Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2016, 19:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een nieuw telefoonabonnement met toestel besteld en mijn telefoon is thuis bezorgd. Ik moest tekenen voor ontvangst en dat zou dan gelijk tekenen voor het contract van abonnement zijn. Nou was ik niet thuis en heeft mijn vriend het pakketje in ontvangst genomen maar hij heeft er niet voor getekend. De handtekening die ik online kan zien is ook niet zijn handtekening maar ik denk van de pakketbezorger? Kan ik hiervoor een klacht indienen en krijg ik hier problemen mee met mijn telefoonabonnement?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2016, 19:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wie hier problemen mee zou kunnen krijgen is de bezorger denk ik. Jij zou zelfs kunnen claimen dat je het pakketje helemaal niet gehad hebt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-11-2016, 07:26
Verwijderd
Waarom precies wil je hier een klacht voor indienen?

Mijn postbode tekent voor al mijn pakjes als ik niet thuis ben (en geeft ze af bij specifieke buren die ik vertrouw en die dat graag doen); maar die afspraak heb ik met hem gemaakt. Of ik laat het naar mijn ouders sturen en mijn vader tekent namens mij. Ik vind dat juist erg fijn, anders is het zo'n gedoe met afhalen en alles.

Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt met bijvoorbeeld een aangetekende brief van een incasso-bureau. Ik zie nu niet in welk nadeel jij ondervindt. Of wilde je de telefoon/het abonnement helemaal niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht NS Voordeelurenkaart: geld terug?
Ruudje
29 19-10-2006 20:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.