Oud 05-04-2013, 08:49
Verwijderd
nou, er is niks met me aan de hand mijn hb was zelfs 8,3! Ik heb ook geen pfeiffer, mijn schildklier is helemaal jo evenals mijn cholesterol en mijn suiker.
Dan houd ik het maar op cafeïne-afkickverschijnselen. Ik heb de afgelopen vier nachtdiensten koffie gedronken en één nacht ook nog cola, weinig geslapen overdag en er was niks met me aan de hand. Althans, niet extreem vermoeid wel normale nachtbrakheid wat ik altijd heb. Blijkbaar gaat ongeveer 10 jaar lang niets anders dan cola drinken je niet in de koude kleren zitten.
Advertentie
Oud 05-04-2013, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb me dus maar afgemeld, want dit is geen doen zo
TMI
Spoiler
aha de kind of spuitfonteinen die maar blijven komen. Nasty mevrouw de dokter! Beterschap.
Oud 05-04-2013, 08:52
Verwijderd
Dat ken ik Sarah, dat had ik vroeger vaak.
Spoiler
Oud 05-04-2013, 08:53
Verwijderd
ja en m'n collega's aansteken leek me ook niet zo'n goed plan!

Ik heb het natuurlijk van mijn nichtje, die had het vorige week en heeft toen nog lekker uitgebreid bij mij op schoot haar luier vol zitten poepen.
Oud 05-04-2013, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Dat ken ik Sarah, dat had ik vroeger vaak.
Spoiler
Spoiler
Oud 05-04-2013, 09:02
Verwijderd
vanmorgen moest ik iemand wisselligging geven en toen ik aan het glijzeil trok 'knakte' er iets in mijn arm ;x dat was niet zo chill werken.
Oud 05-04-2013, 09:10
Verwijderd
Citaat:
vanmorgen moest ik iemand wisselligging geven en toen ik aan het glijzeil trok 'knakte' er iets in mijn arm ;x dat was niet zo chill werken.
Brrrr. En ook raar dat ze niks hebben kunnen vinden!

En doe jij ook verschonen enzo? Alleen?
Oud 05-04-2013, 09:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ook tmi

Spoiler
Aiau
Oud 05-04-2013, 09:18
Verwijderd
Zeker weten doe ik dat. Ik kan hulp krijgen bij heel zware/stijve/agressieve mensen maar probeer het liever altijd zelf, vraag alleem hulp bij de extreme gevallen. Maar dat was waar ik nu had gewerkt niet nodig.
Oud 05-04-2013, 09:24
Verwijderd
Knap. Bij mij deden ze het standaard met 2, maar ik was toen nog over de 100 en kon zelf helemal niks, toch zeker niet op de intensieve met de beademing en alles. Op heelkunde was er een stagiare, nog niet de helft van mij qua lengte en breedte en omdat de reguliere verpleegsters te chagrijnig werden van verschonen, besloot ze me in haar eentje te helpen. Gelukkig kon ik zelf toen al wel draaien en mezelf wat vast houden aan de zijkant. Ik heb echt dikke bewondering voor die stagiaires op heelkunde, de hele dag die chagrijnige rotkoppen van de gewone verplegers, gezeik tot en met, hard werk, smerigste werk en blijven lache en ook nog de tijd nemen om te blijven staan als je een jankbui krijgt.
Oud 05-04-2013, 10:00
Verwijderd
Ik ben steeds een beetje bang dat er een foto zit onder een van de spoilers
Oud 05-04-2013, 10:05
Verwijderd
nee geen foto's
Oud 05-04-2013, 10:08
Verwijderd
Gelukkig niet. Stel je een instagraminvasie voor op fb, niet met wat heb ik vandaag gegeten, maar met wat heb ik vandaag gescheten!

^^
Oud 05-04-2013, 10:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'wat heb ik gisteren gegeten'
Oud 05-04-2013, 10:17
Verwijderd
het gaat nu al een uur goed maar ik ben bang dat dat betekent dat als ik naar m'n werk ga, het weer mis is
Oud 05-04-2013, 10:23
Verwijderd
Blij nu maar gewoon heel stil zitten ^^ ik ken dat. Dat is zoals het oog van een storm. Als je veilig binnen blijft, is er niks aan de hand, zet je een stap buiten, dan breekt de hel los
Oud 05-04-2013, 10:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je beweegt dan gaan je darmen ook bewegen dat heb ik een keer in de sportschool gemerkt
Oud 05-04-2013, 10:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Goooeedemorgen!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 10:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Niesaanval
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 10:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
WTF MUZIEK OP MTV
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 10:36
Verwijderd
ja dat is 's ochtends altijd toch?
Oud 05-04-2013, 10:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, dat verklaart. Ik ben niet zo vaak wakker 's ochtends
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 10:41
Verwijderd
ja, ik denk dat mensen sowieso geen mtv kijken 's ochtends. Maar ik doe 's ochtends soms steps voor de tv (ja sue me) met mtv aan
Oud 05-04-2013, 10:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk 's ochtends veel tlc, mijn nieuwe guilty pleasure
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 10:56
Verwijderd
Oud 05-04-2013, 10:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zit jij nou te herpen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 10:59
Verwijderd
Ideeën hebben die je wil uitvoeren terwijl je zonder naaimachine zit, is kut.
Oud 05-04-2013, 11:05
Verwijderd
Ik had gister een feestje. En ik heb 4 uur geslapen ofzo, wánt ik moest om 10 uur bij de fysio zijn. Zit ik daar braaf om 10 uur brak te zijn 'Oh, ik heb de afspraak verkeerd opgeschreven, hij staat om 2 uur. Kun je dan ook?'

:her p:
Oud 05-04-2013, 11:10
Verwijderd
hllon alles
Oud 05-04-2013, 11:12
Verwijderd
Oftewel, ik had nog in bed kunnen liggen ook . Maar nu heb ik al gedoucht en lenzen in en alles dus vind ik het eigenlijk zonde om weer in bed te gaan liggen.

Stiekem is het ook wel chill want ik moest om 1 uur sturen maar ik had niet zo'n zin
Oud 05-04-2013, 11:12
Verwijderd
Citaat:
1) je mengen in discussies waar je niks mee te maken hebt of iets vanaf weet vrij irritant is
mensen vinden mij ook vrij irritant, ik zorg alleen maar dat hun plaatje klopt

Citaat:
2) Dat ik Trimm ben. Je hebt op je eerste dag hier zelfs nog PM's van me gehad. Bij de les blijven, knul.
Sorry, hersenbeschadiging door mijn vele alcoholgebruik
Oud 05-04-2013, 11:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
dit hangt in de grote koffie kamer van het wiskunde gebouw op mijn universiteit:

[afbeelding]
xkcd <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-04-2013, 11:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
je vergeet wel de alt-txt die er bij hoort

Citaat:
On the other hand, physicists like to say physics is to math as sex is to masturbation.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-04-2013, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk 's ochtends veel tlc, mijn nieuwe guilty pleasure
ik kijk dat vaak s'nachts.. dan komen daar wel van die toffe reportages op enzo, of hoe ze moorden oplossen en shizzle
Oud 05-04-2013, 11:26
Verwijderd
Klimkuiken
Oud 05-04-2013, 11:30
Verwijderd
aahhh.. kuikentjes zijn altijd zo lief he
Oud 05-04-2013, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Klimkuiken
[afbeelding]



En ik heb nu maar de filter van de droogkast schoongemaakt (niet de normale, die doe ik standaard tussen de partijen). Mensen die graag dabben in drab van verstopte sifons, bij dat ding gaat een hele nieuwe wereld voor je open.

En ik weet dat ik voor mijn operatie alles piekfijn in orde heb gebracht (op gewassen ramen na) en ik heb hem een half jaar niet gebruikt, dus lekker ^^
Oud 05-04-2013, 11:43
Verwijderd
Citaat:
En ik heb nu maar de filter van de droogkast schoongemaakt (niet de normale, die doe ik standaard tussen de partijen). Mensen die graag dabben in drab van verstopte sifons, bij dat ding gaat een hele nieuwe wereld voor je open.
dit is zo Vlaams. Niet dat je een filter schoonmaakt maar de woorden in je post het had alleen nog Vlaamser gekund als je had gezegd dat je schoon stond met een kleedje.
Oud 05-04-2013, 11:43
Verwijderd
welke operatie heb je gehad?
Oud 05-04-2013, 12:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Sarah, over je TMItje:
Spoiler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 12:09
Verwijderd
iuk ga ff productief bezig zijn mensjes

byee
Oud 05-04-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Hey Sarah, over je TMItje:
Spoiler
Spoiler
Oud 05-04-2013, 12:12
Verwijderd
Ok suc7 dan maar hè mensje
Oud 05-04-2013, 12:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Spoiler
Oh serieus? Ik slik altijd gelijk wat om er vanaf te zijn, mijn kast lijkt ook net een miniapotheek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 12:14
Verwijderd
Citaat:
denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.
*raises hand*
Oud 05-04-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ok suc7 dan maar hè mensje
Oud 05-04-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Zag je de ironie niet?
Oud 05-04-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Zag je de ironie niet?
Desalniettemin was de pijn aan mijn ogen te heftig!
Oud 05-04-2013, 12:58
Verwijderd
Phoebe, volg jij Hollywood Heights? Is Colorado de vader van Loren?
Oud 05-04-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
dit is zo Vlaams. Niet dat je een filter schoonmaakt maar de woorden in je post het had alleen nog Vlaamser gekund als je had gezegd dat je schoon stond met een kleedje.
Ik weet het ^^ maar ik kon niet bedenken hoe dat ding in het Nederlands heet en het ontstoppen van een lavabo had hetzelfde Vlaams over zich dus ^^ en dabben in drab klinkt gewoon heel goed als de bezigheid die het is ^^
Citaat:
welke operatie heb je gehad?
gastric bypass. Over 6 dagen exact een jaar geleden en over 10 dagen ben ik een jaar oud in mijn nieuwe leven. Toen ben ik eventjes doodgegaan.
Citaat:
Oh serieus? Ik slik altijd gelijk wat om er vanaf te zijn, mijn kast lijkt ook net een miniapotheek
Maar wel vol verbazing spreken over mijn medicijnenvoorraad


En mensen ik had mijn bloed nog eens laten testen en het is in supergeweldige topconditie! Een jaar later en alles is super en zelfs de toestand van de lever is niet meer zo paniekopwekkend dat maandelijkse controles nog nodig zijn. We gaan nu over naar eens in de 3 maanden! Mijn lever de helft van de waarden bevinden zich nu binnen de grenzen, er zijn er 2 die iets te hoog zijn en er is er eentje die nog wel wat hoger is, maar het is dus echt een enorme vooruitgang!

Zooo blij!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.