Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2010, 20:32
purikura
purikura is offline
Citaat:
Oh nee, dit gaat alleen over universiteiten in Nederland, ik zat idd nog te twijfelen of je nou in Nederland of in het buitenland bedoelde. Sorry.
o okey, ik bedoelde eigenlijk universiteiten in het buitenland ^^",, no problem =]
Advertentie
Oud 04-05-2010, 21:15
WAT
WAT is offline
Ik heb voor Engeland wel zo'n 21+ toets gedaan..... ik had nl alleen havo
Oud 07-05-2010, 10:12
Boxplosive
Boxplosive is offline
hoi,

een vraagje: als je de opleidingen CE of FSM doet, moet je dan perse in het buitenland stage lopen?
En waar mag je allemaal stage lopen buiten NL?

xxx
Oud 12-06-2010, 13:43
EDO01
EDO01 is offline
Mocht je graag in de UK gaan studeren dan adviseer ik jou eens op de volgende website te kijken:

www.go4master.nl

Deze website is opgezet door twee studenten die zojuist hun studie in Engeland hebben afgerond. Aangezien zij een enorm leerzame en mooie tijd hebben gehad die zij iedereen aanraden, hebben ze besloten studenten te gaan helpen door het regeldoolhof wat betreft het studeren in Engeland. (geheel gratis).
Oud 14-06-2010, 10:22
cmmark
cmmark is offline
Die programma's van 6 tot 12 maanden is vaak als je gewoon in Nederland studeert met de mogelijkheid om even naar het buitenland te gaan.

Wil je echt een volledige opleiding gaan doen in het buitenland, dan moet je echt op de websites van de betreffende scholen gaan kijken.

Wenen is een erg leuke stad om te studeren!
Oud 29-10-2010, 21:10
Kaaaaarlyn.
Kaaaaarlyn. is offline
Citaat:
Ik heb voor Engeland wel zo'n 21+ toets gedaan..... ik had nl alleen havo
Ik ben zelf 20, en word 21 in juni. Als het me lukt naar Schotland te gaan, kan ik dan niet nu al zo'n toets doen? Ik bedoel, ik ben praktisch gezien dan 21...
Geld die toets dan ook in Schotland btw?

Sorry voor de extreem late reactie! Ik was uiteindelijk een HBO studie begonnen, maar ben onlangs weer gestopt. Nu wil ik toch proberen om naar Schotland te gaan, aangezien ik me nog tot januari in kan schrijven (wat ik net heb gelezen hierboven ergens?).
Oud 15-11-2010, 17:31
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ik studeer nu een paar maanden in schotland, en er zijn hier idd aardig wat mensen uit europa die hier zijn komen studeren omdat je geen collegegeld heeft te betalen. op de website van de university of dundee staan de toelatingseisen (http://www.dundee.ac.uk/admissions/i...etherlands.htm) maar niets over havo of vwo.. ik zou de universiteit mailen waar je heen wilt, dat is 't snelste denk ik.. succes!
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Oud 17-11-2010, 15:59
Mutual49
Mutual49 is offline
Heb je wel eens gedacht aan een studie in Amerika? Er zijn legio mogelijkheden om een volledige bachelor of master in Amerika te volgen, ook zijn hier beurzen voor beschikbaar. Neem eens een kijkje op www.studereninamerika.nl of www.fulbright.nl. Je kunt ook een afspraak maken met onze studieadviseur voor een individueel adviesgesprek: http://www.fulbright.nl/?menutree=6|53

Dit bericht is geplaatst door een medewerker van het Fulbright Center
Oud 17-11-2010, 21:53
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
ik studeer nu een paar maanden in schotland, en er zijn hier idd aardig wat mensen uit europa die hier zijn komen studeren omdat je geen collegegeld heeft te betalen. op de website van de university of dundee staan de toelatingseisen (http://www.dundee.ac.uk/admissions/i...etherlands.htm) maar niets over havo of vwo.. ik zou de universiteit mailen waar je heen wilt, dat is 't snelste denk ik.. succes!
Van de site:
"Medicine - Pre-med - overall pass with average at grade 10" Denk niet dat ze veel Nederlanders krijgen die aan die eisen voldoen .

Maar verder heb je gelijk; ik zit nu in het laatste jaar van mijn studie in Schotland, en het is hier vol met Europeanen die hier komen ipv naar Engeland omdat het goedkoper is.

Heb trouwens nog nooit van een 21+ test hier gehoord, maar dat wil niet zeggen dat het niet bestaat natuurlijk.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 31-07-2011, 11:35
BVOtje
BVOtje is offline
Ja je kan een studie in het buitenland volgen en kan het ook zeker aanraden. Kijk eens op link verwijderd

Laatst gewijzigd op 31-07-2011 om 12:42.
Oud 31-07-2011, 12:36
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Onnodige up. TS heeft vast al gevonden wat hij/zij wilde. Als er andere mensen zijn die interesse hebben in zo'n topic, dan raad ik ze van harte aan om zelf een topic te openen.

Dit topic krijgt een slotje.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten verbeterde versie van het column : studeren in het buitenland
W.A.L.L.I.E
0 04-11-2012 13:32
Studeren Hulp met Studeren in het buitenland
xmly__
2 15-05-2012 10:30
Studeren Studeren in het buitenland
Schipper
1 07-12-2011 04:06
Studeren studeren in het buitenland (Hongarije)
Robin_B
5 31-07-2009 15:36
Studeren Studeren in het buitenland
Henkidu
45 06-11-2004 13:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.