Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2009, 16:23
Verwijderd
Goed plan. 1 Sept.
Advertentie
Oud 18-08-2009, 16:44
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Prima.
Oud 18-08-2009, 18:04
Bright Blue
Bright Blue is offline
He jammer, dan moet ik net weer naar school, en heb het dan heel erg druk. Dus kan dan ws niet mee doen

Kan je het niet gewoon met ong. 10 mensen spelen? Bij het echte wwspel heb je er ook maar 8 nodig..
Oud 18-08-2009, 18:42
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Tien is voor het internetspel eigenlijk wat weinig, en aangezien sommige van die tien al hebben aangegeven nog weg te gaan of weinig tijd te hebben ben ik het er mee eens om even te wachten. De deadline wordt hierbij niet later dan 1 september, dan beginnen we, of bij een groot genoeg aantal deelnemers. Iedereen ontvangt sowieso een pm wanneer we beginnen met de functie, dus iedereen wordt er van op de hoogte gesteld.

Ondertussen zullen wij eens over een geniaal verhaal gaan brainstormen .
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 18-08-2009, 18:53
Verwijderd
Als jullie pas op 1 sept willen beginnen weet ik niet of ik dan in de gelegenheid ben hoor...
Oud 18-08-2009, 19:05
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Oke, laat het alsjeblieft weten zodra je niet meer mee wilt doen, dan kunnen we er rekening mee houden. Totdan gaan we ervanuit dat iedereen die nu op de lijst staat meedoet.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 18-08-2009, 19:49
Verwijderd
Hahah, faal, omg. 1 September. xD
Oud 18-08-2009, 19:52
Verwijderd
Waarom is dit topic er dan überhaupt? :') ! September kan gewoon een nieuwe gestart worden. Hup, zomerverzoekje indienen bij MIssy. En er mag nog een zonde koelkast. Of gewoon 1 week koelkast, omdat het spel 1 week duurt. xD
Oud 18-08-2009, 21:35
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Waarom is dit topic er dan überhaupt? :') ! September kan gewoon een nieuwe gestart worden. Hup, zomerverzoekje indienen bij MIssy. En er mag nog een zonde koelkast. Of gewoon 1 week koelkast, omdat het spel 1 week duurt. xD
Omdat pas tijdens het topic bleek dat we te weinig deelnemers gaan hebben.

Eerst eens goed lezen jij; daarna pas ranten.
Oud 18-08-2009, 22:00
Verwijderd
Prima plan volgens mij.
Bij dezen geef ik me vast op voor 1 september.
Oud 18-08-2009, 22:10
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Was er trouwens niet ooit een plan voor een meet voor middagje weerwolven?
Oud 18-08-2009, 22:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb geen idee maar ik ben voorstander. Ik heb het weerwolfspel dus dat is in ieder geval geregeld.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 18-08-2009, 23:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat kan ook prima op mijn meet trouwens (maar dan moeten jullie wel komen )
Oud 18-08-2009, 23:41
Verwijderd
OK open geen topic als er niet nu wordt gespeeld. 8 personen is genoeg om te spelen. Als het spel niet begint, schrijf ik mij uit. 1 september is te laat.
Oud 19-08-2009, 00:22
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dat kan ook prima op mijn meet trouwens (maar dan moeten jullie wel komen )
Dinsdagmiddag; gaat niet lukken ivm stage.
Liever een zondag- of zaterdagmiddag. Eventueel vrijdag. Iets met mooi weer en park ofzo.

@ Wammus: hier ook, plus uitbreiding.
Oud 19-08-2009, 00:35
Verwijderd
1 September doe ik mee. Anders niet.
Oud 19-08-2009, 00:46
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik doe ook op 1 september mee, als er eerder begonnen wordt doe ik niet mee ivm Lowlands en dus te lange afwezigheid.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 19-08-2009, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Omdat pas tijdens het topic bleek dat we te weinig deelnemers gaan hebben.

Eerst eens goed lezen jij; daarna pas ranten.
Je meent het. Maar, mevrouw de slimmerik, je mist de toon in mn vraag. Met andere woorden, het is idioot, achterlijk en debiel.
Maar goed, incompetentie bij de spelleiding aldus. Had Lisa toch gelijk.
Oud 19-08-2009, 08:33
Verwijderd
Beetje arrogante spelers hier. Als zij niet kunnen, mag er geen spel plaatsvinden.
Oud 19-08-2009, 11:18
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Je meent het. Maar, mevrouw de slimmerik, je mist de toon in mn vraag. Met andere woorden, het is idioot, achterlijk en debiel.
Maar goed, incompetentie bij de spelleiding aldus. Had Lisa toch gelijk.
Lieverd, je seurt.
Oud 19-08-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Lieverd, je seurt.
Je had geen topic moeten openen, zo simpel is het. Ik had ook bedacht dat het weer mocht maar ik heb het niet geopend. Vervolgens komt er spelleiding die gewoon niet begint een week lang (ja jongens, dat behoort tot julli taken), en dan opeens wordt het spel nog twee weken verplaatst, terwijl iedereen die zich heeft ingeschreven ervanuit gaat dan men toch wel in staat is zoals altijd een spel binnen twee dagen echt te starten. I guess not.
Oud 19-08-2009, 15:39
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Pfff, wat een geseur.

@Iedereen: Het was ook de bedoeling om meteen te beginnen, maar toen werd duidelijk dat er te weinig spelers waren. Als er vóór 1 sept. genoeg mensen aanmelden kunnen we gewoon beginnen. Hoor.

Edit: Hypocrieten.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 19-08-2009, 15:42
Verwijderd
10 spelers is eigenlijk wel zat, maar omdat deze spelleiders blijkbaar geen zin hebben om te improviseren kan dat blijkbaar niet.
Oud 19-08-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:
10 spelers is eigenlijk wel zat, maar omdat deze spelleiders blijkbaar geen zin hebben om te improviseren kan dat blijkbaar niet.
Qft Dus soija had toch gelijk
Oud 19-08-2009, 16:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Had Lisa toch gelijk.
Citaat:
Dus soija had toch gelijk
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 19-08-2009, 16:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vriendjespolitiek
Oud 19-08-2009, 16:47
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
vriendjespolitiek
o.a.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 19-08-2009, 17:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dus, slotje en 1 september een nieuw topic?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 19-08-2009, 17:06
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Het was achteraf gezien niet de handigste tijd om het topic te openen; dat was al duidelijk. Is het nou echt nodig om dat iedereen nog drie keer door de strot te duwen?

Het was compleet achterlijk en verschrikkelijk dom. Jullie zullen uiteraard nooit een dergelijke inschattingsfout maken. Dus bij deze zal ik nooit, nooit, nooit meer een topic openen voor ik minimaal 25 mensen per pm heb gevraagd of ze mee kunnen doen.

Valt daar mee te leven?

Of is het nodig om er nog een pagina aan sarcastische opmerkingen aan te wijden?

@ Missy:
Slotje is misschien een gooie. Stuur ik iedereen per 1 september wel een nieuwe herinneringspm.
Oud 19-08-2009, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Liefje het was een grapje richting Soija. Maar goed, het geeft niet dat je het niet snapt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #62!
MartinV
396 17-09-2009 15:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.