Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 16:31
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
hoihoi

Vorig jaar zomervakantie heb ik een hele leuke jongen leren kennen
We hebben contact gehouden en gaan dit jaar naar dezelfde camping toe
Ik was egt helemaal verliefd vorige zomervakantie.

Nu is het probleem dat ik een hele lieve vriend heb waar ik veel van hou,
maar ik ben er een beetje bang voor wat ik dese zomervakantie ga doen(zoenen of nie enz)

Ik wil me vriendje absoluut nie kwijt, maar ik weet nie 100% zeker of ik de zomervakantie wel doorkom,

Ik weet dat ik er zelf bij ben enz maar misschien word ik wel weer verliefd op die jongen (wat ik niet hoop)

Hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt en hoe ben je er dan mee omgegaan?
of heb je nog gewoon raad voor me ?
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 16:37
Verwijderd
Als je maar weet wat je doet; je vriend kiest voor jou, die vakantieliefde is waarschijnlijk weer weg na de vakantie.

Natuurlijk is het moeilijk om je gevoel te negeren maar je bent er idd zelf bij. En je kunt niet aankomen met smoesjes als : het gebeurde gewoon, want je hebt het tot op het laatste moment zelf in de hand.

Als je echt van je vriend houdt ben je ook sterk genoeg om nee te zeggen tegen die ander.
Houdt er wel rekening mee dat hij misschien ook allang weer een vriendin heeft ofzo ...

Probeer met die vakantie-jongen gewoon als vriend om te gaan, maar als dat niet lukt en je wordt opeens weer helemaal verliefd en doet iets met die jongen, dan zit het niet goed met jou relatie...
Dan zou ik het uitmaken. Het feit dat je er al aan twijfelt... mjah kweenie.

Heb je het er al met je vriend over gehad? Zou ik wel doen, zodat hij er op voorbereid is zeg maar. Dan issie waarschijnlijk ook niet meer super-pissed als er inderdaad iets gebeurd.

Misschien een tip: neem je vriend mee naar die camping, dan zie je hem elke dag en verminderd je gevoel ook niet (wat vaak gebeurt als je iemand een hele vakantie niet ziet).

Nouja iig, denk aan wat voor jou het belangrijkst is, en aan het feit dat JIJ alles in de hand hebt! Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 16:44
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
ja je hebt wel gelijk
ik mag eigenlijk nie twijfelen denk ik
maar dat komt omdat die vakantie liefde zegt dat ie nog gek van me is en allemaal lieve woordjes zegt
dit is wel lief maar ik merk wel dat het me weinig doet dus ik denk dat dit wel een goed teken is

ik wil me vriendje nie kwijt.

ook heb ik al tegen me vakantieliefde gezegt waar het op staat dus ik hoop dat et gaat lukken.

ik weet ook dat ik er zelf bij ben en kan ook nie zeggen dat het vanzelf gng dat weet ik allemaal maar tog is da moeilijk

en ja ik ben eerlijk tegen me vriendje geweesr en heb hem alles verteld waar ik mee zit

__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 16:45
a_bonneur
a_bonneur is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als je maar weet wat je doet; je vriend kiest voor jou, die vakantieliefde is waarschijnlijk weer weg na de vakantie.

Natuurlijk is het moeilijk om je gevoel te negeren maar je bent er idd zelf bij. En je kunt niet aankomen met smoesjes als : het gebeurde gewoon, want je hebt het tot op het laatste moment zelf in de hand.

Als je echt van je vriend houdt ben je ook sterk genoeg om nee te zeggen tegen die ander.
Houdt er wel rekening mee dat hij misschien ook allang weer een vriendin heeft ofzo ...

Probeer met die vakantie-jongen gewoon als vriend om te gaan, maar als dat niet lukt en je wordt opeens weer helemaal verliefd en doet iets met die jongen, dan zit het niet goed met jou relatie...
Dan zou ik het uitmaken. Het feit dat je er al aan twijfelt... mjah kweenie.

Heb je het er al met je vriend over gehad? Zou ik wel doen, zodat hij er op voorbereid is zeg maar. Dan issie waarschijnlijk ook niet meer super-pissed als er inderdaad iets gebeurd.

Misschien een tip: neem je vriend mee naar die camping, dan zie je hem elke dag en verminderd je gevoel ook niet (wat vaak gebeurt als je iemand een hele vakantie niet ziet).

Nouja iig, denk aan wat voor jou het belangrijkst is, en aan het feit dat JIJ alles in de hand hebt! Succes ermee!

Ik ben het hier helemaal mee eens. Als je er al aan denkt dat je misschien vreemd gaat is er iets niet goed in de relatie. Ik hoop dat je niet voor Luuk kiest Eef. Echt waar......
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 16:54
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
andries:

IK HOU VAN JE!

EN IK GA ECHT ONTIEGELIJK ME BEST DOEN IK BELOOF HET!

(L) (L) (L) (L) (L) (L)-->
voor onze 6 maanden!
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:45
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
zomervakantie hoeft geen ramp te zijn als je verliefd op em bent...... dat is zoooo stommm! Wanneer je ECHT verliefd bent denk je niet eens aan het zoenen met iemand anders.....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 13:38
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
gisteravond heb ik het er nog een keertje over gehad met me vriend na aanleiding van deze topic.

ik ben er helemaal uit
na 6 maanden ben ik nog steeds helemaal verliefd en merkte dat me vriend echt erg om me geeft en ik ga NIET vreemd schatje!

dikke kus
my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 14:51
Piccola
Piccola is offline
Zoiets heb ik meegemaakt. Had al 2,5 jaar ofzo hetzelfde vakantievriendje en toen ging het uit. Toen kreeg ik hier in NL een vriend! Maar ik ging, net als mijn ex-vakantievriendje, wel weer naar diezelfde camping. Ik ben toen helaas (maar dat helaas zeg ik nu, toen niet) vreemdgegaan! En ik raad je aan dat nooit te doen!!! Ik heb mijn vriend dat verteld en we zijn gelukkig nog steeds samen en erg gelukkig. Met dat vakantievriendje heb ik het toen uitgemaakt. Najah, de situatie komt nu nogal makkelijk over enzo en vakantievriendje klinkt ook niet echt serieus, maar dat was het zekers wel! Maar doe het in ieder geval niet, want je krijgt er alleen maar gigantisch veel problemen door! En ik heb het geluk gehad dat m'n vriend nog bij me wou blijven nadat ik ben vreemdgegaan!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 15:04
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
my baby schreef:
hoihoi

Vorig jaar zomervakantie heb ik een hele leuke jongen leren kennen
We hebben contact gehouden en gaan dit jaar naar dezelfde camping toe
Ik was egt helemaal verliefd vorige zomervakantie.

Nu is het probleem dat ik een hele lieve vriend heb waar ik veel van hou,
maar ik ben er een beetje bang voor wat ik dese zomervakantie ga doen(zoenen of nie enz)

Ik wil me vriendje absoluut nie kwijt, maar ik weet nie 100% zeker of ik de zomervakantie wel doorkom,

Ik weet dat ik er zelf bij ben enz maar misschien word ik wel weer verliefd op die jongen (wat ik niet hoop)

Hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt en hoe ben je er dan mee omgegaan?
of heb je nog gewoon raad voor me ?
2 zomervakanties terug werd ik ook verliefd op een jongen die net zoals mij al zijn "hele leven" op Bella Terra kwam.
We kregen verkering, maar zo'n tweeeneenhalve maand later heb ik het uitgemaakt. Ik kreeg verkering met een andere jongen, alles ging goed, maar ging toen weer naar Bella Terra. Waar ik mijn vakantie vriendje van dat jaar ervoor natuurlijk tegenkwam..
En bij mij is het niet helemaal goed gegaan.. Als je begrijpt wat ik bedoel

__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 15:31
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik snap niet hoe jij aan vreemdgaan kan denken als je al een vriend hebt..dan lijkt me de relatie niet helemaal gezond als je bang bent om vreemd te gaan..dat heb je toch zelf in de hand
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 15:36
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
vreemdgaan is laag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Camping voor zomervakantie 2013
e2012
0 04-04-2013 14:12
Studeren Studiekeuze: een RAMP!
HACKCRACKnGAME
22 25-11-2008 22:13
Lichaam & Gezondheid Steunzolen
Annemarie99
34 02-09-2006 16:40
Verhalen & Gedichten [verhaaltje] Ciska -denkend
Roosje
15 01-01-2005 16:11
Psychologie Angst
*Speechless*
9 22-04-2004 16:55
Levensbeschouwing & Filosofie Zelfmoord
Negrotiator
162 04-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.