Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 19:32
Doefus
Doefus is offline
Ik weet niet of dit onderwerp hier hoort..maar k waag het erop!

Ik ben 17 jaar en heb cup 70 F...Nou ben k vrijdag bij de plastisch chirurg geweest omdat k heel graag een borstverkleining wil!Nu sta ik dus op de wachtlijst...en word k over ±7 maanden geholpen! Ik heb nog wel een beetje me twijfels en daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die het ook gedaan hebbem?En of ze de goeie en slechte ervaringen met me willen delen!

Alvast bedankt,

Kus
__________________
I guess I need you...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:11
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
kheb er geen ervaring meer maar volgens mij staat er nog zon topic hier...veel succes
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
wacko (kip) kon er ff nie opkomen
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:24
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wel ervaring: Goede ervaring. Die wachtlijst is normaal trouwens. Ik heb ook ongeveer zo lang moeten wachten. Als je meer vragen hebt, stel ze zou ik zeggen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:26
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-11-2004 @ 22:24 :
Wel ervaring: Goede ervaring. Die wachtlijst is normaal trouwens. Ik heb ook ongeveer zo lang moeten wachten. Als je meer vragen hebt, stel ze zou ik zeggen
Dus jij hebt ook een borstverkleining laten doen?Heb jij er ooit spijt van gehad?En hoe zijn jou littekens?
__________________
I guess I need you...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:17
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Doefus schreef op 29-11-2004 @ 09:26 :
Dus jij hebt ook een borstverkleining laten doen?Heb jij er ooit spijt van gehad?En hoe zijn jou littekens?
Ik heb er geen seconde spijt van gehad nee. De littekens zijn wel vrij grof, maar omdat ze vooral in de plooi aan de onderkant van de borst zitten zie je ze niet echt als je gewoon staat. Degene van de onderkant van de borst naar de tepel is heel dun, en degene om het tepelhof heen zie je dan wel weer een beetje. Maargoed, zoals ik zei, ik heb er geen seconde spijt van gehad, dus het was het me allemaal waard
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:20
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 29-11-2004 @ 11:17 :
Ik heb er geen seconde spijt van gehad nee. De littekens zijn wel vrij grof, maar omdat ze vooral in de plooi aan de onderkant van de borst zitten zie je ze niet echt als je gewoon staat. Degene van de onderkant van de borst naar de tepel is heel dun, en degene om het tepelhof heen zie je dan wel weer een beetje. Maargoed, zoals ik zei, ik heb er geen seconde spijt van gehad, dus het was het me allemaal waard
gelukkig maar!MIsschien een stomme vraag en als je er geen antwoord op wilt geven begrijp k dat!maar welke cup maat had je en welke heb je nu?
En weet je of het liteken ook groter is als je grotere borsten hebt?!
__________________
I guess I need you...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ben je al uitgegroeid dan?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:45
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Grote kans dat je borsten nog zullen groeien .. Toen ik 16 was had ik een cup E. Binnen een jaar werd dan een cup G en nu sinds een paar maanden geleden heb ik een cup 70 H ... Ze groeien nog door tot je 21e ongeveer ... hoeft niet voor iedereen zo te zijn ... maar dan nog ... Ik ben nu 19 .. ik hoop niet dat ze bij mij nog verder groeien ...
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:20
Doefus
Doefus is offline
De plastisch Chirurg denkt dat k wel uitgegroeid ben omdat ik op mijn 13e al cup DD had...en nu F!Ik heb in ieder geval toestemming er voor gehad!!Meestal doen ze het niet voor je 21e maar bij mij gaat het gebeuren om medische redenen!
__________________
I guess I need you...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 22:21
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik heb drie maanden geleden mijn borsten laten verkleinen en ik heb er absoluut geen spijt van!
De tijd rond de operatie was een beetje vervelend, maar het was het wel waard. De littekens zie je nu nog wel goed (rood enzo), maar dat is gewoon een kwestie van geduld. Ik heb liever deze littekens dan al die rugpijn enzo.
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 23:42
Party_P
Party_P is offline
en van welke maat naar welke maat ben je gegaan?
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 09:34
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Doefus schreef op 29-11-2004 @ 12:20 :
gelukkig maar!MIsschien een stomme vraag en als je er geen antwoord op wilt geven begrijp k dat!maar welke cup maat had je en welke heb je nu?
En weet je of het liteken ook groter is als je grotere borsten hebt?!
Ik ben van een cup DD/E naar een B cup gegaan. Ik weet niet of de grootte van je borsten invloed heeft op de grootte van het litteken, ik denk eigenlijk niet.

Ik heb de operatie overigens op mijn 16e gehad. Ik was toen een half jaar 16, maar wel uitgegroeid al. Ik heb ook ruim een hald jaar op de wachtlijst gestaan en in die tijd zijn mijn borsten ook niet meer gegroeid. Na de operatie ook niet meer.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 11:59
Verwijderd
ik heb ook een borstverkleining gedaan.
toen ik bijna 16 was dus zo'n 2,5 jaar geleden denk ik nu
als je de zoekfunctie gebruikt kun je ook over mijn ervaring lezen en over die van anderen en misschien dat je daar nog vragen en tips uit haalt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 14:18
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
mijn moeder heeft het laten doen... alleen naderhand had ze wel last van de littekens, kwam nog pus uit enso... ze heeft daar nog wel een maand of 2 last van gehad ongeveer. verder mag je niet tillen etc, maar verder is ze superblij dat ze het gedaan heeft. echt een opluchting, de ontstekingen en al het ongemak was het dubbel en dwars waard vond ze n verder krijg je trouwens littekencreme, zodat de littekens vervagen als je er lang mee blijf smeren.
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 02-12-2004 @ 15:18 :
mijn moeder heeft het laten doen... alleen naderhand had ze wel last van de littekens, kwam nog pus uit enso... ze heeft daar nog wel een maand of 2 last van gehad ongeveer. verder mag je niet tillen etc, maar verder is ze superblij dat ze het gedaan heeft. echt een opluchting, de ontstekingen en al het ongemak was het dubbel en dwars waard vond ze n verder krijg je trouwens littekencreme, zodat de littekens vervagen als je er lang mee blijf smeren.
hmm nog nooit van gehoord, maar dat verschilt dus per persoon (last van littekens in die zin)...
ach, littekencreme... ik til daar niet zo zwaar aan... maar ik ben dan ook geen type die dat vol kan houden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:48
Doefus
Doefus is offline
Ja dat over dat littekencreme had ik ook gehoord...Maja k ben niet egt bang voor die littekens heb er alles voor over om die vervelende rug/nek pijn over te laten zijn!
__________________
I guess I need you...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:13
Ninnoc
Ninnoc is offline
een vriendin van me heeft n borstverkleining gehad. t zag er heel netjes uit, lidtekens waren wat je noemt n anker. ze had er niet veel last van gehad en was er erg blij mee. de lidtekens zag je wel goed vond ik (ze is indisch dus was donkerbruin op lichtbruine huid) maar dat was t zeker wel waard geweest. bovendien vond ik de vorm van d'r tieten erg mooi geworden, ze hingen eerst wat en nu waren ze vrij perfect, mooie stevige ronde tieten.

beetje standaard verder maar iets waar zij zich niet aan hield en imo ook al deel van d'r pijn had kunnen verminderen; loop op platte schoenen en draag goede bh's
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 09:06
Doefus
Doefus is offline
Jaaa dat hoop ik ook bij mij...door de grote..hangen ze nu aardig!En hoop dat dat ook minder is!
__________________
I guess I need you...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:05
Verwijderd
Maar kunnen ze er daadwerkelijk iets stevigers van maken door de kleinere cup, of moeten ze dan toch gaan bijwerken?
Bij mij hangen ze eigenlijk ook erg vervelend.

Al heb ik nu een mooie pushup-achtige bh gevonden Wat een heerlijkheid.

En hoe zit het met de tepels, verplaatsen ze die, worden die ook verkleind?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 06-12-2004 @ 22:05 :
Maar kunnen ze er daadwerkelijk iets stevigers van maken door de kleinere cup, of moeten ze dan toch gaan bijwerken?
Bij mij hangen ze eigenlijk ook erg vervelend.

Al heb ik nu een mooie pushup-achtige bh gevonden Wat een heerlijkheid.

En hoe zit het met de tepels, verplaatsen ze die, worden die ook verkleind?
Je tepelhof wordt zeg maar verkleind, omdat hoe groter je borsten, hoe groter je tepelhof, dus daar halen ze zeg maar een stuk vanaf.
En die 'verplaatsen' ze zeg maar naar t midden weer, want als je veel weghaalt zit ie natuurlijk niet meer in t midden. Ik geloof dat ze het naar boven draaien. Vroeger maakten ze nog wel de hele tepel los, maar dat doen ze nu niet meer, waardoor er grotere kans is dat je gewoon nog borstvoeding kan geven en gevoel in je tepels hebt etc.

Dit haal ik van de site van de kliniek waar ik geopereerd ben (www.bergmankliniek.nl) af:

Citaat:
Een borstverkleinende operatie biedt uitkomst wanneer u een kleinere cupmaat wenst - uit esthetisch of medisch oogpunt. De plastisch chirurg verwijdert vet- en klierweefsel en overtollig huidweefsel. Dit maakt uw borsten kleiner, lichter en steviger. Ook kan, indien gewenst, de tepelhof worden verkleind. Uw borsten worden niet alleen kleiner, ze krijgen ook een nieuwe vorm. Want een borstverkleining betekent meestal ook een borstlift.

Wie komt in aanmerking voor borstverkleining?

De meeste vrouwen die een borstverkleinende operatie ondergaan, hebben psychisch of fysiek last van hun grote of zware borsten. De belangrijkste voorwaarde voor operatie is dat de borsten volledig volgroeid zijn. Verder zijn er aan de Behandeling geen leeftijdsgrenzen gebonden: tot op hoge leeftijd is een borstverkleinende of borstcorrigerende operatie mogelijk. Omdat bij een borstverkleining ook veel melkklierweefsel verdwijnt, is het niet zeker of u na afloop nog borstvoeding kunt geven.

Borstverkleining is een serieuze ingreep. Net als bij veel andere operaties kunnen er complicaties optreden. Zo bestaat er een kans dat het gevoel in de tepels geheel of gedeeltelijk verdwijnt. Wanneer de operatie wordt uitgevoerd door een ervaren en erkend plastisch chirurg, is de kans op eventuele complicaties tot een minimum beperkt.

De verdoving

De Bergman Kliniek werkt met de beste anesthesisten. Hij of zij blijft gedurende de hele operatie aanwezig en zorgt ervoor dat u deze volledig pijnloos, in diepe slaap, doorloopt. Na afloop kunt u rustig bijkomen in een van onze comfortabele recovery rooms. Indien nodig kunt u één of meer dagen in de kliniek blijven om te herstellen van de operatie.

De operatie

Gemiddeld duurt de operatie tussen de twee en vier uur. De chirurg maakt een incisie rond de tepelhof en in de borstplooi onder uw borsten. Vet- en huidweefsel worden zorgvuldig verwijderd, waarna de chirurg de tepel en tepelhof op een natuurlijke hoogte vastzet. In de meeste gevallen blijft de tepel verbonden met zenuwbanen en bloedvaten. Alleen als uw borsten bijzonder groot zijn, kan het voorkomen dat tepel en tepelhof na de operatie minder gevoelig zijn.

Een nieuwe cupmaat

Een kleinere cupmaat is voor veel vrouwen een hele opluchting. U bent verlost van een zware last, uw borsten zijn meer in verhouding tot de rest van uw lichaam en uw bovenkleding zal mooier vallen. Hoe blij u ook bent met uw nieuwe vormen, realiseer u wel dat borsten, meer dan elk ander deel van het lichaam, sterk kunnen veranderen onder invloed van zwaartekracht, hormonen en gewichtsschommelingen. Maar de omvang die ze hadden, zullen ze in principe niet meer krijgen. U mag er vanuit gaan dat een borstverkleinende operatie een blijvend effect heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 14:47
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-12-2004 @ 08:12 :
Je tepelhof wordt zeg maar verkleind, omdat hoe groter je borsten, hoe groter je tepelhof, dus daar halen ze zeg maar een stuk vanaf.
En die 'verplaatsen' ze zeg maar naar t midden weer, want als je veel weghaalt zit ie natuurlijk niet meer in t midden. Ik geloof dat ze het naar boven draaien. Vroeger maakten ze nog wel de hele tepel los, maar dat doen ze nu niet meer, waardoor er grotere kans is dat je gewoon nog borstvoeding kan geven en gevoel in je tepels hebt etc.

Dit haal ik van de site van de kliniek waar ik geopereerd ben (www.bergmankliniek.nl) af:
Ik wil het egt heel graag..maar als je leest hoe het allemaal gebeurd krijg ik echt kippenvel
__________________
I guess I need you...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Doefus schreef op 07-12-2004 @ 15:47 :
Ik wil het egt heel graag..maar als je leest hoe het allemaal gebeurd krijg ik echt kippenvel
echt waar?
Sorry
Wees blij, je hoeft t niet te zien? Maarja, ik hou wel van chirurgie vind dat wel interessant
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:30
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
zo erg klinkt t tog niet?
ik kan er ook niet tegen maar dit gaat nog wel geloof ik.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 09:40
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Het klinkt misschien wat raar allemaal, maar de dingen die raar klinken merk jij natuurlijk niet. Je bent er helemaal niet bij als ze de operatie uitvoeren. En wanneer jij weer wakker bent is het allemaal voorbij en lig je netjes ingepakt op je uitslaapbedje.

Ik ben zelf in een gewoon ziekenhuis geopereerd en vond het allemaal prima. Van te voren was ik natuurlijk wel even zenuwachtig, maar dat was meer omdat ik niet wist wat het resultaat zou zijn, absoluut niet omdat ik bang was voor pijn, en ik heb ook helemaal geen pijn gehad. Als je echt niet met je borsten kunt leven raad ik het je enorm aan.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 16:18
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 08-12-2004 @ 10:40 :
Het klinkt misschien wat raar allemaal, maar de dingen die raar klinken merk jij natuurlijk niet. Je bent er helemaal niet bij als ze de operatie uitvoeren. En wanneer jij weer wakker bent is het allemaal voorbij en lig je netjes ingepakt op je uitslaapbedje.

Ik ben zelf in een gewoon ziekenhuis geopereerd en vond het allemaal prima. Van te voren was ik natuurlijk wel even zenuwachtig, maar dat was meer omdat ik niet wist wat het resultaat zou zijn, absoluut niet omdat ik bang was voor pijn, en ik heb ook helemaal geen pijn gehad. Als je echt niet met je borsten kunt leven raad ik het je enorm aan.
Jaa k wil het ook egt...maar k ben egt een scheiterd wat betrefd ziekenhuizen enzo maja k ben nu nog het antwoord van de verzekering aan het afwachten...
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 16:20
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Doefus schreef op 10-12-2004 @ 17:18 :
Jaa k wil het ook egt...maar k ben egt een scheiterd wat betrefd ziekenhuizen enzo maja k ben nu nog het antwoord van de verzekering aan het afwachten...
Schijterd bedoel k
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 12:49
xanfan16
xanfan16 is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 29-11-2004 @ 14:45 :
Grote kans dat je borsten nog zullen groeien .. Toen ik 16 was had ik een cup E. Binnen een jaar werd dan een cup G en nu sinds een paar maanden geleden heb ik een cup 70 H ... Ze groeien nog door tot je 21e ongeveer ... hoeft niet voor iedereen zo te zijn ... maar dan nog ... Ik ben nu 19 .. ik hoop niet dat ze bij mij nog verder groeien ...
Denk je dat tot 21 ... ? ik ben nu 16 en heb al eeuwig cup 75A
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 10:45
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
je zou kunnen kijken naar je moeder en tante's enzo. Het heeft ook wel met erfelijkheid te maken d8 ik. Als er over het algemeen veel dames in je familie kleine borsten hebben, is de kans groot dat ze bij jou niet zo groot worden. Maar ook allerlei andere invloeden kunnen er voor zorgen dat je borsten groter kunnen worden,zoals de pil of als je aankomt in gewicht. Gezien je leeftijd is de kans vrij groot dat ze mssn nog wel wat zullen groeien, je hoeft je geen zorgen te maken hoor
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 10:51
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 12-12-2004 @ 11:45 :
je zou kunnen kijken naar je moeder en tante's enzo. Het heeft ook wel met erfelijkheid te maken d8 ik. Als er over het algemeen veel dames in je familie kleine borsten hebben, is de kans groot dat ze bij jou niet zo groot worden.
Wel even rekening houden met de gevolgen van een zwangerschap Anders hoop je jaren op die cup D van tante Annie, terwijl dat dus nooit vanzelf gebeurd
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:03
Verwijderd
Nog eens een vraag. Hoe verloopt zo'n consult eigenlijk. En is een eerste raadpleging gratis enzo. Was het niet rottig om een vreemde aan je borsten te laten zitten?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:53
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-12-2004 @ 11:51 :
Wel even rekening houden met de gevolgen van een zwangerschap Anders hoop je jaren op die cup D van tante Annie, terwijl dat dus nooit vanzelf gebeurd
Dan zou je kunnen vragen wat voorn maat ze voor die zwangerschap had ... en het is maar een indicatie ..
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 11:41
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-12-2004 @ 22:03 :
Nog eens een vraag. Hoe verloopt zo'n consult eigenlijk. En is een eerste raadpleging gratis enzo. Was het niet rottig om een vreemde aan je borsten te laten zitten?
Sorry voor deze late reactie..

Nou zo´n consult valt wel mee...Die man was erg vriendelijk..Ik was erg zenuwachtig maar toen ik eenmaal in dat kamertje zat viel het wel mee..Ik dacht gewoon de hele tijd...hij ziet elke dag 1000e borsten!!Dus dat viel opzich wel mee!
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 19:07
Random Moron
Random Moron is offline
Er is ook een nieuwe techniek he..

via liposuctie..

Je word dan onder narcose gebracht .. Er word een minimaal sneetje ( 1 cm ) onder je borst aangebracht..
Via dit sneetje zuigen ze wat vet weg en halen maximaal 2/3 cupmaten weg..

20 minuten later ben je weer uit je verdoving en kun je 'savonds ongeveer wel weer naar huis. Ideaal als je bijvoorbeeld van dd naar c wil of van e naar c..

Ik heb het ondergaan, en ik moet nu ongeveer 4 maanden wachten totdat ik het daadwerkelijke resultaat kan zien, maar de dag daarna ging ik weer naar school..ik ben er in elk geval erg positief over..


ohja.. even dit : ik had dd, ben niet groot.. 165 centimeter..
Ik krijg als het goed is een c..

Ik heb nog geen 3 maanden hoeven wachten en het is nog door de verzekering vergoed..
__________________
A trainstation is where the train stops... A bus station is where the bus stops. So what about my workstation?

Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:09
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Random Moron schreef op 01-02-2005 @ 20:07 :
Er is ook een nieuwe techniek he..

via liposuctie..

Je word dan onder narcose gebracht .. Er word een minimaal sneetje ( 1 cm ) onder je borst aangebracht..
Via dit sneetje zuigen ze wat vet weg en halen maximaal 2/3 cupmaten weg..

20 minuten later ben je weer uit je verdoving en kun je 'savonds ongeveer wel weer naar huis. Ideaal als je bijvoorbeeld van dd naar c wil of van e naar c..

Ik heb het ondergaan, en ik moet nu ongeveer 4 maanden wachten totdat ik het daadwerkelijke resultaat kan zien, maar de dag daarna ging ik weer naar school..ik ben er in elk geval erg positief over..


ohja.. even dit : ik had dd, ben niet groot.. 165 centimeter..
Ik krijg als het goed is een c..

Ik heb nog geen 3 maanden hoeven wachten en het is nog door de verzekering vergoed..
Hm..daar heb k egt nog nooit van gehoord!Nou ja ben eergister weer bij de plastisch chirurg geweest...voor verdere onderzoeken...vind het allemaal wel goed zo
Gewoon op de ouderwetse manier!

Vind het allemaal al eng genoeg
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 20:17
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Random Moron schreef op 01-02-2005 @ 20:07 :
Er is ook een nieuwe techniek he..

via liposuctie..

Je word dan onder narcose gebracht .. Er word een minimaal sneetje ( 1 cm ) onder je borst aangebracht..
Via dit sneetje zuigen ze wat vet weg en halen maximaal 2/3 cupmaten weg..

20 minuten later ben je weer uit je verdoving en kun je 'savonds ongeveer wel weer naar huis. Ideaal als je bijvoorbeeld van dd naar c wil of van e naar c..

Ik heb het ondergaan, en ik moet nu ongeveer 4 maanden wachten totdat ik het daadwerkelijke resultaat kan zien, maar de dag daarna ging ik weer naar school..ik ben er in elk geval erg positief over..


ohja.. even dit : ik had dd, ben niet groot.. 165 centimeter..
Ik krijg als het goed is een c..

Ik heb nog geen 3 maanden hoeven wachten en het is nog door de verzekering vergoed..
Van die optie heb ik ook nog nooit gehoord eigenlijk, maar dan zijn er 3 problemen lijkt mij:

1. Als je echt grote borsten hebt moet er ook weefsel worden verwijdert en dat kan niet met lipo
2. Je tepelhof wordt niet verkleint met lipo, terwijl de meeste meiden met grote borsten wel een groot tepelhof hebben.
3. Als er erg veel weefsel uit je borsten wordt gehaald komt je tepel ergens onderaan je borst te hangen, daarvoor wordt bij een normale borstverkleining de tepel verplaatst, maar dit kun je ook niet doen dmv liposuctie.

Lijkt me al met al niet helemaal geslaagd.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 02-02-2005 @ 21:17 :
Van die optie heb ik ook nog nooit gehoord eigenlijk, maar dan zijn er 3 problemen lijkt mij:

1. Als je echt grote borsten hebt moet er ook weefsel worden verwijdert en dat kan niet met lipo
2. Je tepelhof wordt niet verkleint met lipo, terwijl de meeste meiden met grote borsten wel een groot tepelhof hebben.
3. Als er erg veel weefsel uit je borsten wordt gehaald komt je tepel ergens onderaan je borst te hangen, daarvoor wordt bij een normale borstverkleining de tepel verplaatst, maar dit kun je ook niet doen dmv liposuctie.

Lijkt me al met al niet helemaal geslaagd.
dat waren ook mijn bedenkingen... worden ze dan niet gewoon slapper en gaan ze dan niet nog harder hangen? mja... ben blij met m'n C'tje
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:02
Random Moron
Random Moron is offline
nee..je moet het vergelijken met afvallen rond je buik..

ik moet nu 6 maanden 24 uur per dag in een sport bh rondlopen...maar voor de rest heb ik geen littekens dadelijk, en kon ik de dag daarna al weer rondlopen..

als het goed is herstelt de huid zichzelf en gaat het boeltje dus niet hangen. Zoals ik al zei : het is maar voor 2 á 3 maten. Dus niet voor iedereen geschikt..
__________________
A trainstation is where the train stops... A bus station is where the bus stops. So what about my workstation?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik zit ook heel hard te denken over een borstverkleining. Ik heb cup 60 F (ja, dat bestaat ) en ik ben ook nog s klein (1.62m), dus ze zijn in verhouding behoorlijk groot. Ik heb er ook erg last van.
Ik ben alleen bang dat ik ze laat verkleinen en dat ik dan nog steeds last van m'n rug/schouders hou. En ook een beetje voor hoe t eruit gaat zien. Iemand anders vroeg t ook, maar ik heb niet echt t antwoord gezien: worden ze nou ook echt stevig (als in: minder hangend)?
Ik hoop t!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Random Moron schreef op 03-02-2005 @ 16:02 :
nee..je moet het vergelijken met afvallen rond je buik..

ik moet nu 6 maanden 24 uur per dag in een sport bh rondlopen...maar voor de rest heb ik geen littekens dadelijk, en kon ik de dag daarna al weer rondlopen..

als het goed is herstelt de huid zichzelf en gaat het boeltje dus niet hangen. Zoals ik al zei : het is maar voor 2 á 3 maten. Dus niet voor iedereen geschikt..
ohw ja, nu snap ik het
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 11:43
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
snoopy schreef op 03-02-2005 @ 17:52 :
Ik zit ook heel hard te denken over een borstverkleining. Ik heb cup 60 F (ja, dat bestaat ) en ik ben ook nog s klein (1.62m), dus ze zijn in verhouding behoorlijk groot. Ik heb er ook erg last van.
Ik ben alleen bang dat ik ze laat verkleinen en dat ik dan nog steeds last van m'n rug/schouders hou. En ook een beetje voor hoe t eruit gaat zien. Iemand anders vroeg t ook, maar ik heb niet echt t antwoord gezien: worden ze nou ook echt stevig (als in: minder hangend)?
Ik hoop t!
Mijn borsten hingen heel eg toen ze nog cup E waren. Na de verkleining zijn ze gewoon strak getrokken zeg maar en dat zijn ze nu, 3 jaar later nogsteeds. Ik doorsta de potloodtest nogsteeds en ze hebben nu gewoon een mooie ronde stevige vorm. Ik ben nogsteeds echt super blij dat ik het toen heb gedaan. De littekens van mijn tepels naar de onderkant van de borst en de littens om de tepel heen zijn heel dun en zeker die die recht naar beneden loopt zie je amper. De littekens aan de onderkant van mijn borsten zijn nog wel vrij dik, maar die vallen precies in het randje waar je borsten beginnen en vallen mijn borsten daar net overheen als ik rechtop sta.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:24
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
potloodtest?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Random Moron schreef op 03-02-2005 @ 16:02 :
nee..je moet het vergelijken met afvallen rond je buik..

ik moet nu 6 maanden 24 uur per dag in een sport bh rondlopen...maar voor de rest heb ik geen littekens dadelijk, en kon ik de dag daarna al weer rondlopen..

als het goed is herstelt de huid zichzelf en gaat het boeltje dus niet hangen. Zoals ik al zei : het is maar voor 2 á 3 maten. Dus niet voor iedereen geschikt..
Toch vind ik het raar. Want je huid is toch uitgerekt en ik denk niet dat dat zomaar weer terugspringt ofzo.

Ik kon daarnaast ook de volgende dag weer rondlopen hoor
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 05-02-2005 @ 13:24 :
potloodtest?
dat als je er een potlood 'onder steekt' dat het niet blijft zitten, snappie? (kan het niet goed uitleggen, maar misschien dat je je er zo iets bij kunt voorstellen


ik doorsta de potloodtest met grootste onderscheiding en complimenten van de jury
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 11:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 05-02-2005 @ 12:43 :
Mijn borsten hingen heel eg toen ze nog cup E waren. Na de verkleining zijn ze gewoon strak getrokken zeg maar en dat zijn ze nu, 3 jaar later nogsteeds. Ik doorsta de potloodtest nogsteeds en ze hebben nu gewoon een mooie ronde stevige vorm. Ik ben nogsteeds echt super blij dat ik het toen heb gedaan. De littekens van mijn tepels naar de onderkant van de borst en de littens om de tepel heen zijn heel dun en zeker die die recht naar beneden loopt zie je amper. De littekens aan de onderkant van mijn borsten zijn nog wel vrij dik, maar die vallen precies in het randje waar je borsten beginnen en vallen mijn borsten daar net overheen als ik rechtop sta.
thanx! Ik neig steeds meer naar "doen", maar ik vind t zo eng...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 15:36
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-02-2005 @ 12:24 :
thanx! Ik neig steeds meer naar "doen", maar ik vind t zo eng...
Dat kan ik me voorstellen, ik vond het natuurlijk ook spannend, want je weet gewoon niet wat het resultaat is. Er zijn ook niet echt foto's van te vinden ofzo. Maar het viel mij reuze mee. Niet alleen het resultaat, maar ook de ingreep zelf en de pijn die ik had tijdens de 5 dagen die je ervoor in het ziekenhuis moet liggen. Ik heb nooit pijn gehad.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:37
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt .. ik laat mijn borsten verkleinen! Ik vind het nog steeds wel eng om te doen, maar ik moet wel.

Waar ik me vooral zorgen om maak is dat ik bang ben dat mijn borsten lelijk gemaakt worden ofzo. Hoe weet je dat je bij de juiste chirurg terecht komt?
__________________
niet rokers sterven ook

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:36
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij heeft wel dr borsten laten verkleinen. Ze ging van DD naar C geloof ik. En jah k weet dat ze tevreden is, maar ik heb haar borsten niet gezien, dus weet ook niet of t 'mooi' geworden is.
En als je twijfelt over de chirurg, miss heeft hij foto's van zijn 'werk' ofzo? kan je daar eens naar kijken misschien...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Borstverkleining
SilentFairy
33 04-04-2004 16:39
Lichaam & Gezondheid borstverkleining
*lieve_steph*
16 28-09-2003 19:18
Lichaam & Gezondheid borstVERKLEINING
runningwild
13 06-06-2003 14:50
Lichaam & Gezondheid Borstverkleining/-vergroting
Verwijderd
44 30-04-2003 20:03
Lichaam & Gezondheid Borstverkleining
Aurelia AutumnRain
17 22-10-2002 20:29
Lichaam & Gezondheid Borstverkleining
Verwijderd
11 21-12-2001 13:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.