Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 22:11
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 23:09 :
tering, ik word d'r echt in geluisd
nah ja, stem maar op mij. jullie zullen wel zien.
dat zei Femic eerder ook en kijk hoe goed die posts uitpakten.. (ahum)

je had overigens ook andere posts kunnen quoten zoals:





het is maar net welke post je van d'r pakt.
Maar die ene post was een quote van mij en ik heb geen invloed op Femic haar posts.*


*, althans, dat denken jullie.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Advertentie
Oud 29-05-2005, 22:14
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:11 :
Maar die ene post was een quote van mij en ik heb geen invloed op Femic haar posts.*


*, althans, dat denken jullie.
nee, maar ze reageerde er wel gretig op..

@Balance: jaja, je hebt ook een punt

Wat zit ik hier in feite nog te kankeren? Ben al eeuwen dood..
__________________
mohowzeg

Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 22:19.
Oud 29-05-2005, 22:19
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Stel nou dat er mensen op Iemier gestemd hebben, netzoveel als op Femic. Dan is Iemier waarschijnlijk een weerwolf, waarom zouden de weerwolven anders voor Femic kiezen en niet voor Iemier? Femic was al zo verdacht, dus zij kon best door de dorpelingen de volgende ronde worden opgegeten.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 22:19
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Tejay schreef op 29-05-2005 @ 23:14 :
(...)Wat zit ik hier in feite nog te kankeren? Ben al eeuwen dood..
Nounounou toch, die woordkeuze mag wel wat veranderen.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 22:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:11 :
Maar die ene post was een quote van mij en ik heb geen invloed op Femic haar posts.*


*, althans, dat denken jullie.


maar ik bedoel: ze heeft over zoveel mogelijk mensen wat gezegd. nu wordt het allemaal de richting van mij opgestuurd en daar ben ik dus niet zo blij mee

en ik snap wel dat het nu weer over komt alsof ik heel krampachtig de verdenkingen probeer te weerleggen, wat ook zo is, maar als dorpeling wil je ook niet verdacht zijn (ik wil graag in dit meesterlijke spel blijven).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-05-2005, 22:22
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:19 :
Stel nou dat er mensen op Iemier gestemd hebben, netzoveel als op Femic. Dan is Iemier waarschijnlijk een weerwolf, waarom zouden de weerwolven anders voor Femic kiezen en niet voor Iemier? Femic was al zo verdacht, dus zij kon best door de dorpelingen de volgende ronde worden opgegeten.
Juist, maar stel dat het gelijkstand was tussen Femic en jou?

(mag ik er trouwens uit afleiden dat je op Ymir gestemd hebt? )
__________________
mohowzeg
Oud 29-05-2005, 22:23
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 23:21 :
(ik wil graag in dit meesterlijke spel blijven).
want meesterlijk wordt het wel gespeeld

Oh, nog een theorie: zullen we't eens aan ABgirl vragen?
__________________
mohowzeg

Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 22:25.
Oud 29-05-2005, 22:25
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Femic heeft over heel veel mensen eigenlijk niks gezegd. Enkel dat ik geen weerwolf ben, want dat komt in de meeste posts wel naar voren.

@Balance, dat probeer je al heelveel weerwolfspelen lang. Jij moet gewoon eens de weerwolf zijn, pak je statistieken erbij, daar was je toch zo goed in.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 22:27
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 22:58 :
dat mocht je niet vertellen meis
Wie zegt dat het waar is?
Ow shit ik ging slapen...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 29-05-2005, 22:30
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 22:58 :
(...)maar goed, het is stiekem wel weer enigszins positief omdat we nu weten dat we TRA helemaal nog niet van ons lijstje hoeven te schrappen. (...)
Positief? Je leeft graag in onzekerheid?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 22:31
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Femic schreef op 29-05-2005 @ 23:27 :
Wie zegt dat het waar is?
Ow shit ik ging slapen...
In dit spel, slaap je al voor eeuwig.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 22:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:25 :
@Balance, dat probeer je al heelveel weerwolfspelen lang. Jij moet gewoon eens de weerwolf zijn, pak je statistieken erbij, daar was je toch zo goed in.
daar was ik inderdaad goed in.
En zie hier: moi is al eens weerwolf geweest.
Ga jij nu maar weer rekenen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-05-2005, 22:36
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 23:35 :
daar was ik inderdaad goed in.
En zie hier: moi is al eens weerwolf geweest.
Ga jij nu maar weer rekenen
Ik heb geen kansrekening met WiskundeB1,2, dat laat ik aan mijn favoriete FB'er (is het niet eens tijd voor een nieuw fototopic?) over.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 22:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:30 :
Positief? Je leeft graag in onzekerheid?
Ik bedoelde: stel, jij bent weerwolf. En Femic heeft zó vaak gezegd dat jij Tovenaar bent dat wij dat geloven... Dan stemmen wij niet meer op jou en blijf jij over tot het eind.
Dus het was wel enigszins positief dat ze vertelde dat het niet waar is, zodat we niet de hele tijd in een fantasieverhaaltje geloven (en jou dus over laten blijven terwijl je een weerwolf bent).
Maar het is idd niet positief dat er nu weer een verdachte bij is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-05-2005, 22:40
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 23:37 :
Ik bedoelde: stel, jij bent weerwolf. En Femic heeft zó vaak gezegd dat jij Tovenaar bent dat wij dat geloven... Dan stemmen wij niet meer op jou en blijf jij over tot het eind.
Dus het was wel enigszins positief dat ze vertelde dat het niet waar is, zodat we niet de hele tijd in een fantasieverhaaltje geloven (en jou dus over laten blijven terwijl je een weerwolf bent).
Maar het is idd niet positief dat er nu weer een verdachte bij is.
Allso, ok, maar waarom zou Femic daarover liegen? In welk belang? Wanneer zij zegt dat ik geen Weerwolf ben dan is dat toch niet meer dan logisch? Zij had de ziener functie dus zij kan het weten. Ze zegt ook mijn functie opgevraagd te hebben, ook logisch want ik ben in dit spel ALTIJD verdacht.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 22:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:40 :
Allso, ok, maar waarom zou Femic daarover liegen? In welk belang? Wanneer zij zegt dat ik geen Weerwolf ben dan is dat toch niet meer dan logisch? Zij had de ziener functie dus zij kan het weten. Ze zegt ook mijn functie opgevraagd te hebben, ook logisch want ik ben in dit spel ALTIJD verdacht.
hmm, das wel waar ja. waarom zou ze daarover liegen?
misschien was ze bang dat de weerwolven jou nou op zouden gaan eten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-05-2005, 22:43
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 23:42 :
hmm, das wel waar ja. waarom zou ze daarover liegen?
misschien was ze bang dat de weerwolven jou nou op zouden gaan eten?
Wanneer we doorgaan met die theorie, weerwolven gaan zichzelf opeten? Niet logisch. Volgens mij ben ik geen weerwolf en is dat het meest logische.

Komen we weer terug bij jou.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 29-05-2005, 23:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:43 :
Wanneer we doorgaan met die theorie, weerwolven gaan zichzelf opeten? Niet logisch. Volgens mij ben ik geen weerwolf en is dat het meest logische.

Komen we weer terug bij jou.
nee dat bedoelde ik niet. Zij nam terug dat jij Tovenaar bent, omdat anders de weerwolven jou gaan opeten.
(ik neem aan dat weerwolven niet van tovenaars houden omdat een tovenaar iemand kan beschermen)
Dus daarom zegt ze nu dat jij geen tovenaar bent.
dat is zeg maar theorie 1

En stel, jij bent géén tovenaar, maar een weerwolf, alleen Femic heeft de hele tijd geroepen dat jij tovenaar bent, dan geloven wij dat allemaal. dan gaan wij niet op jou stemmen en blijf jij, als weerwolf, over. Daarom neemt femic dat terug, zodat er alsnog op jou gestemd kan worden.
dat is theorie 2

ik hoop dat het zo duidelijk is, want blijkbaar neemt mijn uitlegvermogen af naar mate het later wordt
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-05-2005, 23:48
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
nee dat bedoelde ik niet. Zij nam terug dat jij Tovenaar bent, omdat anders de weerwolven jou gaan opeten.
Met andere woorden TRA wordt in bescherming genomen door fenic? Of lees ik het nou verkeerd. Het is al laat in de avond. Moet naar me steeg gaan. Of noemdje je dat bed in de middeleeuwen?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 29-05-2005, 23:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Skilly schreef op 30-05-2005 @ 00:48 :
Met andere woorden TRA wordt in bescherming genomen door fenic? Of lees ik het nou verkeerd. Het is al laat in de avond. Moet naar me steeg gaan. Of noemdje je dat bed in de middeleeuwen?
hehe
ik weet het niet. Ik had 2 theorieën over waarom Femic eerst heel hard zou roepen dat TRA een tovenaar is en waarom ze het later terug zou nemen.
In de ene is TRA dus een tovenaar, in de andere is ie een weerwolf.
Ik heb simpelweg geen idee, maar vertel gewoon wat ik denk. Dat doen er hier zovelen. Alleen werd er bij mij serieus op ingegaan en ging dus verder uitleggen wat ik precies bedoelde.

ik denk trouwens dat het bedstee is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-05-2005, 23:58
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
hmm ik zal morgen een mening over iedereen zetten. Want nu ga ik slapen. Weet niet waneer ik die zet. Maar wel morgen.
Dan kunnen jullie lezen wat de stille Skilly hier denk.

*Skilly bekijk de toestand in het dorp en gaat naar huis, kruip in haar bedstee; ze bedenkt wat ze morgen zal zeggen over iedereen.*
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 00:01.
Oud 30-05-2005, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Tejay schreef op 29-05-2005 @ 23:23 :

Oh, nog een theorie: zullen we't eens aan ABgirl vragen?
Dat mogen jullie lekker zelf uitzoeken
Veel te leuk om te lezen wat iedereen denkt
Oud 30-05-2005, 08:10
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Femic schreef op 29-05-2005 @ 22:55 :
Haha ja wel, maar niks waaruit ik iets kan afleiden
dus een post van een plaatje waar een hangend ventje op staat, daar valt niks uit af te leiden. Nice move sherlock
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 30-05-2005, 08:11
hi
hi is offline
Wat een overkill aan theorieën! Jullie hebben wel gehoor gegeven aan mijn oproep. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer! Ik stem trouwens op Kwibus.
Oud 30-05-2005, 09:36
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 30-05-2005 @ 09:10 :
dus een post van een plaatje waar een hangend ventje op staat, daar valt niks uit af te leiden. Nice move sherlock
Het hangt vanaf ,vanaf welk punt je dat ziet.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 30-05-2005, 09:37
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Naarmate ik iedereen theroiën ziet posten ga ik zoals ik eerder al zei , als ik van school komt ook een theorie zetten.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 30-05-2005, 10:12
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
*heeft heldere geest na een nachtje slapen*

Who's in the game:

doezel
Skilly
Ymir
Spoonie
kwibus
TheRedArrow
balance
Egged
Hi
dyfusica


Een paar dingen op een rijtje:

Gisteravond rond 22u post Doezel de Kwibustheorie (de weerwolven moesten beslissen wie van het gelijkspel ze opeten, en kwibus gebruikt op dat moment het PM-systeem)
Femic bevestigt zijn theorie en voegt er (zonder aanleiding) aan toe dat ze erbij blijft dat TRA tovenaar is.

Even later heb ik ook een theorie gepost naar aanleiding van een post van Femic:
Citaat:
Ik denk te weten wie 2 van de 3 weerwolven zijn en ik ben heel benieuwd of ik gelijk heb Jammer dat ik m'n extra oog niet meer mag gebruiken
Daar ze geen enkele weerwolf zeker weet (ze "denkt te weten"), gok ik dat Balance en TRA het niet zijn , omdat ik denk dat ze hun functie opgevraagd heeft.

Blijven dus voorlopig over:

doezel
Skilly
Ymir
Spoonie
kwibus*
Egged
Hi
dyfusica


waarvan kwibus voorlopig met ster genoteerd :-)

Dan post Femic ditte:
Citaat:
Goed, 10 mensen, 3 wolven, 1 tovenaar, 6 gewone dorpelingen. TRA is de tovenaar Kwibus en Balance zijn weerwolven. Doezel en Ymir zijn dorpelingen. Dat denk ik. Maar...... het kan ook the other way around zijn Kwibus en Balance dorpelingen, Doezel en Ymir weerwolven. Ja, of ik zit er he-le-maal naast, ik lul namelijk ook maar wat uit m'n nek
Opnieuw bevestigt ze dat TRA tovenaar is.
Verder gebruikt ze de namen Doezel, Ymir, Kwibus en Balance. We gaan er vanuit dat Balance geen weerwolf is, dus we stippen Doezel en Ymir aan .

doezel*
Skilly
Ymir*
Spoonie
kwibus*
Egged
Hi
dyfusica


Dan kom ik met de Dyfusicatheorie :
Citaat:
Dyfusica post zo'n 65 berichten per dag op dit forum, maar heeft nog maar 2 keer gepost in dit topic.. Dat maakt haar al verdacht op zich vinnek..
Daarna ontkent Femic in een post plots dat TRA tovenaar is, niettegenstaande ze dat al het hele topic beweert..
Balance:
Citaat:
het is stiekem wel weer enigszins positief omdat we nu weten dat we TRA helemaal nog niet van ons lijstje hoeven te schrappen. aan de andere kant ook negatief, omdat we nou niet weten wie we moeten sparen
Dus:

doezel*
Skilly
Ymir*
Spoonie
kwibus*
Egged
Hi
dyfusica*
TRA


en dan komt ons forumbaasje:
Citaat:
Zij nam terug dat jij Tovenaar bent, omdat anders de weerwolven jou gaan opeten.
(ik neem aan dat weerwolven niet van tovenaars houden omdat een tovenaar iemand kan beschermen)
Dus daarom zegt ze nu dat jij geen tovenaar bent.
dat is zeg maar theorie 1

En stel, jij bent géén tovenaar, maar een weerwolf, alleen Femic heeft de hele tijd geroepen dat jij tovenaar bent, dan geloven wij dat allemaal. dan gaan wij niet op jou stemmen en blijf jij, als weerwolf, over. Daarom neemt femic dat terug, zodat er alsnog op jou gestemd kan worden.
En daar heeft ze wel een punt..

Nog een paar randbemerkingetjes:
- Egged is nog in geen enkele theorie genoemd..
- De tovenaar doet zijn werk niet goed
- En er is ook nog een wolfsbane (maar dat doet er op zich niet veel toe, het kan ons alleen een ronde uitstel geven van het verlies van een volgende dorpeling)
- Ik heb enkel posts gebruikt van niet-verdachte mensen
- TRA is verdacht, zowiezo, altijd en overal

Besluit:
De mogelijke weerwolven zijn:

doezel*
Ymir*
kwibus*
dyfusica*
TRA*


Pff, een halfuur geforumd en hersenen gepijnigd, en we zijn nog nergens, djezus

*had mss toch niet zo'n heldere geest *
__________________
mohowzeg

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 10:15.
Oud 30-05-2005, 10:58
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Dan kom ik met de Dyfusicatheorie :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Dyfusica post zo'n 65 berichten per dag op dit forum, maar heeft nog maar 2 keer gepost in dit topic.. Dat maakt haar al verdacht op zich vinnek..


Zoek dan eens op mijn posts. Ik ben een onzinner. Daar komen de meeste posts vandaan.

En daarnaast, het is toch niet verplicht in dit topic te posten de hele tijd Ik lees wel en post af en toe wat.

Iig ik zeg nu, ik ben geen weerwolf. En als Femic haar gaves had gebruikt om dat bij mij te controleren had ze dat ook gezegd.

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 11:15.
Oud 30-05-2005, 11:05
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik ben met Tejay, ik ben ALTIJD en OVERAL verdacht. Dus waarom nu weer? Femic was de ziener en is duidelijk geweest, waarom zou ze hier, nogmaals, over liegen?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 30-05-2005, 11:45
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
argh dit wordt te veel met theoriën, dus IK WEL ER NOG MEER



*OOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW*
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 30-05-2005, 15:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
omg
had je tijd over Tejay?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-05-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-05-2005 @ 23:19 :
Stel nou dat er mensen op Iemier gestemd hebben, netzoveel als op Femic. Dan is Iemier waarschijnlijk een weerwolf, waarom zouden de weerwolven anders voor Femic kiezen en niet voor Iemier? Femic was al zo verdacht, dus zij kon best door de dorpelingen de volgende ronde worden opgegeten.
Waarom gebruik je hier Iemier als voorbeeld? Dat doe je wel dikwijls, niet?
Oud 30-05-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 30-05-2005 @ 09:11 :
Wat een overkill aan theorieën! Jullie hebben wel gehoor gegeven aan mijn oproep. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer! Ik stem trouwens op Kwibus.
Waarom Kwibus?
Oud 30-05-2005, 16:06
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Achteraf gezien ik zoveel theorieën lees kunnen mijn theorieën wel wachten want mijn theorieën nemen een compleet andere wending.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 30-05-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Tejay schreef op 30-05-2005 @ 11:12 :
te veel om te quoten
Ten eerste ben ik vrouwelijk! En dat heb ik al eens gezegd

2) Kwibus was idd een pm aan het schrijven, maar dat was juist nadat de uitslag bekend was gemaakt. Dus eigenlijk bewijst dat niet veel maar ik wou het toch zeggen

3) Je kan niet weten wiens functie Femic heeft opgevraagd dus daar gaat je hele theorie al de mist in.

4)Waarom ga je er vanuit dat balance geen weerwolf is? Die komt namelijk in al mijn theorieen wel voor.

5) Over dyfusica heb je misschien wel gelijk..

6) Je zegt dat je enkel posts gebruikt van niet-verdachte mensen maar die posts bewijzen volgens jou juist wie er verdacht is dus dat is een vicieuze cirkel. Als je mijn posts gaat quoten kom je op heel andere verdachten uit.

7) De tovenaar doet inderdaad zijn werk niet goed. Misschien komt dat door al die verwarrende overdaad aan theorieën maar hij mag inderdaad zijn verantwoordelijkheid wel eens opnemen.

En nu kan je hieruit concluderen dat ik mij verdedig omdat ik een weerwolf ben of juist omdat ik er geen ben. Leuk spel
Oud 30-05-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 30-05-2005 @ 11:58 :
Iig ik zeg nu, ik ben geen weerwolf. En als Femic haar gaves had gebruikt om dat bij mij te controleren had ze dat ook gezegd.
Als, als, als, dat zegt niets. Als een kat een koe was...
Oud 30-05-2005, 16:13
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 30-05-2005 @ 11:58 :


Iig ik zeg nu, ik ben geen weerwolf. En als Femic haar gaves had gebruikt om dat bij mij te controleren had ze dat ook gezegd.
VOlgens mij begin je het benauwt te krijgen of lijkt dat zo? En wie zegt dat Femic zou zeggen of je geen weerwolf zal zijn? Denk je dat je speciaal bent ofzo?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 30-05-2005, 16:14
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
We moeten femic gewoon in een doofpot stoppen want die is toch al opgehangen.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 30-05-2005, 16:15
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Trouwens dyfusica waarom post je bijna niet in dit spel? Je zelf stil houden maak je alleen maar nog verdachter...
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 30-05-2005, 16:17
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-05-2005 @ 16:42 :
omg
had je tijd over Tejay?
Bwa, moest feitelijk blokken. is beetje uitgesteld
__________________
mohowzeg
Oud 30-05-2005, 16:19
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Anyway, als TRA een weerwolf is, heeft hij het geniaal gespeeld tot nu toe!
__________________
mohowzeg
Oud 30-05-2005, 16:26
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Tejay schreef op 30-05-2005 @ 17:19 :
Anyway, als TRA een weerwolf is, heeft hij het geniaal gespeeld tot nu toe!
*couch* ...slijm *cough*
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 30-05-2005, 16:29
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Jezus mensen, 2 pagina's volgespammed sinds de vorige keer dat ik er was

Goed, ik word verdacht blijkt wel weer
TRA Egged Skilly, aangezien Femic niet kan
Ik blijf erbij....
fuck theorieën, gewoon een gevoel.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 30-05-2005, 16:44
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 30-05-2005 @ 17:26 :
*couch* ...slijm *cough*
Wat heb ik te slijmen? Ben al lang dood.
__________________
mohowzeg
Oud 30-05-2005, 16:51
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Skilly schreef op 30-05-2005 @ 17:15 :
Trouwens dyfusica waarom post je bijna niet in dit spel? Je zelf stil houden maak je alleen maar nog verdachter...
volgens mij zou ik ook verdacht zijn als ik wel gewoon veel zou posten hoor...
Oud 30-05-2005, 16:54
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Skilly schreef op 30-05-2005 @ 17:13 :
VOlgens mij begin je het benauwt te krijgen of lijkt dat zo? En wie zegt dat Femic zou zeggen of je geen weerwolf zal zijn? Denk je dat je speciaal bent ofzo?
Ik zeg het maar ik kan het uiteraard niet bewijzen, net zoals jullie niet kunnen bewijzen dat ik er wel 1 ben.
Oud 30-05-2005, 16:59
ricco
ricco is offline
http://forum.scholieren.com

inetgame

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 17:04.
Oud 30-05-2005, 17:01
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
ricco schreef op 30-05-2005 @ 17:59 :
inetgame
Moge je een langzame pijnlijke dood sterven aan een anale schimmelinfectie inferieure randebiel.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 30-05-2005, 17:02
hi
hi is offline
Citaat:
doezel schreef op 30-05-2005 @ 17:02 :
Waarom Kwibus?
stem op gevoel en nummer 6 is naar mijn idee vaak weerwolf al kan ik dat niet hard maken!
Oud 30-05-2005, 17:13
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Haha wel leuk dat jullie uit al mijn posts nog enige logica weten te halen
Tejays theorie was een hele goede (voor zover ik de dingen weet natuurlijk), op 2 punten na. Probeer daar maar eens wijs uit te worden
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 21:15
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 20:26
De Kantine Weerwolfspel #62
VeGs
79 19-08-2009 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.