Oud 21-05-2005, 20:51
Verwijderd
Er was in de thread van het oude meetingverslag al wat gemompel over een zomermeeting en langzamerhand werd dat luidkeels gekakel waarin data heen en weer werden geschreeuwd.

Dat kan gestructureerder, lijkt me. Maar voordat we jullie overvallen met een poll, moeten we even weten wat de andere ideeën zijn. Utrecht lijkt me vrij voor de hand liggen, maar is het nog steeds zo dat het weekeinde de enige optie is, of kunnen we met de vakantie ook door de weeks aan de gang? Wie willen er allemaal komen en wat gaan we in godsnaam doen, buiten het rituele broodjes-met-gras eten?

Suggesties voor data kunnen, maar we hebben nu nog niet zoveel aan precieze dagen of wat dan ook. 'Een weekeinde in juli' is meer werkbaar dan '6 juni en 23 juni kan ik!'

Vul de thread maar.

LUH-3417
Advertentie
Oud 21-05-2005, 20:54
Verwijderd
Ik kom.
Utrecht.
Elke datum tussen 1 juni en eind augustus, want ik ga niet op vakantie.
Ik wil graag een cursus bloemenkransen vlechten volgen. Maar brood met zand is ook goed.
Oud 21-05-2005, 20:55
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Voor de duidelijkheid moeten we misschien toch maar eerst op de weekeinden mikken, niet?

Wat we eerder niet konden, kunnen we nu natuurlijk wel: ik stel voor om vooral zo weinig mogelijk van tevoren te plannen en heerlijk in het gras van welk centraal liggend park (waarschijnlijk Wilhelminapark) te zonnebaden/kletsen/lezen/tekenen/fotograferen/eten/drinken.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 21-05-2005, 20:56
Verwijderd
Kunnen we niet een SNES meenemen?
Oud 21-05-2005, 21:04
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
zuster schreef op 21-05-2005 @ 21:56 :
Kunnen we niet een SNES meenemen?
Gaaf idee! En een jaargang Donald Ducks natuurlijk.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 21-05-2005, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 21-05-2005 @ 21:55 :

Wat we eerder niet konden, kunnen we nu natuurlijk wel: ik stel voor om vooral zo weinig mogelijk van tevoren te plannen en heerlijk in het gras van welk centraal liggend park (waarschijnlijk Wilhelminapark) te zonnebaden/kletsen/lezen/tekenen/fotograferen/eten/drinken.
Plus, ik kom als ik kan.
Oud 22-05-2005, 12:34
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Ik kom ook! Utrecht is redelijk dichtbij, dus geen probleem. Wat betreft data; ik wacht de poll rustig af.
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Oud 22-05-2005, 12:38
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Ik kom niet...
OMDAT: er iemand komt..waar ik nu heel verdrietig om ben...en daar heb ik geen zin in, om ingemaakt te worden..weet niet of die gene komt, maar zal wel..
Anki
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 22-05-2005, 14:08
Verwijderd
Ik ruik soap.
Oud 22-05-2005, 14:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Anki schreef op 22-05-2005 @ 13:38 :
Ik kom niet...
OMDAT: er iemand komt..waar ik nu heel verdrietig om ben...en daar heb ik geen zin in, om ingemaakt te worden..weet niet of die gene komt, maar zal wel..
Anki
Toch jammer...

Ik kom, als ik kan. En ik weet niet uit mijn hoofd wanneer ik kan, maar ja

Is het zeker in Utrecht? Is Eindhoven geen aardige optie?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-05-2005, 14:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vogelvrij, gefeliciteerd!

Tussen 3 juli en 9 juli is mogelijk. En daarna is volgens mij heel augustus wel mogelijk bij mij. Utrecht zou fijn zijn.
Oud 22-05-2005, 14:49
Verwijderd
Weekenden, svp (ik heb vakantiewerk doordeweeks, dus helaas!) en ik geloof dat ik op vakantie ben ergens vanaf 27 juli tot 20 augustus.
Een brood met gras eten lijkt me erg leuk. Zand ook trouwens.
Oud 22-05-2005, 16:09
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
zuster schreef op 21-05-2005 @ 21:54 :
Ik kom.
Utrecht.
Elke datum tussen 1 juni en eind augustus, want ik ga niet op vakantie.
Ik wil graag een cursus bloemenkransen vlechten volgen. Maar brood met zand is ook goed.
Daar kan ik je wel bij helpen
Oud 22-05-2005, 16:23
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
zuster schreef op 22-05-2005 @ 15:08 :
Ik ruik soap.
Dat sloeg toch niet op mij...of wel?

Citaat:
Anki schreef op 22-05-2005 @ 13:38 :
Ik kom niet...
OMDAT: er iemand komt..waar ik nu heel verdrietig om ben...en daar heb ik geen zin in, om ingemaakt te worden..weet niet of die gene komt, maar zal wel..
Anki
Mag ik vragen wie je bedoelt? Het zou jammer zijn als je niet zou komen vanwege 'iemand'.
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Oud 22-05-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 22-05-2005 @ 17:09 :
Daar kan ik je wel bij helpen
Bij het vlechten of de boterham met zand?

@ Soapsie: nee, het sloeg op Anki.
Oud 22-05-2005, 17:12
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik ben ook nieuwsgierig, en heb er nare, soapachtige gevoelens bij idd...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 22-05-2005, 17:59
Verwijderd
Wat het ook is, Letterenmeetings zijn warrrrm en gezellig, dus Anki hoeft niet bang te zijn. Bovendien heeft LUH altijd het verzamelde werk van Kafka bij zich om vervelende opmerkingen te bestraffen. Enzo.
Oud 22-05-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-05-2005 @ 15:12 :

Is het zeker in Utrecht? Is Eindhoven geen aardige optie?
(L)(L)(L)(L)(L)(L)

*aanbidt*
Ads door Google
Oud 22-05-2005, 18:16
Verwijderd
Als jullie allemaal gaan zeggen dat jullie willen dat ik kom kom ik, en anders niet .
Oud 22-05-2005, 18:17
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 22-05-2005 @ 19:16 :
Als jullie allemaal gaan zeggen dat jullie willen dat ik kom kom ik, en anders niet .
Als Mijns. niet komt, betwijfel ik of ik zelf wel wil komen. (zo goed? )
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 22-05-2005, 18:24
Verwijderd
Als Mijns niet komt, maak ik het uit met LUH. Goed genoeg?
Oud 22-05-2005, 18:25
Verwijderd
En nu de kans groter is dat ik naar de Letterenmeeting ga, zal ik alvast oefenen met glimlachen.
Oud 22-05-2005, 18:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik kom als ik kan, maar dan kom ik ook echt en helemaal.

Ik kan de eerste drie weken van augustus niet en de derde week van juli (dacht ik) ook niet.

Edit: O, en ik ben nog steeds tegen zaterdagen. En als het toch in de vakantie valt, wil ik ook niet op woensdag(a).
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 19:34.
Oud 22-05-2005, 18:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Het lijkt er dus tot nu toe op, begin juli of eind augustus.
Oud 22-05-2005, 18:54
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
eind augustus klinkt mij ook wel prima. Nog even lekker gezellig genieten voor school weer begint.

en uiteraard als ik beschikbaar ben.
__________________
Recht voor je raapje!
Advertentie
Oud 22-05-2005, 22:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Eind augustus vind ik een prima optie. Ik kan eigenlijk zeker niet van 9 juli (jawel, mijn verjaardag ) tot begin augustus. Dan ben ik nog weg van 15 tot en met 18 augustus om dan te helpen met het werven van nieuwe leden voor de studentenvereniging.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 23-05-2005, 12:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Grimm schreef op 22-05-2005 @ 19:13 :
(L)(L)(L)(L)(L)(L)

*aanbidt*


Ik zal eens kijken wanneer ik kan, even agenda pakken:

Van 3 tot en met 14 juni
Eventueel 25 of 26 juni
Vanaf ongeveer 20 augustus

Mijns moet ook komen, natuurlijk, iedereen moet komen of zo Ik hoop dat ik mag
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 16:17
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 22-05-2005 @ 19:24 :
Als Mijns niet komt, maak ik het uit met LUH. Goed genoeg?
Hey.

LUH-3417
Oud 23-05-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 23-05-2005 @ 17:17 :
Hey.

LUH-3417
Nee, dan doe je:
Aye!

LUH-3417
Oud 23-05-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 23-05-2005 @ 18:28 :
Nee, dan doe je:
Aye!

LUH-3417
Juist.

@LUH: aan jou de schone taak Mijns over te halen.
Oud 23-05-2005, 18:35
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Misschien kom ik ook wel..ik weet niet, zijn er mensen die mij totaal niet willen zien verschijnen?
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 23-05-2005, 19:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Anki schreef op 23-05-2005 @ 19:35 :
Misschien kom ik ook wel..ik weet niet, zijn er mensen die mij totaal niet willen zien verschijnen?
Ik hoor bij de mensen die wel willen dat je komt *diept herinneringen op uit de kerstvakantie*, hoor tante Anki!

__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-05-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Anki schreef op 23-05-2005 @ 19:35 :
Misschien kom ik ook wel..ik weet niet, zijn er mensen die mij totaal niet willen zien verschijnen?
Ik zou het niet weten, ik ken je verder niet, dus dat lijkt me een sterke reden om wél te komen.
Oud 23-05-2005, 19:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Uh, ik wil ook best wel komen! 2 juli tot en met 6 weken later ben ik foetsie (jaja, 6 weken Amerika! ) Maar daarvoor kan ik vast wel een gaatje vinden in mijn overigens niet zo heel drukke agenda... En zondagen komen mij het best uit, dus Roosieh: Ik sta achter je wat betreft die zondagen!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-05-2005, 19:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Waar ga je heen in Amerika? Ik ga ook!
Oud 23-05-2005, 19:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Anki schreef op 23-05-2005 @ 19:35 :
Misschien kom ik ook wel..ik weet niet, zijn er mensen die mij totaal niet willen zien verschijnen?
Ik wil jou wel meeten, eigenlijk. Niet dat we elkaar goed kennen of zo

En ik mag, trouwens

@duivelaar: Ja, dan komen jullie elkaar vast t egen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Ads door Google
Oud 23-05-2005, 20:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-05-2005 @ 20:58 :
Waar ga je heen in Amerika? Ik ga ook!
Westkust! Rondtrekken... We starten en finishen in San Fransisco! Echt supergaaf! En waar ga jij heen dan? (Of moeten we dit bewaren voor op de meeting? )
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-05-2005, 20:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
I C U schreef op 23-05-2005 @ 21:02 :
Westkust! Rondtrekken... We starten en finishen in San Fransisco! Echt supergaaf! En waar ga jij heen dan? (Of moeten we dit bewaren voor op de meeting? )
Westkust, rondtrekken (met een auto, via hotels, dat wel)! We starten en eindigen in LA, maar we verblijven natuurlijk ook een tijdje in SF.
(De meeting duurt nog te lang. )
Oud 23-05-2005, 20:10
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-05-2005 @ 21:03 :
Westkust, rondtrekken (met een auto, via hotels, dat wel)! We starten en eindigen in LA, maar we verblijven natuurlijk ook een tijdje in SF.
(De meeting duurt nog te lang. )
Wij gaan rondtrekken met een camper, ook door die nationale parken en dergelijke, en natuurlijk natuurlijk verblijven we ook een paar nachtjes in LA! Maar mijn vader heeft de planning nog niet doorgestuurd ofzo, dus echt een goed beeld van mijn vakantie heb ik nog niet... Wordt in elk geval geweldig! Hoe lang ga je?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-05-2005, 20:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
I C U schreef op 23-05-2005 @ 21:10 :
Wij gaan rondtrekken met een camper, ook door die nationale parken en dergelijke, en natuurlijk natuurlijk verblijven we ook een paar nachtjes in LA! Maar mijn vader heeft de planning nog niet doorgestuurd ofzo, dus echt een goed beeld van mijn vakantie heb ik nog niet... Wordt in elk geval geweldig! Hoe lang ga je?
We bezoeken ook een paar van die parken, maar aangezien we niet zulke kampeerders zijn wilden we een camper maar niet gaan uitproberen in een 'vreemd' land.
Ik weet wel dat we bij LA eerst omhoog gaan en dan met de klok meer een rondreis maken. We maken een reis van 3 weken en nog een paar dagen eraan vastgeplakt in San Diego om aan het strand te kunnen zonnen en bij te komen, en natuurlijk om Sea World te bezoeken.
Oud 23-05-2005, 20:19
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-05-2005 @ 21:14 :
We bezoeken ook een paar van die parken, maar aangezien we niet zulke kampeerders zijn wilden we een camper maar niet gaan uitproberen in een 'vreemd' land.
Ik weet wel dat we bij LA eerst omhoog gaan en dan met de klok meer een rondreis maken. We maken een reis van 3 weken en nog een paar dagen eraan vastgeplakt in San Diego om aan het strand te kunnen zonnen en bij te komen, en natuurlijk om Sea World te bezoeken.
Klinkt goed! Wij kamperen wel, eigenlijk altijd, maar ja, je caravan meenemen gaat een beetje moeilijk in zo'n vliegtuig... Ik heb er echt zin in! Ben ook zeer benieuwd in hoeverre mijn beeld van Amerika en Amerikanen klopt...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-05-2005, 20:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
I C U schreef op 23-05-2005 @ 21:19 :
Klinkt goed! Wij kamperen wel, eigenlijk altijd, maar ja, je caravan meenemen gaat een beetje moeilijk in zo'n vliegtuig... Ik heb er echt zin in! Ben ook zeer benieuwd in hoeverre mijn beeld van Amerika en Amerikanen klopt...
Ik heb er ook zin in! Ben benieuwd hoe men daar eigenlijk leeft en hoe het verschilt van hier en Europa. De mentaliteit, enz. Ook ben ik wel benieuwd naar het eten, of dat echt zoveel is als altijd wordt gezegd. Amerikanen lijken me opzich wel leuke mensen, maar geen idee of ze dat echt zijn. We zullen zien.
Oud 23-05-2005, 20:25
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-05-2005 @ 21:22 :
Ik heb er ook zin in! Ben benieuwd hoe men daar eigenlijk leeft en hoe het verschilt van hier en Europa. De mentaliteit, enz. Ook ben ik wel benieuwd naar het eten, of dat echt zoveel is als altijd wordt gezegd. Amerikanen lijken me opzich wel leuke mensen, maar geen idee of ze dat echt zijn. We zullen zien.
En ik ga mensen es uithoren over Bush, wat ze daar nou van vinden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze hem daar allemaal zo geweldig vinden. Ik bedoel, hoe gek zijn wij dan? En wat zien zij dat wij niet zien!
Ben idd ook benieuwd naar verschil in mentaliteit enz. En ik vraag me af of ik me daar slank ga voelen, ze zeggen altijd dat die Amerikanen redelijk stevig zijn...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-05-2005, 20:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
I C U schreef op 23-05-2005 @ 21:25 :
*knip*
PM!
Oud 23-05-2005, 20:55
Tovenaar
Tovenaar is offline
Hmm. Misschien wel leuk ja. Eens kijken of ik mijn toverspreuken op tijd kan bundelen.
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Oud 23-05-2005, 21:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 23-05-2005 @ 21:55 :
Hmm. Misschien wel leuk ja. Eens kijken of ik mijn toverspreuken op tijd kan bundelen.
Jij moet ook komen. Je bent een goed schrijver en een trouw poster.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 23-05-2005, 22:45
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
@I C U en duivelaartje: Ik ben daar nu bijna 3 jaar geleden ook geweest, voor 4 weken dan. Het is echt uitermate gaaf. Als jullie nog tips willen hoor ik het wel (In ieder geval mogen jullie in geen geval bryce canyon overslaan)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-05-2005, 05:50
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-05-2005 @ 20:58 :

@duivelaar: Ja, dan komen jullie elkaar vast t egen
Krengetje, verpest het maar weer

Ik ben op mijn vakantie in Drenthe, dus dat is vrij dichtbij. Feit is dat ik dat hele eind vanuit Eindhoven ga fietsen (jawel!), maar ik heb altijd ruimte over voor een trein. Er zijn enkele data (verjaardagen) waar ik dus absoluut niet kan.
Oud 24-05-2005, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 24-05-2005 @ 06:50 :
Krengetje, verpest het maar weer

Ik ben op mijn vakantie in Drenthe, dus dat is vrij dichtbij. Feit is dat ik dat hele eind vanuit Eindhoven ga fietsen (jawel!), maar ik heb altijd ruimte over voor een trein. Er zijn enkele data (verjaardagen) waar ik dus absoluut niet kan.
Drenthe? Wanneer? Waar? Ik kom waarschijnlijk ook vanuit die contreien... Mijn ouders wonen er.
Oud 24-05-2005, 11:00
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
normaal log ik nooit in als ik op de HvU ben, maar ik MOEST me echt even in deze discussie mengen natuurlijk.

Ik las het al, als het een weekend moet worden, dan wordt het 9 of 10 juli. (1,2,3 juli ben ik namelijk aan het uithijgen in *ahumkuchkuch* practig *kuchkuchschreeuw* Almere om bij te komen van mijn tentamens, ga ik me voordoen zijnde vollybalster (ster in de zin van er geweldig in zijn) en ga ik op zondag lekker zeilen (bij almere.............)
dus wordt het het weekend erop, aangezien daarna weer veel mensen niet kunnen, of het wordt toch lekker door de week.

En de activiteiten: Wilhelminapark, picknick, boekjes, fototoestellen en , uiteraard want absoluut onmisbaar, spelletjes

Charlotte
__________________
ja, maar...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol D&A zomermeet
Mephisto
118 16-07-2010 20:41
Drugs & Alcohol IZSADC NUMMER taggetug!
Verwijderd
499 13-07-2008 14:58
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Verhalen & Gedichten [Poll] Waar gaan we meeten?
Verwijderd
154 14-06-2005 19:48
Verhalen & Gedichten [Meetingverslag] Nu met foto's!
Verwijderd
100 19-05-2005 14:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zomermeeting N&A?
MH
42 03-07-2004 01:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.