Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 21:48
MissCabaret
Avatar van MissCabaret
MissCabaret is offline
Hay
ik wil 5 en 6 vwo in 1 jaar doen maar weet echt niet waar.. ik kan helemaal NIKS vinden op internet en de termen die ik hierboven noem heb ik van allerlei forums/fora (weet niet hoe je het schrijft ). ik ben niet blijven zitten, ik ben 16 jaar en ik wil dus de laatste twee jaar in 1 doen... als iemand mij kan vertellen waar dat kan, welk nummer ik kan bellen of waar ik dat kan vinden, ben ik hem/haar erg dankbaar..
ik ben namelijk echt al dagen aan het zoeken en ik kan serieus NIKS vinden...

even voor de duidelijkheid:
- GEEN luzac
- en de reden doet er niet toe! dus geen gesprekken over dat mensen op het luzac hun diploma kopen enzo...


ik hoop echt dat mensen wat weten want ben echt hopeloos..

dankjewel
__________________
You Are The Other Me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2005, 21:58
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Hey,

ik weet dat er zo eentje zit in Enschede. ik dacht trouwens ook dat dat een van de enige school is in Nederland, ik weet niet of dat waar is, maar dat zou dan een verklaring kunnen zijn voor het niks kunnen vinden.
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 22:10
MissCabaret
Avatar van MissCabaret
MissCabaret is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 31-07-2005 @ 22:58 :
Hey,

ik weet dat er zo eentje zit in Enschede. ik dacht trouwens ook dat dat een van de enige school is in Nederland, ik weet niet of dat waar is, maar dat zou dan een verklaring kunnen zijn voor het niks kunnen vinden.
ja, dat is ook de enige die ik vond na uren zoeken.. maar ik denk dat het meer is dat de scholen zelf niet de termen "sprintVWO" enzo gebruiken.. dus vandaar dat je het niet kan vinden op internet.. maar ik weet gewoon dat ze bestaan... ze moeten er zijn..
__________________
You Are The Other Me!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 22:56
Verwijderd
Je moet zoeken onder particuliere scholen, die hebben vrijwel allemaal 2 jaar vwo in 1. Deze heb ik gecheckt en dit zijn wel ongeveer de enige scholen die in kon vinden.

-Vrijbergen (Leiden)
-De Amsterdamse school
- De nieuwe school (Amsterdam)
-Stebo (Den Haag en Utrecht)
-Instituut Blankestijn (Utrecht)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 00:00
reminiscent
reminiscent is offline
http://www.zadkine-vavo.nl/ ?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 01:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Volgens mij zit er in Culemborg een school waar je dat kan doen. Weet alleen de naam van die school niet. Ik zal 't eens voor je opzoeken.


**SoMeOne: Blankestijn..? Hm, het beeld wat ik bij blankestijn heb klopt misschien niet hoor, maar ik dacht dat dat voor de wat.. lastigere gevallen was? Nja, 't ligt vast aan mij.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 02:02
ninpo
Avatar van ninpo
ninpo is offline
wtf, ik ben al blij met mijn havo diploma ..
fuck dat vwo ..
__________________
hihihi kage bunshin noh jutsu :D
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 03:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
ninpo schreef op 01-08-2005 @ 03:02 :
wtf, ik ben al blij met mijn havo diploma ..
fuck dat vwo ..
Het is anders wel handig als je daarna naar de universiteit wilt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 08:13
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 31-07-2005 @ 23:56 :
Je moet zoeken onder particuliere scholen, die hebben vrijwel allemaal 2 jaar vwo in 1. Deze heb ik gecheckt en dit zijn wel ongeveer de enige scholen die in kon vinden.

-Vrijbergen (Leiden)
-De Amsterdamse school
- De nieuwe school (Amsterdam)
-Stebo (Den Haag en Utrecht)
-Instituut Blankestijn (Utrecht)
In Maastricht kan je het ook op een ROC doen, ik weet niet of er een bij jou in de buurt is. Maar een particuliere school is gewoon ontzettend duur en bijna niet te betalen Daarnaast heeft VAVO ook veel voordelen: veel zelfstandig werken, geen (of nauwelijks) aanwezigheidsplicht en een grote diversiteit qua leerlingen.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 08:51
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
een aantal ROC's bied een VAVO (Volwassenen Algemeen Vormend Onderwijs; dat kan zowel havo als vwo zijn) aan. ik heb zelf in 2 jaar mn havo-diploma gehaald bij t friesland college (Heerenveen).
het kan ook in 1 jaar, maar dat hing een beetje van je eigen wensen af; als je al op de havo zat en een bepaald niveau hebt (en zin om je rot te werken dat ene jaar) kan t ook wel in 1 jaar.
tis mij iig erg goed bevallen, en als ik jou was zou ik eens kijken welke ROC's er bij jou in de buurt zitten en dan eens beginnen met te bellen, vragen of ze dat doen, zo niet dan weten ze wel welke school dat wel doet.

overigens heeft een ROC wat mij betreft veel voor op particuliere instellingen; een VAVO bied veel vrijheid, verwacht zelfredzaamheid en discipline van de leerling zonder zeurderig te worden, de begeleiding is goed, maar dus niet overdreven aanwezig, geen aanwezigheidsplicht (maar jij hebt nog leerplicht, dus dat kan wel anders zijn voor jou), je hebt recht op een tegemoetkoming scholieren en veel gemeentes dragen bij in de kosten.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 09:42
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Ik dacht dat je op het meeste volwassenenonderwijs wel meerdere jaren in één kon doen. Zo heb je in Zwolle het Deltion. Veel mensen van mijn school gaan daar heen als ze (meerdere malen) zijn blijven zitten ofzo. Je lesprogramma wordt dan toegespitst op wat jij nog moet doen. Als je bijvoorbeeld al bepaalde vakken hebt afgesloten, hoef je die niet meer te volgen.
Ik zou gewoon even informeren bij de verschillende instellingen voor volwassenenonderwijs bij je in de buurt. Volgens mij bieden de meeste wel iets dergelijks.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 01-08-2005 @ 09:13 :
(...) en een grote diversiteit qua leerlingen.
Tegenover op dure particuliere scholen alleen maar balletjes van rijke ouders die toch wel minstens met een VWO-gediplomeerde koter voor de dag moeten komen op de Rotary.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:27
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 11:10 :
Tegenover op dure particuliere scholen alleen maar balletjes van rijke ouders die toch wel minstens met een VWO-gediplomeerde koter voor de dag moeten komen op de Rotary.
Daar dacht ik inderdaad aan toen ik al die namen van particuliere scholen zag staan Maar het loopt erg uiteen; er zijn 16-jarigen die na de mavo nog hun havo-diplome willen behalen, maar ook dertigers die hoger op willen komen. Je komt dus met heel veel verschillende mensen in aanraking en dat vind ik echt een pluspunt!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:30
Verwijderd
Ja, op een 'normale' school wel. Maar mijn ervaring met het Luzac is dat daar toch vooral lichtelijk hersenloze rijkeluiskindjes opzitten, die zonder het geld van hun ouders waarschijnlijk zonder enige diploma in de bijstand terecht waren gekomen.

Je kunt je sowieso afvragen of het wel nut heeft om een peperdure opleiding te volgen waarbij je 24/7 bij het handje wordt gehouden, want zo werkt het in het echte leven ook niet. Je kunt beter alvast snel wennen aan zelfstandigheid, zelf presteren en verantwoording afleggen aan jezelf. Niet aan een leraar of ouders die gaan schelden omdat ze er 15.000 euro in pompen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:32
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 11:30 :
Ja, op een 'normale' school wel. Maar mijn ervaring met het Luzac is dat daar toch vooral lichtelijk hersenloze rijkeluiskindjes opzitten, die zonder het geld van hun ouders waarschijnlijk zonder enige diploma in de bijstand terecht waren gekomen.
Oh, ik geloof dat ik ook niet erg duidelijk was; ik bedoelde namelijk dat op een ROC heel veel verschillende mensen zitten. Ik heb één jaar op het Luzac College in Sittard gezeten en voelde me echt niet op mijn plaats, te veel 'kraagjes' naar mijn idee.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:38
Verwijderd
Ik begreep wel dat je het Luzac en soortgelijke bedoelde, maar ik onderstreepte het nog maar even. Het kraagjesgehalte is er inderdaad hoog, een aantal van mijn vrienden heeft het gedaan (sommige waren ook echt van die types, andere niet, sommige haalden het, andere niet).

Maar wat ik ervan gezien heb leidt mij gewoon tot de conclusie dat het niet echt iets is waarvan je nou een realistisch wereldbeeld krijgt. Echt teveel figuren daar beseffen niet eens hoeveel mazzel ze hebben, dat hun ouders er zoveel geld in willen pompen. Die zien het gewoon als vanzelfsprekend dat wanneer je ergens in faalt, er wel iemand achter je staat die ervoor zorgt dat je het toch haalt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 11:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
maar op t 'reguliere' volwassenenonderwijs (bij ROC's, meestal iig) zitten inderdaad veel verschillende mensen met verschillende achtergronden. (ook mensen die nie helemaal sporen trouwens). die diversiteit kan leerzaam zijn.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 11:46
Estar
Estar is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-08-2005 @ 12:07 :
maar op t 'reguliere' volwassenenonderwijs (bij ROC's, meestal iig) zitten inderdaad veel verschillende mensen met verschillende achtergronden. (ook mensen die nie helemaal sporen trouwens). die diversiteit kan leerzaam zijn.
Op het vwo denk ik dat je weinig last hebt van mensen die niet sporen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2005, 13:02
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-08-2005 @ 12:46 :
Op het vwo denk ik dat je weinig last hebt van mensen die niet sporen...
Het ligt er maar net aan wat je onder sporen verstaat. Ik ken genoeg mensen op het vwo, die dingen doen of gedaan hebben waarbij ik toch zo mijn twijfels heb.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."

Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-08-2005 @ 12:46 :
Op het vwo denk ik dat je weinig last hebt van mensen die niet sporen...
Op het VWO heb je ook heel veel weirdo's hoor, maar van een ander soort dan op bijv. het VMBO.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:45
Estar
Estar is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 01-08-2005 @ 14:02 :
Het ligt er maar net aan wat je onder sporen verstaat. Ik ken genoeg mensen op het vwo, die dingen doen of gedaan hebben waarbij ik toch zo mijn twijfels heb.
aso's voornamelijk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:48
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik doelde vooral op mensen die om vreemde redenen VAVO doen; niet raar opkijken als dat meisje van 15 twee kinderen blijkt te hebben bijvoorbeeld. of als die kerel van 29 een strafblad heeft. maar er zijn ook mensen die om wat normalere redenen er zitten hoor.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 15:55
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
in almelo volgens mij ook ! ( zie website v saxion ! )
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 16:31
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-08-2005 @ 12:46 :
Op het vwo denk ik dat je weinig last hebt van mensen die niet sporen...
Oh die heb je echt wel hoor! Op het ROC waar ik zat zaten er aardig wat, veel meer dan op een reguliere school
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 16:05
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
In Hoorn heb je geloof ik op het osg (van het atlas college) een sprintklas vwo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2005, 19:08
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-08-2005 @ 09:51 :
een aantal ROC's bied een VAVO (Volwassenen Algemeen Vormend Onderwijs; dat kan zowel havo als vwo zijn) aan. ik heb zelf in 2 jaar mn havo-diploma gehaald bij t friesland college (Heerenveen).
het kan ook in 1 jaar, maar dat hing een beetje van je eigen wensen af; als je al op de havo zat en een bepaald niveau hebt (en zin om je rot te werken dat ene jaar) kan t ook wel in 1 jaar.
tis mij iig erg goed bevallen, en als ik jou was zou ik eens kijken welke ROC's er bij jou in de buurt zitten en dan eens beginnen met te bellen, vragen of ze dat doen, zo niet dan weten ze wel welke school dat wel doet.

Volgens mij moet je 18 zijn om naar de vavo te gaan, dus daar heeft de TS dan weinig aan..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Waarom maak je niet op een gewone manier je VWO af? Bedoel je bent 16 en als je 18 bent is dat vroeg genoeg om aan de universiteit te beginnen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 02-08-2005 @ 20:44 :
Waarom maak je niet op een gewone manier je VWO af? Bedoel je bent 16 en als je 18 bent is dat vroeg genoeg om aan de universiteit te beginnen.
Dat vroeg ik mezelf ook al af eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:07
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 02-08-2005 @ 20:08 :
Volgens mij moet je 18 zijn om naar de vavo te gaan, dus daar heeft de TS dan weinig aan..
Leeftijdsdispensatie.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 08:47
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 02-08-2005 @ 20:08 :
Volgens mij moet je 18 zijn om naar de vavo te gaan, dus daar heeft de TS dan weinig aan..
dr zaten zat mensen die echt geen 18 waren. anders zou ik t ook niet aanraden.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 14:45
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Landstede VAVO in Harderwijk en volgens mij zit er ook 1 in Zwolle..

http://www.landstede.nl/ voor adressen etc.

je moet wel toestemming vragen aan de schoolambtenaar omdat 16 bent (dat moest ik iig). Ik zelf heb het in twee jaar gedaan, maar dan de 5de overgeslagen (ingewikkeld) maar er was ook een meisje dat de 5de oversloeg en dan meteen in al haar vakken examen deed, dus het moet mogelijk zijn.
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 12:33
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-08-2005 @ 09:47 :
dr zaten zat mensen die echt geen 18 waren. anders zou ik t ook niet aanraden.
hm, ik ga volgend jaar op het roc vavo doen (kga nog 4 certificaten vwo halen) en daar wordt je iig niet aangenomen als je geen 18 bent, nam aan dat dat overal wel zo zou zijn
lijkt me ook logisch dat ze op volwassenenonderwijs geen mensen onder de 18 aannemen, maargoed
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 13:25
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
ecrivaine schreef op 01-08-2005 @ 10:42 :
Ik dacht dat je op het meeste volwassenenonderwijs wel meerdere jaren in één kon doen. Zo heb je in Zwolle het Deltion. Veel mensen van mijn school gaan daar heen als ze (meerdere malen) zijn blijven zitten ofzo. Je lesprogramma wordt dan toegespitst op wat jij nog moet doen. Als je bijvoorbeeld al bepaalde vakken hebt afgesloten, hoef je die niet meer te volgen.
Ik zou gewoon even informeren bij de verschillende instellingen voor volwassenenonderwijs bij je in de buurt. Volgens mij bieden de meeste wel iets dergelijks.
Ik dacht ook al aan Deltion ja. Ik weet alleen niet of het voor de TS wel nuttig is, aangezien ze in Amerongen woont, maar dan is Zwolle toch wel dichter bij dan Heerenveen of Enschede lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 16:24
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
In zwolle kan het ja. Ik ga daar vwo doen aan het deltion college. Je kan kijken op www.deltion.nl en dan zoeken naar vavo hier dus. Als je nog geen 18 bent moet je wel een motivatiebrief schrijven, wil je worden toegelaten.
__________________
■▲■▲■▲

Laatst gewijzigd op 04-08-2005 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 19:06
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 04-08-2005 @ 13:33 :
hm, ik ga volgend jaar op het roc vavo doen (kga nog 4 certificaten vwo halen) en daar wordt je iig niet aangenomen als je geen 18 bent, nam aan dat dat overal wel zo zou zijn
lijkt me ook logisch dat ze op volwassenenonderwijs geen mensen onder de 18 aannemen, maargoed
Onzin hoor, ik begon er op mijn zeventiende. Het ligt maar net aan je achtergrond en de redenen waarom je graag naar een vavo wilt. Er wordt dan een brief gestuurd naar de leerplichtambtenaar en die geeft dan wel of geen toestemming. Op mijn school hoefde men ook geen motivatiebrieven te schrijven, bij de intake werd alles genoteerd en de school regelde verder alles
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 09:17
MissCabaret
Avatar van MissCabaret
MissCabaret is offline
Ja, je kan wel naar de VAVO als je nog minderjarig bent. Alleen heb je dan toestemming nodig..

Ik heb alle scholen die hier genoemd worden echt niet kunnen vinden, dus iig bedankt.. Alleen jammer dat ze allemaal zo ver weg zijn.. Utrecht is voor mij de beste optie, want om nou elke dag naar A'dam of Zwolle te gaan, dan ben ik 3 uur onderweg...

Iig bedankt voor jullie hulp..
__________________
You Are The Other Me!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2005, 15:20
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat je 18 moest zijn om daar heen te gaan!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 11:11
Vitamintje
Vitamintje is offline
Erasmus college Nederland.... heb je in Haarlem, Eindhoven en Maastricht
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 11:20
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Er zit ook een VAVO in Breda
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 14:57
Vitamintje
Vitamintje is offline
www.erasmuscollege.com
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:35
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
MissCabaret schreef op 11-08-2005 @ 10:17 :
Ja, je kan wel naar de VAVO als je nog minderjarig bent. Alleen heb je dan toestemming nodig..

Ik heb alle scholen die hier genoemd worden echt niet kunnen vinden, dus iig bedankt.. Alleen jammer dat ze allemaal zo ver weg zijn.. Utrecht is voor mij de beste optie, want om nou elke dag naar A'dam of Zwolle te gaan, dan ben ik 3 uur onderweg...

Iig bedankt voor jullie hulp..
Kan wel maar je moet idd leeftijdsontheffing aanvragen bij de gemeente waarin je woont als je nog geen 18 bent.

Ik weet ook niet of amerongen onder utrecht of amersfoort valt?Maar als het onder amersfoort valt zou ik daar heen gaan want dan wordt het dus gesubsidieerd. Maar anders moet je hier nog maar even kijken, staat best veel. http://www.rocmn.nl/smartsite.dws?id=115

Succes ermee.
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:38
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
MissEvil schreef op 15-08-2005 @ 19:35 :
Kan wel maar je moet idd leeftijdsontheffing aanvragen bij de gemeente waarin je woont als je nog geen 18 bent.

Ik weet ook niet of amerongen onder utrecht of amersfoort valt?Maar als het onder amersfoort valt zou ik daar heen gaan want dan wordt het dus gesubsidieerd. Maar anders moet je hier nog maar even kijken, staat best veel. http://www.rocmn.nl/smartsite.dws?id=115

Succes ermee.
Oh, het valt dus onder Utrecht kwam ik net achter..
__________________
________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.