Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Bekijk resultaten poll: Bestaat buitenaarts leven ? en hoe zou dat eruit zien ?
Ja het bestaat 80 73.39%
nee het bestaat niet 8 7.34%
ik weet het niet 21 19.27%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2005, 17:54
Verwijderd
Buitenaards leven

Aliens , groene mannetjes , lange hoofden en gekke ogen.

wie heeft er niet van gehoort om misschien wel gezien de vraag '' bestaat er buitenaards leven '' blijft veel mensen bezig houden, echter vraag ik me af waarom als men aan mensen vraagt vrijwel iedereen de zelfde beelden hebben. Ga voor de gein eens ergens in een drukke winkelstraat staan en vraag aan niets vermoedende voorbij gangers of zij denken dat buitenaards leven bestaat.

De meesten zullen waarschijnijk zeggen nee , een ander deel zegt ja en het overige deel weet het niet. Maar als je daarna vraagt aan de mensen die er wel in geloofen hoe dat leven er dan uit zou zien krijg je grotendeels mannetjes met lange hoofden , lange vingers en grote ogen.

Waarom ?

Als je de vraag goed had gelezen vroeg ik of er buitenaards LEVEN bestond en niet buitenaards INTELLIGENT leven. Leven op zich begint al bij Single Cel organismen, bacterien zijn een vorm van buitenaards leven en het antwoord op die vraag ''bestaat buitenaards leven'' ?

Ja het bestaat.

hoe weet ik dat ? er zijn naamlijk enkele jaren geleden al bacterien gevonden op mars. Toch vraag ik me af waarom men denkt dat buitenaards intelligent leven juist op die manier omschreven word. Waarschijnlijk komt het doordat we ons laten leiden door de fantasie van de filmindustrie.

Ik heb de proef op de som genomen en het dit gedaan om te kijken hoe mensen erover denken. De mensen die er niet in geloofen verklaren dat zij er niet in geloofen omdat naar eigen zeggen '' we scannen de werled al jaren af met onze telescoopen en we sturen al jaren radio en andere signalen de ruimte in maar we hebben nog nooit wat ontvangen ''.

Ja inderdaad dat klopt we scannen al jaren ons universum af en sturen al 10 tallen jaren verschillende signalen ons universum in echter krijgen instaties die dit onderzoeken slechts genoeg geld om maar 2 % van onze ruimte af te scannen. Voor die mensen die zeggen het bestaat niet zeggen dat omdat ze het niet zien kan ik alleen zeggen '' als we iets niet kunnen zien wil het nog niet zeggen dat het er niet is ''

Ja maar al die radio an andere signalen dan ? ''


Wie zecht dat die signalen toerijkend zijn ? we gaan allemaal van onze eigen aartse begrippen uit , van onze eigen technologie. Wie zecht dat onze signalen wel te ontvangen zijn door andere werelden ? voor het zelfde geld zijn andere werelden op precies de zelfde manier bezig maar kunnen wij het niet ontvangen.

We gaan er achteloos van uit dat we slim zijn iedereen vind zichzelf slim en intelligent maar misschien zijn we dat helemaal niet je kan je naamlijk ook af vragen of we wel zo slim zijn. En wat intelligent leven betreft, kan men zich ook nog afvragen of wij mensen wel intelligent zijn. Misschien zijn wij met zijn allen wel te dom om ánder intelligent leven te kunnen zien en snappen

met dit verhaal ben ik uitgekomen op een Quote die ik lang geleden bedacht

We Are Limited By The Boundaries Of Our Own Technology

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 18:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2005, 18:05
Verwijderd
Was er geen leven ontdekt op Mars?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:08
Verwijderd
had ik toch al gezecht ? bacterien zijn ook leven en dat is gevonden op mars dus ja er is leven buiten onze aarde gevonden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:13
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 10-04-2005 @ 18:08 :
had ik toch al gezecht ? bacterien zijn ook leven en dat is gevonden op mars dus ja er is leven buiten onze aarde gevonden
Dus wat voor nut heeft de poll nog?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:15
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Sketch schreef op 10-04-2005 @ 18:13 :
Dus wat voor nut heeft de poll nog?
geen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:16
LegacyX
LegacyX is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 10-04-2005 @ 17:54 :


We gaan er achteloos van uit dat we slim zijn iedereen vind zichzelf slim en intelligent maar misschien zijn we dat helemaal niet je kan je naamlijk ook af vragen of we wel zo slim zijn. En wat intelligent leven betreft, kan men zich ook nog afvragen of wij mensen wel intelligent zijn. Misschien zijn wij met zijn allen wel te dom om ánder intelligent leven te kunnen zien en snappen

met dit verhaal ben ik uitgekomen op een Quote die ik lang geleden bedacht

We Are Limited By The Boundaries Of Our Own Technology
mesnen zijn slim? ik denk dat mensen het domste ras is van te hele omniversum als je kijkt naar alle oorlogen op 1 kut planeetje
mensen zijn nogal achterlijk, we maken nog onderscheid voor onszelf ''de mens'' zoals blanken zijn slimmer WHITE PRIDE bijv. of BLACK PANTHER en waarom zou je willen bemoeien met buitenaards levebn als je toch al weet dat ze 1000 x zo intelligenter zijn dan ons, heb je lekker veel aan kunnen we ons niet verdedigen tegen aanvallen en andere psychotische lasers enz
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:16
Verwijderd
ben gewoon benieuwd wat anderen denken mag toch ?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:19
LegacyX
LegacyX is offline
dan krijg je zoiets als alien vs predator
douwen ze eieren in onze maag om te bestuderen en yte jagen

das wel fout
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
LegacyX schreef op 10-04-2005 @ 18:16 :
waarom zou je willen bemoeien met buitenaards levebn als je toch al weet dat ze 1000 x zo intelligenter zijn dan ons, heb je lekker veel aan kunnen we ons niet verdedigen tegen aanvallen en andere psychotische lasers enz
Hoe weet jij dan dat buitenaarts leven 1000 x slimmer is ?


Citaat:
LegacyX schreef op 10-04-2005 @ 18:19 :
dan krijg je zoiets als alien vs predator
douwen ze eieren in onze maag om te bestuderen en yte jagen

das wel fout
Alien Versus Predator is ook fantasie van de filmindustrie je kan er niet vanuit gaan dat het zo is we weten ook niet of ander buitenaards intelligent leven vijandig is of niet zolang men deze dingen niet weet kun je ook niet oordelen

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:22
one.
one. is offline
Ja er is buitenaards leven, dat is namelijk gevonden op Mars.
__________________
.

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:23
LegacyX
LegacyX is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 10-04-2005 @ 18:19 :
Hoe weet jij dan dat buitenaarts leven 1000 x slimmer is ?
Discovery Channel.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:24
Verwijderd
als je alles goed gelezen had had je ook mijn sig gezien
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
LegacyX schreef op 10-04-2005 @ 18:23 :
Discovery Channel.

Ik mag er dus vanuitgaan dat De heren van Discovery Channel contackt hebben met buitenaards intelligent leven ? Discovery maakt documantaires en dergelijke dingen zijn verhalen waarvan wij DENKEN dat ze misschien 1000 x slimmer zijn het blijft dus bij aardse begrippen

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:27
one.
one. is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 10-04-2005 @ 18:24 :
als je alles goed gelezen had had je ook mijn sig gezien
Sorry.

My bad.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:31
LegacyX
LegacyX is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 10-04-2005 @ 18:27 :
Ik mag er dus vanuitgaan dat De heren van Discovery Channel contackt hebben met buitenaards intelligent leven ? Discovery maakt documantaires en dergelijke dingen zijn verhalen waarvan wij DENKEN dat ze misschien 1000 x slimmer zijn het blijft dus bij aardse begrippen
nja ze hebben niet echt contact maar ze hebben geconstateerd dat als er buitenaards leven zou bestaan dat zij dan veel geavanceerder en moderner zijn dan ons mensen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:33
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
LegacyX schreef op 10-04-2005 @ 18:31 :
nja ze hebben niet echt contact maar ze hebben geconstateerd dat als er buitenaards leven zou bestaan dat zij dan veel geavanceerder en moderner zijn dan ons mensen
Hoe kunnen ze zoiets nu constateren?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
LegacyX schreef op 10-04-2005 @ 18:31 :
nja ze hebben niet echt contact maar ze hebben geconstateerd dat als er buitenaards leven zou bestaan dat zij dan veel geavanceerder en moderner zijn dan ons mensen
dat is dus iets wat wij als mensen denken terwijl er geen concreet bewijs is
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:42
Verwijderd
Ik meen dat het Theo Maassen was die deze kwestie eenvoudig oploste. Stel, er is buitenaards intelligent leven. Dan zijn er twee opties:

1. Ze zijn dommer dan wij.
2. Ze zijn slimmer dan wij.

In het eerste geval wil ik er niks mee te maken hebben en in het tweede geval vinden zij ons eerder dan wij hen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2005, 19:38
Verwijderd
ik geloof niet dat ze groen zullen zijn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:57
willypirate
Avatar van willypirate
willypirate is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-04-2005 @ 18:42 :
Ik meen dat het Theo Maassen was die deze kwestie eenvoudig oploste. Stel, er is buitenaards intelligent leven. Dan zijn er twee opties:

1. Ze zijn dommer dan wij.
2. Ze zijn slimmer dan wij.

In het eerste geval wil ik er niks mee te maken hebben en in het tweede geval vinden zij ons eerder dan wij hen.
ja die Theo is lachen , maar Theo kent ook het spreekwoord "het geluk is met de dommen"
__________________
twijfel aan ALLES - No Doubt!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:24
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-04-2005 @ 18:42 :
Ik meen dat het Theo Maassen was die deze kwestie eenvoudig oploste. Stel, er is buitenaards intelligent leven. Dan zijn er twee opties:

1. Ze zijn dommer dan wij.
2. Ze zijn slimmer dan wij.

In het eerste geval wil ik er niks mee te maken hebben en in het tweede geval vinden zij ons eerder dan wij hen.
Hij blijft geniaal die theo maassen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 10-04-2005 @ 17:54 :
We Are Limited By The Boundaries Of Our Own Technology
Afwezigheid van bewijs is geen bewijs van afwezigheid...



ben het trouwens niet helemaal eens met jou quote... want als onze technologie ons begrensd is vooruitgang niet mogelijk: en das bull.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 15:18
Verwijderd
voorbeeld we zijn op dit moment niet in staat om bv hersenen te transplanteren omdat we de appratuur niet hebben nog de technieken dus zijn we op dat moment begrenst aan de op dat moment aanwezig technologie


ik heb niet gezecht dat we geen grenzen verleggen zo kun je dus de technologie ook verbeteren
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 11-04-2005 @ 15:18 :
voorbeeld we zijn op dit moment niet in staat om bv hersenen te transplanteren omdat we de appratuur niet hebben nog de technieken dus zijn we op dat moment begrenst aan de op dat moment aanwezig technologie


ik heb niet gezecht dat we geen grenzen verleggen zo kun je dus de technologie ook verbeteren
benk het weer niet met je eens! een 'kunnen' van iets of iemand is een combinatie van kennis en hulpmiddelen.

Ik kan jou bijv wel een apparaat voorzetten waarmee je hersenen kunt transplanteren maar je weet begod niet hoe je hem moet gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 16:45
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
ik weet het niet
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2005, 19:33
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 11-04-2005 @ 15:09 :
Afwezigheid van bewijs is geen bewijs van afwezigheid...
Dan kom je dus nooit ergens. Alles "kan wel zo zijn".
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 20:45
Verwijderd
Citaat:
haplo schreef op 20-04-2005 @ 19:33 :
Dan kom je dus nooit ergens. Alles "kan wel zo zijn".
Ja, precies. Your point being? Iemand die iets anders beweerd is behoorlijk naief. Zolang er geen bewijs is voor het al dan niet bestaan van iets, is er niets over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 20:56
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik heb geantwoord dat het bestaat...

Ik KAN me gewoon niet voorstellen dat wij de enigen zijn, simpele uitleg, en kan er nog uren over zeuren en discussieren, maar daar heb ik gewoon geen zin in!

Wil nog even zeggen dat ik de openingspost erg goed geschreven vind
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 21:04
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
Wild Wizard schreef op 20-04-2005 @ 20:45 :
Ja, precies. Your point being? Iemand die iets anders beweerd is behoorlijk naief. Zolang er geen bewijs is voor het al dan niet bestaan van iets, is er niets over te zeggen.
Ik reageerde op Goed15 die zei: Afwezigheid van bewijs is geen bewijs van afwezigheid...

Dit vind ik ook een onzinnige opmerking vandaar dat ik dat ook aangaf.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 20:44
Prof. Dr. Uil
Avatar van Prof. Dr. Uil
Prof. Dr. Uil is offline
Tuurlijk is er buitenaards leven. Het zou ontzettend naïef zijn om te denken dat wij de enige zijn in dit heelal.

Simpelweg is de kans op buitenaards leven vrij groot. Gezien de grootte van het heelal, en de voorwaarden die nodig zijn voor leven zal er zeer waarschijnlijk op een x aantal plekken eenzelfde situatie bestaan als ons zonnestelsel. Dus met een water/ijs planeet op dusdanige afstand van de ster die energie uitstraalt.

De vraag of ze ons ooit zullen vinden is een tweede. Als deze aliëns aan de andere kant van het heelal zitten, zullen ze ons echter niet direct vinden, en vice versa. Zeker als Einstein's relativiteitstheorie opgaat .
__________________
*blaat*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 21:53
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Het zou me onheuglijk verbazen als het niet zo was.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Prof. Dr. Uil schreef op 01-05-2005 @ 20:44 :
Zeker als Einstein's relativiteitstheorie opgaat .
Hoezo? De relativiteitstheorie maakt het juist makkelijker om verre afstanden te reizen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 11:37
Prof. Dr. Uil
Avatar van Prof. Dr. Uil
Prof. Dr. Uil is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-05-2005 @ 22:20 :
Hoezo? De relativiteitstheorie maakt het juist makkelijker om verre afstanden te reizen.
Ja je hebt gelijk, wat ik bedoelde was Einstein's E=mC2 forumule. Deze formule bewijst theoretisch toch dat we nooit met 100% van de lichtsnelheid kunnen reizen? Ik bedoel, als we een steeds grotere snelheid hebben, wordt onze massa ook steeds groter en hebben we dus ook steeds meer energie nodig om deze snelheid te behouden.
__________________
*blaat*
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Prof. Dr. Uil schreef op 02-05-2005 @ 11:37 :
Ja je hebt gelijk, wat ik bedoelde was Einstein's E=mC2 forumule. Deze formule bewijst theoretisch toch dat we nooit met 100% van de lichtsnelheid kunnen reizen? Ik bedoel, als we een steeds grotere snelheid hebben, wordt onze massa ook steeds groter en hebben we dus ook steeds meer energie nodig om deze snelheid te behouden.
Dat klopt, maar aan de andere kant gaat de tijd wel steeds langzamer naar mate je sneller beweegt. Je kunt dus bijvoorbeeld in een mensenleven 1000 lichtjaar afleggen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 15:11
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ja, dat bestaat, op ISS enzo.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 02-05-2005 @ 15:11 :
Ja, dat bestaat, op ISS enzo.
Weten we ook gelijk hoe het eruit zal zien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2005, 14:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Als er ECHT intelligent leven is buiten ons zonnestelsel dan zouden ze al lang contact hebben gezocht met ons... dusss 1. ze bestaan niet.
2. ze willen geen contact.

Ik denk zelf dat het het 2e is, waarom zouden ze ook?
We zijn alleen maar bezig met het kapot maken van onze eigen planeet en onze eigen soort uit te roeien
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 04-05-2005 @ 14:12 :
Als er ECHT intelligent leven is buiten ons zonnestelsel dan zouden ze al lang contact hebben gezocht met ons... dusss 1. ze bestaan niet.
2. ze willen geen contact.

Ik denk zelf dat het het 2e is, waarom zouden ze ook?
We zijn alleen maar bezig met het kapot maken van onze eigen planeet en onze eigen soort uit te roeien
Intelligent leven wil niet meteen zeggen dat ze de mogelijkheden hebben om ons te bereiken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 17:06
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ja, laten we gaan stemmen of we buitenaards leven erkennen, het zal vast wel ergens ontstaan op voorwaarde dat er meer ja- dan neestemmers zijn.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mortification schreef op 04-05-2005 @ 16:20 :
Intelligent leven wil niet meteen zeggen dat ze de mogelijkheden hebben om ons te bereiken.
Ik had het over leven minstens zo intelligent als wij
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 04-05-2005 @ 18:48 :
Ik had het over leven minstens zo intelligent als wij
Zelfs al zijn ze intelligenter dan wij zijn dan nog is het niet zeker dat ze de mogelijkheden hebben om ons te bereiken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 01:27
lelijk mannetje
lelijk mannetje is offline
moeten ze me maar een email sturen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 01:48
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
MTpower schreef op 04-05-2005 @ 18:48 :
Ik had het over leven minstens zo intelligent als wij
Ja! Stel je voor dat ze in de buurt van de ster Rigel zitten. Dan ligt hun planeet 1500 lichtjaar van ons vandaan maar als ze dezelfde geavanceerde techniek als wij bezitten lukt het ze om op een afstand van slechts 1500 lichtjaar min 1 lichtseconde te komen! Fantastisch!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 12:02
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 05-05-2005 @ 01:48 :
Ja! Stel je voor dat ze in de buurt van de ster Rigel zitten. Dan ligt hun planeet 1500 lichtjaar van ons vandaan maar als ze dezelfde geavanceerde techniek als wij bezitten lukt het ze om op een afstand van slechts 1500 lichtjaar min 1 lichtseconde te komen! Fantastisch!
Maar al die radiopulsen die wij de kosmos in sturen gaan met lichtsnelheid en komen dus over 1500 jaar bij Rigel aan. Over 3000 jaar komt hun atwoord.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:14
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Keith schreef op 05-05-2005 @ 12:02 :
Maar al die radiopulsen die wij de kosmos in sturen gaan met lichtsnelheid en komen dus over 1500 jaar bij Rigel aan. Over 3000 jaar komt hun atwoord.
Hell Yeah! Daar doen we het voor toch!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 23:13
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
(intelligent) buitenaards leven: zeker

uiterlijk: onmogelijk om te voorspellen zelfs al zouden we weten op welke planeet ze wonen e.d.
het ligt er namelijk aan hoe deze wezens zich geëvolueerd hebben, wat dusdadig onvoorspelbaar is, dat we het niet KUNNEN weten. kijk naar de mens: we weten nog niet eens zeker hoe de mens zelf geëvolueerd is, laat staan dat we kunnen voorspellen hoe een andere soort eruit ziet/kan zien
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 23:07
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Hmm voor een 15jarige is dat best een intellectueel antwoord... In tegenstelling met wat ik van je leeftijdsgenoten soms lees

'k Ben akkoord met je.

Ik denk dat er buitenaards leven bestaat,
maar dat het onmogelijk is te voorspellen hoe het eruit ziet, evolutie is een onvoorspelbaar iets die van enorm veel factoren afhankelijk is.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 00:18
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 10-04-2005 @ 18:08 :
had ik toch al gezecht ? bacterien zijn ook leven en dat is gevonden op mars dus ja er is leven buiten onze aarde gevonden
Ik neem da tmet een korrel zout
Ik wil eerst wel eens weten of dat geen "meetfout" is
laat ze eerst maar eens kijken of ze die niet zelf hebben meegenomen
(en ja je neemt ze altijd mee en ze kunnen ertegen)

dus als straks een onderzoek uitwijst dat die "mars"bacterien 6 basenbaren hebben in hun dna of gewoon geen dna maar iets anders
dan geloof ik het. maar bij een half gemuteerde bacterie met 4 basenparen houd ik eht gewoon op meelifters
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:26
Verwijderd
Er is meer leven alleen de afstand tussen twee complexere levensvormen bedraagt ongeveer 200 lichtjaar en zullen we dus niet ontdekken

Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 11:56.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:36
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 19-05-2005 @ 11:26 :
Er is meer leven alleen de afstand tussen twee complexere levensvormen bedraagt ongeveer 200 miljoen lichtjaar en zullen we dus niet ontdekken
Waar is dat op gebaseerd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Ik heb zojuist de bijbel verbannen uit mijn leven
Verwijderd
266 25-07-2015 01:25
Levensbeschouwing & Filosofie Het heelal
Geschiedenis!!!
67 21-06-2011 20:24
Levensbeschouwing & Filosofie Buitenaards leven
poepdrol
50 29-06-2005 15:04
Levensbeschouwing & Filosofie buitenaards leven?
willypirate
62 03-09-2004 14:56
Levensbeschouwing & Filosofie Buitenaards of toch niet ?
plofke
11 18-12-2003 18:11
Levensbeschouwing & Filosofie Is buitenaards leven al eerder op aarde op bezoek geweest?
Severus
30 06-09-2002 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.