Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 13:14
kleinedraak
Halo allemaal:
Ik heb een probleempje zie een beetje mijn vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=726644
Ik zit dus in de klas naast een jongen en voor mij zitten twee jongens. Met die jongen naast me(noem hem K.) ben ik al een keer opstap geweest, zomaar met een grote groep. Die twee jongens voor me(L. en B.) zijn ons nu de hele tijd aant koppelen en vragen of we iets hebben ja hoe kinderachtig in de 5e, maargoed. Ik zag dan: ja tuurlijk enzo en hij gaat daar dan een beetje opin. Maar nu begin ik hem eik steeds leuker te vinden
Ik weet niet wat hij van mij vind, of hij gewoon voor de grap zo doet ofzo. Ik weet ook niet precies of het nu weer die verliefdheid is van: hij vind mij leuk dus ik vind hem leuk, of omdat ik hem echt leuk vind. Nee dat kan ik moeilijk gaan uitzoeken want ik kan mijn gevoel en verstand moeilijk combineren.
Meisjes in mijn klas en vriendinnen vinden hem ook maar raar enzo, ik weet dat ik me daar nix van moet aantrekken...........maar toch. Hebben jullie tips

Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 15:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 13:42
@Moon
@Moon is offline
Jullie zijn al een keer in een groep samen op stap geweest. Vraag of hij alleen met jou uit wilt gaan ofzo. Btw trek nix van je vrienden aan. Als jij hem maar niet raar vind. Daar gaat het toch om.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:38
Susanne
Susanne is offline
Probeer zijn mobtelnr te fixen en stuur hem een smsje als je het te moeilijk vind om hem gewoon aan te spreken.

Contact zoeken iig, op welke manier dan ook
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:17
kleinedraak
Ik heb z'n nr. maar om nu morge te gaan sms'e is ook weer zoiets he met valentijn. Misschien zondag ofzo, maar ja wat???
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:17
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 13-02-2004 @ 19:17:
Ik heb z'n nr. maar om nu morge te gaan sms'e is ook weer zoiets he met valentijn. Misschien zondag ofzo, maar ja wat???
Ik geloof dat dit soort dingen zo'n beetje het doel zijn van Valentijn, maar je moet het natuurlijk zelf weten. Je kunt hem ook een niet al te duidelijke kaart sturen en dan afhankelijk van zijn reactie zeggen dat het maar voor de grap was of dat je hem hebt gestuurd omdat je hem echt leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:45
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Beste tip: Twijfel niet zo. Beslis wat jij wil en handel daar naar en als het mis gaat tjah dan gaat het mis

But at least you had your chance!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 13:32
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Nu of nooit.

Anders denk je later, wanneer hij misschien omgaat met een andere leuke meid: 'shit, had ik toen maar...'

Succes!!

Mijn advies: doe het niet vandaag met Valentijn
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 15:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ga nog een keer met hem alleen op stap en kijk in hoeverre het dan klikt. Als je hem leuk vindt, merk je dat snel genoeg. Als je blijft twijfelen, moet je het niet proberen. Dan loopt het vaak toch niet goed af.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 16:06
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jaah, ga gewoon een keer saampies stappen!!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:16
kleinedraak
Mhhh ja, nou ik heb vandaag nix gedaan. Ga eens kijke wat hij met carnaval gaat doen ga ik toevallig heen waat hij heen gaat ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Heb jij professionele hulp?
Miracle
78 12-02-2004 19:09
Verhalen & Gedichten leuke NIET-depresieve boeken
duifeltje
14 04-08-2003 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.