Oud 25-01-2012, 17:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Gonzo ziet er niet eens uit als Gonzo :')

__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 25-01-2012, 17:27
Verwijderd
Stefenootje 49
LeMiserable 34
Apate 34
Schrödinger 32
Noedelhap 29
Lentekriebel 26
Little Phoebe 23
Vowel 20
Sarah 20
mollerator 20
*Miekje* 18
Commendatore 15
Chick Rock 15
Em. 13
Quintiano 13
Trimm Trabb 13
Pippeloen 13
Lusi 12
Luud 12
deadlock 11
Aldan 9
Martiño 8
Pierrot 8
Rationeel 8
Carn 8
Uomi 5
Uice 4
Geel 4
mijamoto 4
Lorelei 4
Chicka Little 3
Havock 2
Faded-Away 2
.sann 2
Panopticon 1
Mc Kauw 1
Spoiler-Dude 1
Andijvie 1
Qandy. 1
CuwleMandarijn 1
Hanneke 1
Gnork 1


Oud 25-01-2012, 17:32
Verwijderd
Stefenootje, jij woont in Den Haag toch ? Kun je bij het treinstation HS aan beide kanten eruit zeg maar ?
Oud 25-01-2012, 17:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mijn ouders krijgen iedere week een gratis krantje door de bus met allemaal lullig nieuws over de gemeente. Deze week staat er op de voorpagina een grote foto van een man en een vrouw begin dertig. De tekst erbij: "Maartje en Yannick houden van sporten en feestjes. U leest het op pagina 12."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-01-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, jij woont in Den Haag toch ? Kun je bij het treinstation HS aan beide kanten eruit zeg maar ?
Nee, je kan er maar aan een kant uit.
Oud 25-01-2012, 17:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme: "Gebruikt u homeopatische middelen, vitaminen of andere supplementen of heeft u deze gebruikt? Zo ja, vanaf wanneer, tot wanneer en welk middel?"

Alsof ik de duisent homeopatische pillen en drankjes nog kan opnoemen die ik de afgelopen 10 jaar heb gebruikt :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 17:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zin om gewoon NEE in te vullen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 17:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Godsamme: "Gebruikt u homeopatische middelen, vitaminen of andere supplementen of heeft u deze gebruikt? Zo ja, vanaf wanneer, tot wanneer en welk middel?"

Alsof ik de duisent homeopatische pillen en drankjes nog kan opnoemen die ik de afgelopen 10 jaar heb gebruikt :')
Zij weten toch ook niet dat je ze by the bucketloads naar binnen werkt?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-01-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, je kan er maar aan een kant uit.
Kun je er toevallig onderdoor ofzo ?
Oud 25-01-2012, 17:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zij weten toch ook niet dat je ze by the bucketloads naar binnen werkt?
Nee, maar het is voor de intake ergens. Dus op zich wil ik wel graag dat ze m helpen. Maar ik weet toch niet meer welke dingen ik kreeg in 2004 en van wanneer tot wanneer ik die dingen precies slikte??
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 17:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kun je er toevallig onderdoor ofzo ?


Je kan eruit bij de hoofdingang, of je komt uit in een tunnel en dan kan je lopen richting de Hogeschool.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-01-2012, 17:40
Verwijderd
Waar is de hogeschool ? Ik moet naar een kantoor van T-Mobile, dat zit op de Waldorfstraat! Maar google maps wist het antwoord ook al gelukkig
Oud 25-01-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Waldorfstraat!
*kijkt naar tt*

toevallig!
Oud 25-01-2012, 17:43
Verwijderd
He
Oud 25-01-2012, 17:44
Verwijderd
Oh nee, grapje het is waldorpstraat
Oud 25-01-2012, 17:45
Verwijderd
Oh
Oud 25-01-2012, 17:46
Verwijderd
ik heb morgen vrij. 90% van de leraren gaan staken.
Oud 25-01-2012, 17:46
Verwijderd
Blair Waldorf
Ads door Google
Oud 25-01-2012, 17:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
"Heeft u in de afgelopen 4 weken, problemen ondervonden bij uw werk of andere dagelijkse bezigheden ten gevolge van emotionele problemen?" Daarop zou ik 'ja' antwoorden, omdat mijn motivatie als gevolg van mijn gezondheid even heel slecht is. Maar dan wordt de vraag verduidelijkt met: "zoals depressieve of angstige gevoelens". En dat is natuurlijk ook weer niet zo. Hm. Nee antwoorden dan maar?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 17:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh nee, grapje het is waldorpstraat
Same shit, different language
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-01-2012, 17:48
Verwijderd
Ligt eraan waarvoor ;x
Oud 25-01-2012, 17:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ligt eraan waarvoor ;x
Talking to me?

Ik heb me aangemeld bij het Vermoeidheidscentrum in Lelystad, en daarvoor moet ik allerlei vragenlijsten invullen over mijn klachten enzo.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
"Heeft u in de afgelopen 4 weken, problemen ondervonden bij uw werk of andere dagelijkse bezigheden ten gevolge van emotionele problemen?" Daarop zou ik 'ja' antwoorden, omdat mijn motivatie als gevolg van mijn gezondheid even heel slecht is. Maar dan wordt de vraag verduidelijkt met: "zoals depressieve of angstige gevoelens". En dat is natuurlijk ook weer niet zo. Hm. Nee antwoorden dan maar?
Ik zou het wel noemen, want als er 'zoals' wordt gezegd, kun je prima nog andere dingen invullen. Het lijkt me meer een voorbeeld.
Oud 25-01-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Talking to me?

Ik heb me aangemeld bij het Vermoeidheidscentrum in Lelystad, en daarvoor moet ik allerlei vragenlijsten invullen over mijn klachten enzo.
Ja was tegen jou. Wanneer het hierover gaat dan zou ik wel degelijk 'ja' invullen. Gaat het over een of andere selectieprocedure waarbij ze aan de hand van zo'n vraag willen vaststellen of je een fruitcake bent, dan zeg je nee aangezien je er anders veel gezeik mee krijgt. Nu helpt het je alleen vooruit als je een degelijk beeld schetst, dat beeld wordt juist gezocht.
Oud 25-01-2012, 17:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, thanks guys
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 25-01-2012, 17:55
Verwijderd
de waldorpstraat ( en Tmobile) bereik je door via de achteruitgang van HS te lopen. Dan loop je er tegenaan.
Oud 25-01-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om gewoon NEE in te vullen.
Dat had je ook met een gerust hart kunnen doen wanneer.....
Oud 25-01-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:
de waldorpstraat ( en Tmobile) bereik je door via de achteruitgang van HS te lopen. Dan loop je er tegenaan.
Ik ga het vast vinden morgen
Oud 25-01-2012, 17:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat had je ook met een gerust hart kunnen doen wanneer.....
Wanneer...? Ik snap 'm niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 18:08
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oeh, ik had bijna de meeste posts .
__________________
In omnia paratus
Oud 25-01-2012, 18:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, maar het is voor de intake ergens. Dus op zich wil ik wel graag dat ze m helpen. Maar ik weet toch niet meer welke dingen ik kreeg in 2004 en van wanneer tot wanneer ik die dingen precies slikte??
Waarom is dat relevant voor hun?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-01-2012, 18:13
Verwijderd
hen.
Oud 25-01-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
hen.
Dacht ik ook, maar ik wilde het niet zeggen want dan voel ik me zo betweterig. En dan ben ik meestal bang dat ik het fout verbeter
Oud 25-01-2012, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Dacht ik ook, maar ik wilde het niet zeggen want dan voel ik me zo betweterig. En dan ben ik meestal bang dat ik het fout verbeter
Ik ben daar nu ook een beetje bang voor, want misschien kan/mag hun ook wel.

Maarja. Live wild. ;x
Oud 25-01-2012, 18:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom is dat relevant voor hun?
Geen idee. Ik heb het ook maar gewoon opengelaten. Anders vragen ze het nog maar een keer bij de intake als het zo belangrijk is.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 18:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
hen.
Beetje onzin.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Ads door Google
Oud 25-01-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Beetje onzin.
Dat het hen is, of dat ik het zeg?
Oud 25-01-2012, 18:23
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dat je het zegt wss. Hen was correct .
__________________
In omnia paratus
Oud 25-01-2012, 18:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat het hen is, of dat ik het zeg?
Dat die regel er überhaupt is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-01-2012, 18:30
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Mooi mooi:



Oud 25-01-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Wanneer...? Ik snap 'm niet
...wanneer je niet aan die volksverlakkerij had meegedaan
Oud 25-01-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Dat die regel er überhaupt is.
En ik maar denken dat jij een broertje dood had aan het Witte Boekje
Oud 25-01-2012, 18:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
...wanneer je niet aan die volksverlakkerij had meegedaan
Oh. Open deurtje!

Mja. Je hebt vast gelijk. Maar ja, op een gegeven moment moet je toch wát.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 18:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het kooooouuuuudddd *bibber*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-01-2012, 18:38
Verwijderd
Door dat stomme raadseltopic raak ik telkens helemaal in de war omdat ik antwoorden probeer te vinden. Ik faal in raadsels
Oud 25-01-2012, 18:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
En ik maar denken dat jij een broertje dood had aan het Witte Boekje
Heb ik ook. Maar dit is iets dat al lang voor het Witte Boekje niet als fout werd gezien binnen spreektaal. Bovendien dient de regel geen enkel doel; het is gewoon achttiende-eeuwse taal-'verrijking'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-01-2012, 18:39
Verwijderd
gvd er gaat van alles mis vandaag. Ik vergeet duizenden dingen in de supermarkt, stomme springvorm is lek waardoor nu de hartige taart over de hele oven is verspreid, wederom verslapen en voor de vierde dag op rij een nutteloze irritante discussie over fietslampjes, het rekje van mijn afwasmachine is kapot en ik heb gewoon veel en veel te veel spullen hier die me in de weg liggen
Oud 25-01-2012, 18:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
...wanneer je niet aan die volksverlakkerij had meegedaan
Nu ja, in feite moet iedereen natuurlijk 'ja' invullen bij die vraag. Zo heb ik vandaag zeker vier glazen water gedronken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-01-2012, 18:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Door dat stomme raadseltopic raak ik telkens helemaal in de war omdat ik antwoorden probeer te vinden. Ik faal in raadsels
Same here, ja .

Ik heb hier een leuk liedje gevonden, blijkt het een cover te zijn van Lady Gaga . Maar deze versie vind ik toch een stuk leuker. Ik luister het al weken zonder door te hebben dat het een cover was .

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-01-2012, 18:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Alsof ik de duisent homeopatische pillen en drankjes nog kan opnoemen die ik de afgelopen 10 jaar heb gebruikt :')
Die werken toch niet, op een mogelijk placebo-effect na .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.