Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 12:03
Gup
Gup is offline
Hoi,

ben hier al heel lang niet geweest, maar moet echt even iets kwijt waar ik eigenlijk niet echt met mn vrienden over kan hebben.

Ik heb al bijna 3 jaar een relatie, t gaat supergoed en we zijn heel erg verliefd. Samen hebben we een heel leuke vriendengroep, waarmee we in t weekend vanalles doen.

Nou heb ik naast die vriendengroep ook nog andere vrienden, bijv. van school enzo. Eén van die vriendinnen kon ook altijd goed met mijn vriend opschieten. De laatste tijd zó goed dat ik me een beetje zorgen ging maken. Nahja, ik heb daar dus met mijn vriend over gehad en de laatste tijd is het eigenlijk steeds het onderwerp van onze ruzie's. Ik vertrouw hém wel, maar als zei me telkens verteld hoe leuk mijn vriend wel niet is, vind ik dat toch wel heel moeilijk. én ik weet dat hij dr mooi vindt..

Nou zijn er dus een paar van mijn vrienden uit die vriendengroep ook gek op haar geworden. Dus ik moet nu ook nog eens van die kant horen 'hoe leuk ze wel niet is'. Niet alleen ben ik bang dat mijn vriend op die manier die mening gaat delen, ook zit zei me steeds weer hints te geven dat ze ook wel eens mee wil naar die vriendengroep.

MAAR IK WIL DAT HELEMAAL NIET. T zijn heel verschillende vrienden van mij en ik wil dat ook gescheiden houden. Daarnaast voel ik me heel onzeker als zei dr bij is. Niet alleen vanwege mijn vriend, maar ook omdat iedereen haar zo mooi vindt...terwijl ik juist net heel veel afgevallen ben en veel slanker ben dan haar enzow. (ben ik heel erg mee bezig en is dus onzeker punt van mij) Waarom vind iedereen haar nu dan nog steeds leuker?!


Ik voel me dr zelf ook kut onder, want t is belachelijk dat ik zo over een vriendin van me denk. Ik weet het, dat is belachelijk. Maar ik wordt zo gigantisch onzeker van haar, dus waarom kan ik die vrienden niet gewoon gescheiden houden?!

Kusje
__________________
Je bent liev.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 12:12
Toscane
Toscane is offline
Misschien moet je het haar eens vertellen. Ik denk overigens niet dat je het tegen kan houden dat zij mengt met jullie vriendengroep. Uiteindelijk is het nieuwtje eraf en dan is het altijd maar de vraag of ze in die vriendengroep blijft, maar ik denk dat je het beste kan proberen om er het beste ervan te maken en vooral onthouden dat ze jou vriendin is en jou dus niet opzettelijk wil kwetsen. Praat er iig met haar over, want waarschijnlijk heeft zij het hemaal niet in de gaten en is het ook hemaal niet de bedoeling dat jij je onzeker voelt door haar.

Wat betreft je vriend, als hij haar leuker dan jou zou vinden zou ie niet meer bij je zijn. Geniet dus gewoon van zijn aandacht en probeer je niet druk te maken om dingen die er niet zijn. Daar maak je uiteindelijk alleen jullie relatie mee kapot.
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:21
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Misschien kun je haar zeggen dat je het vervelend vind dat ze het de hele tijd over je vriend heeft? En als je het er over hebt met je vriend, zou hij je toch gerust moeten stellen dat ie verder niks in haar ziet of met haar wil?
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:28
Gup
Gup is offline
Hij probeert me ook wel gerust te stellen..

Dr zijn alleen een paar dingen gebeurd, waardoor mijn onzekerheid is begonnen. t begon me op te vallen dat zei me dus zo vaak zei dat ik een zo'n leuke vriend heb, of ze zei: 'jij hebt tenminste een vriend'. Terwijl ze zelf ook een relatie had van 2 jaar! (Die relatie is dus sinds een korte tijd uit). En ook hij zei opvallend vaak iets over haar.

Dus toen heb ik met mijn stomme kop een keer aan hem gevraagd of hij haar een mooi meisje vond. In de hoop dat het antwoord nee was, zei hij ja...

Toen kwam voor mij dus alles waar ik bang voor was naar boven... en nu kan ik me dat beeld dus niet uit mijn hoofd zetten..

Eerder gingen we dus veel met zn 3en om, maar nu kan ik mezelf helemaal gek maken als ze bij elkaar zijn . Ik ben heel eerlijk tegen mijn vriend, hij weet ook precies hoe ik me voel en ik wil ook eerlijk tegen hem kunnen zijn. Maar ik ben alleen maar bang dat hij óf gek van me wordt of dat ik hem op ideeen breng...

Kusje
__________________
Je bent liev.....
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:33
Auryon
Auryon is offline
Citaat:
Gup schreef op 17-05-2004 @ 13:28 :

Dus toen heb ik met mijn stomme kop een keer aan hem gevraagd of hij haar een mooi meisje vond. In de hoop dat het antwoord nee was, zei hij ja...

Toen kwam voor mij dus alles waar ik bang voor was naar boven... en nu kan ik me dat beeld dus niet uit mijn hoofd zetten..
Omdat je vriend haar mooi vindt, wil toch helemaal niet zeggen dat hij haar ook net zo leuk vind als jou. Sorry dat ik het zeg hoor, maar er zullen nog wel een paar miljoen meisjes rondlopen waarvan je vriend zou zeggen dat ze mooi zijn... Maar het feit dat hij al 3 jaar met jou samen is, wil toch net zeggen dat hij graag bij je is... Ik snap het niet echt waarover je je zorgen maakt hoor
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:37
janz
Avatar van janz
janz is offline
hé! de reden waarom je vrienden haar leuker schijnen te vinden als jou is denk ik gewoon doordat ze jou heel goed kennen, en al weten hoe leuk je bent.. en zij is natuurlijk "iets nieuws". misschien moet je haar juist een x meenemen, en dan zien ze meteen hoe ze echt is en ben jij waarsch. snel van het gezeur af..!! maar goed.. dat moet je zelf maar bekijken natuurlijk!
suc6 ermee!
kuskus
__________________
don't look back don't ever turn around
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Gup schreef op 17-05-2004 @ 13:03 :
Niet alleen vanwege mijn vriend, maar ook omdat iedereen haar zo mooi vindt...terwijl ik juist net heel veel afgevallen ben en veel slanker ben dan haar enzow. (ben ik heel erg mee bezig en is dus onzeker punt van mij) Waarom vind iedereen haar nu dan nog steeds leuker?!
Meen je dit nu allemaal serieus?

Dat laat alweer het vertekende beeld zien wat je dan hebt. Je bent niet mooier omdát je dunner bent, als je met die reden bent gaan afvallen dan merk je nu wel dat dat dus echt niet zoveel uitmaakt. Daarbij vul jij zelf in dat 'men' haar leuker vind. Jij hebt al jaren een vriend, zij is vrijgezel en zoals iemand al zei 'nieuw'. Dat ze het dan tegen jou over haar en niet over jou hebben is toch niet zo vreemd? Verwacht je dan dat ze de hele tijd tegen jou gaan roepen 'goh, wat ben jíj leuk!'.

Daarbij is het feit dat je vriend haar mooi vindt dus absoluut geen reden om maar meteen jou voor haar te dumpen. Mijn vriend vind ook andere meisjes mooi, maar zij zijn mij niet! Je bent wel erg uiterlijk gericht hoor. Ik neem aan dat je vriend toch voornamelijk op je karakter valt.

Het is wel zo dat je met dit gedrag de situatie niet verbeterd voor jezelf. Je maakt van hen een team en van jezelf een buitenstaander. Zij hebben beiden nergens een probleem mee, jij wel en je kan dit niet voor jezelf oplossen. Daardoor zouden zij weleens naar elkaar toe kunnen gaan trekken. Misschien moet je ook eens met die vriendin van je praten over jouw gevoelens. Ik neem aan dat je haar mag en zij jou, dat is wat vriendschap inhoud, en dan kan zij je misschien wel gerust stellen.

En haar meenemen naar die andere vriendengroep, als iedereen haar daar zo leuk vind houden zij haar misschien een beetje bezig en afgeleid van je vriend Wie weet valt ze nog wel voor een ander, is het ook opgelost.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:58
beckytjuhh
Avatar van beckytjuhh
beckytjuhh is offline
misschien ben je jaloers?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 14:47
xsweet_bitchx
Avatar van xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ten eerste hoeft iemand die dun is niet altijd mooier te zijn. en je vriend is gek op jou.ik bedoel als ik verkering heb kijk ik ook nog wel een beetje naar andere jongens die knap zijn maar dat wil niet zeggen dat ik wat met ze wil. En als ze mee wil naar die vriendengroep maar jij wil dat niet, doe het dan niet. ze geeft mss hints, die kun je negeren net doen of je ze niet snapt. en als ze het vraagt zeg dan gewoon dat je het gescheiden wil houden. suc6 -xuzies-
__________________
*-* look sweet*-* but i'm a bitch ;)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
beckytjuhh schreef op 19-05-2004 @ 14:58 :
misschien ben je jaloers?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Einde van een vriendschap
soccerfreak
17 08-02-2013 16:44
Psychologie onzekerheid die uit de hand loopt.
meisje-xx
3 08-09-2008 21:08
Liefde & Relatie Verliefd, maar door verleden onzeker...
Verwijderd
8 04-11-2005 14:13
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Psychologie Beautiful - onzekerheid
lso
8 20-05-2004 18:41
Lifestyle Beïnvloed worden door vrienden/vriendinnen.
S
40 31-10-2002 21:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.