Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2015, 15:53
bassie1234
bassie1234 is offline
Hey iedereen,
Sinds 6 maanden geleden vind ik een lief, knap meisje leuk. Ik had haar nog niet gesproken totdat ik 4 weken geleden dacht dat het maar eens tijd werd om haar iets te sturen. We zijn toen gaan praten waarbij we allebei wel eens een gesprek begonnen. Afgelopen week zijn we samen naar de bios gegaan, wat we allebei erg leuk vonden. Het probleem is dat ik haar heel erg leuk vind, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik wilde deze week nog iets gaan doen, maar helaas kan ze niet. Is het raar om tijdens dat zij aan het werk is even naar haar toe te lopen en het te zeggen? Op school spreek ik haar ook niet echt omdat weinig mensen weten dat we praten. Wat moet ik doen?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2015, 16:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt als ze werkt of op school wel een keer vragen of ze nog een keer uit wil gaan. Ik zou wachten met zeggen dat je haar heel leuk vindt tot jullie ergens alleen zijn.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Hey iedereen,
Sinds 6 maanden geleden vind ik een lief, knap meisje leuk. Ik had haar nog niet gesproken totdat ik 4 weken geleden dacht dat het maar eens tijd werd om haar iets te sturen. We zijn toen gaan praten waarbij we allebei wel eens een gesprek begonnen. Afgelopen week zijn we samen naar de bios gegaan, wat we allebei erg leuk vonden. Het probleem is dat ik haar heel erg leuk vind, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik wilde deze week nog iets gaan doen, maar helaas kan ze niet. Is het raar om tijdens dat zij aan het werk is even naar haar toe te lopen en het te zeggen? Op school spreek ik haar ook niet echt omdat weinig mensen weten dat we praten. Wat moet ik doen?
Alvast bedankt!
Of je spreek gewoon meerdere keren met haar af en dan merk je het vanzelf
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:46
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Kan je haar niet appen om wat leuks te doen? Denk je dat het gevoel wederzijds is?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Appen om af te spreken kan natuurlijk ook
Ik zou haar nog niet direct de liefde verklaren. Dat ze een paar keer met je af wil spreken is vaak een goed teken. Je kunt dan in het contact vanzelf wel merken hoe zij er in staat, of het een keer voorzichtig ter sprake brengen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hopeloos verliefd op lerares
anne1234
34 22-11-2020 19:28
Liefde & Relatie Verliefd op een jongen van net 22..
GipsyyGirl
10 23-02-2015 13:28
Verhalen & Gedichten Hopeloos verliefd...
hansjest
2 03-02-2004 16:47
Liefde & Relatie hopeloos verliefd(op een jongen)
lune
9 23-06-2003 22:31
Liefde & Relatie Net op school, nu al verliefd!!
INeedSomeone
19 02-09-2002 15:31
Liefde & Relatie Hopeloos
chanelletje
3 28-03-2002 23:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.