Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2016, 18:56
EmreAlia
EmreAlia is offline
Hallo,

Ik moet zaterdag op verhoor bij de politie, niet dat dit mijn 1e keer is maar omdat ik wat tips en hulp wil over deze zaak.
Dit is in Januari gebeurd en wat er is gebeurd is:
'' Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan. Met mijn IP-Adres en ik was ingelogd op mijn account met mijn eigen gegevens, mijn naam etc.
Mijn ouders zijn hierover geinformeerd en mijn vader moet ook op verhoor.
Ik heb ze alleen verteld dat ik hier niks van afweet, en ik zelf het niet gedaan heb. '''

Verder heb ik mijn Router gereset aangezien het in mijn opkwam om het toch te doen.
Die tijden wanneer ik dat bestellingen had gedaan bij dominos had ik dus 2 netwerken waardoor 1 met een wachtwoord was en de andere was een open netwerk zonder wachtwoord.
Dus ik heb mijn ouders dus verteld dat mischien iemand anders in onze open netwerk is verbonden en met mijn gegevens etc dat bestellingen gedaan zou hebben.
Dr kwam verder niks om wat te zeggen, ik wil eerlijk zijn tegen de politie en mijn ouders maar deze tijden (2016) heb ik al dus teveel problemen gehad, en gedaan mijn ouders hebben zich zorgen gemaakt en ze kunnen me dus niet meer vertrouwen na al die problemen.
Dus ik heb dr toch voor gekozen om dat maar te zeggen.

Mijn vriend had tegen me gezegd dat je gewoon moet zeggen bij het verhoor '' Ik beroep mij op zwijgrecht. ''
Hebben jullie wat tips voor me? Wat zouden jullie doen bij deze situatie.
Graag toch mij even te helpen door een reactie hieronder te zetten, is wat een kleine moeite om dit helemaal te lezen en te reageren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2016, 19:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit hoort op Werk, geld en recht. Ik verplaats je topic daarheen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2016, 20:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sinds wanneer is pizza bestellen strafbaar? Wat heb je precies misdaan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-11-2016, 20:59
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Als ik jou was zou ik er eerlijk over zijn tegen je ouders. Ik weet niet over hoe veel schade het gaat, maar ik denk dat je je rechtsbijstandverzekering moet gaan gebruiken. Domino's zal waarschijnlijk gaan sturen op dat de schade betaald moet worden, dus dat komt waarschijnlijk neer op dat jij wat geld kwijt bent en/of een partij moet gaan werken om te schade te kunnen vergoeden. Je hebt besteld met je eigen gegevens, dus je bent waarschijnlijk hoe dan ook de sjaak. Open kaart spelen met je ouders waardoor je eventueel kan gaan schikken bespaart je verdere ellende.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 28-11-2016, 22:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sinds wanneer is pizza bestellen strafbaar? Wat heb je precies misdaan?
Hij / zij heeft pizza's voor ándere mensen (die hier niks vanaf weten) besteld, waardoor er ineens bij die mensen pizza's bezorgd werd die ze uiteraard niet wilden en dus niet wilden betalen. Hierdoor heeft hij / zij overlast bezorgd, kosten aan Domino's veroorzaakt en dus hebben ze logischerwijs aangifte tegen hem gedaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-11-2016, 22:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ah op die manier!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-11-2016, 07:37
Verwijderd
Je ouders kunnen je blijkbaar terecht niet vertrouwen.

Wat voor tips verwacht je van ons? Dat is me niet helemaal duidelijk. Wat ik zou doen bij deze situatie is, buiten dat het mij geloof ik niet zo snel zou overkomen, is meteen volledig open kaart spelen, excuses aanbieden, kosten aan domino's vergoeden voor politie of rechter ook maar iets gedaan heeft. Zoiets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Is dit fraude?
F.
80 05-04-2011 17:51
Werk, Geld & Recht [Centraal] Belasting topic 2007
dwight88
500 11-08-2008 18:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ze privacy
nooitgedacht
72 04-06-2007 22:48
Algemene schoolzaken Fraude
superwormluuk
22 11-11-2005 15:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stop de vernederende controles!
Love & Peace
75 12-05-2005 02:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.