Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2012, 19:29
XxdarkangelXx
Avatar van XxdarkangelXx
XxdarkangelXx is offline
hoi,
ik bijt nogal vaak op mijn nagels en ook heb ik de anti bijtmiddel gebruikt maar dat werkt niet bij mij. heeft iemand nog tips?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 20:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Byte-x kopen. Ik haalde die nagellak en dat krabde ik er altijd zo af. Die Byte-x is echt te ranzig voor woorden en kun je er niet afkrabben. Ik doe altijd twee laagjes (geen nagellak eroverheen). Alleen wel opnieuw doen elke keer als je je handen wast/nat maakt.
Dat is tot nu toe het enige in 15 jaar dat gewerkt heeft. Nepnagels worden je echte nagels ontzettend broos van, die breken af voor je kunt zeggen "yay, kijk hoe lang mijn nagels zijn" en daarbij ga je daarna toch weer bijten.
Oh, en koop leuke nagellakkleurtjes en dingetjes, om jezelf te motiveren. Hou altijd een vijl in je buurt, om verleiding voor te zijn als je ergens een haakje voelt.

Ik weet wat je voelt, succes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 20:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Byte-ex kan helpen, dat is ontzettend vies. Maar als ik echt wilde, schraapte ik dat er af met mijn tanden en beet ik daarna toch. Het is me (ongeveer) gelukt om te stoppen met nagelbijten, door zelf verzorgde nagels belangrijk te vinden, iemand te hebben die consequent zei wanneer ik met mijn nagels in mijn mond kwam en door (doorzichtige) nagellak te gebruiken. Doordat een nagel anders aanvoelt met nagellak erop, word ik me er van bewust als ik mijn nagel in mijn mond doe. En zo stop ik, voordat ik begonnen ben met bijten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 13:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Byte-x wordt echt een dun laagje, ik krijg dat er echt niet af. En het is het ook echt niet waard maar het is een goed hulpmiddel om te zien hoe vaak je (onbewust) op je nagels bijt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 02:44
Verwijderd
Echt een rotplobleem! Ik heb echt heul lang gedaan, tot ik dure facings moest op m'n tanden een jaar geleden en ik het echt te zonde vond om die dan weer te beschadigen door nagels te bijten. Want is ook echt slecht voor je tanden. Iig succes! Als je het heel graag wil, lukt het wel.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 17:05
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Ik was een onverbeterlijke nagelbijter, ik had ook echt vanalles al geprobeerd (:
Ik heb het afgeleerd, raar genoeg, door gewoon m'n handen en nagels mooi te maken
(manicure nemen , nagellakje op leggen of een blinkertje/stickertje)
Zo wou ik het niet verpesten en mooi houden en zo afgeleerd (ik ben blijkbaar wel de enige bij wie dat ooit gewerkt heeft , maar tis het proberen waard)
wat ik veel vriendinnen zie doen, is gelnagels nemen.. je kan daar op bijten, maar je kan er niets afbijten dus redelijk frustrerend en zo zul je er vanblijven..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol tips
little nemo
67 22-02-2005 08:12
Psychologie Nagelbijten
Verwijderd
21 27-12-2004 09:03
Lichaam & Gezondheid Nagelbijten
Stefanie
58 21-02-2004 12:02
De Kantine Anti-Nagelbijt-Actie, wie doet er mee?
Stefanie
11 17-02-2004 14:00
Lichaam & Gezondheid Nagelbijten
Darkraider
4 16-02-2004 20:38
Lichaam & Gezondheid Hoe kom je het snelst van nagelbijten af?
Kastanje
21 24-08-2003 22:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.