Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 16:08
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
DIt is al vaker geweest maar ja boeien. Ik heb het gevoel dat ik puistjes krijg op de plekken die ik scheer.
Ik bedoel vroeger had ik over mijn hele gezicht wat puistjes, niet echt heel veel maar wel wat, en nu heb ik het alleen nog maar waar ik me scheer. Als ik mijn keel scheer bijvoorbeeld, dan heb ik een paar dagen later daar 2 of 3 puistjes en dan ook redelijk grote. Ik gebruik nu al een tijdje clearasil, dat helpt wel, ik heb nu zeg maar altijd maar iets van 1 of 2 echte puistjes, maar wat me stoort is dat als je bijvoorbeeld buiten loopt en je huid wordt koud dat dan de plekjes waar puistjes hebben gezeten, een beetje blauw/rood worden ofzo, dan lijkt het nog of je er veel hebt. Als ik bijvoorbeeld net uit bed kom en ik kijk in de spiegel zie ik bijna niets.

Wat doe ik hieraan? of blijven die verkleuringen bestaan? De huid is wel glad ofzo, maar het zijn gewoon kleine lidtekentjes.

En mee eters heb ik ook een beetje, maar als ik van die strips haal dat ik die dingen weg kan trekken ofzo, helpt dat nog een beetje of niet? Want ik heb ook weleens dat zo'n mee eter gaat ontsteken. en dan een puist wordt.


Vriendelijk bedankt voor het lezen van deze shit en het mogelijk beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 17:26
lake bodom
lake bodom is offline
kheb t zelf ook.. maar volges mij gaat dat vanzelf weg als je 20 bent ofzo..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 18:15
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Ja maar dat duurt te lang. En de puistjes zijn opzich al weg, alleen die lidtekentjes storen me
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.