Oud 01-02-2009, 18:18
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Stel: Je bent in Lotto Weekend Miljonairs.
Voordat de opnamen beginnen wordt met iedere deelnemer doorgesproken wie hij/zij zou bellen als hij het antwoord op de vraag niet weet. Vooraf mag je drie mensen doorgeven. Afhankelijk van de vraag en de kennis van deze personen, kies je op het moment dat je vastloopt bij een vraag één pesoon uit die je mag bellen.

Welke drie personen zou je opgeven? je vader? je vriend(in)? een (oud)docent? je buurman? Een forummer? Waarom? En bij wat voor vraag zou je wie bellen?

[spelletje]zet na je antwoord een vraag onder de spoiler. de persoon na jou opent deze nadat hij zijn drie personen heeft opgegeven met uitleg. kijkt daarna in de spoiler of hij met behulp van deze personen óf eigen kennis deze vraag had kunnen beantwoorden. Komen we tot de miljoen? [/spelletje]
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2009, 18:39
light fighter
light fighter is offline
Ik zou mijn oudste broer opgeven omdat hij gewoon veel nutteloze kennis heeft. Mijn vader voor de topografische vragen en een vriendin voor de muziekvragen. Voor de rest ben ik ook master in nutteloze/stompzinnige kennis

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 18:45
Verwijderd
Mijn vader, want die weet gewoon ongelooflijk veel op economisch gebied.
Mijn oud-geschiedenis leraar, want die heeft heel veel algemene kennis en weet natuurlijk ook veel over geschiedenis.
M'n (oudste) broer. Die heeft heel veel kennis waarvan je denkt, 'wtf? waarom weet je dat?', en veel verstand van muziek.

Ik vraag me af of dat spelletje gaat werken, want internet hè. Ik kan ook echt geen vraag verzinnen. ;x

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 18:51
Verwijderd
Ik geef 2 mensen op en een vraag voor het spel weet ik niet.

Mijn vader, die weet veel van de bijbel en sport en nog veel meer.
Elmer, want die is de slimste die ik ken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 19:27
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Bas: in de spoiler moet een nieuwe vraag
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 23:06
Verwijderd
Mijn docent Duits, want algemene kennis, mijn vader, muziek/politiek/economie en een vriend van me, want geschiedenis/aardrijkskunde.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 11:50
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mijn opa, die heeft een brede algemene kennis. Een vriendin voor de muziek/cultuur kant. En mijn oude mentor, want die weet gewoon te veel feitjes die nutteloos zijn.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.