Oud 23-05-2016, 20:28
delphine 14
Avatar van delphine 14
delphine 14 is offline
hoi!! ik ben delphine en ik ben 14 jaar,ik ben gothic net als me moeder.we gaan vaak naar concerten me moeder,ik en me beste vriendin rachel die al 15 is.rachel ken ik al heeeel me leve en we zijn altijd saamen k ben een meisje dat net as me beste vriendin valt op jonges die ouder zijn dan onz,jonges die gewoon borsthaar hebbe en hunn schaamhaar nooit schere... kweet dat dat niet in de mode is,maar toch ken ik veel meisjes die hun
schaamhaar gewoon laten groeien.Me vriendjuh vind het echt supertof da k een bos daar beneden hep groeien. ik ben het zoooo zat da iedereen loopt te vragen waarom k me
nergens scheer! het is mjn leven en mijn lichaam.k kan me niet voorstellen da k ooit met een
kale poes rondloop,me vriendin rachel had een keer un vriendje en die EISTE,dat ze zich
moest gaan schere anders maakte hij t uit!! belachelijk weet je,ze kwam gelijk bij me uithuilen en vragen watze moest doenumpen die gast,er zijn zat jongens die wel van meisjes met een bos haar houden,en dat weet k uit ervaring.k ben nog nooit afgeweze door
me haar hihihi!
ik ben blij met deze site en k hoop da k dit soort dinge gewoon kan zegge,want ik denk da de meeste meisjes gewoon nadoen wa ze op tv zien,en wat hun klasgenootjus zeggen.
k denk dat me vriendin rachel en ik in du verkeerde tijd zijn gebore hihihi !!
k wou dat k in de 60es leefde,geen gezeur,geen telefoon en geen inturnet,maar ja,k weet
zeker dat er nog veel meer meisjes zijn die er zoo over denken,laat je horen meiden,of jonges!! vraag: welke meiden zijn ook tegen zinloos computeren,de hele dag bellen en
bijna verplicht lijden onder ontstekingen,ingegroeide haren etc.door het MOETEN scheren?? k zou t leuk vinden als ik en me vriendin niet de enige waren!!
veel succes met de site mensen!! de groetjes van Delphine uit het zuid-westen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2016, 20:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoi Delphine, welkom op het forum!

Goed dat je je niks aantrekt van de meningen van anderen wat betreft je schaamhaar, vooral dragen waar jij je goed bij voelt Zelf vind ik scheren ook niet zo fijn, maar gladde benen en oksels vind ik toch wel een stuk mooier, daarom gebruik ik liever een epileer-apparaat. Weet je dat ook weer over mij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2016, 22:01
delphine 14
Avatar van delphine 14
delphine 14 is offline
hoi elin3!! bedankt voor ju lieve berichtje,je bent de eerste die mij er een stuurt.Ik kan me best voorstellen dat jijj je oksels scheert,je krijgt best veel commentaar als ju alles natuurlijk laat,scheer jij je schaamhaar ook niet? of houd ju t
bij? k vind je quote onwijs! thehuman world is a mess...waar istie eigenlijk van? k ken m niet
k heb er ook een: some people feel the rain , others justget wet...bob marley
lieve groetjes van delphine
Met citaat reageren
Oud 24-05-2016, 07:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind gladde oksels zelf ook een stuk mooier maar dat idee van mooi zal ook wel beïnvloed zijn door de maatschappij

De quote komt uit The Little Mermaid, waar Sebastian Ariel waarschuwt voor de mensenwereld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-05-2016, 08:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Welkom! Wat een uitgebreide voorstelronde! Fijn dat je een leuke en goede band met je moeder hebt.

Je moet zeker gewoon lekker doen wat jij wilt. Veel plezier hier!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Even voorstellen...
chiara_
2 25-04-2011 10:34
Wegwijzen & Voorstellen Even voorstellen!
Denise27
1 27-11-2009 09:05
Wegwijzen & Voorstellen even voorstellen
S0e
1 14-03-2009 16:29
Wegwijzen & Voorstellen Even voorstellen dan maar!
right18
1 19-02-2009 17:18
Levensbeschouwing & Filosofie Ik zal mezelf even voorstellen...
TMLWKY
1 17-06-2002 19:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.