Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van homo's lesbi's of bi's?
Hartstikke Normaal 164 77.73%
Niks tegen ze, maar wil ze ook niet kennen 22 10.43%
't is gewoon een ziekte! 25 11.85%
Aantal stemmers: 211. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 17:30
-MBI-
-MBI- is offline
Hee mensen ff een stomme vraag maar gewoon niewsgierig,
vul daarom aub deze poll ff in
wat vinden jullie van homos(lesbies)/bis?


ik heb voor de 1ste gestemd
Oud 25-06-2008, 17:33
Verwijderd
Euh?
Oud 25-06-2008, 17:37
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Euh?
zoals ik zei nieuwsgierig ik had t er met iemand over dat de ''emancipatie'' ofzo verminderd is de laatste tijd, en dus wou ik ff n poll doen
Oud 25-06-2008, 17:39
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Er zit nogal een groot gat tussen keuze 1 en keuze 2.
Ontwijken doe ik "ze" niet, maar ze hebben ongetwijfeld een paar foutjes in de hersenen...
Oud 25-06-2008, 17:51
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Er zit nogal een groot gat tussen keuze 1 en keuze 2.
Ontwijken doe ik "ze" niet, maar ze hebben ongetwijfeld een paar foutjes in de hersenen...
ok en zon reactie zogt ik dus

wat vind jy dan het verschil?

deze heb je waarsgynlyk al eerder gehad maar, wat is het verschil tussen de liefde tussen vrouw-vrouw man-man of man-vrouw? de liefde is precies hetzelfde.,
en stel je eens voor dat jy homo/lesbie was, en je kon niet uitkomen omdat iedereen het niet accepteerde, denk aan afganistan ofzo

dan zou je dus gewoon niet je liefde kunnen uiten, en dat is een van de belangrijkste dingen in het leven?

hoe zou jij je dan voelen? wat zit er dan fout?
Oud 25-06-2008, 18:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
eeeeeeeeeeeeeew

*kuchzoekfunctiekuch*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-06-2008, 18:46
Verwijderd
puur evolutionair gezien is homofilie een afwijking. Het doel van een organisme is voorplanten en dat zo sterk mogelijke nakomelingen op deze aardkloot neerzetten. Een homofiel persoon heeft deze drang niet en is op die manier dus afwijkend.

Verder heb ik persoonlijk helemaal niks tegen homo's / lesbiennes, oftewel optie 1. Maar er zit bij homo's / lesbiennes wel degelijk een afwijking ja. evolutietechnisch is het namelijk compleet zinloos en het zorgt ervoor dat het beoogde doel niet behaald kan worden. namelijk: voortplanting


p.s. het is jij.. niet jy.. dat leest vervelend. waarsCHijnlijk. AfgHanistan
Oud 25-06-2008, 19:15
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
ok en zon reactie zogt ik dus
Zo'n emoticon hoeft ook weer niet gelijk...
Ik dacht gewoon precies hetzelfde als Inflammae.
Oud 25-06-2008, 19:50
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Zo'n emoticon hoeft ook weer niet gelijk...
Ik dacht gewoon precies hetzelfde als Inflammae.
ok nee srry maar ik kan t niet helpen maar nieuwschierig zijn naar hoe zoeiemand denkt sorry als ik iemand beledigde, dat was natuurlijk niet de bedoeling

en evolutionair gezien, ok dat begrijp ik, maar weetje hoe ik het dan zie?
sommige religieuse mensen zeggen dat het volgens god fout is,
dus van een religieus perspectief, als het fout is, waarom heeft god homo's dan gemaakt?
Ik denk namelijk dat ze gemaakt zijn zodat het net zoals in china, niet uit de hand loopt
natuurlijke geboortebeperking

daarom denk ik dat homoseksualiteit 100% natuurlijk is, het is zijn manier om niet overbevolking te krijgen.

Kijk eens een miljoen jaar terug, toen bestond de mens ongeveer, net, kijk dan naar dat 3 op de 10 mensen homo is, hoeveel mensen zouden er bestaan als er geen homo's bestonden

nu zijn er zo'n 6.8 miljard mensen op de wereld, als homo's niet bestonden zouden dat er 1000000 miljard ofzo zijn?, dat was een probleempje geweest

maar thnx voor jullie (positieve) input
Oud 25-06-2008, 20:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ach en behalve homo's zijn AIDS en kanker ook heel functioneel om de wereldbevoling wat uit te dunnen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-06-2008, 20:20
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Ach en behalve homo's zijn AIDS en kanker ook heel functioneel om de wereldbevoling wat uit te dunnen
mis maar dat zijn geen levenstijlen
omdat jy kanker hebt betekend niet dat je op andere soort mensen valt en ook niet dat je gediscrimineerd moet worden omdat je kanker hebt
Oud 25-06-2008, 20:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Geen levensstijl, maar toch werkt het best goed. Net als de pest in de middeleeuwen, grote opruiming door moeder natuur
homo-zijn beperkt de geboortes, de rest zorgt gewoon dat het huidige bestand mensen wat ingekleind wordt.

oh ja en:
Citaat:
p.s. het is jij.. niet jy.. dat leest vervelend
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-06-2008, 20:35
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Geen levensstijl, maar toch werkt het best goed. Net als de pest in de middeleeuwen, grote opruiming door moeder natuur
homo-zijn beperkt de geboortes, de rest zorgt gewoon dat het huidige bestand mensen wat ingekleind wordt.

oh ja en:
ok nou ieder zijn mening het is voor een school onderzoekje dus kan natuurlijk niet allemaal postief zijn
Oud 25-06-2008, 20:42
Verwijderd
Schrijf je posts eerst in Word, dan kan je de spelfouten eruit halen zeg. Want al die foutjes en jy/jij leest echt klote.

En verder, wanneer iets naar hij/zij/het verwijst, komt er in de t.t. een T achter en geen D. Het is ook niet het loopd, weetje.

Verder, ze had het er geloof ik niet over of kanker/AIDS een leefstijl is, maar over het feit dat dat ook zorgt dat de overbevolking op aarde niet nog extremer is/zou worden. In tegenstelling tot homofilie zorgt AIDS/Kanker en wat voor ziektes dan ook dat het aantal mensen ter wereld niet te groot wordt. En als "God" volgens jou homofilie uitgevonden heeft, waarom maakt hij dan niet een groter percentage van de mensen homoseksueel ipv ze dood te laten gaan op wat voor andere pijnlijke manier? Homoseksueel zijn lijkt me een stuk prettiger dan dood gaan aan een gezwel in m'n buik, enkel en alleen omdat "God" dat zou willen.
Verder ben ik het er dus mee eens dat homofilie een fout is in de hersenen, ivm voortplanting, waar de hele mensheid, en welke diersoort dan ook, eigenlijk op gebaseerd is. Wil niet zeggen dat ik er "tegen" ben en/of homoseksuele mensen ontloop of raar vind.
Oud 25-06-2008, 20:45
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Schrijf je posts eerst in Word, dan kan je de spelfouten eruit halen zeg. Want al die foutjes en jy/jij leest echt klote.

En verder, wanneer iets naar hij/zij/het verwijst, komt er in de t.t. een T achter en geen D. Het is ook niet het loopd, weetje.

Verder, ze had het er geloof ik niet over of kanker/AIDS een leefstijl is, maar over het feit dat dat ook zorgt dat er geen overbevolking is. In tegenstelling tot homofilie zorgt AIDS/Kanker en wat voor ziektes dan ook dat het aantal mensen ter wereld niet te groot wordt. En als "God" volgens jou homofilie uitgevonden heeft, waarom maakt hij dan niet een groter percentage van de mensen homoseksueel ipv ze dood te laten gaan op wat voor andere pijnlijke manier? Homoseksueel zijn lijkt me een stuk prettiger dan dood gaan aan een gezwel in m'n buik, enkel en alleen omdat "God" dat zou willen.
Verder ben ik het er dus mee eens dat homofilie een fout is in de hersenen, ivm voortplanting, waar de hele mensheid, en welke diersoort dan ook, eigenlijk op gebaseerd is. Wil niet zeggen dat ik er "tegen" ben en/of homoseksuele mensen ontloop of raar vind.
ok nou nu verdraai je mijn woorden. Ik probeerde te zeggen dat als je homoseksualiteit met een ziekte vergelijkt, dat het niet een totaal andere leefstijl oplevert
Oud 25-06-2008, 20:48
Verwijderd
Tuurlijk levert het wel een andere levensstijl op als je homoseksualiteit met een ziekte vergelijkt. Mensen die ziek zijn, en dan met name de mensen die aan kanker/AIDS lijden en dus de kans hebben dood te gaan, bekijken de wereld vanuit een heel ander perspectief. Als ik homoseksueel zou zijn zou ik me waarschijnlijk niet anders voelen dan nu. Wanneer ik ziek zou zijn, dan zou ik de wereld wel zeker vanuit een ander perspectief zien.
Oud 25-06-2008, 20:51
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Tuurlijk levert het wel een andere levensstijl op als je homoseksualiteit met een ziekte vergelijkt. Mensen die ziek zijn, en dus misschien dood gaan, bekijken de wereld vanuit een heel ander perspectief. Als ik homoseksueel zou zijn zou ik me waarschijnlijk niet anders voelen dan nu. Wanneer ik ziek zou zijn, dan zou ik de wereld wel zeker vanuit een ander perspectief zien.
daar heb je helemaal gelijk in, maar ik bedoel meer van, als je homo bent kun je gewoon door sommige mensen enorm gekwetst worden omdat je geen normale relatie mag in hun ogen toch?
een ziekte is natuurlyk 100x erger, maar daar ging het origineel niet over.
dus laten we maar gewoon verder gaan en het ''ziekte'' gedeelte achter ons laten
Oud 25-06-2008, 20:56
Verwijderd
Sorry, ik moet even doorzeiken. Ik bedoel meer van: als je bijv. AIDS/kanker hebt, kun je door andere mensen ook enorm gekwetst worden, aangezien sommige mensen nogsteeds denken dat je AIDS kunt krijgen door een AIDS-patient(e) de hand te schudden, waardoor zij vaak hun sociale leven verliezen. Verder wordt er enorm veel gescholden met "krijg kanker" en "kanker..." en ik snap dat dat misschien ook wat kwetsend is voor de mensen met kanker. Verder, als je chemotherapie hebt en je haar valt uit, zul je een pruik moeten dragen of kaal door het leven gaan. Dan ben je "anders" en dan gaan veel mensen daar ook weer op lopen zieken. Mensen zijn nou eenmaal zou "geprogrammeerd" alles wat niet het zelfde is als "de grote groep", wordt afgekraakt, enkel omdat ze "anders" zijn. Of je nou dood gaat aan een ziekte, of op je eigen geslacht valt. En nu houd ik erover op
Oud 25-06-2008, 21:07
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Sorry, ik moet even doorzeiken. Ik bedoel meer van: als je bijv. AIDS/kanker hebt, kun je door andere mensen ook enorm gekwetst worden, aangezien sommige mensen nogsteeds denken dat je AIDS kunt krijgen door een AIDS-patient(e) de hand te schudden, waardoor zij vaak hun sociale leven verliezen. Verder wordt er enorm veel gescholden met "krijg kanker" en "kanker..." en ik snap dat dat misschien ook wat kwetsend is voor de mensen met kanker. Verder, als je chemotherapie hebt en je haar valt uit, zul je een pruik moeten dragen of kaal door het leven gaan. Dan ben je "anders" en dan gaan veel mensen daar ook weer op lopen zieken. Mensen zijn nou eenmaal zou "geprogrammeerd" alles wat niet het zelfde is als "de grote groep", wordt afgekraakt, enkel omdat ze "anders" zijn. Of je nou dood gaat aan een ziekte, of op je eigen geslacht valt. En nu houd ik erover op
jaa daar moet ik je 100% gelijk in geven

haha ja is goed ik ook
Oud 26-06-2008, 09:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
puur evolutionair gezien is homofilie een afwijking. Het doel van een organisme is voorplanten en dat zo sterk mogelijke nakomelingen op deze aardkloot neerzetten.
Jij moet duidelijk nog eens wat bijlessen in de evolutie nemen.

Organismen hebben geen doel, dat is nu net waar het allemaal om gaat bij evolutie in tegenstelling tot creationisme. Daarom is homoseksualiteit geen afwijking of 'foutje', maar gewoon een eigenschap, die voortplanting inderdaad minder waarschijnlijk maakt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-06-2008, 10:02
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik mis de optie 'Geil'
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 26-06-2008, 10:04
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Er zijn ook bepaalde apenstammen die elkaar in de reet neuken als er overpopulatie dreigt. Misschien is homofilie wel een uitwas van onze afstamming, er heerst immers overpopulatie in sommige gebieden. Daarom is Amsterdam ook dé homostad.

Ontopic: ze moeten het allemaal zelf weten, zolang ik er niet naar hoef te kijken. Keep it between the walls.
Oud 26-06-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook bepaalde apenstammen die elkaar in de reet neuken als er overpopulatie dreigt. Misschien is homofilie wel een uitwas van onze afstamming, er heerst immers overpopulatie in sommige gebieden. Daarom is Amsterdam ook dé homostad.

Ontopic: ze moeten het allemaal zelf weten, zolang ik er niet naar hoef te kijken. Keep it between the walls.
Ja en lelijke mensen moeten eigenlijk ook maar binnen blijven, want die hoef ik ook niet te zien
Oud 26-06-2008, 10:32
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ja en lelijke mensen moeten eigenlijk ook maar binnen blijven, want die hoef ik ook niet te zien
qft
Oud 26-06-2008, 13:40
-MBI-
-MBI- is offline
haha ja en nu zie je dus meningsverschillen

Uice: thnx voor je post daar heb je idd helemaal gelyk in, het maakt niet uit wat je bent hoe je bent

en over die keep it between te walls opmerking van mobius, if 2 gay guys wanna show their affection in public, and you don't wanna see it, look the other way and keep your comments between the walls

anyhow de poll ziet er aardig netjes uit vraag me af wat er zou gebeuren als dit op een amerikaans forum stond, was dan na 1sec geband denk?
Oud 26-06-2008, 14:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
en over die keep it between te walls opmerking van mobius, if 2 gay guys wanna show their affection in public, and you don't wanna see it, look the other way and keep your comments between the walls
Nee. Ik vind het net zo smerig, zoniet nog smeriger dan wanneer hetero's dat doen. Openbaar klef gedrag is een nono.
Oud 26-06-2008, 14:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee. Ik vind het net zo smerig, zoniet nog smeriger dan wanneer hetero's dat doen. Openbaar klef gedrag is een nono.
En ik hou niet van achterlijke homofobe nazipraat, maar zeg ik daarom dat jij een spreekverbod moet krijgen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-06-2008, 14:33
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Nee. Ik vind het net zo smerig, zoniet nog smeriger dan wanneer hetero's dat doen. Openbaar klef gedrag is een nono.
misschien, maar neuken idd dan heb je gelijk, maar zoenen dat mag, niemand die daar wat tegen kan/mag doen

maar verder dan dat zou idd beetje raar zijn

en als je ook niet tegen twee zoenende mensen kan, enige optie is om de andere kant op te kijken
Oud 26-06-2008, 21:01
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
En ik hou niet van achterlijke homofobe nazipraat, maar zeg ik daarom dat jij een spreekverbod moet krijgen?
Je moet jezelf niet gaan verlagen met popitalk en gewoon eens begrijpend lezen wat ik gezegd heb. Ik heb gezegd niets tegen homo's te hebben, maar er niet van houd als ze in het openbaar met elkaar vozen, en dat dat ook voor hetero's geldt. Als dat achterlijke homofobe nazipraat is moet je jezelf eens laten nakijken.
Oud 26-06-2008, 21:24
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee. Ik vind het net zo smerig, zoniet nog smeriger dan wanneer hetero's dat doen. Openbaar klef gedrag is een nono.
Mwo, zolang de discriminatie van homo's nog zulke enorme vormen heeft als het nu heeft is er met een beetje compensatiegedrag niks mis. Afgelopen week was heel Barneveld in oproer omdat er een travestiet binnen de dorpsgrenzen was.

Eerst alle SGP'ers en CU'ers in therapie, de ziekte van het religieus fundamentalisme uitroeien, daarna praten we wel verder over aanpassing van de paar homoseksuelen die zichzelf overdreven publiekelijk uiten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 26-06-2008, 22:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nee. Ik vind het net zo smerig, zoniet nog smeriger dan wanneer hetero's dat doen. Openbaar klef gedrag is een nono.
Citaat:
Je moet jezelf niet gaan verlagen met popitalk en gewoon eens begrijpend lezen wat ik gezegd heb. Ik heb gezegd niets tegen homo's te hebben, maar er niet van houd als ze in het openbaar met elkaar vozen, en dat dat ook voor hetero's geldt. Als dat achterlijke homofobe nazipraat is moet je jezelf eens laten nakijken.
je beweert zelf dat je dat erger vind in de eerste quote
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-06-2008, 23:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Bovendien is je advies/opdracht aan homo's hun seksuele geaardheid niet op expliciete wijze in het openbaar te uiten gewoon meer iets voor een dictatuur dan voor een vrije samenleving.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-06-2008, 07:39
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Mwo, zolang de discriminatie van homo's nog zulke enorme vormen heeft als het nu heeft is er met een beetje compensatiegedrag niks mis. Afgelopen week was heel Barneveld in oproer omdat er een travestiet binnen de dorpsgrenzen was.

Eerst alle SGP'ers en CU'ers in therapie, de ziekte van het religieus fundamentalisme uitroeien, daarna praten we wel verder over aanpassing van de paar homoseksuelen die zichzelf overdreven publiekelijk uiten.
Religieuze of politieke overtuiging/watdanook heeft hier niets mee te maken, ik vind het er gewoon niet uitzien als stelletjes zich in het openbaar aflebberen, en velen met mij. Dat wat je zegt over compensatie slaat trouwens nergens op.

Citaat:
je beweert zelf dat je dat erger vind in de eerste quote
Je hebt gelijk. Mijn excuses.

Citaat:
Bovendien is je advies/opdracht aan homo's hun seksuele geaardheid niet op expliciete wijze in het openbaar te uiten gewoon meer iets voor een dictatuur dan voor een vrije samenleving.
Goed, neem ik vanmiddag in het Vondelpark een gehandicapte lesbische negerin keihard van achteren, met veel lawaai. Moet kunnen toch? Anders is het hier toch maar een dictatuur.
Oud 27-06-2008, 08:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Goed, neem ik vanmiddag in het Vondelpark een gehandicapte lesbische negerin keihard van achteren, met veel lawaai. Moet kunnen toch? Anders is het hier toch maar een dictatuur.
Iemand in de kont neuken is natuurlijk iets anders dan iemand zoenen, mallerd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-06-2008, 10:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat wat je zegt over compensatie slaat trouwens nergens op.
Zelf doe je daar ook aan met je geneuzel over 'rasbewust' zijn, omdat je vind dat jouw overtuigingen onterecht in de hoek gedrukt worden, dus...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-06-2008, 13:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
puur evolutionair gezien is homofilie een afwijking. Het doel van een organisme is voorplanten en dat zo sterk mogelijke nakomelingen op deze aardkloot neerzetten. Een homofiel persoon heeft deze drang niet en is op die manier dus afwijkend.
Dat klopt niet, een organisme is een omhulsel voor genen en die 'willen' zich verspreiden. Familieleden hebben nagenoeg dezelfde genen, tel uit je winst.

NB: Optie 2, ik vind ze viehies.
Citaat:
Ja en lelijke mensen moeten eigenlijk ook maar binnen blijven, want die hoef ik ook niet te zien
Couldn't agree more
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 27-06-2008, 13:05
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb er geen problemen mee hoor, heb voor de eerste gestemd. Ik vind het wel leuk om de échte over the top nichten te ontmoeten, das gewoon grappig En homo's die niet zo over the top zijn zijn gewoon vaak aardige mensen.
Een vriend van vroeger is ook homo en samen mannen kijken is cool
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 28-06-2008, 08:35
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Zelf doe je daar ook aan met je geneuzel over 'rasbewust' zijn, omdat je vind dat jouw overtuigingen onterecht in de hoek gedrukt worden, dus...
- Dit hoort niet in dit topic.
- Kinderachtig om er een "jij begon" spelletje van te maken.

Je weet hoe ik erover denk, punt.
Oud 28-06-2008, 10:28
terilekst87
Avatar van terilekst87
terilekst87 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ja en lelijke mensen moeten eigenlijk ook maar binnen blijven, want die hoef ik ook niet te zien
En mensen die zichzelf mooi vinden moeten gewoon ernstig verminkt worden, zodat ze niet meer van deze domme zinnen uitkramen.
__________________
** Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan **
** Neem het leven niet te serieus, je komt er toch niet levend uit **
Oud 28-06-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
En mensen die zichzelf mooi vinden moeten gewoon ernstig verminkt worden, zodat ze niet meer van deze domme zinnen uitkramen.
Heb je meestal zo'n moeite met sarcasme of is het enkel bij onderwerpen die bij jou gevoelig liggen?
Oud 28-06-2008, 13:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Heb je meestal zo'n moeite met sarcasme of is het enkel bij onderwerpen die bij jou gevoelig liggen?
Ik dacht dat je het meende, wat jammer.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 28-06-2008, 21:15
Verwijderd
Ik vind dat dit topic echt domheid uitstraalt. En sommige posts in dit topic ook.

Natuurlijk zou homofilie of heterofilie geen flikker (no pun intended....nouja of toch wel) moeten uitmaken. Dat vooropgesteld.
Welnu, als we ervan uitgaan dat de natuur gericht is op voortplanting danwel behoud van de soort, kan homofilie inderdaad als een soort afwijking worden gezien. Wat natuurlijk geen ramp is, en wat niks zegt over de waardigheid van homofiele mensen.
Anderzijds zou je kunnen zeggen dat homofilie doelbewust door Moeder Natuur is 'bedacht' en dat het dient om een bepaalde soort in balans te houden wat betreft aantallen, en in dat geval is het weer geen afwijking.

Hoe dan ook, de TS mag inderdaad wat aan zijn of haar spelling doen, openbare klefheid is inderdaad irritant en eigenlijk zou seksuele geaardheid geen discussiepunt moeten zijn omdat er simpelweg niks over te discussiëren valt.
Oud 28-06-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je het meende, wat jammer.
Kan me niet voorstellen dat mensen dat echt menen - iedereen kijkt toch graag naar lelijk(er)e mensen, dan lijk je zelf altijd leuk in vergelijking. Wat moet je anders doen op terrasjes dan iedereen bekritiseren?
Oud 29-06-2008, 00:15
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Op terrasjes kijk ik naar de mooie mensen
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 29-06-2008, 00:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
- Dit hoort niet in dit topic.
- Kinderachtig om er een "jij begon" spelletje van te maken.

Je weet hoe ik erover denk, punt.
Ontwijk alles dat je wilt, het punt dat je mensen veroordeeld die precies hetzelfde doen als jijzelf is er toch al. Een grotere steen door je motivatie heen mikken kan niet.


Maar goed, de eerste homohater die niet met gemak op hypocrisie of schofterigheid in de hoek te zetten was moet ik nog tegenkomen. Wat ook aardig wat zegt over hun standpunt lijkt me.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-06-2008, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Heb je meestal zo'n moeite met sarcasme of is het enkel bij onderwerpen die bij jou gevoelig liggen?
miss moet je even de definitie erbij vermelden en alles
Oud 29-06-2008, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Op terrasjes kijk ik naar de mooie mensen
Ja die ook, natuurlijk. Maar ik ben vast niet de enige onzekere die graag ziet dat het nog erger kan /offtopic
Oud 29-06-2008, 11:03
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ontwijk alles dat je wilt, het punt dat je mensen veroordeeld die precies hetzelfde doen als jijzelf is er toch al. Een grotere steen door je motivatie heen mikken kan niet.

Maar goed, de eerste homohater die niet met gemak op hypocrisie of schofterigheid in de hoek te zetten was moet ik nog tegenkomen. Wat ook aardig wat zegt over hun standpunt lijkt me.
Je hebt teveel vrije tijd en daarom zoek je discussies die er niet zijn. Ik ben namelijk geen homohater, ik heb zelfs twee vrienden die homo zijn. Ik vind het gewoon ongepast als een stelletje elkaar in het openbaar aflebbert, en bij homo's vind ik dat gewoon nog nét iets viezer. Wat niet wil zeggen dat ik homo's haat, minder rechten wil geven of wat dan ook. En hou ook op met je gezwets dat ik mensen zou veroordelen.
Oud 29-06-2008, 11:30
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat mensen dat echt menen - iedereen kijkt toch graag naar lelijk(er)e mensen, dan lijk je zelf altijd leuk in vergelijking. Wat moet je anders doen op terrasjes dan iedereen bekritiseren?
Uiteraard, maar tussen lelijker dan ik en lelijk zit een groot gebied En de mensen die vlekken op mijn netvlies veroorzaken mogen toch echt wel binnen blijven.

OT: Homoseksualiteit is sowieso een afwijking aangezien heteroseksualiteit de norm is, dit houdt verder geen waardeoordeel in.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-06-2008, 11:33
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
En ik hou niet van achterlijke homofobe nazipraat,
"Alle homos moeten een nekschot krijgen" Dat is homofobe nazipraat, of het achterlijk is lijkt me een andere discussie.
__________________
Welcome to your mom's house!
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De functie van mutaties
Inanis
21 19-11-2008 01:41
Seksualiteit Homo, Bi ???
GiovsGio
331 04-05-2007 18:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bibliotheek leent behalve boeken ook homo's, zigeuners en islamieten uit.
Hydrogen
95 14-09-2005 19:22
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wat vinden jullie van Homoseksualiteit in het algemeen?
February
8 28-10-2004 18:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Seksualiteit Houding tegenover homo's
JurG
54 14-02-2002 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.