Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2009, 22:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bash maar lekkah, het kans me niks schelah!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 01-02-2009, 22:39
Verwijderd
Ik heb net het stoeprandmoment gehad in American history x.
Oud 01-02-2009, 22:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zie, daar heb je 't al. Wat heb jij zoal gedaan, 'drop? Ik deed gewoon croppen en toen resize image naar de width op 60 pixels. En toen bleek hij opeens nog steeds iets te groot te zijn dus deed ik één van die dingen in het 4-up tabje, waardoor het gifje automatisch kleiner en lelijker werd.
oh, ik heb 'm niet gecropped. ik heb 'm alleen verkleind. en daarna het aantal kleuren gereduced tot 36. en dither op 100% diffusion gezet. en transparancy aan. en lossy op 2, want daardoor werd ie net klein genoeg voor 30KB
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 22:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kun jij voor mij ook een afbeelding van msn omzetten in een avatargeschikt dingie?
ik kan alles!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 22:41
Verwijderd
Citaat:
ik kan alles!
Ohhhh ben je op msn? Ja je bent op msn

Ik moest je toch nog spreken ;x
Oud 01-02-2009, 22:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ohhhh ben je op msn? Ja je bent op msn

Ik moest je toch nog spreken ;x
oh!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 22:43
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Haha nou ik vind het wel leuk hier. Tevens ga ik nu lekker (niet)slapen in bed. Oogjes dicht en snaveltjes toe
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 01-02-2009, 22:45
Verwijderd
ga je nu wel laisve? Dag dan
Oud 01-02-2009, 22:47
Verwijderd
Wat ga je nu (wel)doen dan laisve?
Oud 01-02-2009, 22:47
Verwijderd
Citaat:
oh, ik heb 'm niet gecropped. ik heb 'm alleen verkleind. en daarna het aantal kleuren gereduced tot 36. en dither op 100% diffusion gezet. en transparancy aan. en lossy op 2, want daardoor werd ie net klein genoeg voor 30KB
Croppen leek me handig, want het werd sowieso een vrij klein plaatje en dan kon je die lui beter zien. Hij werd dan ook iets vierkanter. Maar voor de rest, dank Ik ga dit naar mezelf mailen met het commentaar 'Maartens easy guide to gifjesverkleining'.
Oud 01-02-2009, 22:49
Verwijderd
Ik heb energiedrank. Het is Highway light en hij ruikt naar de riolering van Kauwgomstad.
Oud 01-02-2009, 22:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Croppen leek me handig, want het werd sowieso een vrij klein plaatje en dan kon je die lui beter zien. Hij werd dan ook iets vierkanter. Maar voor de rest, dank Ik ga dit naar mezelf mailen met het commentaar 'Maartens easy guide to gifjesverkleining'.
Je moet in imageready dat 'optimize' tabje open zetten, en al die inklappijltjes uitklappen. En daarna ook in dat schermpje doen dat je 2x hetzelfde gifje ziet, waarvan 1x het origineel, en 1x de optimized versie. En dan met al die dingetjes klooien in het optimize tabje, tot je precies hebt wat je hebben moet. En dan moet je save optimize as.. doen, en dan saven. allez hop.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 22:53
Verwijderd
jullie praten nerdtaal en dat vind ik niet leuk :huilie:
Oud 01-02-2009, 22:57
Verwijderd
Citaat:
jullie praten nerdtaal en dat vind ik niet leuk :huilie:
Nee ik ook niet
Oud 01-02-2009, 23:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik kan het anders best waarderen om met een nerdchick nerdtaal te praten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
jullie praten nerdtaal en dat vind ik niet leuk :huilie:
We zijn bijna klaar!

Citaat:
Je moet in imageready dat 'optimize' tabje open zetten, en al die inklappijltjes uitklappen. En daarna ook in dat schermpje doen dat je 2x hetzelfde gifje ziet, waarvan 1x het origineel, en 1x de optimized versie. En dan met al die dingetjes klooien in het optimize tabje, tot je precies hebt wat je hebben moet. En dan moet je save optimize as.. doen, en dan saven. allez hop.
Die pijltjes onderin of dat rare pijltje in de rechterbovenhoek? Want ze willen allemaal niet echt uitklappen Vooral die onderste niet. Ik zie daar ook niet echt dingen die nuttig zijn, het is vooral iets met laadsnelheid en ik weet niet echt wat voor goeds dat doet.
Oud 01-02-2009, 23:03
Verwijderd
Nerdchick. Ik zou het niet pikken hoor, para.
Oud 01-02-2009, 23:04
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Highway light. ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-02-2009, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Nerdchick. Ik zou het niet pikken hoor, para.
Het is een titel die ik met trots draag.

Citaat:
Highway light. ;(
Ja. Ik had alleen die en eentje van euroshopper, die bewaar ik voor het laatst want die is lekkerder.
Oud 01-02-2009, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Paranoide doet gekke dingen en kan ze vertellen waardoor het heel logisch lijkt en je denkt 'waarom heb ik dat zelf niet bedacht?'. Ze is zelf niet gek.
Cherry Springs semi-naamzoek, ik moest hier hardop om lachen maar ik heb al de laatste post in het lachentopic dus ik post het maar hier.
Oud 01-02-2009, 23:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
We zijn bijna klaar!

Die pijltjes onderin of dat rare pijltje in de rechterbovenhoek? Want ze willen allemaal niet echt uitklappen Vooral die onderste niet. Ik zie daar ook niet echt dingen die nuttig zijn, het is vooral iets met laadsnelheid en ik weet niet echt wat voor goeds dat doet.
prrrrrrrrrrrrintscreen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg optimizegif.jpg (96.9 KB, 4x gelezen)
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 23:17
Verwijderd
Saai hier.
Oud 01-02-2009, 23:20
Verwijderd
Citaat:
prrrrrrrrrrrrintscreen!
Ah, dáár! Ja, dat ziet er allemaal verdomd nuttig uit. Ik zat te kijken naar deze malle dingen:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png screen14.PNG (48.4 KB, 3x gelezen)
Oud 01-02-2009, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Croppen leek me handig, want het werd sowieso een vrij klein plaatje en dan kon je die lui beter zien. Hij werd dan ook iets vierkanter. Maar voor de rest, dank Ik ga dit naar mezelf mailen met het commentaar 'Maartens easy guide to gifjesverkleining'.
Gebruik je daar geen bookmark+label voor?
Oud 01-02-2009, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Gebruik je daar geen bookmark+label voor?
Jawel, dit mailtje staat in een grotere mail met de subject 'willekeurige informatie' en heeft de label 'ongein'.
Oud 01-02-2009, 23:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ah, dáár! Ja, dat ziet er allemaal verdomd nuttig uit. Ik zat te kijken naar deze malle dingen:
Dat ziet eruit als een lijstje vooringestelde settings. Maar zelf met dingetjes klooien is natuurlijk preciezer
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 23:26
Verwijderd
aha
Oud 01-02-2009, 23:29
Verwijderd
He jongens, zal ik een selectie maken uit mijn posts op dit forum, entries in mijn livejournal, de eindeloze losse kreten die in verscheidene Word-documentjes op mijn harde schijf staan, tekeningen, korte observaties uit mijn blackbook en onafgemaakte stukken script/dialogen? En dan doen alsof het een boek is met de titel 'diverse dingen die ik heb gedaan in plaats van werken aan mijn toekomst' en die aan een uitgeverij geven? Tweeëntwintig lijkt me een goede leeftijd voor een debuut.
Oud 01-02-2009, 23:31
Verwijderd
Ik pre-order het boek vast.
Oud 01-02-2009, 23:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
wow, wat een goed plan ik ga 'm dan direct kopen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 23:35
Verwijderd
Stelletje nerden.



Mijn ogen doen zo piewpiewpiew ga slapen lisa prikprik hmm.
Oud 01-02-2009, 23:42
Verwijderd
Pre-orders. Goed, dan ga ik zo maar eens een selectie maken, als ik klaar ben met ontbijten. Want ik heb inmiddels honderden A4'tjes aan korte fragmenten/beelden/dialogen/dingen en het was in principe de bedoeling dat ik meer zou doen met iets ervan, maar ze zijn bij elkaar al drie boeken waard en ik werk nooit iets verder uit omdat ik telkens iets nieuws verzin. En Daniil Kharms z'n boeken bestaan ook grotendeels uit allemaal korte fragmenten, dus als ze zeggen van 'dat is ons niet literair genoeg' dan zeg ik 'hallo check dit dan, n00bs' en dan zeggen ze 'AHHH SORRY' en kruipen zo snel als ze kunnen met de staart tussen de benen naar de drukpers.
Oud 01-02-2009, 23:46
Verwijderd
[/Nerdtaal]
Oud 01-02-2009, 23:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
'AHHH SORRY'
ik kan je deze phrase al helemaal in mn hoofd horen zeggen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 23:52
Verwijderd
Hitchhiker's Guide to the Galaxy op BBC. Toch wel weer even geinig.
Oud 01-02-2009, 23:52
Verwijderd
Citaat:
ik kan je deze phrase al helemaal in mn hoofd horen zeggen
Ik doe 'm nu hardop.
Oud 01-02-2009, 23:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
para! is het waar dat er in het russisch geen apart woord is voor 'hand', maar alleen voor 'arm'? en ook niet voor 'voet', maar alleen voor 'been'? (ongeveer dan)
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Stelletje nerden.



Mijn ogen doen zo piewpiewpiew ga slapen lisa prikprik hmm.
Piewpiewpiew Je ogen zijn cowboys.
Oud 01-02-2009, 23:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy op BBC. Toch wel weer even geinig.
ik herinner me nog met name de depressieve robot!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-02-2009, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Piewpiewpiew Je ogen zijn cowboys.
Het klinkt eerder als lasermarsmannetjes
Oud 01-02-2009, 23:59
Verwijderd
Citaat:
para! is het waar dat er in het russisch geen apart woord is voor 'hand', maar alleen voor 'arm'? en ook niet voor 'voet', maar alleen voor 'been'? (ongeveer dan)
Nou, het woord 'arm' betekent ook 'hand', zeg maar. Je hebt er ook wel aparte woorden voor, maar ze worden in de volksmond niet zo vaak gebruikt omdat ze een beetje klinisch klinken en omdat je uit de zinsbouw kunt afleiden of iemand het over een arm of een hand heeft. En je hebt natuurlijk ook gewoon woorden voor de vingers en de hiel en de elleboog enzo. Er is alleen geen woord voor tenen, als je 'tenen' wil zeggen dan zeg je letterlijk vertaald 'de vingers op mijn been/voet'.

De teen heeft ook geen Russische wikipediapagina, zie ik nu.
Oud 02-02-2009, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt eerder als lasermarsmannetjes
Cowboys met lasers.
Oud 02-02-2009, 00:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nou, het woord 'arm' betekent ook 'hand', zeg maar. Je hebt er ook wel aparte woorden voor, maar ze worden in de volksmond niet zo vaak gebruikt omdat ze een beetje klinisch klinken en omdat je uit de zinsbouw kunt afleiden of iemand het over een arm of een hand heeft. En je hebt natuurlijk ook gewoon woorden voor de vingers en de hiel en de elleboog enzo. Er is alleen geen woord voor tenen, als je 'tenen' wil zeggen dan zeg je letterlijk vertaald 'de vingers op mijn been/voet'.

De teen heeft ook geen Russische wikipediapagina, zie ik nu.
gaaf
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-02-2009, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Piewpiewpiew Je ogen zijn cowboys.
Nee het zijn pijnscheutjes prikken Ik zocht het woord prikken maar dat vond ik pas een seconde later
Oud 02-02-2009, 00:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
cherry springs wist mij te anekdoteren (dat zou gewoon een woord moeten zijn ) dat vandaag 7 jaar geleden wimlex en maxima in het huwelijksbootje traden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-02-2009, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Cowboys met lasers.
Die hebben we niet in het oosten van het land
Oud 02-02-2009, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Nee het zijn pijnscheutjes prikken Ik zocht het woord prikken maar dat vond ik pas een seconde later
Lasers doen ook pijn.

Citaat:
gaaf
Eigenlijk is het meer 'het been/voet' dan 'mijn been/voet'.

'De vingers op het been' klinkt echt vreemd. Als ik dat zo in het Nederlands denk heb ik er heel absurde mental pictures bij, terwijl als ik het in het Russisch denk zie ik er gewoon tenen bij.
Oud 02-02-2009, 00:07
Verwijderd
Waarom wil jij mijn ogen laseren Ohnee waarom vind jij dat mijn ogen laserstralen uitzenden?
Oud 02-02-2009, 00:09
Verwijderd
dat zegt ze niet ze zegt dat het cowboys zijn die jouw ogen belaseren en niet dat jouw ogen laseren!!
Oud 02-02-2009, 00:10
Verwijderd
Urk verzet zich tegen windmolens.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine Assosaaitietopic #598
Neko*
497 09-05-2009 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.