Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2007, 10:49
Verwijderd
because i killed the other one

ouwe
Advertentie
Oud 31-03-2007, 11:05
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik moet de hele dag aan mijn essay werken en dat slokt het meerendeel van mijn gedachten op, dus veel plaats voor romantiek is er op het moment niet.
Daarbij ben ik gisteren mijn telefoon kwijtgeraakt en zit hij bij zijn ouders dus ik voel me nogal afgesloten. Als hij morgen terug komt moet hij me komen zoeken op de ub want ik ben onbereikbaar .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-03-2007, 11:11
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Oud 31-03-2007, 11:14
Verwijderd
Goeeeed! <3
Oud 31-03-2007, 11:50
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik wil hem ziennn.
aargh ik ben zó verliefd
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 31-03-2007, 12:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Meneer is verleden tijd, en vermaakt zich nu met gewone vriendinnetjes. En eigenlijk, eigenlijk vind ik het allemaal wel prima na gisteravond... Wel lopen ouwehoeren (zoals altijd, en god wat ging hij toch aan zichzelf werken om dat te veranderen) maar vervolgens niet het lef hebben om een telefoongesprek af te maken als het even moeilijk wordt. Nee, ik vind dit allemaal tof natuurlijk!

Ik begrijp gewoon werkelijk niet wat het nut is om nu nog voortdurend met een vinger naar de ander te wijzen "Hmhm, jij hield ook altijd zoveel rekening met mij natuurlijk" Right, vandaar dat ik mijn halve leventje om hem heen plande, ziet hij het? Welnee dat houden die nare karaktertrekjes wel tegen. Vooral niet naar jezelf kijken, echt niet doen! Vooral proberen een goddelijk gevoel in leve te houden, terwijl 'ie zelf ook wel beter weet; Confrontatie, dat zal het wel juiste woord wel zijn.

En ja, fucking hell ik donder het verhaal gewoon op internet, want was het niet dat hij zelf gisteren zei "Hier komen we toch nooit uit" Prima jongen, doe je ding! Dan doe ik het mijne wel, dan is er ook geen sprake meer van 'rekening houden met...'.

En ergens hoop ik nog op... Maar het is maar de vraag of hij me goed genoeg kent om te weten wat ik dan bedoel. Ik zie/hoor het vanavond wel, maar ik vrees dat ik alleen nog maar kan zeggen: Dag mijn liefste, wordt gelukkig... Jammer, echt waar.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 31-03-2007, 12:39
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ HvJ: het klinkt nogal boos en verward, maar dat zal wel komen omdat het in deze toestand ook zo voelt. Heel moeilijk en kut, veel sterkte . Waardoor is het uitgegaan?

en @ Luna: ik weet niet waarom maar ik vind het echt leuk om te lezen dat je zo verliefd bent, na al het afhouden en rustig aan doen .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-03-2007, 12:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
kusje voor HvJ

hoeveel telefoontjes zullen dit opleveren?
__________________
<):o)
Oud 31-03-2007, 12:44
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik heb onze afspraak afgezegd omdat de jongen van het gala bijna alleen dan kan, en nu reageert hij niet meer. ARGH. Hij heeft het recht niet om boos of wat dan ook te zijn, omdat hij weet ik veel keer heeft afgezegd. Ik snap echt helemaal niks van die jongen. Maar dan ook echt helemaal niks. Hij zegt dat hij me leuk vindt, en veel contact wil, maar ik spreek hem echt bijna nooit. Maar ik weet ook niet echt wat ik van hem vind, heb wel zin om m te zien, maar ben benieuwd wanneer dat weer eens gaat gebeuren. ARGH.
Oud 31-03-2007, 12:45
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
In de liefde is het heel rustig allemaal, hoewel het wel weer eens echt tijd wordt... Dan maar rustig wachten tot de zomer in Duitsland...

Op vriendschappelijk gebied kan het echter niet beter..
In mijn topic op psychologie over levensverhaal, schrijf ik dat ik bezig ben met alles voor mezelf op te schrijven.

Ik heb helemaal niets teruggelezen, behalve het stukje over het meisje dat het meeste voor mij betekent. Nadat ik dat had gelezen besefte ik pas écht hoe gelukkig ik moest zijn om zo'n goed contact met zo iemand te hebben..
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-03-2007, 12:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 13:43 :
kusje voor HvJ

hoeveel telefoontjes zullen dit opleveren?


*Kusje terug geeft*
Minstens een stuk of 4?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 31-03-2007, 12:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
stout! schreef op 31-03-2007 @ 13:39 :
@ HvJ: het klinkt nogal boos en verward, maar dat zal wel komen omdat het in deze toestand ook zo voelt. Heel moeilijk en kut, veel sterkte . Waardoor is het uitgegaan?
Jottum, iemand die mijn reactie wel begrijpt.

Waardoor het is uitgegaan is een lang/stom verhaal, maar kort samengevat komt het er op neer dat we niet langer op dezelfde golflengte zitten. Ik wil reizen, ik wil de wereld zien, ik wil genieten. Hij mag zichzelf daarintegen inmiddels een heel burgerlijk type noemen met huisje/boompje/beestje en peper in zijn reet. Dat gaat op den duur gewoon niet meer samen, zegmaar.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 31-03-2007, 12:56
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
Soms ben ik een beetje bang dat als ik terug ben het niet meer zal gaan met mijn beste vriendin
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 31-03-2007, 13:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hij had me gisteren mee uit eten genomen. Lief
Ik ben echt heel gelukkig met hem, hij zag er vanochtend echt té leuk uit
__________________
Tsja
Oud 31-03-2007, 13:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
He bah, hadden we net bedacht dat we lekker in de duinen zouden gaan picknicken, rijden de treinen vandaag naar die richting niet of amper Nouja, dan maar gewoon lekker hier het bos in en plannen we een ander dagje voor het strand
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 31-03-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 31-03-2007 @ 13:52 :
Jottum, iemand die mijn reactie wel begrijpt.

Waardoor het is uitgegaan is een lang/stom verhaal, maar kort samengevat komt het er op neer dat we niet langer op dezelfde golflengte zitten. Ik wil reizen, ik wil de wereld zien, ik wil genieten. Hij mag zichzelf daarintegen inmiddels een heel burgerlijk type noemen met huisje/boompje/beestje en peper in zijn reet. Dat gaat op den duur gewoon niet meer samen, zegmaar.
Als ik later burgerlijk een huisje en kindertjes heb wil ik ook nog reizen en genieten hoor Maar ik snap denk ik wat je bedoelt; het moet er wel van beide kanten in zitten, anders begrijp je elkaar wat dat betreft gewoon helemaal niet.

OT: ik heb een fokking kort rokje gekocht dus vriendlief gaat me aankomende week vast erg leuk vinden
Oud 31-03-2007, 14:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-03-2007 @ 14:59 :
OT: ik heb een fokking kort rokje gekocht dus vriendlief gaat me aankomende week vast erg leuk vinden
Ik zie een foto aankomen
__________________
<):o)
Oud 31-03-2007, 15:48
Verwijderd
Hij zit me te plagen. Ik zit te wachten totdat ik gebeld word of ik een baan die ik heeeeel graag wil hebben krijg of niet. Dus hij zit nu de hele tijd me te bellen zodat ik ongeveer tegen het plafond vlieg van spanning. En maar uitlachen.
Ads door Google
Oud 31-03-2007, 16:26
Verwijderd
Gisteren samen appeltaart gemaakt, we zijn een prima team zo Vanavond zie ik hem weer later, hij gaat eerst naar de voetbal. Nu ik zelf weer studeer kan ik mijn tijd goed gebruiken, baal er soms alleen nog van als het bijv. op zondagmiddag is, hele weekend beetje gebroken..
Maar goed, dat is dit weekend niet, ik ga vanavond lekker naar hem toe en samen slapen en morgen genieten van het lekkere weer
Oud 31-03-2007, 16:30
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Ik ben zo gemeen geweest...

Binnenkort vier ik samen met mijn vriend onze verjaardag. Kei leuk, heb er ook zoveel zin in
De zanger van zijn band heeft een vriendin die ik echt niet uit kan staan... Nu heb ik gezegd dat ik geen zin heb dat zij ook op mijn (nja ons) feest komt. Eigenlijk wilde ik het zelf er met die jongen over hebben afgelopen zaterdag. We hadden een bijeenkomst met de band op mijn kamer (ik moet de cd-hoes ontwerpen enzo) en vroeg of iedereen kwma zónder aanhang (heb maar 8m2 past niet met z'n 7en. Kwam zij toch mee . Nu heb ik dus niet meer met hem kunnen praten over mijn probleem en heeft mijn vriend hem dus gevraagd of hij haar kan thuislaten, de schat <3
__________________
lava lacht niet lul
Oud 31-03-2007, 17:03
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Maar vind je het nou wel of niet gemeen van jezelf ?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-03-2007, 17:05
Verwijderd
Op dit soort momenten is het fijn dat hij er is.
Oud 31-03-2007, 18:16
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Het was toch wel weer erg gezellig met hem vandaag, na onze wedstrijd lekker op het veld in het zonnetje gekletst en toen keek ik op mn telefoon en had ik een smsje van een lief teamgenootje/vriendinnetje: 'trouwens, jullie zijn echt té lief samen, ga hem nou maar gewoon zoenen!'
Oud 31-03-2007, 18:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Op dit soort momenten is het fijn dat msn er is. Ik wilde gewoon heel eventjes een beetje zeuren Een beetje maar, maar toch. Ik ben blij dat ze er is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-03-2007, 18:30
Li
Avatar van Li
Li is offline
Zooo verliefd
Advertentie
Oud 31-03-2007, 18:33
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 31-03-2007, 19:11
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ga hem vanaaf niet zien tijdens het stappen. Maar woe. spreken we weer wat af.. Lijkt toch wel langzaamaan beetje serieus haha..
Oud 31-03-2007, 19:39
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hij zou vroeg komen zodat we nog wat aan onze avond hadden, wij zouden vroeg (=rond tien uur half 11) gaan slapen (want allebei doodmoe en morgen weer vroeg op)...en vervolgens loopt het richting kwart voor negen en is hij er nog niet. Ja hoor. Hij miste me toch zo?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-03-2007, 19:58
Estar
Estar is offline
Citaat:
Yana schreef op 31-03-2007 @ 20:39 :
Hij zou vroeg komen zodat we nog wat aan onze avond hadden, wij zouden vroeg (=rond tien uur half 11) gaan slapen (want allebei doodmoe en morgen weer vroeg op)...en vervolgens loopt het richting kwart voor negen en is hij er nog niet. Ja hoor. Hij miste me toch zo?
Huilen,huilen!!
Oud 31-03-2007, 20:00
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Estar schreef op 31-03-2007 @ 20:58 :
Huilen,huilen!!
Nee, maar ik word van dat soort dingen altijd wat chaggerijnig
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 31-03-2007, 20:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jeuj, op vriendschappelijk gebied gaat het echt geweldig de laatste weken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-03-2007, 23:23
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Op vriendschappelijk gebied:
Op liefdesgebied: Vrijgezel, maar ik ben er voorlopig even tevreden mee. Lekker dansen en me geen zorgen maken .

Hm. Het gaat best goed. Ik heb drie allerliefste vriendinnetjes en ze zijn zo anders maar ze zijn enorm tof! Veel met ze gedaan afgelopen dagen, heerlijk.

Dit mag zo doorgaan, met dit weer ook!

Op huiswerk relationeel gebied: gedaald tot het nulpunt... even hard doorwerken.
Oud 01-04-2007, 01:59
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
goed

Ik heb eindelijk het gevoel na een lange periode vol met drama en verdriet van beide kanten, dat we het weer fijn hebben samen, en dat we weer zorgeloos lol kunnen hebben ( in zekere mate dan)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 01-04-2007, 06:22
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Luna schreef op 31-03-2007 @ 12:50 :
ik wil hem ziennn.
aargh ik ben zó verliefd

Awww !!!!!! Goedzo.

-



Hhehe.

Nieuwe opleiding!

Ik voelde me de laatste 2 dagen opeens aangetrokken tot bepaalde mensen, hehe! Was niet de bedoeling. Betekent verder ook niks, gewoon iets van sexuele aantrekkings kracht omdat ik gedronken heb ofzo, hehe.

En nu wil ik naar de stad maar die is nog maar een dik half uur open. Ik ben alleen al gigantisch lang (2 weken hehe) niet meer uitgeweest. Als ik nu ga lopen haal ik het sowieso niet. Ik had gewoon naar de stad moeten gaan/
__________________
i create glitches with my voice
Oud 01-04-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 15:01 :
Ik zie een foto aankomen
Wheheh, nah
Oud 01-04-2007, 09:44
first eror
first eror is offline
Shit, alles van dutchseduction.com werkt gewoon.
Ads door Google
Oud 01-04-2007, 10:51
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, heerlijk weekend. Gister dus uiteindelijk naar het bos gegaan ipv de duinen en toen kwamen we vanzelf uit bij de kinderboerderij en hebben we besloten dat we later kippen in onze tuin willen
' s Avonds onverwachts nog met een groepje naar de film en de kroeg, was ook erg gezellig! Leuk om weer eens met anderen op pad te zijn en andere dingen te doen En vandaag heeft hij dan weer scouting, maar dat is niet zo erg, want ik moet toch heel veel typen voor stage, dus kan ik dat lekker doen terwijl ik helemaal alleen zit Alleen leidt het forum me dan weer af.. Oh, en ik moet nog stofzuigen enzo, maar dat is ook zo gedaan met de deuren open en de muziek hard aan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 01-04-2007, 11:42
Verwijderd
Ik ga met 'm praten. Zo kan het echt niet langer. Z'n gedrag van gisteren was te belachelijk voor woorden. Maar het ergste is wel dat hij er ook andere dingen mee verpest. Nou alleen nog het lef vinden om 'm dat te vertellen

En ik denk dat ook meneer onbereikbaar dingen gaat vragen. Heeft ie gelijk in en heeft ie recht op. Maar het is de vraag of dat dingen zal verbeteren. Voor hem zal het vast duidelijker worden, maar voor mij waarschijnlijk alleen maar vervelender, omdat hij het vast gewoon snapt. En dan weet ik weer wat ik heb laten lopen

Dat wordt een leuke week Gelukkig vandaag eerst nog even weekend.
Oud 01-04-2007, 11:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Net hem even opgehaald van het station en samen in de stad een broodje gegeten. Het was fijn om hem weer te zien, terwijl ik hem maar 2 dagen heb 'gemist' . En nu moeten we allebei weer hard studeren dus zie ik hem vanavond pas weer, of niet. Ik voel me zo goed bij hem en heb zin om met hem in bed te liggen in een wereld zonder toetsen en essays.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-04-2007, 11:54
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
vannacht goed ruzie gehad. En helaas, beiden uitgesproken dat we niet weten of het uberhaupt allemaal nog wel gaat werken. Het is zovaak niet meer gezellig. En toen we wakker werden was het weer even goed, maar dit keer laat ik het niet zomaar voorbij gaan. Daar zijn teveel pijnlijke dingen voor gezegd.
Oud 01-04-2007, 11:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb hele toffe vrienden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-04-2007, 12:35
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ze wilde me wel maar toch weer niet, dus kan ze nu diep in de stront zakken.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 01-04-2007, 12:52
Verwijderd
<3
Oud 01-04-2007, 12:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vreselijk, van die mensen met zo'n grote mond maar niet het lef om dingen door te zetten. "Contact hebben is best mogelijk hoor" was het gisteren nog, terwijl ik vorige week al het tegendeel beweerde omdat ik weet hoe vreselijk jaloers hij kan zijn. Wel/geen relatie hebben maakt daarin echt geen verschil.
Ik ken hem langer dan vandaag, en vind het dus echt niet erg wanneer hij belt om uit te vogelen wat ik tijdens het uitgaan heb uitgevreten. Ergens klinkt het wel logisch namelijk, en ik begrijp het best... En toch vind ik het sneu dat het op deze manier moet lopen; Onze basis is altijd goed geweest, en we hebben altijd wel goed kunnen praten en nu splitsen we ons helemaal op. Enfin jammer, maar hij moet het zelf weten natuurlijk

Gisteravond was het erg gezellig, vaag dat wel. Een knuffel en een goed gesprek zou nu niet verkeerd zijn, maar gelukkig komt mijn vader zometeen langs om samen wat leuks te gaan doen in de stad, en om wat dingen te regelen voor mijn aankomende studiejaar. Eindelijk echt samen praten, en dat na 6,5 jaar... *zenuwachtig, heel zenuwachtig*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 01-04-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 01-04-2007 @ 13:55 :
Vreselijk, van die mensen met zo'n grote mond maar niet het lef om dingen door te zetten. "Contact hebben is best mogelijk hoor" was het gisteren nog, terwijl ik vorige week al het tegendeel beweerde omdat ik weet hoe vreselijk jaloers hij kan zijn. Wel/geen relatie hebben maakt daarin echt geen verschil.
Ik ken hem langer dan vandaag, en vind het dus echt niet erg wanneer hij belt om uit te vogelen wat ik tijdens het uitgaan heb uitgevreten. Ergens klinkt het wel logisch namelijk, en ik begrijp het best... En toch vind ik het sneu dat het op deze manier moet lopen; Onze basis is altijd goed geweest, en we hebben altijd wel goed kunnen praten en nu splitsen we ons helemaal op. Enfin jammer, maar hij moet het zelf weten natuurlijk

Gisteravond was het erg gezellig, vaag dat wel. Een knuffel en een goed gesprek zou nu niet verkeerd zijn, maar gelukkig komt mijn vader zometeen langs om samen wat leuks te gaan doen in de stad, en om wat dingen te regelen voor mijn aankomende studiejaar. Eindelijk echt samen praten, en dat na 6,5 jaar... *zenuwachtig, heel zenuwachtig*
heel veel succes
Oud 01-04-2007, 14:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 01-04-2007 @ 14:13 :
heel veel succes
Dankjewel.. Ik ben nu gek genoeg echt de uurtjes aan het tellen. Geen idee, het voelt gewoon zo vreemd.. maar tegelijkertijd ben i zo enorm enthousiast... Waaah!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 01-04-2007, 14:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mailtjes En haar morgen weer zien, dat is nog beter natuurlijk. Ik heb helemaal geen zin in stomme tentamens, ik wil gewoon tijd voor haar kunnen hebben.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-04-2007, 14:42
George
Avatar van George
George is offline
Oeh oeh oeh ik vind dr leuk.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 01-04-2007, 17:16
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Nou ik weet niet wat te doen momenteel met mijzelf..

Ik ken een leuke kerel (goede vriend van een vriendin van mij) maar nog nooit in het echt gezien. Nu wil hij graag een keer wat gaan doen, maar ik krijg het gevoel dat het allemaal een spelletje voor hem is, om te testen of hij mij "kan krijgen". Misschien ben ik weer gewoon té achterdochtig omdat ik al zo vaak belazerd ben door mensen...

iemand een idee wat ermee te doen?

Voor de rest gaat alles super met me

al krijg ik de tering van mijn cursus wijsbegeerte!
Oud 01-04-2007, 17:20
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Zo...ik vermaak me wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.