Oud 15-12-2007, 16:51
Verwijderd
Einde van het spel


Toch even een nieuw topic om nog wat dingen na te bespreken enzo..


En wel zo netjes om de spelleiders te bedanken:



Bedankt!

Ik vond het erg leuk ook na mijn dood nog vanalles te lezen



En als je de kans krijgt geschiedenis te schrijven met een derde deel moet je die kans ook grijpen eh
Advertentie
Oud 15-12-2007, 16:58
Verwijderd
Oh en officieel moet het topic voor alle leden begrijpelijk zijn enzo en spelregels erbij...

Het volgende weerwolfspel mag over 4 weken weer beginnen, er mogen dan twee spellen achter elkaar worden gespeeld en beide spellen mogen uit twee topics bestaan. Maar voorlopig dus geen spel. Voor wie wel geinteresseerd is: Hier gaat het om.



De spelregels van het befaamde weerwolfspel

Traditioneel speelt dit spel zich af in een klein dorpje in de Middeleeuwen wat geteisterd wordt door duivelse wezens: weerwolven. De setting is echter al vaak veranderd (eens was zelfs er de legendarische tijdmachine).
Users die mee willen spelen kunnen zich voor het spel begint (en nadat een nieuw spel is aangekondigd) inschrijven en zij krijgen (random) een rol toegewezen.
In totaal spelen er 20 users mee. Hier onder bevinden zich dan vier weerwolven, een Tovenaar, een Heks, een Ziener, een Leerling, een verrader en een aantal simpele dorpelingen (over al deze functies later meer). Niet iedereen werkt tegen de wolven, maar ook dit wordt verderop uitgelegd.
Iedereen weet van zichzelf welke rol/functie hij vervult, maar de weerwolven komen ’s nachts bij elkaar om te moorden en naar de maan te huilen en weten zo ook elkaars identiteit.

Het doel van het spel is simpel: de dorpelingen (en de andere “good guys”) proberen alle weerwolven te doden, de weerwolven juist zo snel mogelijk iedereen op willen eten (met uitzondering van hun mede-weerwolven natuurlijk).

Het spel begint met een eerste stemronde voor de dorpelingen. Tijdens de dorpsvergadering, ‘s avonds in de herberg, worden levensdraden doorgeknipt. Alle dorpelingen zitten rond de tafel (of achter hun pc) en bespreken wie er opgehangen moet worden. Hun dorp wordt al tijden ’s nachts geteisterd door terroriserende, moordende weerwolven, die overdag veranderen in onschuldig uitziende dorpsbewoners. Er moet iets aan gedaan worden. Er moet iets veranderen! De dorpelingen nemen het heft in eigen hand.
Elke deelnemer stuurt een persoonlijk bericht aan de Spelleider met daarop de naam van degene die volgens hem moet worden opgehangen. De user met de meeste stemmen wordt gelyncht, sterft, en ligt dan helaas uit het spel. De Spelleider maakt bekend wie welk lot is toegevallen door middel van een verslag van de gebeurtenis en vertelt ook welke rol de overledene vervulde.

’s Nachts is de tijd van de weerwolven. In het licht van de maan veranderen zij van gedaante en sluipen zij door het dorp, waar zij samen een slachtoffer maken. In overleg kiezen de weerwolven hun menselijke maaltijd en dit melden zij in een gezamenlijk bericht aan de Spelleider. Deze maakt vervolgens weer bekend wat voor tragedie er ’s nachts heeft plaatsgevonden…

Als de avond valt komen de dorpelingen weer bij elkaar met een kroes bier in de herberg, om de verschrikkelijke voorvallen van voorgaande nacht te bespreken. Natuurlijk is er dan weer een stemronde, een nacht waarin de weerwolven toeslaan, et cetera.


Alle functies naast de gewone wolven en dorpelingen op een rijtje:

Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt als gewone dorpeling, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
Functie tijdens eetrondes: geen.
Positie: wolven
Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn.

Heks
Functie tijdens hangrondes: De heks stemt als gewone dorpeling, maar probeert andere dorpelingen weg te stemmen. Dit kan mislukken omdat de heks de identiteit van de wolven niet kent.
Functie tijdens eetrondes: De heks stuurt één naam naar de spelleider. Deze persoon wordt tijdens die eetronde behekst. Kiest de heks de leerling, de verrader of een dorpeling dan is er geen effect (want die doen toch niks tijdens eetrondes).
Kiest de heks een weerwolf dan is er geen effect want deze zijn immuun tegen de heks’ krachten.
Kiest de heks de tovenaar, ziener of wolfsbane dan wordt deze persoon's speciale functie tijdens deze eetronde geblokkeerd. (bescherming van tovenaar vervalt, wolfsbane kan die ronde gewoon worden opgegeten, ziener krijgt bericht dat de opgevraagde functie niet kan worden gegeven vanwege beheksing). De heks krijgt niet te horen wat voor effect haar beheksing heeft gehad.
Positie: wolven
Kennis: alleen de eigen functie.

Leerling
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de Tovenaar, Ziener of Heks wordt gedood zal de speciale functie van de Leerling in werking treden. De Leerling wordt gepromoveerd naar Tovenaarsleerling, Leerling-ziener of Leerling-heks (afhankelijk van wie er als eerste sterft). De leerling krijgt dan dezelfde gave en functie.
Er is maar één leerling, dus alleen de persoon die als eerste dood gaat kan worden vervangen. Als de leerling eerder dood gaat dan bovenstaande drie dan is er uiteraard geen vervanging. Een leerling-ziener begint 'blanco', hij krijgt niks van de info van de oude ziener te horen.
Het leuke van de leerling is dat ie in het begin niet weet waar zijn loyaliteit ligt: als ie leerling-heks wordt gaat hij bijvoorbeeld voor de wolven werken.
Positie: dorpelingen (aanvankelijk, dit kan veranderen mocht de Leerling Leerling-heks worden)
Kennis: alleen de eigen functie

Tovenaar
De Tovenaar beschermt elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven, waarbij hij natuurlijk niet zichzelf mag beschermen. De naam van zijn beschermeling stuurt de Tovenaar in een pm naar de Spelleider.
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Wolfsbane
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging).
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Ziener
De Ziener kan in de nacht van de eetrondes een bericht sturen naar de Spelleider om te vragen wat een bepaald persoons functie/rol is en deze kennis gebruiken om te stemmen.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de gevraagde persoon/personen.

De geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook. Het doel is dus om samen het spel te overleven. De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen, dit mag uiteraard niet met de anderen.
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Cupido
Deze koppelaar moet bij het begin van het spel twee namen opgeven en dit worden dan de geliefden. Op die manier kan de spelleider niet expres een wolf en een dorpeling samenzetten (of juist niet), maar hangt het echt af van het toeval. Want de cupido weet dus niet de functies.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden

De jager
De jager is vooral een doorn in het oog van de wolven. Hij mag iemand afschieten zodra hij dood gaat, of dat nou in de eet of hangronde is. Zolang de jager erin zit loop je het risico om te worden neer geschoten als je iemand te verdacht maakt of jezelf verdacht maakt. Hij weet alleen zijn eigen functie. Hij kan dus per ongeluk in het voordeel van de wolven schieten.
Positie: Dorpelingen
Kennis: Alleen de eigen functie


Een paar regels om goed spelverloop te bevorderen

Onderling overleg is niet toegestaan! (behalve natuurlijk tussen de weerwolven en geliefdes)

De wolven winnen het spel als op een bepaald moment zij in de meerderheid zijn. Een meerderheid van wolven resulteert namelijk in het feit dat er na een stemronde altijd een niet-weerwolf wordt opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.

Iedere deelnemer, behalve de weerwolven, moet stemmen. Na 3 rondes achter elkaar niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 4 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.

De Ziener houdt zijn extra kennis voor zichzelf, maar mag zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen.

Per ronde mag de Ziener slechts van één user de functie opvragen.

De Spelleider mag niks loslaten over het verloop van het stemmen (wie en wie wat heeft gestemd moet maar achteraf blijken).

De Tovenaar mag per nacht één user beschermen tegen de weerwolven.

De weerwolven moeten elke nacht in overleg met elkaar proberen een dorpeling op te eten.

Bluffen is toegestaan, zelfs gewenst.

Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels.

Het spel heeft elke keer twee stemrondes. Eén van de dorpsbewoners en één van de weerwolven. Per ronde is er een deadline waarvoor gestemd moet worden welke duidelijk door de Spelleider genoemd wordt, dit is meestal 24 uur. Als je niet vóór de deadline hebt gestemd is je stem ongeldig en vervalt deze. Bij gelijkspel stemmen de weerwolven ook en hebben zij dus de beslissende stem. Zij horen ook tussen wie het gelijkspel is.

Als je dood bent ben je ook echt dood. Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op.
Oud 15-12-2007, 17:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben trouwens bezig geweest met een beschrijving van de wincondities. Ik word de discussie een beetje zat, het was niet de eerste keer dat ik te maken kreeg met een complexe winconditie. Continu zijn de meningen van de verschillende ervaren spelleiders erover verdeeld. Wat meer eenheid zou fijn zijn. Dit is wat ik heb geschreven:

Citaat:
Wincondities weerwolfspel

Opmerking: Voor deze regeling worden alle niet-wolven aan de kant van de dorpelingen (bijv de ziener, tovenaar, etc) als dorpeling beschouwd, tenzij anders vermeld. De geliefden worden niet als dorpeling en niet als wolf beschouwd, ongeacht de functie die ze hadden voordat ze geliefde werden.

Dorpelingen: het doel van de dorpelingen is om alle wolven op te hangen. Alle andere slechteriken worden niet gezien als wolf. Ze hebben gewonnen wanneer alle wolven en de geliefden zijn opgehangen.

Wolven: het doel van de wolven is te overleven en te moorden, zonder dat de andere in de gaten hebben wat hun identiteit is. Zij winnen als ze in de meerderheid zijn en de geliefden zijn dood. Dat kan tijdens een eetronde zijn, maar het kan ook tijdens een hangronde zijn. De verrader, heks of leerlingheks wordt niet in de telling als dorpeling meegenomen, maar ook niet als wolf. Ze worden overgeslagen in de telling.

Als het aankomt op een hangronde waarbij er 1 dorpeling en 1 wolf in leven is, is het gelijkspel. De reden hiervoor is dat er voor zowel de dorpelingen als de wolven goed gefundeerde argumenten te verzinnen zijn, waarom ze het moeten winnen.

Als er een eetronde is waarbij er 1 dorpeling en 1 wolf in leven zijn, wint de wolf. Als die laatste dorpeling eigenlijk de wolfsbane is, gaat de maaltijd niet door en komt er nog een hangronde waarbij 1 wolfsbane en 1 wolf in leven zijn. Dan is het dus gelijkspel.

Geliefden: Het doel van de geliefden is om te overleven. De geliefden winnen als een van de andere partijen eerder uitgeschakeld wordt. Geliefde-wolven tellen niet mee als wolf. Geliefde dorpelingen tellen ook niet mee als dorpeling. Dus als er bijvoorbeeld 2 geliefden, 1 normale dorpeling en 2 wolven zijn, zijn de wolven in de meerderheid. Dan zijn de dorpelingen uitgeschakeld, waardoor de geliefden winnen.

Let op: Wanneer dit reglement geen uitsluiting geeft over de wincondities, dient de spelleider een beslissing te nemen. Voor een goed spelverloop dient deze beslissing geaccepteerd te worden.
Het staat natuurlijk nog open voor discussie. Dank aan yoshimare voor een kritische blik op het reglement.

Hopelijk laten de forumbazen het topic dan ook nog even open Dan kunnen we nog even nakletsen over het spel en dit bediscusseren

Yoshimare is trouwens ook begonnen aan een naslagwerk dat beschrijft wat je het beste kunt doen in bepaalde situaties. Daar zien we later waarschijnlijk weer meer van
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-12-2007, 17:36
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dank spelleiders, was een leuk spel!
Gelijkspel is wel beetje onbevredigend though...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 15-12-2007, 17:37
Verwijderd
ik ben het niet eens met het feit dat de geliefden niet als dorpeling tellen.
Oud 15-12-2007, 17:38
Verwijderd
Waarom doe je het niet gewoon zoals ik voorstelde? Als het 1 tegen 1 is na een hangronde, wint de wolf, als het 1 tegen 1 is na een eetronde, wint de dorpeling. Gelijkspel is ook niet echt bevredigend.
Oud 15-12-2007, 17:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ik ben het niet eens met het feit dat de geliefden niet als dorpeling tellen.
Je kunt ze beter niet als dorpeling laten tellen, anders kunnen ze nooit winnen als de wolven de dorpelingen uitschakelen. Dan kunnen ze alleen winnen als de dorpelingen de wolven uitschakelen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-12-2007, 17:42
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nogmaals, wat ik hoop te bereiken met dat wincondities reglement is dat er meer eenheid is tussen de spelleiders en de spelers. Het maakt mij niet uit wat de regels zijn, zolang iedereen het er maar over eens is.

EDIT: dank je wel lisaaah
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-12-2007, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ze beter niet als dorpeling laten tellen, anders kunnen ze nooit winnen als de wolven de dorpelingen uitschakelen. Dan kunnen ze alleen winnen als de dorpelingen de wolven uitschakelen.
tuurlijk kunnen ze wel winnen: 4 of 3 wolven tegen de geliefden: dan winnen de geliefden. heel logisch.

en ik vind dit op zich een goed initiatief, maar dan moet er wel ruimte zijn voor discussie. je bent niet de uberspelleider ofzo.
Oud 15-12-2007, 17:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Gelijkspel is vrij kut imho.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-12-2007, 17:49
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
tuurlijk kunnen ze wel winnen: 4 of 3 wolven tegen de geliefden: dan winnen de geliefden. heel logisch.

en ik vind dit op zich een goed initiatief, maar dan moet er wel ruimte zijn voor discussie. je bent niet de uberspelleider ofzo.
Sorry ik heb geen zin om op deze manier te discusseren erover. Alsof ik in m'n eentje tot dit reglement ben gekomen...
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-12-2007, 17:50
Verwijderd
Oud 15-12-2007, 17:52
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Waarom doe je het niet gewoon zoals ik voorstelde? Als het 1 tegen 1 is na een hangronde, wint de wolf, als het 1 tegen 1 is na een eetronde, wint de dorpeling. Gelijkspel is ook niet echt bevredigend.

Ja dit dus. Imo ook het meest logische.
__________________
Wark!
Oud 15-12-2007, 17:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Waarom doe je het niet gewoon zoals ik voorstelde? Als het 1 tegen 1 is na een hangronde, wint de wolf, als het 1 tegen 1 is na een eetronde, wint de dorpeling. Gelijkspel is ook niet echt bevredigend.
Zou op zich ook kunnen. Maar gelijkspel levert volgens mij wel het minste gezeur op.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-12-2007, 17:56
Verwijderd
alles levert gezeur op

maar een reactie als "zo wil ik niet in discussie' op een van mij heel redelijke normale post vind ik nogal typisch. het komt op mij over alsof je graag je mening erdoor wilt drukken. als je dat niet wilde had je namelijk eerst deze discussie gestart alvorens je 'regels' te schrijven.
Oud 15-12-2007, 18:01
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vind dit een goed initiatief van Daboman, want het is idd elke keer gezeur op het einde.
Gelijkspel lijkt mij ook de beste optie, maar een discussie moet mogelijk zijn, zolang er maar een besluit is genomen voordat het volgende spel start, zodat het daarna voor iedereen duidelijk is. En dan niet nog mensen hebben die alsnog gaan lopen zeuren.

Dat geliefde dorpelingen niet meetellen als dorpeling hebben we nooit gedaan, maar ik vind het eigenlijk wel een goede regel. Dan hebben de geliefden ietsje meer kans om te winnen, ze hebben het al moeilijk genoeg nu.

Owja, en het verhaal dit keer was echt vet. Daboman en Trophus mogen wat mij betreft vaker spelleider zijn
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-12-2007, 18:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
alles levert gezeur op

maar een reactie als "zo wil ik niet in discussie' op een van mij heel redelijke normale post vind ik nogal typisch. het komt op mij over alsof je graag je mening erdoor wilt drukken. als je dat niet wilde had je namelijk eerst deze discussie gestart alvorens je 'regels' te schrijven.
Ok dan. Maar goed, dat ik de vorige keer in m'n eentje (trophus was niet online) zo'n besluit moest nemen over wie er wanneer wint en gelijk gezien wordt als de boze arrogante partijdige spelleider vind ik persoonlijk ook erg vervelend. Terwijl ik ook alleen maar probeer een beetje eenheid te krijgen erover. Je raakte me met die opmerking dus op een gevoelig punt. Wat voor mij het belangrijkste is, is dat er een spel komt waarbij iedereen het naar z'n zin heeft.

Ik zal jullie verder wel even in discussie laten
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-12-2007, 18:06
Verwijderd
ik zei al: goed initiatief! maar ik ben het er niet mee eens.

(en ik snap dat van die beslissingen nemen, dat had ik ook een keer, en wat je ook besluit, er is altijd wel iemand het er niet mee eens, dus dat soort dingen vastleggen is zeker een goed plan)
Ads door Google
Oud 15-12-2007, 18:07
Verwijderd
Het was een spannend spel!
Goed gedaan Sherco!
En bedankt spelleiders!
Oud 15-12-2007, 18:35
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
oh en respect aan daboman die sinds mijn ban heel erg veel werk op zich heeft genomen voor het spel

en gelijk mijn excuses hiervoor
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 15-12-2007, 18:38
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Mag ik dan nog vragen waarom Yoshimare zo vreemd deed?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 15-12-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mag ik dan nog vragen waarom Yoshimare zo vreemd deed?
Hij spoort gewoon niet.
Oud 15-12-2007, 19:10
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik vind het gelijkspel opzich een prima uitkomst (heb ik ook al naar Daboman gepm'd vlak voor de laatste ronde), maar als mensen hier enorme problemen mee hebben dan lijkt Kazet's idee me een goede.
En inderdaad, bedankt spelleiders, voor de mooie verhalen!
En bedankt mede-wolven, als 1 wolf wint, winnen alle wolven
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-12-2007, 20:15
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ik zei al: goed initiatief! maar ik ben het er niet mee eens.

(en ik snap dat van die beslissingen nemen, dat had ik ook een keer, en wat je ook besluit, er is altijd wel iemand het er niet mee eens, dus dat soort dingen vastleggen is zeker een goed plan)
Jep. Als het nodig is passen we het gewoon aan.

Volgens mij was ik die keer met jou spelleider Was dat niet toen de heks, de tovenaar en de wolf allemaal op 1 persoon gingen?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-12-2007, 20:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tovenaar + heks + wolf is geen probleem, dan is diegene gewoon veilig. (immers, heks heeft alleen effect op diegenes functie, niet op diegenes bescherming en wolf + tovenaar = geen slachtoffer )
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 15-12-2007, 22:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, dat was me het spelletje wel. In ieder geval wel grappig om een keertje de wolf te zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-12-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Jep. Als het nodig is passen we het gewoon aan.

Volgens mij was ik die keer met jou spelleider Was dat niet toen de heks, de tovenaar en de wolf allemaal op 1 persoon gingen?
ja idd, maar toen was jij niet online en toen wist ik het even niet meer

Citaat:
Tovenaar + heks + wolf is geen probleem, dan is diegene gewoon veilig. (immers, heks heeft alleen effect op diegenes functie, niet op diegenes bescherming en wolf + tovenaar = geen slachtoffer )
en deed ik het dus verkeerd

maar trouwens: dit was een leuk spel
Oud 15-12-2007, 23:34
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vroeg me trouwens nog 1 dingetje af: Tijdens een gelijkspel (ik heb geen zin om terug te zoeken welk gelijkspel) zei de spelleider dat ie een fout had gemaakt maar dat ie niet kon zeggen wat omdat ie dan te veel zou verraden. Wat was er toen gebeurd?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 16-12-2007, 13:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik weet het zelf eerlijk gezegd ook even niet meer. Maar misschien weet Trophus het nog. Ik herinner me in ieder geval alleen nog vaag dat ik ergens bang was om de geliefden te verraden.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-12-2007, 15:06
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb ook nog een leuke vraag. Waarom ging ik de eerste eetronde eruit? DP, kun je het nu wel toelichten?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-12-2007, 17:20
Verwijderd
Omdat we verwarring wilden veroorzaken, geloof ik.
Ik zal de PM's van toen eens even terugzoeken. Dan moet ik een hele PM-box doorspitten.
Oud 16-12-2007, 17:24
Verwijderd
"Misschien moeten we vandaag iemand opeten die LL aanviel? Vlindertje, bijvoorbeeld, dan weten ze hopelijk ook niet echt waar we op doelen."
zei DP.

Tja...

En:
Citaat:
Mag ik dan nog vragen waarom Yoshimare zo vreemd deed?
Ik vond Yoshimare ook écht irritant en vervelend en kut dit spel. Niet alleen omdat ik hem als bedreiging zag ofzo. Ik werd er niet goed van.
Oud 16-12-2007, 17:26
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
"Misschien moeten we vandaag iemand opeten die LL aanviel? Vlindertje, bijvoorbeeld, dan weten ze hopelijk ook niet echt waar we op doelen."
zei DP.

Tja...

En:


Ik vond Yoshimare ook écht irritant en vervelend en kut dit spel. Niet alleen omdat ik hem als bedreiging zag ofzo. Ik werd er niet goed van.
Bedankt Ik dacht dat ik dood ging omdat jullie misschien dachten dat ik de geliefde van EoS kon zijn.

Soija was inderdaad erg overheersend.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-12-2007, 18:07
Lethe
Lethe is offline
Wanneer begint het nieuwe spel?
__________________
Nice
Oud 16-12-2007, 18:11
Verwijderd
4 weken na aflopen van het vorige.
Oud 16-12-2007, 19:29
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Bedankt Ik dacht dat ik dood ging omdat jullie misschien dachten dat ik de geliefde van EoS kon zijn.

Soija was inderdaad erg overheersend.
Nee, het was echt verwarring-zaai-poging (wat nog best lukte ook, iirc). We hebben wel lang gedacht dat EoS een van de geliefden was
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Ads door Google
Oud 16-12-2007, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, het was echt verwarring-zaai-poging (wat nog best lukte ook, iirc). We hebben wel lang gedacht dat EoS een van de geliefden was
Waar ik de hele tijd dacht dat hij verrader was.
Oud 16-12-2007, 19:34
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Waar ik de hele tijd dacht dat hij verrader was.
Ook nog inderdaad! Maar dat hebben we ook een tijd van Kazet gedacht... Ik vraag me af hoe andere wolven ontdekken wie hun Heks en Verrader zijn, want wij hadden echt geen idee blijkbaar...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 16-12-2007, 19:37
Verwijderd
Inderdaad.
Oud 16-12-2007, 19:51
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik vond Minke wel erg veel wolf uitstraling hebben.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 16-12-2007, 19:51
Verwijderd
Ik hapte gewoon te veel toen Yoshi zo irritant deed, dat werd mijn ondergang.
Oud 16-12-2007, 19:52
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik hapte gewoon te veel toen Yoshi zo irritant deed, dat werd mijn ondergang.
Och, had ik tenminste iemand om op te stemmen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 16-12-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Och, had ik tenminste iemand om op te stemmen.
Oud 16-12-2007, 19:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Volgens mij was je ook een keer de enige die had gestemd

Volgens mij was dat ook de ronde dat madameminke eruit ging.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-12-2007, 19:56
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ja hallo, je ontnam ons daardoor wel een hotelovernachting.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 16-12-2007, 19:57
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Volgens mij was je ook een keer de enige die had gestemd

Volgens mij was dat ook de ronde dat madameminke eruit ging.
En ik dacht nog wel dat het gelijkspel zou worden, aagezien een ieder op iemand anders stemde.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 16-12-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij was je ook een keer de enige die had gestemd

Volgens mij was dat ook de ronde dat madameminke eruit ging.
Kut man. Misschien hadden we Magican nog wel mee kunnen krijgen om op Drukknoopje te stemmen...

En @TRA: Ja, dat was me wat, in dat hotel.
Zeker jouw idee, Dabo?
Oud 16-12-2007, 19:59
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik had een aantal rondes maar 1 stem. Ik had ook een ronde dat het gelijkspel werd tussen EoS en madameminke. De geliefde van EoS stemde toen tijdens de eetronde
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-12-2007, 20:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Kut man. Misschien hadden we Magican nog wel mee kunnen krijgen om op Drukknoopje te stemmen...

En @TRA: Ja, dat was me wat, in dat hotel.
Zeker jouw idee, Dabo?
Dat hele romeo & julia idee was wel van mij idd. Ik had het bedacht n.a.v. TRA's opmerking dat hij het helemaal niet erg vond om met jou opgesloten te zitten in een hotel
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-12-2007, 20:01
Verwijderd
Hartstikke mooi was dat, echt hartverscheurend
Alleen is Romeo & Julia geen sprookje.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.