Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 17:37
jillisg
jillisg is offline
ik heb van verschillende mensen gehoord dat je als drugskoerier redelijk wat kan verdienen. Dit voor relatief weinig werk.
Vinden jullie dit te riskant of zouden jullie dit wel willen doen als daar een leuk bedrag tegenover staat.

ps
Ik zou best als drugskoerier willen werken, kom uit omgeving haarlem dus als je iemand nodig hebt kan je mij altijd mailen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 18:05
xxDomingoxx
Avatar van xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Ik zou het niet doen; ook niet voor het geld.

Ik ben tegen drugs; drugskoerier zou inhouden dat ik (indirect) mensen de mogelijkheid bied om drugs te gebruiken en daar wil ik niet aan meewerken.
__________________
una duos (...) nox perdet amantes... lumina maestis stant inmota genis...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 19:09
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
uit principe zou ik het niet doen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 19:21
mR
Avatar van mR
mR is offline
Sowieso het 'wereldje' waar je in beland is fout, en kom je ook niet al te makkelijk zonder probs uit.

Wees verstandig en begin er dus maar niet aan ...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:26
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Inderdaad ik zu het niet doen om de dood eenvoudige reden dat het tegen de wet is en daar hoiu ik nie van Ten tweede het gaat vaak tenkoste van vrienden en die ik nu heb wil ik niet kwijt
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
De enigste reden waarom ik het niet zou doen zou zijn omdat je er idd niet zonder problemen uit komt.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:02
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-03-2003 @ 22:05:
De enige reden waarom ik het niet zou doen zou zijn omdat je er idd niet zonder problemen uit komt.
Dat is inderdaad een reden. En zoals hierboven gezegd wordt, ik ga niet bewust andere mensen de vernieling in helpen.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:54
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
jillisg schreef op 24-03-2003 @ 18:37:
ik heb van verschillende mensen gehoord dat je als drugskoerier redelijk wat kan verdienen. Dit voor relatief weinig werk.
Vinden jullie dit te riskant of zouden jullie dit wel willen doen als daar een leuk bedrag tegenover staat.

ps
Ik zou best als drugskoerier willen werken, kom uit omgeving haarlem dus als je iemand nodig hebt kan je mij altijd mailen.
Dat zou ik maar niet zo gauw doen. Als je eenmaal erin komt, ik betwijfel of je er dan ook ooit weer uit komt. En bovendien, je helpt mee levens van mensen te vernaggelen. Als je je geweten goed kunt worgen, dan is dit misschien de uitkomst...
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:33
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Ik zou het wel doen , iedereeen verdient z'n brood op zijn eigen manier
__________________
Live Life.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:58
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Dat je het hier neerzet bewijst al dat je een sukkel bent die niet in dat wereldje zal komen.

"kom uit omgeving haarlem dus als je iemand nodig hebt kan je mij altijd mailen", hahaha, damn, laat me niet lachen, je bent echt onwetend.

Ik kreeg laatst een email van onbekende personen met de strekking van:
"Ik zag dat je ook uit hhw komt, wij houden ons bezig met die en die criminele activiteiten, als je geld wilt verdienen moet je dit nr. bellen."

Of het is een grap(waarschijnlijk) of het zijn een groep dombo's waarmee je niet eens iets mee wil gaan doen.
Maar jammer dat ik hem al heb verwijderd anders had ik het wel even kunnen doorsturen naar je.

lmao over dit bericht.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 05:36
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Studentje schreef op 25-03-2003 @ 19:02:
Dat is inderdaad een reden. En zoals hierboven gezegd wordt, ik ga niet bewust andere mensen de vernieling in helpen.
Blijft voor mij toch de enigste reden gelden die ik genoemd had. Dát soort mensen interesseren mij niet, meestal zijn ze toch al ver heen.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:13
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
jillisg schreef op 24-03-2003 @ 18:37:
ik heb van verschillende mensen gehoord dat je als drugskoerier redelijk wat kan verdienen. Dit voor relatief weinig werk.
Vinden jullie dit te riskant of zouden jullie dit wel willen doen als daar een leuk bedrag tegenover staat.

ps
Ik zou best als drugskoerier willen werken, kom uit omgeving haarlem dus als je iemand nodig hebt kan je mij altijd mailen.
Als het je leuk lijkt moet je het vooral doen, zou alleen niet per ongeluk je lading kwijtraken, anders wordt je strax vanaf een motorfiets doorzeeft

Haarlem is tenslotte niet zo ver van Amsterdam...
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:14
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Ik verdien m'n geld liever op een légale manier.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:07
mR
Avatar van mR
mR is offline
Ga even gauw meer dan 15 gram heroďne door Singapore vervoeren, staat daar de doodstraf op ...


Maaruh, hoe was je dat van plan op je 16de?
Op de fiets?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 17:58
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
mR schreef op 27-03-2003 @ 17:07:

Maaruh, hoe was je dat van plan op je 16de?
Op de fiets?
Bruine-bolletjes-met-kaas-slikker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Werk, Geld & Recht Aandelenbroker. Kosten orders voor aandelen?
Verwijderd
44 02-01-2012 13:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden
Verwijderd
39 13-09-2006 19:14
Verhalen & Gedichten Verhaal (geschreven door mij!)
*Speechless*
6 25-03-2004 22:45
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.