Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2010, 14:49
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Ik heb een Abonnement op Blackberry bold T-Mobile ik betaal maandelijks 25 euro.
Mijn moeder heeft daar ook een abonnement op Blackberry bold zij betaalt 31 euro per maand.
Er komen zomaar kosten er bij nu betaal ik 50 euro per maand?
Terwijl ik 25 per maand te hoor betalen bij mijn moeder is het zelfde probleem bij haar wordt ook het dubbelen afgeschreven.
En 2 weken geleden is zomaar mijn blackberry bold simkaart geblokkeerd.
Ik ben naar de winkel toe gegaan en die zeiden dat er geen geld op mijn bank rekening stond terwijl dat helemaal niet waar was.
Die man van de winkel vertelde mij dat die T-mobile family paket gratis was voor 6 maanden ik heb mijn mobiel nog voor geen 3 maanden en ik moet nu voor die Family pakket 8,40 gaan betalen ik heb het via internet opgezegd maar krijg ik mijn 8,50 niet meer terug?
En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven?
Ik weet echt niet wat ik moet doen?
Het zorgt voor zoveel stress thuis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2010, 16:30
Danny-058
Danny-058 is offline
Ik zou er gewoon weer heen gaan en ze gewoon de waarheid vertellen en rekeningen laten zien.
t-mobile heeft zijn voordelen & nadelen.
ik heb nu gratis mobiel internet voor 3 maanden
maar heb het nu al 4 maanden ^^
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 17:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zorg eerst dat je inzicht krijgt in je factuur. Dat kan bijvoorbeeld via internet, t-mobile biedt de mogelijkheid om online je factuur in te zien. Kijk goed waar zij de kosten vandaan halen, bijvoorbeeld of je buiten je bundel hebt gebeld, of je hoge internetkosten had, etc.
Als nu blijkt dat er geen extra kosten zijn maar dat ze je abonnementskosten gewoon erg hoog rekenen, ga dan je contract eens goed bekijken. Bij het aangaan van je contract heb je als het goed is alle afspraken die je met de verkoper maakte er in laten zetten, zoals de abonnementskosten van 25 euro per maand en t-mobile family gratis de eerste 6 maanden. Dat behoort er dus allemaal in te staan, dus zoek dat op.
Ga vervolgens met je contract en je factuur naar T-mobile en geef aan dat het niet klopt en dat je graag wil dat zij het oplossen voor je.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 17:41
Verwijderd
Het is nogal een onduidelijk verhaal. Je moet was specifieker zijn.

Citaat:
Ik heb een Abonnement op Blackberry bold T-Mobile ik betaal maandelijks 25 euro.
Mijn moeder heeft daar ook een abonnement op Blackberry bold zij betaalt 31 euro per maand.
Ok, 2 abonnementen. Beide maken ook gebruik van het family pakket?
Citaat:
Er komen zomaar kosten er bij nu betaal ik 50 euro per maand?
Terwijl ik 25 per maand te hoor betalen bij mijn moeder is het zelfde probleem bij haar wordt ook het dubbelen afgeschreven.
Die kosten komen er niet zomaar bij, waaruit bestaan die kosten. Op je factuur staat waaraan je extra betaald. Wat is die andere 25 euro dan?
Citaat:
En 2 weken geleden is zomaar mijn blackberry bold simkaart geblokkeerd.
Ben je afgesloten?
Citaat:

Die man van de winkel vertelde mij dat die T-mobile family paket gratis was voor 6 maanden ik heb mijn mobiel nog voor geen 3 maanden en ik moet nu voor die Family pakket 8,40 gaan betalen ik heb het via internet opgezegd maar krijg ik mijn 8,50 niet meer terug?
Dan is er dus door hun een fout gemaakt, het had nog 3 maanden gratis moeten zijn. Maar heb je het pakket wel kunnen opzeggen of kon dat niet?
Citaat:
En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven?
Wat zijn dat voor kosten?
Citaat:
Ik weet echt niet wat ik moet doen?
T-mobile is natuurlijk ook een criminele organisatie, waarbij klantenservice de laagste prioriteit heeft en alles draait om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Maar goed, Youp werkt nu aan de weg
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 16:49
Verwijderd
Misschien ga je over je limiet (van bellen, smsen of de datalimiet bij internetten) heen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 08:14
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Ik zou er gewoon weer heen gaan en ze gewoon de waarheid vertellen en rekeningen laten zien.
t-mobile heeft zijn voordelen & nadelen.
ik heb nu gratis mobiel internet voor 3 maanden
maar heb het nu al 4 maanden ^^
Da's geen voordeel hoor, die rekening valt vanzelf een keer op je mat.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 19:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven?
Ik weet echt niet wat ik moet doen?
Het zorgt voor zoveel stress thuis.
Wat al eerder werd gezegd: vraag de specificaties van je rekening op. Als je niet weet waarvoor je betaald kun je onmogelijk vaststellen wat er (on)terecht aan is.

Reken het daarna eens na, en pas als het echt niet uitkomt, zal er sprake zijn van een boekhoudkundige fout. Maar meestal werken dat soort systemen geautomatiseerd. Kort gezegd: behalve invoerfouten zijn er geen fouten.

Is het niet zo dat jij een verkeerd beeld hebt van wat je zou krijgen bij je abonnement? Wellicht denk jij dat je alles voor prijs X krijgt, terwijl je eigenlijk nog moet bijbetalen voor bepaalde diensten?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Abonnement
08/08/08
9 30-10-2010 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.