Oud 08-08-2018, 22:27
Verloorn
Verloorn is offline
Oké dan,
Ik had laatst een topic gemaakt over hoe mijn relatie beëindigd is.
Na heel veel gepraat en gedoe is het op een punt gekomen waardoor alle ruzie's en gebeurtenissen in vrede zijn uitgepraat.

Alleen nu zitten we (ik in ieder geval) met het volgende probleem :

We praten gewoon gezellig met elkaar, we zien elkaar natuurlijk niet zo vaak meer als eerst, maar als we met elkaar praten dan is het op een normale toon. Omdat er nog gevoelens voor elkaar zijn had ik haar al een keer gevraagd van : "Hey, houden we rekening met elkaar dat we niet flirten of wat dan ook met een ander, totdat onze gevoelens zijn uitgesproken en we beide weten of we het rustig aan weer willen opbouwen." Dit vond ze prima en dus stond dat vast. Nu blijkt dat ze zich daar niet echt aan heeft gehouden en een beetje heeft "geflirt" met mijn "beste vriend". Omdat ze nog gevoel had voor mij en er niks bij voelde toen ze het deed en daarom heeft ze het ook afgekapt met hem. Dit vertelde ze me later ook eerlijk en ze heeft er veel spijt van zegt ze.

Alleen de ene keer is het :
- Ja ik weet niet zo goed wat ik wil.

En de andere keer is het :
- Ja ik hoop wel dat het goed komt en dat het gevoel ook echt blijft.

Maar omdat we dus rekening met elkaar houden betekend dat , dat we niet flirten met anderen of naar bed gaan met anderen of wat dan ook, ook al is het dus uit.
Heeft iemand hier ervaring mee? Want ik heb nog gevoelens voor haar, ze heeft nog gevoelens voor mij zegt ze, maar toch weet ze niet precies wat ze wil en ik kan er niet tegen om te wachten in onzekerheid van : Komt het goed, komt het niet goed.
Want ik kan zo niet een eigen leven leiden omdat ik wel rekening met haar wil houden.
Dus eigenlijks vind ik dat als ze nog gevoel voor me heeft ze die kans aan moet pakken om het nogmaals te proberen. En als ze twijfelt of ze nog verder wil dat ze gewoon moet zeggen, hoe geen rekening met me en ga door met je leven zonder mij (Of met mij als vriend). Alleen ik durf dit niet te vragen omdat ik nog super veel gevoelens voor haar heb en bang ben dat ze dan zegt : "Ga door met je leven zonder mij en hou er geen rekening meer mee" omdat ik niet geduldig ben.

Heeft iemand ervaring hiermee en kan diegene mij wat tips geven hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2018, 23:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Niet. Als ze nog interesse heeft komt ze zelf wel. Ga gewoon je eigen leven leiden, zoek afleiding en doe wat Elin3 zegt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 08:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik kan hier precies dezelfde reactie onder zetten als in je vorige topic. Misschien ook handig om alles in één topic te houden, dat is een stuk makkelijker lezen voor mensen die de berichten niet aan elkaar gekoppeld hebben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand hier ervaring mee?

Heeft iemand ervaring hiermee en kan diegene mij wat tips geven hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
Ja, best veel mensen op dit forum. Zoals gezegd: laat haar met rust, ga je eigen ding doen, zoek afleiding et cetera. Alles wat in dat andere topic staat. Er is helemaal niets veranderd tov die topic.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 09:32
Verwijderd
Het is niet lastig. Je zult afstand móeten nemen. Dat is de enige gezonde optie. Als zij niet het idee heeft dat je zelfstandig bent en een eigen leven kunt/wilt hebben, houdt zij (of ze dat nou wil of niet) de upper hand op je. Dan geef je haar een vrijbrief met je te "spelen". Van gelijkwaardigheid is geen sprake meer; je zit in haar pocket. Dat is onaantrekkelijk.

Dus: je hoeft niet meteen andere chicks te gaan doen, maar laat haar los. Laat haar naar jou komen. En ja: dat betekent het risico nemen dat ze níet komt. Soit. Dingen gaan zo.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 19:15
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Als iets niet meer werkt, dan werkt het niet. Je kunt geduld hebben en dat is oké, maar als zij niet weet wat ze wil, kun je inderdaad beter zelf je eigen leven gaan leiden. Als zij tegen jou zegt "ja, ga je eigen leven maar leiden", dan ga je dat doen en probeer je haar te vergeten. Je wilt uiteindelijk wel met iemand in een relatie zijn, die er ook 100% voor gaat. Het zal moeilijk worden, maar uiteindelijk wel het beste.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.