Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 19:44
twinkeltje
twinkeltje is offline
Hallo iedereen,

binnenkort moet ik een PO inleveren voor wiskunde daarvoor moet ik een aantal kleine dingen weten voordat ik eraan kan beginnen. Dat te maken heeft met een camping/ Ik vroeg me af of iemand weet hoe groot de gemiddelde caravanplaatsen zijn( en hoe groot de gemiddelde caravans) en hoe groot de plaatsen voor trekkerstenten zijn( zonder auto) in breedte en lengte. En wat/ en hoe groot tapvoorzieningen zijn. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand een aantal van deze vragen voor mij zou kunnen beantwoorden. Allemaal zou helemaal uitstekend zijn. Ik heb het snel nodig


groetjes twinkeltje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2005, 10:06
charlotte87
Avatar van charlotte87
charlotte87 is offline
ik denk niet dat iemand dit uit zijn hoofd weet...

je kan in de campinggids, per camping opzoeken hoe groot de plaatsen zijn.. dus je kan een steekproef doen ofzo??

maar ik denk dat je beter even kan bellen naar een organisatie...
__________________
xxx charlot
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 13:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
of je belt een camping...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 13:25
Verwijderd
Voor een echt PO Wiskunde gaat het toch niet om de cijfertjes? Wat is er nou mooier dan de uitkomst dat het speelveldje een optimale lengte van

sin( lengtecaravan / breedtetrekkerstent )*ebreedte tapvoorziening *√(π*[aantal plaatsen])

heeft?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:54
twinkeltje
twinkeltje is offline
Bedankt voor jullie hulp. Dan moet ik maar bellen. IK heb wel exacte cijfers nodig want we moeten alles op schaal tekenen en ontwerpen op grond van 0,7 ha.


dan probeer ik het ergens anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.