Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 11:14
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Hey iedereen...

Ik heb eigenlijk een groot probleem. Ik ben echt helemaal gek op mn beste vriend. Het is echt de eerste gozer waar ik zoveel om geef.
Hij heb laatst nog gezegd dat hij me ook wel leuk vind maar toch liever vrienden willen blijven. Okeej aan de ene kant is het te begrijpen maar aan de andere kant toch....Een andere reden noemde hij de afstand (hij amsterdam en ik rotterdam) wat ik zowiezo al een k*treden vind.
Nu een paar dagen later vertelt ie me weer dat ie van me houd enz.
Tsja....wat moet IK nou doen? Ik ben echt heeeeel erg gek op hem en hij weet het dondersgoed. Want we hebben er vaak lang over zitten praten. En toch zegt ie dat ie van me houd en blablabla...
Van een vriendin wilt ie ook foto's van me hebben...maar WAAROM? als hij er toch nix achter zoekt. Maar zo zit hij me wel weer hoop te geven dat hij toch wel wat voelt voor me op een andere manier dan vriendschap.

Maarja...vergeten of gewoon zorgen dat ie me wilt ????
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 14:35
Verwijderd
vergeten... dit soort dubbelzinnig gedrag wijst so wie so niet op betrouwbaarheid..... beste vriend? ik wete het niet

klinkt heel hard, sorrie maar ik zou iig even goed met hem gaan praten.. stuur des noods een brief en zeg dat je duidelijkheid wil en wel NU
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:08
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Tsja, ik zou hem idd moeten vergeten. Maarja, als je al lang gek op iemand ben.
Het is ook zo als ik over andere jongens begin dan zit hij van: euhmm...jah leuk!! En dan komt het over alsof toe dan jaloers word.
Ik snap er zelf ook nix meer van. En vooral niets van wat hij wilt.
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:18
little_dawn
little_dawn is offline
ik weet precies hoe het is om op je beste vriend verliefd te zijn. ik heb hetzelfde probleem gehad voor 3 jaar lang. maar nu niet meer. het gaat vanzelf weer over. je moet gewoon aan andere dingen denken en niet iets doen wat je aan hem doet denken.
ik heb jaren een foto van hem op mijn kamer gehad en elke keer als ik die foto zag wou ik naar hem toe. je moet eerst gewoon met hem gaan praten en het hem voorzichtig vertellen. Wie weet vind hij jou ook wel leuker als gewoon vrienden. maar ben voorzichtig, als hij je goed genoeg kent en je zou wat met hem krijgen en het gaat dan een uit... dan kan hij zoveel over jou zeggen dat je niet meer wilt bestaan. zo was het bij mij in elk geval. ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes en praat zo snel mogelijk met hem zodat hij er vanaf weet.
Groetjes Little Dawn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:00
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Ik snap niet meer wat ie wilt...dat is het probleem juist!
Hij heb gezegd dat ie me leuk vind...maar toch ook niet omdat k zn beste vriendin ben!
En gisteren vroeg ik de reden waarom hij in godsnaam foto's van me wou hebben.
Zei die: Gewoon om naar te kijken. Voor als ik je te lang niet gezien heb
Sjeetje, wat moet je hierbij dan gaan denken
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:10
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hey
Ik zou hem proberen uit je hoofd te zetten, ook al valt je dat misschien moeilijk..
Hij doet nogal tegenstrijdig (hij houdt van je en hij wil niks met je enz) en dat komt gewoon net echt betrouwbaar over...En daarbij komt nog dat hij zelf zegt liever vrienden te blijven..
Je kunt hem niet dwingen ineens anders te willen..

Ik neem dus aan dat hij weet dat je meer met hem zou willen?? Vraag hem om duidelijkheid (wil hij niets met je enkel vriendschap, of wil hij nou wel iets met je??)
Als hij verder niks wil; leg je erbij neer en ga niet te lang treuren, zijn nog meer leuke jongens..
Zou hij misschien wel wat willen bedenk dan wel dat hij je beste vriend is.. Mocht het uit gaan met ruzie, dan ben je wel je beste vriend kwijt, en ook als het zonder ruzie uitgaat dan kan een hechte vriendschap verpest zijn.. Weeg af of je dat er voor over hebt of niet.

En daarbij vind ik hem een beetje tegenstrijdig overkomen uit jouw verhaal, dus daarom vraag ik me af wat hij nou werkelijk wil en of hij wel zo oprecht bezig is..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 15:02
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Het word zeker tijd om hem te vergeten. Gisteren begon die ook weer over dat we 'dingen' gingen doen als ik weer bij hem ben.
En dan ben ik weer helemaal in LoVe omdat ie dan toch weer laat blijken dat ie het wel wilt.
Maar vanaf vandaag ga ik zekerweten me niet meer in laten palmen door hem...

(hihi thnxx)
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 18:10
little_dawn
little_dawn is offline
dan moet je hem vergeten. dat zal de eerste tijd wel moeilijk gaan, omdat hij jou waarschijnlijk toch nog wilt zien...
Ik wens je heel veel succes om hem te vergeten...
groetjes Little Dawn
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:48
love is life
love is life is offline
Een tijdje geleden wou ik ook heel erg met mijn beste vriend verkeren ... maar het mag gewoon niet zijn je mag lol met hem hebben maar echt verkeren denk ik niet dat dat kan gaan allessinds voor mij niet misschien voor jou wel natuurlijk maar het ziet er naar uit van niet alhoewel die jongen je hoop geeft ...

succes
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 18:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Bitchalicious schreef:
Hey iedereen...

Ik heb eigenlijk een groot probleem. Ik ben echt helemaal gek op mn beste vriend. Het is echt de eerste gozer waar ik zoveel om geef.
Hij heb laatst nog gezegd dat hij me ook wel leuk vind maar toch liever vrienden willen blijven. Okeej aan de ene kant is het te begrijpen maar aan de andere kant toch....Een andere reden noemde hij de afstand (hij amsterdam en ik rotterdam) wat ik zowiezo al een k*treden vind.
Nu een paar dagen later vertelt ie me weer dat ie van me houd enz.
Tsja....wat moet IK nou doen? Ik ben echt heeeeel erg gek op hem en hij weet het dondersgoed. Want we hebben er vaak lang over zitten praten. En toch zegt ie dat ie van me houd en blablabla...
Van een vriendin wilt ie ook foto's van me hebben...maar WAAROM? als hij er toch nix achter zoekt. Maar zo zit hij me wel weer hoop te geven dat hij toch wel wat voelt voor me op een andere manier dan vriendschap.

Maarja...vergeten of gewoon zorgen dat ie me wilt ????
Ff un x echt duidelijk met 'm praten, ik heb ook een beste vriend en die doet ook vaag. Niet hetzelfde als bij jouw, maar iets anders! Zo zegt zun baas en al dat wij verkering hebben en hij vind ut nog leuk ook! En hij tilt me de hele tijd op en slaat zun armen op mun heen en zit aan mun kont. Ik vind hem ook wel leuk, maar ik durf nix te ondernemen. Schijterd he? Maar als ik jouw was, ga ervoor. Volgens mij voelt ie zich alleen wat onzeker!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 22:41
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Hij heb trouwens ook een heeeeeeeeeeel erg leuk broertje hihihihi
Maarja, ik heb me er overheen gezet. Ik weet niet. Ik ga niet meer op zn opmerkingen in. Ik ga niet meer denken van: meen je het nou of zit je met me te dollen?

Maar hij vond de afstand ook erg belangrijk. Hij vind Rotterdam te ver van Amsterdam vandaan. Wat ik trouwens niet begrijp want hij heb een auto en is zo in Rotterdam alstie wilt

En hier heb ik ook al een paar leuke jongens ontmoet Die dichtbij wonen dus ook makkelijker voor mij natuurlijk Maar toch als ik een jongen ontmoet...heb ik toch nog zoiets van: "Okeej hij is 'hem' niet en toch wil ik iemand die iets van hem weg heb."
Maar dat komt omdat ik echt dacht het HIJ het gewoon was voor me. Alles wat ik nu wil is HIJ gewoon.
Maar ik heb besloten dat ik het toch maar niet doe! Uit eigen veiligheid om niet weer gekwetst te worden alstie het na een paar weken/maanden uitmaakt omdat het hem toch niet bevalt
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?!
Linniee
12 12-06-2014 19:42
Liefde & Relatie Verliefd op je beste vriend.
Amycansjoe
9 23-01-2013 16:16
Liefde & Relatie heb een vriendje maar verliefd op je beste vriend
lovelife
40 20-05-2012 22:46
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriend
justfriends
5 12-12-2011 20:00
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriend
nananono
6 04-01-2009 15:46
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.