Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2007, 16:43
*party-chickl*
*party-chickl* is offline
Hooooi!
Ik heb net deze forum gevonden, erg leuk moet ik zeggen! ik ben aagnenomen in maastricht en wilde kijke of ik mss vast wat contacten kon leggen. ik ben niet naar het diner geweest en ga ook niej naar de INKOM... wel de intro van de studentevereniging =) ik ben alleen iemand die echt heel bang is dat ik er veel aan zal missen datk niej naar het diner + inkom geweest ben, dat veel mensen elkaar dan al zullen kennen en ik er een beetje buiten val...heel dom eigenlijk, mja ik ken helemaal niemand die daar is aangenomen =S
khep er wel egt super veel zin in!!

kusje, angela
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2007, 16:44
*party-chickl*
*party-chickl* is offline
ow, vergeten te vragen aan de mensen die er geweest zijn: was het diner leuk?

xx
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 17:10
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
*party-chickl* schreef op 03-07-2007 @ 17:43 :
ik ben alleen iemand die echt heel bang is dat ik er veel aan zal missen datk niej naar het diner + inkom geweest ben, dat veel mensen elkaar dan al zullen kennen en ik er een beetje buiten val.
Als je niet naar de inkom gaat en niet naar dat diner dan zullen veel mensen elkaar inderdaad al kennen en dan ken jij nog helemaal niemand. Wees maar bang dus
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 17:18
*party-chickl*
*party-chickl* is offline
hmm... dat is geruststellend...bedankt! =S
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 18:18
jacqie16
jacqie16 is offline
heyy

`k heb een vraagje voor mensen die ook op de reservelijst staan!!

1 als hoeveelste sta je op de lijst?
2 ben je al gebeld of heb je enig idee wanneer ze zouden kunnen bellen ( is het alleen op maandag 9 juli, of ook al deze week?)

groetjes...en we wachten af
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 19:24
jacqie16
jacqie16 is offline
nouw `k ben ook aangenomen
stond op de reservelijst en heb dus een brief gekregen dat `k ben aangenomen ( maastricht) ben nu dus erug blij

mare... gaan er ook mensen naar de INKOM?? en kun je je daar voor opgeven ( zo ja, waar?)
en hoe gaan jullie er heen en met wie? want het lijkt me eigenlijk niks om daar in m`n eentje heen te gaan....

en waar overnachten jullie dan? kun je dan al in je kamer of weet je dat niet??

nouwjah hoor het wel
groetjes
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 09:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
jacqie16 schreef op 08-07-2007 @ 20:24 :
mare... gaan er ook mensen naar de INKOM?? en kun je je daar voor opgeven ( zo ja, waar?)
en hoe gaan jullie er heen en met wie? want het lijkt me eigenlijk niks om daar in m`n eentje heen te gaan....
Je wordt toch ingedeeld in een groepje, waarin niet altijd mensen zitten die je kent. Dus zo heel veel maakt het niet uit of je er alleen heen gaat of niet.

Je kunt je nu al inschrijven op http://www.inkom.unimaas.nl
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 09:35
Champagne
Champagne is offline
Gefeliciteerd!
Ik ga wel naar de INKOM ja, heb van die antwoordkaarten thuisgestuurd gekregen en daarop kon je invullen of je wel of niet ging. Ik geloof dat je ze ook op de site van Amphitryon kon vinden.
Je kan dan ook invullen of je al wilt overnachten op de campus, je hebt dan nog niet jou kamer die je aankomend schooljaar hebt. Ik heb er iig voor gekozen om op de campus te verblijven tijdens de inkom.
Hoop dat je hier wat wijzer van wordt?!
Groetjes Stephanie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 10:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Opgelet!

In dit topic wordt vanaf nu géén offtopic gedrag meer getolereerd.

Het is de bedoeling dat dit topic gebruikt wordt voor studiekiezers. Er mag dus informatie gegeven worden over de studie en daarbij mogen dus ook vragen gesteld worden over de toelating etc.
Alle andere vragen van mensen die al weten dat ze deze studie (willen) gaan doen en huidige studenten horen hier niet meer thuis.

Er is een nieuw topic aangemaakt waarbij alles is toegestaan. Dit is de link naar het nieuwe topic: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1606024
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 12:03
Katink
Katink is offline
Hallo allemaal!

Ik kreeg net 'n briefske van hotelschool den haag, en ik mag 10 november a.s. selectie doen! Echt blij, want ik heb er zoveel zin in! Maar ik weet wel, op die dag haha.. Ik denk dat ik dan echt groen en geel van de zenuwen zie, maar dat zie ik dan wel weer Ik zit helaas dan wel midden in een SE-periode, maar die selectie gaat echt wel even voor. Misschien iemand (graag van hotelschool den haag/vestiging amsterdam of den haag) tips hoe je je een beetje kunt voorbereiden??

xx
katink
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 14:48
Katink
Katink is offline
Heeej

Bij deze ff de link van 'n apart forum voor (potentiele) hotelscholiern!

http://hotelschool.forum2go.nl


xxx katink
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 17:22
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Haha, mag ik bij deze concluderen dat het topic (met de actie van verplaatsing naar het Onzin gedeelte) zo goed als doodgebloed is? Misschien toch maar doorgaan met Amphitryon etc.?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 17:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Roeper schreef op 12-07-2007 @ 18:22 :
Misschien toch maar doorgaan met Amphitryon etc.?
Dat mag dus allemaal op Onzin, niemand die jullie ook maar iets in de weg legt.
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:11
Tomas1984
Tomas1984 is offline
Hallo! Ik heb meegedaan aan de selectiedag van de hoge hotelschool maastricht en ben aangenomen maar sta op de reservelijst op nummer C25. Ik heb nog steeds niks van de school gehoord over of ik nou dit schooljaar kan beginnen of niet. Kan iemand mij misschien vertellen hoe mijn kans is dat ik dit jaar nog kan beginnen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 18:49
Delcasa
Delcasa is offline
Wellicht gewoon eventjes een telefoontje naar Maastricht?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:16
*party-chickl*
*party-chickl* is offline
Heeft iemand enig idee wat een trekhaeck is?!
Word daar egt dat ding van achter de auto bedoeld
of iets anders?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 00:11
Verwijderd
yo! ik ben gestopt met hotelschool (gister besloten hihi haha) en nu heb ik dus nog messenset, en mantelpakje en kokskleding ed!

DUS
wie last minute nog wat dingetjes nodig heeft..

pm me !
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 11:37
Fuggedaboudit
Avatar van Fuggedaboudit
Fuggedaboudit is offline
Hehe, eindelijk weer t forum gevonden

Zit ook inmiddels in Maastricht.
In welke flats zitten jullie allemaal? Ik in Geul 2
En in Groep B1
__________________
: )
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 14:15
ChenT
ChenT is offline
Hey!

Ik zit inmiddels ook op de campus, ook Geulflat, 127 en ook groep B1 haha!
En Angela, wat grappig dat je nu in mijn jaarclub zit haha!!
Maar on-topic, ik vind dat ik een hele goede keus gemaakt heb. Iedereen die info wil mag me gerust toevoegen!

-xx-
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 18:35
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
hallo, ik ben gister naar de open dag van HHM geweest en ik vond het heel interessant. maar ik heb een vraag: er komt ook mangement in de lesstof voor toch? dus economie.. hoe is die stof? is dat erg moeilijk? of valt het mee? en heb je veel economie..aangezien ik daar niet zo goed in ben alvast bedankt!
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 00:12
Lotte**
Lotte** is offline
Hallo Mensen!

Ik heb een vraagje voor de mensen die al toegelaten zijn..
Want ik wil super graag naar de Hotelschool volgend jaar.. zit alleen met het punt.. dat ik afgelopen jaar gezakt ben.. Ben nu wel bezig met de vakken waarop ik gezakt ben over te doen!
Alleen moet bij de aanmeldingsformulieren kopieen mee sturen van twee overgangsrapporten.. die bij mij dus niet zo goed zijn van vorig jaar!
Nu is mijn vraag dus, of jullie weten of dit heel belangrijk is?!
Aangezien je toch gelijk 110,- moet betalen wil ik dus wel weten of ik nog een kans maak..

Heeel erg bedankt alvast!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 17:11
laur-ie
laur-ie is offline
hallo, Ik ga over een paar weken toelatingsexamen doen voor volgend jaar. Ik wil dit echt super super graag!! Alleen ik ben nu nog maar 16 (bijna 17) en doe dit jaar ook eindexamen. Ik heb het gevoel dat ik super jong ben, en daarom misschien wel afgewezen kan worden.. gaat dit echt zo? zoeken ze echt mensen die ouder zijn met meer ervaring?? Ik hoop het echt niet!
En ik ga binnenkort ook een laptop kopen, heeft de hotelschool in maastricht nog eisen aan een laptop?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 17:13
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
je moet eerste jaar dus intern en je krijgt een kamer met internetaansluiting, dus je neemt je eigen laptop/pc mee en je kan internetten.. hoe sneller je laptop en hoe meer geheugen hoe beter, maar daar zullen ze geen eisen aan stellen neem ik aan..
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:52
Bongo
Bongo is offline
heej,

ik was laatst bij de open dag van maastricht, ik vond het echt super leuk, en ik heb me dus ook ingeschreven, maar dat is alweer even geleden (zo'n 3 weken) en ik vroeg me af wanneer je ong te horen kreeg wanneer je selectie dag is...

ik heb iig wel een ontvangstbevestiging gehad,

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:03
Katink
Katink is offline
hey hey

Nou, 17 oktober had ik nog 'ns een opendagje bezocht, hoewel ik me al had ingeschreven voor de selectie haha

TIEN NOVEMBER is het al zover, selectie aan Hotelschool Den Haag, vestiging amsterdam.. En eerlijk gezegd.... aaaaaaaaaaaaaaa help Ik ben nu al zenuwachtig.. Ik wil gwn zo graag naja, ik ga gwn mn best doen op die dag, meer kan je niet doen toch? Mn pak hangt al klaar in de kast, ongeduldig op me te wachten was t morgen alvast maar.. goed voorbereid ben ik toch wel, want ik wil gwn zo graag en heb 'n keisterke motivatie; dus doe het dan morgen maar, dan ben ik er vanaf... Hoewel.. dan nog 4-6 weken wachten op de uitslag... DODELIJK

Nog meer mensen hier die 10 nov selectie gaan doen in Amsterdam??


xxx
katinka
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:22
Dominique.
Dominique. is offline
jaaa ik ben dr zaterdag ook gewoon bij.. de zenuwen beginnen ook al aardig te komen moet ik zeggen. maar gewoon jezelf blijven en dan komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:23
Verwijderd
Ik loop al een tijdje te twijfelen over naar welke hoge hotelschool ik nou het beste kan gaan. Ik twijfel tussen Maastricht en Den-Haag. Van beide scholen heb ik een open dag bezocht en heb ik voldoende informatie.
Net heb ik op school voorlichting gekregen over het aanmelden bij een Hoge school. Onze decaan heeft ons geadviseerd om binnen de komende paar weken in te schrijven op Studielink, vooral de mensen die naar een hoge school willen met toelatingstesten e.d moesten dit zo snel mogelijk doen. Het is nu ook zo dat ik me maar kan inschrijven bij 1 hoge school (je kan verder nog een tweede keuze kiezen, maar dat is een ander verhaal). Nu is het dus zover dat ik ECHT een keuze moet maken..

Is het echt zo dat het moeilijker is om aangenomen te worden in Den Haag? En als je in den haag de internationale stroming kiest, is dan heel de opleiding in het Engels?

Die scholen hebben beiden hun pluspunten en minpunten. Zo vind ik het erg jammer dat de opleiding in Maastricht alleen in het Nederlands is en dat die school niet zo centraal ligt. Maar daarnaast vond ik de sfeer in Den-Haag weer veel minder goed en veel ''zakelijker''.

Zijn hier mensen die nog meer erg getwijfeld hebben tussen 2 hotelscholen?
Kan iemand mij vertellen wat de grootste verschillen zijn tussen de scholen in Maastricht en die in Den-Haag?

En tenslotte zou ik nog willen weten hoe het zit als je niet wordt toegelaten op de ene school. Maak je dan nog kans bij de andere school? Ik hoorde namelijk dat die scholen connecties met elkaar hebben..

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:08
Dominique.
Dominique. is offline
misschien lijkt de sfeer veel zakelijker en minder goed. maar hoeft niet zo te zijn. ik bedoel. je bent dr maar 1 keer geweest. ik zou gewoon de knoop doorhakken en niet te lang wachten want je zult altijd de gok moeten nemen en hopen dat je voor de beste kiest.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 12:55
miss8900
miss8900 is offline
Misschien moet je ook eens kijken op de hotel school in leeuwarden. Ik zit daar zelf op en het bevalt met zeer goed. Het is een ontzettende leuke school. Leeuwarden staat misschien bekent als wat een saaie stad maar er is wel degelijk en bruizend studente leven. Er zijn ontzettend veel kroegjes en natuurlijk de hipste club van het noorden Club Noa. Verder heb je de studente vereniging van de hogere hotelschool, io vivat. Leeuwarden heeft dus wel degelijk genoeg te bieden. Plus dat de opleiding, zo wordt er beweerd, de beste is van Nederland.

Als je meer info wilt over leeuwarden, laat het me dan ff weten.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je ook eens kijken op de hotel school in leeuwarden. Ik zit daar zelf op en het bevalt met zeer goed. Het is een ontzettende leuke school. Leeuwarden staat misschien bekent als wat een saaie stad maar er is wel degelijk en bruizend studente leven. Er zijn ontzettend veel kroegjes en natuurlijk de hipste club van het noorden Club Noa. Verder heb je de studente vereniging van de hogere hotelschool, io vivat. Leeuwarden heeft dus wel degelijk genoeg te bieden. Plus dat de opleiding, zo wordt er beweerd, de beste is van Nederland.

Als je meer info wilt over leeuwarden, laat het me dan ff weten.
Ik twijfel er niet aan dat dat ook een degelijke school is en de opleiding vind ik ook belangrijker dan de stad natuurlijk, maar die school vind ik wel erg ver weg van huis.. En daarnaast heb ik denk ik niet veel tijd meer om me nog in die school te gaan verdiepen. Ook wil ik niet dat ik straks tussen 3 scholen ga zitten twijfelen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 16:32
miss8900
miss8900 is offline
Leeuwarden is voor velen inderdaad ver weg. Ik zit op dit moment dan ook met twee mensen uit limburg in de klas, die zitte 4 uur in de trein als ze naar huis willen. Weet wel dat, als je het een beetje naar je zin hebt hier, niet meer elk weekend naar huis zal gaan.

Wordt je niet toegelaten bij de andere twee scholen zou ik het alsnog proberen in Leeuwarden. Omdat je daar niet intern hoeft en het een grote school is waar de opleiding is gevestigd worden is de kans een stuk groter om toegelaten te worden. Veel succes met je keuze!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 17:51
laur-ie
laur-ie is offline
Hebben jullie je ook voorbereid op de IQ test?
Ik heb de demo bekeken en weet eigelijk niet wat ik nog meer moet doen..
Zijn er nog soort gelijke toetsen waar je nog op kan oefenen?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 19:59
Mocca
Mocca is offline
Ik heb aankomende vrijdag selectiedag in Leeuwarden! 16 november dus.
Ben nu al zenuwachtig. Morgen de stad in om kleding te kopen die ik dan aan kan. Heb net mijn presentatie gemaakt.
Ik ga voor het Fasttrack, dus hoop dat ze mijn motivatie sterk genoeg vinden. Wil iig heeel graag.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 07:33
Katink
Katink is offline
Citaat:
jaaa ik ben dr zaterdag ook gewoon bij.. de zenuwen beginnen ook al aardig te komen moet ik zeggen. maar gewoon jezelf blijven en dan komt alles goed
En hoe is het bij jou gegaan ??

K zat in groepje 5, echt superleuk groepje! Gesprekjes en managementopdracht gingen echt enorm goed; heel tevreden over alleen... ik heb nu echt ZOOOO'n positief gevoel dat het alleen maar tegen kan vallen....

xxx
katink
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 15:28
Gemmy
Gemmy is offline
Hey,
23 november doe ik mee aan de selectiedag voor de hoge hotelschool maastricht. Ik ben nu al super zenuwachtig! Ik wil echt zo énorm graag aangenome worden. Niet normaal. Nou heb ik wat vragen. heeft iemand tips voor mij? Is iemand zelf al geweest hoewas? Wat voor vragen stellen ze je? Hoeis die IQ test.. Hoe loopt iedereen er ongeveer bij. Zelf heb ik nogal nette kleren
Ik hoop dat iemand reageerd.

Vast bedankt
Liefs Gemmy
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 19:12
laur-ie
laur-ie is offline
Heee Gemmy!

Ik ga 23 November (morgen dus) ook toelatingsexamen doen!!
Whaa super spannend!!!!
Ik doe ook hele nette kleding aan hoor. (Een mooi damespak)
nou jij iig veel succes!! en miss zie ik je morgen wel ergens..

xxx
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 15:15
Gemmy
Gemmy is offline
Hey Laurie,

Hoop datje hier nog op kijkt. Ik zat in groep B2, ik zie nu je antwoord pas op mijn berichtje jammer naja. Hoe ging die bij jou? Ik vond de iq test tog best wel pittig eigk jij? Mn gesprek ging wel goed. Ik had ook gewoon een netjes damens ''pak''... Ik vind het wel bale joh dat we nog zo lang moeten wachten. De zenuwen zijn bij mij ng steeds niet helemaal weg. zou wel duren tot ik de brief in de bus heb. Maargoed nu maar hopen.

Xxe Gemmy
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 18:41
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
ik heb 11 jan selectie van HHM, wie nog meer?
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:14
renske30
renske30 is offline
IK BEN AANGENOMEN! zooo blij! had op 23 nov. selectie gedaan, en gister bericht gekregen!
Als er nog meer zijn die voor sept. 2008 aangenomen zijn, laat het even horen?
Veel succes, wie nog selectie gaat doen!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 11:48
Heinzel
Heinzel is offline
Ik mag 25 januari selectie doen :-D Nog meer gegadigden die dag?

Hein
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:44
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Citaat:
IK BEN AANGENOMEN! zooo blij! had op 23 nov. selectie gedaan, en gister bericht gekregen!
Als er nog meer zijn die voor sept. 2008 aangenomen zijn, laat het even horen?
Veel succes, wie nog selectie gaat doen!
Ik ben ook aangenomen!!! Deed op 2 november selectie in groep C1 in Maastricht.
Nog meer blije mensen?

XXX.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 14:35
Dymphy
Avatar van Dymphy
Dymphy is offline
ik had ook 2 november selectie! Ik sta op de reservelijst op nummer C2. Ik schat mijn kans om aankomend jaar te beginnen dus wel hoog in, ik wil iniedergeval wel zeker zijn van een plaats om de campus. Iniedergeval ben ik er wel blij mee, beter als helemaal afgewezen en een nr 2. plaats is erg voordelig dus! We'll see.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:32
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Hé leuk! Dan heb ik je vast wel ergens gezien, maar echt veel weet ik niet meer van die dag! Kwas echt wel zenuwachtig.
Aan je plaats te zien kom je er vast wel op. Volgens mij gaat het vanaf A en dan per niveau. (Las zoiets op het andere Hotelschoolforum?!)
Maar wanneer hoor je dat dan? Pas na de examens?
XXX.

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 17:52.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 14:54
Dymphy
Avatar van Dymphy
Dymphy is offline
ja je hebt groepen A & B voor vwo kanidaten,
en C & D voor havo kanidaten, dus er hoeven maar 2 havo mensen zich af te melden of niet te slagen en ik wordt aangenomen. Ik kan het tot juni geloof ik horen, maar ik ga na de vakantie even bellen wanneer ik het precies kan horen, want ik vind juni zo laat=P.
Ik denk dus dat ik het voor de examens wel weet!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 14:51
Eevjj
Eevjj is offline
Citaat:
ja je hebt groepen A & B voor vwo kanidaten,
en C & D voor havo kanidaten, dus er hoeven maar 2 havo mensen zich af te melden of niet te slagen en ik wordt aangenomen. Ik kan het tot juni geloof ik horen, maar ik ga na de vakantie even bellen wanneer ik het precies kan horen, want ik vind juni zo laat=P.
Ik denk dus dat ik het voor de examens wel weet!
Ik sta ook op de reservelijst !
Ik ben nummer A9
Nu zijn er voor vwo 2 groepen A & B
Als er 1 iemand zich afmeld wordt A1 gebeld, maar gaan ze dan bij nummer 2
A2 bellen, of B1 ?
Want anders heb ik minder kans..
Ik ga denk ik ook nog naar Den Haag en Breda om te proberen
Alles was goed bij mij
Behalve mijn persoonlijkheidstest, die had ik heel voorzichtig ingevuld
Te voorzichtig en bescheiden bleek wel.. Baal ik echt van
maarja, wie weet kom ik er toch nog door
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 13:15
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
ik heb op mijn aanmeldingsformulier een b staan..maakt het wat uit of je in a of b zit? iemand nog nuttige tips? alvast bedankt
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 08:36
Anne.
Avatar van Anne.
Anne. is offline
Citaat:
ik heb op mijn aanmeldingsformulier een b staan..maakt het wat uit of je in a of b zit? iemand nog nuttige tips? alvast bedankt
Hé!
Dat betekent volgens mij alleen de tijd waarop je aanwezig moet zijn. Ik om 12:30 en ik zat in groep C. Of moet jij dat ook? om 12:30? want dan klopt dit niet haha!
Het heeft in elk geval niets met de wachtlijst te maken, want dan krijg je weer een nieuwe letter+cijfer! Dat gaat volgens mij op volgorde van je scores.
Succes @ je selectiedag!
Zijn er trouwens nog meer mensen die al zijn aangenomen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 09:22
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
Citaat:
Hé!
Dat betekent volgens mij alleen de tijd waarop je aanwezig moet zijn. Ik om 12:30 en ik zat in groep C. Of moet jij dat ook? om 12:30? want dan klopt dit niet haha!
Het heeft in elk geval niets met de wachtlijst te maken, want dan krijg je weer een nieuwe letter+cijfer! Dat gaat volgens mij op volgorde van je scores.
Succes @ je selectiedag!
Zijn er trouwens nog meer mensen die al zijn aangenomen?
ik moet 11.30 melden en 11.40 beginnen..dus je zult wel gelijk hebben;0
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 12:45
Eevjj
Eevjj is offline
Aah vrijdag 18 januari heb ik selectiedag in Breda
Ik ben echt zenuwachtig, die is namelijk in het engels
Maarja, het moet gewoon lukken !
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 01:26
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
vandaag selectie gehad..ben benieuwd..
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Which education?
maarkuss1
18 22-09-2011 11:05
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool 2
MB
500 27-05-2007 18:45
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Studeren Hotelschool vraagje
Lyne
5 21-02-2006 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.