangenomen zijn: PROFICIAT
Super resultaten! Ik had zelf iets mindere resultaten haha, dus dat belooft wat
Dan zie ik jullie in ieder geval volgend jaar, niet?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 28-12-2006, 17:59
Champagne
Champagne is offline
Sorry dat ik zo laat antwoord, maar ik was op vakantie

Ik ga zeker weten naar Maastricht volgend jaar! Ik woon in Krimpen aan den IJssel (vlakbij Rotterdam) Dus dat is niet heel erg dichtbij, rond de 3.5uur met de trein
Oud 28-12-2006, 19:13
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Dan zie ik jullie in ieder geval volgend jaar, niet?
zeker zeker weten!
__________________
A & M.
Oud 30-12-2006, 15:26
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Trouwens, hebben jullie een weekend OV of voor door de weeks? Want hoe zit dat ook alweer? Weekend OV begint van 7 uur op vrijdag ofzo tot zondag hoe laat..? en het door de weekse OV?

In ieder geval: wat hebben jullie gekozen of welke is het meest handig?

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 30-12-2006, 18:27
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Weekkaart
vrij reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur

Weekendkaart
vrij reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
vrij reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
vrij reizen vanaf 12.00 uur op donderdag 13 april 2006, donderdag 4 mei 2006 en woensdag 24 mei 2006
korting op maandag vanaf 04.00 uur en op overige werkdagen vanaf 09.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag (op vrijdag tot 12.00 uur)
Vol tarief van dinsdag t/m vrijdag tussen 04.00 en 09.00 uur
__________________
Oud 01-01-2007, 18:38
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Heey ik ben ook toegelaten .

Ben echt blij! Wie is er nogmeer toegelaten?

Emy
Oud 01-01-2007, 20:11
Champagne
Champagne is offline
Gefeliciteerd Emylovesshoes! Ik ben ook toegelaten in Maastricht!
Waar woon jij ergens?

Ik neem een weekendkaart! Hij gaat op vrijdag al om 12.00uur in, dus dat is wel beter!

Groetjes Stephanie
Oud 01-01-2007, 21:39
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Gefeliciteerd!!

Ben je ook toegelaten in Maastricht, of ergens anders? Ik ben ook toegelaten in maastricht, heb er zin in
__________________
A & M.
Oud 01-01-2007, 22:35
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
heeey ik ben ook toegelaten.

Ik neem een weekkaart...

xxx
Oud 02-01-2007, 23:29
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Heey!
Jaa in Maastricht, bij jullie dus
Ik neem ook een weekend kaart,
voor mij is het 2 uur reizen voor jullie?

Kheber zin in hehe

Groetjes
Oud 02-01-2007, 23:52
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Citaat:
Leviej schreef op 24-12-2006 @ 15:52 :
Zo, ik heb me inmiddels aangemeld voor een open dag in Leeuwarden en den Haag. In Leeuwarden wordt dit 22 februari, en van den Haag moet ik nog bericht terug krijgen.
Ik heb me in Leeuwarden ook al meteen aangemeld voor de selectie, aangezien ik niet al te last-minute wil zijn hiermee ivm het vinden van een kamer ed. als ik ben aangenomen. Ik denk dat ik me ook meteen ga aanmelden voor de selectie in den Haag, want ik heb gehoord dat het daar ook al vol zit t/m maart. Vind het nog steeds erg jammer dat ik niet ben toegelaten in Maastricht maar van de andere kant zie ik Leeuwarden en den Haag ook wel als een uitdaging .
Waar kom je vandaan? Ik woon ook echt vlakbij breda.
Oud 02-01-2007, 23:53
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Citaat:
Juudje J 88 schreef op 24-12-2006 @ 15:10 :
Ik moet ook een redelijk eindje. Paar uur met de auto. Woon vlakbij breda, kwartier ervandaan. Maar ik ga gewoon met een vriend van me die zit daar toch al. en anders kom ik misschien wel 1 van jullie tegen in de trein.

Kus
Ooooh foutje ! Ik bedoelde jou Juudje J
Oud 03-01-2007, 16:46
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
Emylovesshoes schreef op 03-01-2007 @ 00:53 :
Ooooh foutje ! Ik bedoelde jou Juudje J
Ik kom uit oosterhout waar kom jij vandaan dan?
Oud 03-01-2007, 18:28
RamonS
RamonS is offline
Houden jullie er rekening mee dat de praktijk diensten al op maandag half 8 kunnnen beginnen en dat 't voor kan komen dat je vrijdag pas rond middernacht klaar bent.. (komt niet heel vaak voor, maar toch)

Volgens mij hebben de meeste eerstejaars een weekend OV en komen op zondag avond aan, en gaan vrijdag na 12.00 weer naar huis.
Oud 04-01-2007, 12:07
ChenT
ChenT is offline
Mess een heel stomme vraag, maar gaan er nog mensen dit jaar opnieuw naar de open dag (en dan bedoel ik mensen die dus al zijn aangenomen) om nog eens te gaan kijken? Was ik wel van plan eigenlijk..
Ben ook echt wel beniewd wie der naast me komt wonen
Heb je dalik zon Rus naast je zitten op de kamer
Oud 04-01-2007, 16:26
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
ChenT schreef op 04-01-2007 @ 13:07 :
Mess een heel stomme vraag, maar gaan er nog mensen dit jaar opnieuw naar de open dag (en dan bedoel ik mensen die dus al zijn aangenomen) om nog eens te gaan kijken? Was ik wel van plan eigenlijk..
Ben ook echt wel beniewd wie der naast me komt wonen
Heb je dalik zon Rus naast je zitten op de kamer
Russen kunnen vast ook heel gezellig zijn en als de wodka op is kun je die altijd bij de buurman halen
Oud 05-01-2007, 10:19
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Citaat:
Juudje J 88 schreef op 03-01-2007 @ 17:46 :
Ik kom uit oosterhout waar kom jij vandaan dan?
ooh ja dat ken ik wel. Ik uit sprundel, ik weet niet ofje dat kent ?
Oud 05-01-2007, 14:33
Juudje J 88
Juudje J 88 is offline
Citaat:
Emylovesshoes schreef op 05-01-2007 @ 11:19 :
ooh ja dat ken ik wel. Ik uit sprundel, ik weet niet ofje dat kent ?
Nou ja ik verdwaal nog in mijn achtertuin maar van sprundel heb ik ook nog nooit gehoord
Oud 06-01-2007, 13:11
maartje321
maartje321 is offline
Ik gaa vrijdag op selectie in Maastricht ik ben echt benieuwd !!
Ik wil het zo ontzettend graag !
Ik heb ruim 2 jaar horeca ervaring eerst een een lunchroom en nu een half jaar in een één sterren restaurant! Ik ben alleen bang dat ik te verlegen over kom, terwij lik dit niet ben alleen als ik me niet op me gemak voel zeg ik nooit zo veel maargoed,

heeft iemand nog tips?
Oud 06-01-2007, 13:18
Champagne
Champagne is offline
Citaat:
ChenT schreef op 04-01-2007 @ 13:07 :
Mess een heel stomme vraag, maar gaan er nog mensen dit jaar opnieuw naar de open dag (en dan bedoel ik mensen die dus al zijn aangenomen) om nog eens te gaan kijken? Was ik wel van plan eigenlijk..
Ben ook echt wel beniewd wie der naast me komt wonen
Heb je dalik zon Rus naast je zitten op de kamer
Jaa ik zit er ook aan te denken om nog een keer een open dag te bezoeken.. En dan meteen Maastricht een beetje verkennen

Ik woon trouwens in Krimpen aan den Ijssel, vlakbij Rotterdam
Oud 06-01-2007, 13:25
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Citaat:
maartje321 schreef op 06-01-2007 @ 14:11 :
Ik gaa vrijdag op selectie in Maastricht ik ben echt benieuwd !!
Ik wil het zo ontzettend graag !
Ik heb ruim 2 jaar horeca ervaring eerst een een lunchroom en nu een half jaar in een één sterren restaurant! Ik ben alleen bang dat ik te verlegen over kom, terwij lik dit niet ben alleen als ik me niet op me gemak voel zeg ik nooit zo veel maargoed,

heeft iemand nog tips?
Ja ik dacht ook dat ik verlegen over zou komen, ik had er ook geen goed gevoel over. Maar ik ben toch aangenomen, had het totaal niet verwacht. Gewoon je zelf zijn en lekker doorpraten. Ik zou wel iets zeggen over je horeca ervaring.

In ieder geval: Veel succes !

Iemand anders nog tips?

Groetjes Emy
Oud 06-01-2007, 13:28
Emylovesshoes
Avatar van Emylovesshoes
Emylovesshoes is offline
Citaat:
Champagne schreef op 06-01-2007 @ 14:18 :
Jaa ik zit er ook aan te denken om nog een keer een open dag te bezoeken.. En dan meteen Maastricht een beetje verkennen

Ik woon trouwens in Krimpen aan den Ijssel, vlakbij Rotterdam
Ja dat vind ik ook wel een goed idee eigenlijk, misschien gelijk met het openbaar vervoer. Dan weet ik al hoe dat zit haha .

Wanneer heb jij selectie gehad?

groetjes emy
Oud 06-01-2007, 15:32
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hoi!

Bij mijn selectiegesprek voelde ik me eerst ook héél zenuwachtig omdat die man me de hele tijd onderbrak als ik iets zei en me dus het gevoel gaf dat mijn antwoorden niet goed waren, maar.. ik ben toch aangenomen.

Dus ook al voel je je heel zenuwachtig dan hoeft dat niet te betekenen dat het niet goed gaat Probeer er lekker enthousiast heen te gaan, en dit ook te zijn tijdens het gesprek. Probeer ook goed op je antwoorden te letten, want vaak vragen ze iets 2x alleen dan op een andere manier waardoor ej misschien jezelf tegen kunt spreken. Gewoon eerlijk antwoorden.

Ik hoop voor je dat het goed gaat!! Het is in ieder geval een leuke dag. Veel succes!

Groetjes
__________________
A & M.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren hotelschool (selectie) maastricht 09/10
sanne roos
179 22-08-2010 19:53
Studeren Hotelschool 3
ChenT
257 07-01-2010 09:07
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.