Oud 21-06-2018, 15:38
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Hallo allemaal,

ik heb dringend hulp nodig dus pls zoveel mogelijk mensen reageer op dit topic. ik heb de 2e dag nadat mn menstruatie was afgelopen seks gehad met mijn vriend. ik ben niet aan de pil, maar we hebben wel een condoom gebruikt (extra safe, durex). ik dacht dus dat dr niks kon gebeuren. Nu heerst er bij mij op school een griepvirus en ik dacht dat ik sinds maandag ook was aangestoken. maar nu las k op internet dus alle symptomen van een beginnende zwangerschap en k kom met zoveel overeen. ik heb ineens meer afscheiding, buikpijn, ben erg moe, heb veel stemmingswisselingen en ben heel emotioneel en ik heb niet meer zin in elk eten en als ik teveel eet word k heel snel misselijk. nou is mijn vraag ben ik nu wel gewoon ziek of zwanger????? ik wil hier echt graag antwoord op, want k wil echt niet zwanger zijn en k ben zo bang. dusja pls reageer

xx
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 15:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe lang geleden was je vorige menstruatie? Ben je al over tijd?

Je kunt een zwangerschapstest doen (wel even op de bijsluiter van de test lezen in welk deel van je cyclus dit kan), dan heb je meer duidelijkheid.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 15:43
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Citaat:
Hoe lang geleden was je vorige menstruatie? Ben je al over tijd?

Je kunt een zwangerschapstest doen (wel even op de bijsluiter van de test lezen in welk deel van je cyclus dit kan), dan heb je meer duidelijkheid.
Ik moet over 2 weken ongesteld worden, ik wil idd ff n test gaan halen. Maar wat denk jij, ben ik zwanger of niet?
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 15:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik moet over 2 weken ongesteld worden, ik wil idd ff n test gaan halen. Maar wat denk jij, ben ik zwanger of niet?
Als je het condoom gewoon goed gebruikt hebt is die kans niet zo heel groot. Relax, misschien had je wel gewoon last van een griepje. Op dit moment kan je niet zo veel doen en is het voor ons ook niet te zeggen of je zwanger bent. Zulke lichamelijke klachten kunnen verschillende oorzaken hebben. Een test doen is inderdaad verstandig, dat geeft duidelijkheid.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 15:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon een test doen. Dat geeft zekerheid.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 15:53
jaap11
jaap11 is offline
Dokter!!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 16:48
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dokter!!!
Gewoon eerst een test doen joh. Van een baby ga je niet dood en van een griepje al helemaal niet. Als je test positief is, wordt het pas tijd om een arts te raadplegen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2018, 22:51
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Gewoon eerst een test doen joh. Van een baby ga je niet dood en van een griepje al helemaal niet. Als je test positief is, wordt het pas tijd om een arts te raadplegen.


griepje is soms gevaarlijker
Met citaat reageren
Oud 22-06-2018, 23:22
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Zwanger door een condoom heen? Hoe zie je dat voor je?

Zwangerschapssymptomen beginnen pas na een paar weken, niet halverwege de cyclus als je nog niet eens overtijd bent.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2018, 23:28
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Zwanger door een condoom heen? Hoe zie je dat voor je?

Zwangerschapssymptomen beginnen pas na een paar weken, niet halverwege de cyclus als je nog niet eens overtijd bent.
De condoom kan gescheurd zijn. Dit wordt niet gezegd dus ja je vraag is terecht vind ik en sorry ik kan het ook niet voor me zien.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2018, 11:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Condooms zijn ook niet 100% veilig maar dat is geen enkel voorbehoedsmiddel.

“Bij zorgvuldig gebruik is het condoom redelijk betrouwbaar. De kans op zwangerschap is 2 tot 5% per jaar.”

https://www.thuisarts.nl/anticoncept...gaan-gebruiken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2018, 19:54
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

ik heb dringend hulp nodig dus pls zoveel mogelijk mensen reageer op dit topic. ik heb de 2e dag nadat mn menstruatie was afgelopen seks gehad met mijn vriend. ik ben niet aan de pil, maar we hebben wel een condoom gebruikt (extra safe, durex). ik dacht dus dat dr niks kon gebeuren. Nu heerst er bij mij op school een griepvirus en ik dacht dat ik sinds maandag ook was aangestoken. maar nu las k op internet dus alle symptomen van een beginnende zwangerschap en k kom met zoveel overeen. ik heb ineens meer afscheiding, buikpijn, ben erg moe, heb veel stemmingswisselingen en ben heel emotioneel en ik heb niet meer zin in elk eten en als ik teveel eet word k heel snel misselijk. nou is mijn vraag ben ik nu wel gewoon ziek of zwanger????? ik wil hier echt graag antwoord op, want k wil echt niet zwanger zijn en k ben zo bang. dusja pls reageer

xx

Gewoon relaxen!!! Je hebt toch een condoom gebruikt, en als die gescheurd zou zijn hadden jullie dat (in de meeste gevallen) echt wel gemerkt.

Komt nog bij dat je twee dagen na je menstruatie gewoonlijk helemaal nog niet vruchtbaar bent, dat is eigenlijk pas ongeveer op je veertiende dag er na.
De kans is dus sowieso al heel klein dat je zwanger zou zijn zelfs al was het condoom gescheurd.

Relax en als je er zo angstig over bent moet je echt overwegen om iets er bij te gebruiken, pil, spiraaltje, nuvaring, heb eens een goed gesprek met je huisarts. Hij heeft trouwens ook zwijgplicht hoor, dus maak gerust een afspraak.
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 09:39
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Het zal allemaal wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:49
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Het zal allemaal wel meevallen.
Denk ik ook.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Komt nog bij dat je twee dagen na je menstruatie gewoonlijk helemaal nog niet vruchtbaar bent, dat is eigenlijk pas ongeveer op je veertiende dag er na.
Deze statement is niet correct.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 11:25
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Deze statement is niet correct.
Jou reactie ook niet. Het is 'dit statement' niet 'deze statement'. Ik antwoord zo omdat je op een andere topic heel fel reageerde.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Jou reactie ook niet. Het is 'dit statement' niet 'deze statement'. Ik antwoord zo omdat je op een andere topic heel fel reageerde.
Technisch gezien is het de statement aangezien het een barbarisme is, net als de topic. En daarnaast is het jouw. Als je een ander corrigeert moet je misschien zelf geen fouten maken. Verder is je opmerking over vruchtbaarheid simpelweg incorrect dus in plaats van de internetheld uithangen is het een beter idee om wat meer aandacht aan je inhoudelijke kennis te besteden.

Fijne zondag verder nog eah!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 12:33
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Technisch gezien is het de statement aangezien het een barbarisme is, net als de topic. En daarnaast is het jouw. Als je een ander corrigeert moet je misschien zelf geen fouten maken. Verder is je opmerking over vruchtbaarheid simpelweg incorrect dus in plaats van de internetheld uithangen is het een beter idee om wat meer aandacht aan je inhoudelijke kennis te besteden.

Fijne zondag verder nog eah!
Oke sorry ja ik zag het nu. Dat van vruchtbaar was btw niet van mij. Ik ben niet boos fijn dat je mij corrigeert zo leer ik ervan.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Jou reactie ook niet. Het is 'dit statement' niet 'deze statement'. Ik antwoord zo omdat je op een andere topic heel fel reageerde.
Pfff hahaha
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Oke sorry ja ik zag het nu. Dat van vruchtbaar was btw niet van mij. Ik ben niet boos fijn dat je mij corrigeert zo leer ik ervan.
beste reactie ever.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 13:23
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
beste reactie ever.
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 23:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zo is ie wel weer leuk geweest jongens, ontopic graag.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Help mij alsjeblieft zwanger?
$Mooiboy$
39 18-04-2012 17:17
Lichaam & Gezondheid Het grote pil-topic #21
Pluis
500 14-05-2011 11:14
Lichaam & Gezondheid Help...zwanger?!
Verwijderd
16 13-06-2009 19:32
Seksualiteit Zwanger???
sweetgirl00
20 12-04-2006 18:05
Lichaam & Gezondheid Zwanger???
sweetgirl00
1 12-04-2006 15:09
Lichaam & Gezondheid oeps pil vergeten! need help soon!
HipHopSter
3 10-01-2003 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.