Oud 15-10-2002, 17:24
Verwijderd
Ik heb zo'n probleem
ik vind een meisje erg leuk(al sinds de brugklas) en ik weet het niet, maar dat is het probleem als je verliefd ben, dan wil je dat die ander dat ook is(duh) dat denk je altijd, en dat denk ik dus ook. maar ik ben al jaren zoooooo verlegen, als ik iets moet vragen tril ik al dus ik wou graag raad hebben anders komt er nooit wat en dat wil ik niet zien gebeuren!!!

HELP PLZ!!!!!

~Gokubjorn
Advertentie
Oud 15-10-2002, 17:37
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
uhmz welke klas zit je nu dan...?
reageer zo wel verder, maar moet ff wat doen
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Oud 15-10-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
uhmz welke klas zit je nu dan...?
reageer zo wel verder, maar moet ff wat doen
2e lol
Oud 15-10-2002, 17:40
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Gokubjorn schreef:
2e lol
owww ok..
als je in de 4e ofzo zou zitten dan zou het toch wel heeeeeeeel ernstig zijn..
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Oud 15-10-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
owww ok..
als je in de 4e ofzo zou zitten dan zou het toch wel heeeeeeeel ernstig zijn..
aha, maar nu tips plz
Oud 15-10-2002, 17:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hahaha, beetje overdrijven mag wel...

Citaat:
maar ik ben al jaren zoooooo verlegen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-10-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef:
Hahaha, beetje overdrijven mag wel...



Groep acht was ik ook op iem. das over maar heb zelfde prob

Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 17:53.
Oud 15-10-2002, 18:18
Verwijderd
owk, komme er nog reacties want ik zit er echt mee en wil het prob snel uit wereld hebbe, dan word het serieus

~Bjorn
Oud 15-10-2002, 18:23
Kismo
Avatar van Kismo
Kismo is offline
Ik ben in contact met mijn vriend gekomen via msn (ja echt ) ik kende um van school en hij stond al bij mij in de Msn lijst. WE zijn aan de praat geraakt en zo kwam ik steeds meer over hem te weten en hij over mij....Op msn praat het namelijk makkelijk, je merkt niet zo snel dat iemand verlgeen is en je durft toch sneller iets via msn te zeggen dna in het 'echt' En nu 1 1/2 jaar verder zijn we nog steeds erug verliefd .
__________________
^.^ Funny Love ^.^
Oud 15-10-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Kismo schreef:
Ik ben in contact met mijn vriend gekomen via msn (ja echt ) ik kende um van school en hij stond al bij mij in de Msn lijst. WE zijn aan de praat geraakt en zo kwam ik steeds meer over hem te weten en hij over mij....Op msn praat het namelijk makkelijk, je merkt niet zo snel dat iemand verlgeen is en je durft toch sneller iets via msn te zeggen dna in het 'echt' En nu 1 1/2 jaar verder zijn we nog steeds erug verliefd .
Btr voor je, maar 1 prob zij heb het niet of wil het nie zegge

~Bjorn help me verder want ik ben echt SMOOR!!!!!!! HELLUP
Oud 15-10-2002, 19:06
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
jaa daar ben ik weer hoor, kmoest ff eten..
maar goed, je wilt tips..
Tja Ik denk dat je niet veel zult hebben aan tips, we kunnen wel zeggen je moet dit en je moet dat doen, maar het probleem is dat jij dat ook daadwerkelijk moet gaan uitvoeren en als je werkelijk zoooo verlegen bent dan is dat echt niet makkelijk en zal het echt niet meevallen, en heb je dus eigenlijk nog niet zo veel aan onze tips..

Maar goed, als je weet dat dat meisje jou leuk vindt dan zou je op de een of andere manier eens moeten proberen met haar in contact te komen, leer haar beter kennen en vraag haar eens mee uit naar de film bijvoorbeeld!
Als je weet dat zij jou ook leuk vindt, probeer je dan iets zekerder te voelen, zij vind jou ook leuk, dus waarom zou je je druk maken?? Stap op haar af, vraag haar mee uit en ga ervoor

Als je haar nog niet zo goed kent en je weet ook niet of zij jou wel leuk vindt, probeer dan op een andere manier in contact te komen met haar, bijvoorbeeld via msn, je hoeft haar dan niet direct aan te spreken, dus misschien dat je dan minder verlegen bent..? (Denk dat je best via via aan haar e-mail adres kunt komen?)
Leer haar gewoon wat beter kennen en als je haar nog steeds leuk vindt zou je misschien ook kunnen proberen haar in het echt aan te spreken...?

Je zult waarschijnlijk niet in 1 keer de moed hebben om zo op haar af te stappen, dus je moet het meer in etappes doen, steeds meer een beetje van je onzekerheid en verlegenheid overwinnen..
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Oud 15-10-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
jaa daar ben ik weer hoor, kmoest ff eten..
maar goed, je wilt tips..
Tja Ik denk dat je niet veel zult hebben aan tips, we kunnen wel zeggen je moet dit en je moet dat doen, maar het probleem is dat jij dat ook daadwerkelijk moet gaan uitvoeren en als je werkelijk zoooo verlegen bent dan is dat echt niet makkelijk en zal het echt niet meevallen, en heb je dus eigenlijk nog niet zo veel aan onze tips..

Maar goed, als je weet dat dat meisje jou leuk vindt dan zou je op de een of andere manier eens moeten proberen met haar in contact te komen, leer haar beter kennen en vraag haar eens mee uit naar de film bijvoorbeeld!
Als je weet dat zij jou ook leuk vindt, probeer je dan iets zekerder te voelen, zij vind jou ook leuk, dus waarom zou je je druk maken?? Stap op haar af, vraag haar mee uit en ga ervoor

Als je haar nog niet zo goed kent en je weet ook niet of zij jou wel leuk vindt, probeer dan op een andere manier in contact te komen met haar, bijvoorbeeld via msn, je hoeft haar dan niet direct aan te spreken, dus misschien dat je dan minder verlegen bent..? (Denk dat je best via via aan haar e-mail adres kunt komen?)
Leer haar gewoon wat beter kennen en als je haar nog steeds leuk vindt zou je misschien ook kunnen proberen haar in het echt aan te spreken...?

Je zult waarschijnlijk niet in 1 keer de moed hebben om zo op haar af te stappen, dus je moet het meer in etappes doen, steeds meer een beetje van je onzekerheid en verlegenheid overwinnen..

Owk, het is allemaal waar en zeker owk.
maar 1 probleem je slaat iets over, ik weet niet of het zo is(of ze op mij is)volgens mij ga je gelijk 1 stap verder misch. kunnen er beter eerst wat tips daarvoor voor het eerste contace enzo.
want ze kijkt vaak maar doet ze ook bij andere(hier weten meisjes mee van die kunnen dat mischien wel uitleggen)

ow jah, tips zijn het enige wat ik kan krijgen want zelfvertrouwen ligt niet in de winkel bij wijze van spreken.

~Gokubjorn

p.s. srry als het vaag is, lees het a.u.b. rustig
Oud 15-10-2002, 19:57
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hmzz tja ik zal eens denken..
Tips geven is moeilijk als je verder niets over de situatie weet
Maar goed, dat ze kijkt kan van alles zijn, zeker als ze ook gewoon naar anderen kijkt..

Kun je misschien iets meer vertellen??
Bijvoorbeeld hoe jij met haar omgaat, of praat je eigenlijk nooit met haar? Hoe goed ken je haar?
gewoon dat we ff wat meer kijk hebben op de situatie..
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Oud 15-10-2002, 20:00
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
hmzz tja ik zal eens denken..
Tips geven is moeilijk als je verder niets over de situatie weet
Maar goed, dat ze kijkt kan van alles zijn, zeker als ze ook gewoon naar anderen kijkt..

Kun je misschien iets meer vertellen??
Bijvoorbeeld hoe jij met haar omgaat, of praat je eigenlijk nooit met haar? Hoe goed ken je haar?
gewoon dat we ff wat meer kijk hebben op de situatie..
Owk schrik niet(en a.u.b. reageer iets sneller plz.)
toen ik haar tegenkwam probeerde ik veel uit te zoeken over haar. via vrienden i-net ik heb dat alles in een soort rapport geschreven(klinkt wat overdreven maar dan weet ik ook alles).
nou als ik met haar praat. ben ik meestal gespannen(soms nie ligt aan onderwerp). als zei praat kan ik niets zien aan haar(misch. mijn eigen gevoel.) ik zie niets gespannen. (misch trillen er benen. nooit op gelet.)
maarjah. ze praat normaal trug. lacht gewoon maar met vriendinnen praat ze rustiger.

GENOEG??

~Gokubjorn
Oud 15-10-2002, 20:10
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hmzz tja..
Je weet iig veel over haar, dus je weet dan ook welke dingen haar interesseren enzo, dus als je eens met haar praat, praat dan over dingen die zij leuk vind..
ik als meisje zou het erg leuk vinden als een jongen belangstelling toonde in iets wat ik leuk vind... zij misschien ook..?

Maar wat jij wilt is ook een beetje van je verlegenheid afkomen?
Dat is moeilijk denk ik en het is iets waar je zelf aan moet werken.

Tips om met haar in contact te komen is gewoon met haar gaan praten over dingen die ze leuk vindt dus.. Je zou haar bijvoorbeeld ook kunnen toevoegen op MSN (als je dat nog niet hebt gedaan) en gewoon veel met haar chatten..

Probeer iig haar gewoon af en toe eens aan te spreken, zeg hoi als je haar tegenkomt, laat haar merken dat je bestaat

En ook heel belangrijk; Blijf gewoon jezelf!
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Oud 15-10-2002, 20:13
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
hmzz tja..
Je weet iig veel over haar, dus je weet dan ook welke dingen haar interesseren enzo, dus als je eens met haar praat, praat dan over dingen die zij leuk vind..
ik als meisje zou het erg leuk vinden als een jongen belangstelling toonde in iets wat ik leuk vind... zij misschien ook..?

Maar wat jij wilt is ook een beetje van je verlegenheid afkomen?
Dat is moeilijk denk ik en het is iets waar je zelf aan moet werken.

Tips om met haar in contact te komen is gewoon met haar gaan praten over dingen die ze leuk vindt dus.. Je zou haar bijvoorbeeld ook kunnen toevoegen op MSN (als je dat nog niet hebt gedaan) en gewoon veel met haar chatten..

Probeer iig haar gewoon af en toe eens aan te spreken, zeg hoi als je haar tegenkomt, laat haar merken dat je bestaat

En ook heel belangrijk; Blijf gewoon jezelf!
Goed thnx.
ik kan niets op msn vinden(ff hotmail zoeken).
als ik over haar hobbys begin hoe doe ik dat dan(ze zit op handbal en is er helemaal 'in')

ik snap niet hoe ik daarover moet beginnen(any tips plz)

plz kijk snel trug, desnoods zet je hem op email notificatie en zet je msn aan.
Oud 15-10-2002, 20:17
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
je zei dat zelf-vertrouwen niet in de winkel ligt, dat klopt maar je kan er wel wat aan doen!

en verder, zij is ook zenuwachtig, maar ken je nie iemand die haar een beetje, tot goed kent? dat is altijd makkelijk namelijk. maar verder is het een drempel, en het mooie van een drempel is dat je er overheen kan, oftwel hoe moeilijk het ook is, je moet erover heen. denk maar aan het nu of nooit effect.

maar als je last van zelfvertrouwen heb(ik weet nie in hoeverre, iedere puber is onzeker) dan moet je maar eens alle goede dingen van een dag opschrijven, maar ook de slechte dingen, maar hou er rekening mee, je mag per 1 slechte moeten er 3 goede tegenover staan. ga hier een tijdje mee door en neem er de tijd voor, en sta er open voor en je zult zien dat je vertrouwen beter gaat. maar de kriebels blijf je denk ik wel houden, maar DE tip die ik je kan geven is, GA OVER DIE DREMPEL en kijk wat erachter ligt, misschien wel iets heel moois!!
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Oud 15-10-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
The Bachelor schreef:
je zei dat zelf-vertrouwen niet in de winkel ligt, dat klopt maar je kan er wel wat aan doen!

en verder, zij is ook zenuwachtig, maar ken je nie iemand die haar een beetje, tot goed kent? dat is altijd makkelijk namelijk. maar verder is het een drempel, en het mooie van een drempel is dat je er overheen kan, oftwel hoe moeilijk het ook is, je moet erover heen. denk maar aan het nu of nooit effect.

maar als je last van zelfvertrouwen heb(ik weet nie in hoeverre, iedere puber is onzeker) dan moet je maar eens alle goede dingen van een dag opschrijven, maar ook de slechte dingen, maar hou er rekening mee, je mag per 1 slechte moeten er 3 goede tegenover staan. ga hier een tijdje mee door en neem er de tijd voor, en sta er open voor en je zult zien dat je vertrouwen beter gaat. maar de kriebels blijf je denk ik wel houden, maar DE tip die ik je kan geven is, GA OVER DIE DREMPEL en kijk wat erachter ligt, misschien wel iets heel moois!!
Thnx ik zal het proberen. hmmmmm ik ken iemand die haar goed kent. probleempje. dat zijn meestal roddel meiden en dat mot ik nie hebbe(god ik heb wel veel problemen vandaag )
Ads door Google
Oud 15-10-2002, 20:20
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
wow, wow.. Ik heb ook nog meer dingen te doen
(werkstukken en leesverslagen bijvoorbeeld)

Ennuh, mijn msn staat aan...?
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik zit met een erg vervelend karakter probleem ...
mdac
12 23-05-2010 09:47
Levensbeschouwing & Filosofie Kans dat jouw god bestaat: 0,0001 %
Joostje
316 25-07-2007 13:59
Liefde & Relatie Ik weet het even niet meer..
Mariekje*
15 13-09-2005 17:05
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart topic #26
deringmeester
488 29-04-2005 08:26
Liefde & Relatie En dat is 3(zie ow, ik kan het niet....... en: shit weer een prob.................)
Verwijderd
5 17-10-2002 23:39
Liefde & Relatie Shit, weer een probleem(zie: ow, ik kan het niet......)
Verwijderd
4 17-10-2002 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.