Advertentie | |
|
![]() |
|
Lopen gaat wel goed al heb ik de neiging tegen dingen aan te leunen die dicht bij genoeg komen. Fietsen gaat altijd wel goed, al zal het voor de (nuchtere) buitenwereld wel anders zijn.
Als ik even in het gras heb gelegen, dat doe ik wel eens sinds het voor mij altijd een lange fietstocht is en ik sta weer op wil ik nog wel eens geen controle hebben over mijn evenwicht en spieren. |
![]() |
|
Een fiets wil vanzelf rechtuit als hij maar hard genoeg gaat (ooit geprobeerd zonder handen te fietsen? Ooit van een rijdende fiets afgesprongen? Dan zul je dit zien...) Zolang je dus niet teveel aan het stuur frunnikt, gaat fietsen vrij gemakkelijk de goede kant uit (tenzij je de bocht om moet)
||
Citaat:
![]() Of nee, doe maar niet... evenwicht bewaren schijnt ook moeilijk te zijn als je gedronken hebt...
||
Citaat:
![]() Maar ik keek achterom en ineens ging ik zo "grinden" op de stoeprand van die tunnel. Dan zou kunnen met een skateboard, niet met een kleine fiets ![]() Nou, toen ging ik dus even rond met de fiets (volgens mij is ook op deze manier ontdekt dat de aarde rond is, maar dat terzijde) en klapte ik via de voorkant met de fiets op de grond, met enige pijn.
|
![]() |
Bij mij lukt lopen en fietsen niet als ik de nodige alcohol op heb
![]() Ben lopend zo vaak en zo hard op me bek gegaan, en dan ook plat op me gezicht .... was de volgende ochtend altijd geen gezicht ![]() ![]() En met de fiets val ik er altijd af.. Nouja ik heb nu DE oplossing, een vriend van me die niet drinkt brengt me thuis ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 19:12. |
![]() |
|
Nooit met handen los gaan fietsen als je dronken ben!!! Heb ik een keertje geprobeert. Wou me stuurt weer pakken greep mis, en landde met me kin op het stuurt. Om half 12 al bij de eerste hulp zitten op een zaterdag avond is niet tof.
Tip: koop een metertje buizen isolatie (je weet wel dat grijze spul) en doe dat om je stuur. Dat is ook nog beter als je op je stuurt hanger tijden het fietsen |
![]() |
||
Citaat:
Ik doe het meteen goed, ik verrek mijn enkelbanden om 5 uur s'nachts op nieuwjaarsnacht om vervolgens m'n moeder op te bellen dat ze me op moest komen halen. Er kwam alleen niet veel meer uit dan: "bmbwmbwmwbwmbauwauwpijnbmwbmwbmwb".
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bla, sdkflahsguh
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|